Is dat BazzoS op de achtergrond?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef Anne het volgende:
Hier nog meer met van die rotkoppen
[ afbeelding ]
Uit mijn ouderlijk dorp![]()
.
Nee, is niet verplicht. Alleen als niet-lid betaal je een bijdrage en voor de leden zijn dat strafpunten voor het worden van de lada-rijder van het jaarquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:27 schreef PeuRac het volgende:
jullie hebben een puzzelcompetitie? Is t hebben van een Lada verplicht?
Nee, want dan krijg ik dus strafpuntenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Of mij als chauffeur in de Astra.. Dan rijd ik wel lekker vlot
Hehe, lijkt me wel eens grappig om mee te doen. We moeten ff wat oefenen voor de Alfa competitie, want we gaan niet zo lekker daaro.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, is niet verplicht. Alleen als niet-lid betaal je een bijdrage en voor de leden zijn dat strafpunten voor het worden van de lada-rijder van het jaar
Als er een rit is zal ik eens voor je vragenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, lijkt me wel eens grappig om mee te doen. We moeten ff wat oefenen voor de Alfa competitie, want we gaan niet zo lekker daaro.
Kijken of ie nog een beetje door te stampen isquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik dus strafpuntenGewoon in mijn Russische tank
![]()
Ze wordt steeds vlotterquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kijken of ie nog een beetje door te stampen is
K weet niet of Alex em kent, Bojan, Hugo, Rob (Xtreem) en Marco, kennen em wel als het goed isquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:29 schreef Anne het volgende:
Geen idee, ik heb BazzoS nog nooit in het echt gezien.
Zal wel niet, want Alex was er bij en die kent BazzoS wel toch?
Ja, cadeautje van Lexquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef Sjoegerd het volgende:
Jij bent lid van de Lada club, Marijke?
Volgens mij hebben ze een keer een korte stop gehouden op de weg naar de Ring, in Arnhem.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
K weet niet of Alex em kent, Bojan, Hugo, Rob (Xtreem) en Marco, kennen em wel als het goed is
Hoeveel pk en hoeveel kilo?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze wordt steeds vlotterHet was echt een luie auto
_!
Tofquote:
Mijn Samara heeft de meeste motorinhoud waarin ze is uitgevoerd. Het aantal PK's heb ik even gegoogeldquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hoeveel pk en hoeveel kilo?
[..]
Tof
quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:39 schreef mstr het volgende:
Hmm, hoe kan je goed schoonmaken tussen die letters en naden van panelen?
T is vast vlotter dan de AX.. Alhoewel die 60 pk heeft op 704 (lege) kilo's. Laatst met 4 man de snelweg op.. Dat ging niet heel superquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn Samara heeft de meeste motorinhoud waarin ze is uitgevoerd. Het aantal PK's heb ik even gegoogeldHet is de 1.5 met 72 PK en ze weegt 900 nog wat kg. Maar het probleem lag met name in het accelereren boven de 80 km/u
Optrekken gaat lekker vlot, daarna accelereert het ook nog wel, maar boven de 80 was een drama
Dan moest ik zo vreselijk veel gas geven, maar dat word dus steeds beter
Heb laatst zelfs zonder moeite 135 km/u gehaald bij het inhalen
![]()
Ja, zeker tofHet heeft wel iets
Dat barrel van mij heeft evenveel pk's, is zwaarder en gaat harder.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn Samara heeft de meeste motorinhoud waarin ze is uitgevoerd. Het aantal PK's heb ik even gegoogeldHet is de 1.5 met 72 PK en ze weegt 900 nog wat kg. Maar het probleem lag met name in het accelereren boven de 80 km/u
Optrekken gaat lekker vlot, daarna accelereert het ook nog wel, maar boven de 80 was een drama
Dan moest ik zo vreselijk veel gas geven, maar dat word dus steeds beter
Heb laatst zelfs zonder moeite 135 km/u gehaald bij het inhalen
![]()
Ja, zeker tofHet heeft wel iets
Bakverhoudingen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat barrel van mij heeft evenveel pk's, is zwaarder en gaat harder.
Ik heb een break en dus een 'korte' bak. 130km/u is 4000rpm.quote:
Ja en? Jij hebt een Citroenquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat barrel van mij heeft evenveel pk's, is zwaarder en gaat harder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |