ik denk dat ik gewoon zijn bestaande shirt oranje ga kleuren, en alleen de print roteerquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:13 schreef BrandX het volgende:
In corel draw zou ik een eind kunnen komen omdat ik daarin shirts kan draaien en doen, maar heb geen idee meer waar ik de install cd heb liggenEn dan is het nog steeds een heavy klus!
ik begon met deze al wat te croppen en layeren maar het roteren ging niet lekker. wilde gifje proberen namelijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik denk dat ik gewoon zijn bestaande shirt oranje ga kleuren, en alleen de print roteer
Mooi hoor.quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:58 schreef Carmw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zomaar wat geprobeerd, ik photoshop niet zo vaak![]()
Ze kijkt voetbal!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:44 schreef Devano het volgende:
Kan iemand mijn avatar een mooi oranje tintje geven?
Oranje kleurtje aanvraagtopic #5 - *O*quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:04 schreef Linda2205 het volgende:
Oh, leuk!Ik wil ook wat oranjes!
[ afbeelding ]
Dit is de orginele foto. Misschien de jas oranje ofzo? Maar das misschien beetje weinig.
Hoe kom je trouwens aan zo'n leuke oranje-naam?nm
Dit is het meest crea wat ik kon verzinnenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:09 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil heeeeeeel graag een WK versie van mijn ava. Bij voorkeur iets geks, zoals die van Biogarde. Wie heeft tijd en zin om iets voor mij te maken?
Hij werkt niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dit is het meest crea wat ik kon verzinnen![]()
Als iemand anders wat beters weet leef je uit.
[ afbeelding ]
Zeer leuk. Bedankt!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:59 schreef BrandX het volgende:
Hoe vind je deze? Beter naar je zin?
[ afbeelding ]
Dat kan niet. Je kan het in je profiel als webicon instellen, door de link van het gifje daar neer te zetten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Oooh het bestand is te groot![]()
Hoe kan ik dit resizen?
zoiets?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:49 schreef dvdfreak het volgende:
combinatie van deze 3
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |