quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:45 schreef Cavalier het volgende:
Ik wil graag dit plaatje als avatar, maar het lukt me niet om de bestandsgrootte klein genoeg te krijgen. Kan iemand me helpen?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:46 schreef banaantjeEE het volgende:
Kan iemand hier iets mee doen.
[ afbeelding ]
Dat is het ookquote:
Nog even in de herkansing.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oeh, kan hier iets spectaculairs mee gedaan worden?
[ afbeelding ]
Zo erg is het niet, maar ik wacht toch liever op een herkansingquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet in paint gedaan, maar wel simpelweg ingekleurd idd![]()
had geen andere inspiratie
ja, als ik mijn film uitgekeken heb zal ik kijken of ik iets creabea's kan verzinnenquote:Op vrijdag 30 april 2010 21:13 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, maar ik wacht toch liever op een herkansing
ja hoor, even geduld, dat duurt eventjesquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mag er ook zo'n bewegend balletje doorheen stuiteren?
Heeft geen haast, het WK is nog niet begonnen. Oh, enne, kan de achtergrondvlag wapperen, of word ik nu te veeleisend?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja hoor, even geduld, dat duurt eventjes
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mag er ook zo'n bewegend balletje doorheen stuiteren?
de achtergrondvlag laten wapperen dat lukt (mij) nietquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heeft geen haast, het WK is nog niet begonnen. Oh, enne, kan de achtergrondvlag wapperen, of word ik nu te veeleisend?![]()
Geen dankquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh zo is 'ie leuk!![]()
Dankjewel!
nou doet es?quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En zou ik er héél, héél, héél misschien nog een mogen vragen?
Ik hou mensen graag van de straat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:31 schreef BrandX het volgende:
oh en zeg gelijk ff wat je er allemaal mee zou willen, het is makkelijker e.e.a in een keer te doen dan later dingen toevoegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |