quote:Op maandag 26 april 2010 17:36 schreef egeltje1985 het volgende:
kan iemand mijn hartje rood-wit-blauw maken? Of oranje. of een voetbal. Of of. Iets leuks!
Dat is rood...quote:
Ik vind het rood.quote:Op maandag 26 april 2010 18:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee joh, das oranje. Eerst was het rood.
Oeh, ninja-edit...quote:Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind het rood.![]()
Edit: Licht rood nu.
quote:
Heb je hier trouwens ook nog een grotere versie van?quote:Op zondag 25 april 2010 13:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb je origineel even van google gejat en op de juiste maat gemaakt:
[ afbeelding ]
En Pino in WK-stijl:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
omdat ik linux draai, windows komt er pas weer op als ik het nodig heb voor schoolquote:
gewoon photoshop of gimp op je compjoeter gooien, en proberen en prutsen, zo heb ik het ook geleerdquote:
Mijn prachtige (quote:Op maandag 26 april 2010 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon photoshop of gimp op je compjoeter gooien, en proberen en prutsen, zo heb ik het ook geleerd
quote:Op maandag 26 april 2010 19:57 schreef leeell het volgende:
Wie maakt een Oranje Bob Dylan voor mij
zijn haar bijvoorbeeld![]()
Zet hier maar neer en PM eventjes
Ik heb haar in ieder geval even een vlaggetje op haar wang gezet met mijn geniale Paint skillz ....quote:Op maandag 26 april 2010 19:51 schreef Doks het volgende:
kan iemand een nederlands vlaggetje in de vorm van een rondje linksbovenin die van mij zetten (A) of iets dergelijks
merci beaucoup
image -> scale image -> resolutie invoeren en prestoquote:Op maandag 26 april 2010 20:07 schreef RSXX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was voor t eerst me GIMP aan het testen, maar misschien vind je m leuk
Edit: Huh? hij is kleiner geworden
Je hebt een lastig icoontje, maar ik ga het even proberen.quote:Op maandag 26 april 2010 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik mis mijn avatar nog in oranje... iemand?
quote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
image -> scale image -> resolutie invoeren en presto
je kan op het kettingkje klikken, als het dicht is houdt de afbeelding zijn verhoudingen, als hij open is kan je hem vervormen
Ik heb er nog wat aan gedaanquote:Op maandag 26 april 2010 21:00 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb haar in ieder geval even een vlaggetje op haar wang gezet met mijn geniale Paint skillz ....![]()
[ afbeelding ]
Hier heb je in ieder geval een oranje licht:quote:Op maandag 26 april 2010 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik mis mijn avatar nog in oranje... iemand?
nog leiperquote:Op maandag 26 april 2010 21:16 schreef RSXX het volgende:
[..]
Ik heb er nog wat aan gedaan![]()
[ afbeelding ]
Omdat je al wat langer aan het wachten was heb ik het geprobeerd, maar het lukte nietquote:
Lukt je toch prima:quote:Op maandag 26 april 2010 21:38 schreef RSXX het volgende:
[..]
Omdat je al wat langer aan het wachten was heb ik het geprobeerd, maar het lukte niet![]()
Heb er wel dit van kunnen maken !
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef UltraR het volgende:
Iemand hier van deze wat oranje fan achtigs van kan maken? (En in een vierkantje dan uiteraard, lege linkerkant kan weg)
(Vlaggetje op de wang? Oranje haar? Verzin maar iets.)
[ afbeelding ]
Ik zag dat iemand hem al had gedaan, vond hem redelijk gelukt al bewoog het handje niet mee met de vlagquote:Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef 3keernix het volgende:
Dit is geen vraag voor een avatar maar voor een emoticon: Iemand die deze emoticon kan voorzien van een duitse vlag ipv een nederlandse vlag.
Misschien dat oranje ook anders?
[]
quote:Op maandag 26 april 2010 18:47 schreef Urquhart het volgende:
Wie wilt er een leuke Oranje-uitvoering van mijn icon maken?
Is dit je laatste aanvraag? Ik zal deze nog maken dan.quote:Op maandag 26 april 2010 22:01 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik zag dat iemand hem al had gedaan, vond hem redelijk gelukt al bewoog het handje niet mee met de vlag
+ aanvraag voor een avatar
Ik zag deze in de OP staan misschien Nederlandse vlag veranderen door de duitse vlag?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2010 22:14 schreef Anne het volgende:
Beetje verkort, maar bij deze:
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef UltraR het volgende:
Iemand hier van deze wat oranje fan achtigs van kan maken? (En in een vierkantje dan uiteraard, lege linkerkant kan weg)
(Vlaggetje op de wang? Oranje haar? Verzin maar iets.)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef Charie het volgende:
Kan iemand hier iets leuks van maken?
[ afbeelding ]
mooi kut.... ik was aan het kijken wat voor verzoeken er nog open stonden van het vorige topic en hier zag ik niets bij staan, vandaar....quote:
In de OP staan alle icoontjes.quote:Op maandag 26 april 2010 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
mooi kut.... ik was aan het kijken wat voor verzoeken er nog open stonden van het vorige topic en hier zag ik niets bij staan, vandaar....
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 23:15 schreef Bjoro het volgende:
ik ben eruit...ik wil wel iets leuks met deze foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy ! be creativeen alvast bedankt natuurlijk
ziet er prima en jubelend uit !!!!!!quote:
Wil je die van mij doenquote:Op maandag 26 april 2010 21:08 schreef Anne het volgende:
OP aangepast (plaatjes werkend gemaakt) + TVP voor tussendoor even wat icoontjes te maken.
Dan zit je in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:15 schreef Samael het volgende:
Ik heb mijn eigen gemaakt, ik zou wel graag een "oranjefan" tag willen ontvangen
Danke Schönquote:Op maandag 26 april 2010 21:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier heb je in ieder geval een oranje licht:
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ]
Anne, kan je ook zoiets met van mijn icon maken, met zo'n oranje gloed en vlaggetje? Vind dat er namelijk wel mooi uitzienquote:
je vond geen van de vier icons die voor je gemaakt zijn mooi?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:50 schreef Charie het volgende:
[..]
Anne, kan je ook zoiets met van mijn icon maken, met zo'n oranje gloed en vlaggetje? Vind dat er namelijk wel mooi uitzien
4?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:20 schreef Muck het volgende:
[..]
je vond geen van de vier icons die voor je gemaakt zijn mooi?
ik heet geen Anne, maar ik verveelde mequote:Op dinsdag 27 april 2010 13:50 schreef Charie het volgende:
[..]
Anne, kan je ook zoiets met van mijn icon maken, met zo'n oranje gloed en vlaggetje? Vind dat er namelijk wel mooi uitzien
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:26 schreef Marsenal het volgende:
Ik wil graag het kanon en achtergrond in mijn avatar oranje zien, maar kan helemaal niks met photoshop of iets.. Heb ut niet eens meer.
Dat kan ik alleen als ik eerst je ava zwart-wit maak, dan verlies je dus alle idee van groen. Maar Anne weet hier vast raad meequote:Op dinsdag 27 april 2010 14:46 schreef Charie het volgende:
Bedankt voor de moeite maar ik ben vast de grootste zeikerd op het forum hier maar ik vind die kleur oranje niet mooi, ik bedoel een gloed zoals [ afbeelding ]
Ik kom zo ondankbaar over hier zo
Anne welk programma en welke optie gebruik je voor de oranje gloed bij Jan Paparazzi, dan kan ik het zelf doen.![]()
![]()
EDIT 3: Ok ik geef het nu ff op, na het schalen ziet het plaatje er te belabberd uit...quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:26 schreef Marsenal het volgende:
Ik wil graag het kanon en achtergrond in mijn avatar oranje zien, maar kan helemaal niks met photoshop of iets.. Heb ut niet eens meer.
Zwartwitmaken eerst, de gouden tipquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:52 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen als ik eerst je ava zwart-wit maak, dan verlies je dus alle idee van groen. Maar Anne weet hier vast raad mee![]()
Edit: Ik kom niet verder dan dit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:31 schreef TWP het volgende:
Zou iemand die van mij en oranje tint willen/kunnen geven? Het groen eruit bedoel ik
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:31 schreef TWP het volgende:
Zou iemand die van mij en oranje tint willen/kunnen geven?
Heh, die heb ik echt al jaren niet meer als ava?quote:
ik zie alleen je geuploade ava, niet je web-avaquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Heh, die heb ik echt al jaren niet meer als ava?
Ik heb echt al een hele tijd dikke tieten in een blauw shirtje..
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
[..]
Ik zie enkel boesboesquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
[..]
de kwaliteit is niet echt super ofwel ?quote:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:51 schreef RedFever007 het volgende:
Iemand die iets creatiefs met de mijne wil doen ?
dat is klote werk volgens mijquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat hij zegt
Misschien een rabobank truitje ipv zijn huidige?
Ben bezig, ff eten en dan post ik mquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:51 schreef RedFever007 het volgende:
het problematische is dat het onder de 10kb moet blijven, en dan verlies je veel kwaliteit iddquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:35 schreef RSXX het volgende:
[..]
de kwaliteit is niet echt super ofwel ?![]()
Naja, niet dat ik het beter doe ofzo
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Wat hij zegt
Misschien een rabobank truitje ipv zijn huidige?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:51 schreef RedFever007 het volgende:
Jij bent goedquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Lastig, lastig, maar zoiets?
[ afbeelding ] > [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die mijn Elmo misschien oranje kan kleuren en een nederlands vlaggetje in zijn hand doen?
mooiquote:
Hoezo? Ik zie 3 verschillende plaatjes voorbij komen op je avatar!quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hey! Dat is leuk! Kan iemand er ook 1tje van mij maken? Alleen beweegt mijn avatar niet op het forum!
thnxquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Gewoon maar Oranje dan?
[ afbeelding ] > [ afbeelding ]
Zeg dan wat je wil? Dan kan iemand er vast wat mee.quote:
Ik weet niet wat er allemaal lukt met mijn ava, ik kan zelf geen foto's bewerken.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zeg dan wat je wil? Dan kan iemand er vast wat mee.
zal er later vandaag even naar kijken, moet nu wegquote:Op woensdag 28 april 2010 13:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als ie meer oranje kan zijnzeg maar zoals die rand eromheen zou wel tof zijn
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan betekenenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:04 schreef Biogarde het volgende:
Iemand die iets leuks kan met mijn ava?
Heb de inspiratie van een duikboot op t moment, dus aan mij heb je niks![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:18 schreef SunMarino het volgende:
<-- Kan er mischien iemand het mutsje en de klompjes oranje maken?
Alvast bedankt,
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:04 schreef Biogarde het volgende:
Iemand die iets leuks kan met mijn ava?
Heb de inspiratie van een duikboot op t moment, dus aan mij heb je niks![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef mr_t88 het volgende:
Wie kan die van mij wat meer oranje/hollands maken??? Thx!
Huh? Op het forum? Of op de frontpage?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:43 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie 3 verschillende plaatjes voorbij komen op je avatar!
Hahahaquote:Op woensdag 28 april 2010 19:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naar een idee van Ian_Nick ©
Haha leukquote:Op woensdag 28 april 2010 19:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:19 schreef Taneli het volgende:
Lukt het maken van een oranje Wario? (zie ava)
BVD!
Hier.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh? Op het forum? Of op de frontpage?
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:33 schreef Sobraine het volgende:
Kan iemand voor mij eentje maken waarbij Allah over de Duitse vlag heen pist en Jezus Allah met een boek op zijn hoofd slaat, Allah een oranje tulband heeft en Jezus een rood, wit en blauw gewaad?
Alvast bedankt.
Raar dan, want bij mij zie ik niks bewegen :/!quote:
Top, bedanktquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Lastig, lastig, maar zoiets?
[ afbeelding ] > [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik denk dat je nog wel even moet wachten, hij is niet bepaald makkelijkquote:
70*70quote:Op donderdag 29 april 2010 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
please like it, die hoed was een nachtmerrie
[ afbeelding ]
maar voor het geval dat heb k em ook zonder in de aanbieding:
[ afbeelding ]
hahah super vetquote:Op donderdag 29 april 2010 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had het al gezegd, maar ze zijn superquote:Op donderdag 29 april 2010 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:10 schreef laforest het volgende:
Kan iemand mijn UI een Nederlandse vlag als achtergrond geven?
Of doe er iets leuks mee.
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is wel tof! Zou de standaard oranje fan ava moeten wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is ook stoerquote:Op donderdag 29 april 2010 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf, thnxquote:Op donderdag 29 april 2010 17:35 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 09:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Niemand kijkt naar die van mij.
quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:19 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand er een Duitse vlag als achtergrond maken?
thanksquote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:45 schreef Cavalier het volgende:
Ik wil graag dit plaatje als avatar, maar het lukt me niet om de bestandsgrootte klein genoeg te krijgen. Kan iemand me helpen?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:46 schreef banaantjeEE het volgende:
Kan iemand hier iets mee doen.
[ afbeelding ]
Dat is het ookquote:
Nog even in de herkansing.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oeh, kan hier iets spectaculairs mee gedaan worden?
[ afbeelding ]
Zo erg is het niet, maar ik wacht toch liever op een herkansingquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet in paint gedaan, maar wel simpelweg ingekleurd idd![]()
had geen andere inspiratie
ja, als ik mijn film uitgekeken heb zal ik kijken of ik iets creabea's kan verzinnenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:13 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, maar ik wacht toch liever op een herkansing
ja hoor, even geduld, dat duurt eventjesquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mag er ook zo'n bewegend balletje doorheen stuiteren?
Heeft geen haast, het WK is nog niet begonnen. Oh, enne, kan de achtergrondvlag wapperen, of word ik nu te veeleisend?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja hoor, even geduld, dat duurt eventjes
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mag er ook zo'n bewegend balletje doorheen stuiteren?
de achtergrondvlag laten wapperen dat lukt (mij) nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heeft geen haast, het WK is nog niet begonnen. Oh, enne, kan de achtergrondvlag wapperen, of word ik nu te veeleisend?![]()
Geen dankquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh zo is 'ie leuk!![]()
Dankjewel!
nou doet es?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En zou ik er héél, héél, héél misschien nog een mogen vragen?
Ik hou mensen graag van de straat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:31 schreef BrandX het volgende:
oh en zeg gelijk ff wat je er allemaal mee zou willen, het is makkelijker e.e.a in een keer te doen dan later dingen toevoegen
ik denk dat ik gewoon zijn bestaande shirt oranje ga kleuren, en alleen de print roteerquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:13 schreef BrandX het volgende:
In corel draw zou ik een eind kunnen komen omdat ik daarin shirts kan draaien en doen, maar heb geen idee meer waar ik de install cd heb liggenEn dan is het nog steeds een heavy klus!
ik begon met deze al wat te croppen en layeren maar het roteren ging niet lekker. wilde gifje proberen namelijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon zijn bestaande shirt oranje ga kleuren, en alleen de print roteer
Mooi hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:58 schreef Carmw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zomaar wat geprobeerd, ik photoshop niet zo vaak![]()
Ze kijkt voetbal!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef Devano het volgende:
Kan iemand mijn avatar een mooi oranje tintje geven?
Oranje kleurtje aanvraagtopic #5 - *O*quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:04 schreef Linda2205 het volgende:
Oh, leuk!Ik wil ook wat oranjes!
[ afbeelding ]
Dit is de orginele foto. Misschien de jas oranje ofzo? Maar das misschien beetje weinig.
Hoe kom je trouwens aan zo'n leuke oranje-naam?nm
Dit is het meest crea wat ik kon verzinnenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:09 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil heeeeeeel graag een WK versie van mijn ava. Bij voorkeur iets geks, zoals die van Biogarde. Wie heeft tijd en zin om iets voor mij te maken?
Hij werkt niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit is het meest crea wat ik kon verzinnen![]()
Als iemand anders wat beters weet leef je uit.
[ afbeelding ]
Zeer leuk. Bedankt!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:59 schreef BrandX het volgende:
Hoe vind je deze? Beter naar je zin?
[ afbeelding ]
Dat kan niet. Je kan het in je profiel als webicon instellen, door de link van het gifje daar neer te zetten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Oooh het bestand is te groot![]()
Hoe kan ik dit resizen?
zoiets?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:49 schreef dvdfreak het volgende:
combinatie van deze 3
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Wat leuk BrandXquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit is het meest crea wat ik kon verzinnen![]()
Als iemand anders wat beters weet leef je uit.
[ afbeelding ]
Tuurlijk, duitse kleuren? Of iets anders?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:44 schreef LeNeHe het volgende:
Kan iemand iets leuks maken van mijn plaatje?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:44 schreef LeNeHe het volgende:
Kan iemand iets leuks maken van mijn plaatje?
quote:Op zondag 2 mei 2010 09:48 schreef PierreTT het volgende:
Kan iemand bij mijn plaatje een oranje/rood/wit/blauwe pet maken?
Nice! Kan misschien de achtergrond ook nog oranje? Dan is ie perfectquote:Op zondag 2 mei 2010 09:58 schreef Anne het volgende:
[..]
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice! Kan misschien de achtergrond ook nog oranje? Dan is ie perfect![]()
zoiets?quote:Op zondag 2 mei 2010 09:48 schreef PierreTT het volgende:
Kan iemand bij mijn plaatje een oranje/rood/wit/blauwe pet maken?
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:24 schreef Cobra4 het volgende:
Ik wil wel een oranje helm met een NL vlaggetje er op.
kijk es anquote:Op zondag 2 mei 2010 10:12 schreef Paul het volgende:
Vraag me af of iemand wat kan doen met mijn mannetje![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:21 schreef fratsman het volgende:
Wie kan mijn BJ Blaskowitz een roodwitblauw gezicht geven?
edit:
of de achtergrond, kan ook.
Heb je zelf een of meerdere plaatjes van Derksen?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:50 schreef BramPowert het volgende:
Kan iemand nog een geniale Johan Derksen-avatar maken? Maakt me niet zoveel uit hoe, als het maar met Oranje te maken heeftthanks!
Ik heb het liefst een GIFje, en ik heb geen idee waar ik die kan vinden. Op de FP staat er wel al 1:quote:Op zondag 2 mei 2010 12:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Heb je zelf een of meerdere plaatjes van Derksen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |