Ja ik zal niet om 10 uur gelijk aanwezig zijn.. Ik ben nogal een slechte slaper in het weekend dus als ik er tegen een uurtje of 11 ben, dan ben ik al op tijdquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:55 schreef 2cv het volgende:
Richting Veemarkthallen rijden en achter aan sluiten in de file. Als je niet in de file staat ben je of te laat, of zit je verkeerd.
Overigens ben ik na vanavond niet meer op de computer. Ik stuur je wel een PM.
Misschien kan ik binnendoor er komenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:23 schreef 2cv het volgende:
Die file lost niet zomaar op hoorHoewel ... met een beetje regen ...
Ik zie net dat het op de route naar mijn zus ligt. Eitje dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:30 schreef 2cv het volgende:
Je komt in de file, al is het maar een klein stukje
Zal wel even een potje metal aanzetten danquote:
Biltse Rading?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:33 schreef PeuRac het volgende:
GVD, die klote roesthokken komen mijn in/uitrij weg van Utrecht weer bezetten?
Nee, het is echt viezigheid. Op van die plekjes waar je niet bij komt als je hem normaal wast.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef invine het volgende:
[..]
Als het stof oid is probeer dan cyberclean, blokker verkocht ze altijd. Geen idee of dat nog zo is.
Citroënbeurs bij de Veemarkthallenquote:
Aha.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Citroënbeurs bij de Veemarkthallen
Ik kan zeilenquote:Op dinsdag 27 april 2010 23:23 schreef PeuRac het volgende:
wie kent er iemand die zeil en/of surf instructies kan geven en zin heeft in een vakantie van 16-22 mei?
Hogedrukspuit ?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, het is echt viezigheid. Op van die plekjes waar je niet bij komt als je hem normaal wast.
Nou, kijk...quote:
Puntje van de spons?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, kijk...
Het is zegmaar tussen de letters en cijfers achterop de auto, ook met een hogedrukspuit spuit je het vuil niet weg.
Dan kan je niet echt genoeg druk uitoefenen om 't goed schoon te krijgen. Dus misschien toch maar eens gaan klooien met wattenstaafjes.quote:
Je bent wel een mierenneuker he?quote:Op woensdag 28 april 2010 00:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan kan je niet echt genoeg druk uitoefenen om 't goed schoon te krijgen. Dus misschien toch maar eens gaan klooien met wattenstaafjes.
Maak de auto ranzig, valt dat ook niet meer opquote:Op woensdag 28 april 2010 00:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.
Maar dit bedoel ik dus:
Opklikken voor groot/duidelijk
[ afbeelding ]
Dat valt niet echt onder de mogelijkheden.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maak de auto ranzig, valt dat ook niet meer op
Mijne is best smerig iigquote:Op woensdag 28 april 2010 01:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat valt niet echt onder de mogelijkheden.
quote:
Nou, ik kom totaal niet pimpen met iets maar de auto betreft een M5 touring uit '92. De 5-bak variant die niet in NL is geleverd. Ben benieuwd naar hoeveel M5 tourings er rijden van dat type in NL.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doe eens niet zo flauw geheimzinnig en vertel gewoon met welke auto je komt pimpen hier, of schaam je je ervoor ?![]()
Ik zou eens een belletje naar RDW wagen en daar vragen hoeveel er in nl geregistreerd staan..
Je MOET waxen na het kleien, omdat je met kleien (een gedeelte van) je waxlaag eraf haalt.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:42 schreef invine het volgende:
Iemand een idee wat ik het beste kan kopen om auto te kleien, en eventueel waxen (en is waxen/polish echt nodig of is kleinen ook voldoende?) en wat voor prijs hoort hierbijis eerste keer dat ik auto ga poetsen..
Jawel, je maakt er niet voor niks een vaag zoekplaatje vanquote:Op woensdag 28 april 2010 10:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, ik kom totaal niet pimpen met iets maar de auto betreft een M5 touring uit '92. De 5-bak variant die niet in NL is geleverd. Ben benieuwd naar hoeveel M5 tourings er rijden van dat type in NL.
Maar dank voor de reacties.
quote:In second half of 1991, the engine displacement was increased to 3.8 litres with the S38B38, except in North America and South Africa, which continued with the 3.5 litre engine. Power was now increased to 250 kW (340 PS; 335 bhp). Also in 1992, a five-door Touring version (estate/wagon) was introduced in LHD form, with 891 cars made.
Effe zoeken naar een 6 bak dus zo te zienquote:HJ91 (92-94 LHD Euro Touring) I6-24v 3.8 litre - 250 kW (340 PS; 335 bhp) (available with 5-speed or 6-speed manual transmission)
Note to self: zaterdag wat later weg uit Leiden zodat ik hopelijk geen file meer tegenkomquote:
Zal wel meevallen als je terugrijd hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Note to self: zaterdag wat later weg uit Leiden zodat ik hopelijk geen file meer tegenkom
Thanks! Ga daar even naar kijken.. moet eerst maar even sparen denk ikquote:Op woensdag 28 april 2010 10:50 schreef mstr het volgende:
Ik heb zelf deze klei:
http://carclean.nl/produc(...)ft_180g__101251.aspx
Die heeft als voordeel dat je hem met water kan gebruiken.
Maar wat een hele goede kit ook is:
http://carclean.nl/produc(...)d!_07240_101424.aspx
En een goede wax (voor niet veel geld) is bijvoorbeeld:
http://www.carclean.nl/pr(...)l_PB-NPW_100715.aspx
Je weet de volgorde van hoe je je auto het beste kan behandelen?
Afspoelen, wassen met 2-emmer-methode, afspelen, drogen, kleien, afspoelen, drogen, waxen.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:28 schreef invine het volgende:
[..]
Thanks! Ga daar even naar kijken.. moet eerst maar even sparen denk ikals werkloze heb ik niet veel te besteden zonder inkomen
![]()
Heb een (goed?) topic gevonden op het forum van clio club: http://clioclub.nl/viewtopic.php?f=14&t=320
Lekker uitgebreid vond ik zo, heb het gister avond even doorgelezen maar moet het even serieus in me opnemen en dan maar is wat producten bestellen
Edit:
Ik kan in princiepe gewoon, wassen (2 emmers). Dan goed drogen en dan kleien en dan waxen toch?
Nope, ik ga straks rijden in een 5-bakquote:Op woensdag 28 april 2010 11:33 schreef Sounddragon het volgende:
Effe zoeken naar een 6 bak dus zo te zien
www.h-base.nl kan je dat wel vertellen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoeveel zouden nieuwe remschijven en blokjes kosten?
Heb je er geen trommels onder liggen?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:50 schreef Sjoegerd het volgende:
Hoeveel zouden nieuwe remschijven en blokjes kosten?
Ja ok, voor die zwarte strips he, bumper enzo. Ik gebruikte als plastishine of hoe het ook heet van valma maar dat is er weer af zodra je er naar kijkt. Enig idee wat beetje goed werkt? Behalve opnieuw spuiten..quote:Op woensdag 28 april 2010 12:54 schreef mstr het volgende:
En dan natuurlijk nog de bandjes, ramen, zwarte strips etc.
Je kan trouwens je velgen ook waxen.
Ik gebruik(te, nu niet meer, strips laten spuiten) altijd siliconenspray.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:56 schreef invine het volgende:
[..]
Ja ok, voor die zwarte strips he, bumper enzo. Ik gebruikte als plastishine of hoe het ook heet van valma maar dat is er weer af zodra je er naar kijkt. Enig idee wat beetje goed werkt? Behalve opnieuw spuiten..
Voor zijn het schijvenquote:
100 euro.. En dan nog een uurloon ofzo. Want weet niet zeker of ik zoiets zelf doe.quote:
Gekookte lijnolie lees ik op allerlei foraquote:Op woensdag 28 april 2010 17:56 schreef invine het volgende:
[..]
Ja ok, voor die zwarte strips he, bumper enzo. Ik gebruikte als plastishine of hoe het ook heet van valma maar dat is er weer af zodra je er naar kijkt. Enig idee wat beetje goed werkt? Behalve opnieuw spuiten..
Nog dure bende zo te zienquote:Op woensdag 28 april 2010 17:52 schreef Anne het volgende:
[..]
www.h-base.nl kan je dat wel vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |