quote:Op maandag 26 april 2010 17:36 schreef egeltje1985 het volgende:
kan iemand mijn hartje rood-wit-blauw maken? Of oranje. of een voetbal. Of of. Iets leuks!
Dat is rood...quote:
Ik vind het rood.quote:Op maandag 26 april 2010 18:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee joh, das oranje. Eerst was het rood.
Oeh, ninja-edit...quote:Op maandag 26 april 2010 18:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik vind het rood.![]()
Edit: Licht rood nu.
quote:
Heb je hier trouwens ook nog een grotere versie van?quote:Op zondag 25 april 2010 13:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb je origineel even van google gejat en op de juiste maat gemaakt:
[ afbeelding ]
En Pino in WK-stijl:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
omdat ik linux draai, windows komt er pas weer op als ik het nodig heb voor schoolquote:
gewoon photoshop of gimp op je compjoeter gooien, en proberen en prutsen, zo heb ik het ook geleerdquote:
Mijn prachtige (quote:Op maandag 26 april 2010 19:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon photoshop of gimp op je compjoeter gooien, en proberen en prutsen, zo heb ik het ook geleerd
quote:Op maandag 26 april 2010 19:57 schreef leeell het volgende:
Wie maakt een Oranje Bob Dylan voor mij
zijn haar bijvoorbeeld![]()
Zet hier maar neer en PM eventjes
Ik heb haar in ieder geval even een vlaggetje op haar wang gezet met mijn geniale Paint skillz ....quote:Op maandag 26 april 2010 19:51 schreef Doks het volgende:
kan iemand een nederlands vlaggetje in de vorm van een rondje linksbovenin die van mij zetten (A) of iets dergelijks
merci beaucoup
image -> scale image -> resolutie invoeren en prestoquote:Op maandag 26 april 2010 20:07 schreef RSXX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was voor t eerst me GIMP aan het testen, maar misschien vind je m leuk
Edit: Huh? hij is kleiner geworden
Je hebt een lastig icoontje, maar ik ga het even proberen.quote:Op maandag 26 april 2010 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik mis mijn avatar nog in oranje... iemand?
quote:Op maandag 26 april 2010 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
image -> scale image -> resolutie invoeren en presto
je kan op het kettingkje klikken, als het dicht is houdt de afbeelding zijn verhoudingen, als hij open is kan je hem vervormen
Ik heb er nog wat aan gedaanquote:Op maandag 26 april 2010 21:00 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb haar in ieder geval even een vlaggetje op haar wang gezet met mijn geniale Paint skillz ....![]()
[ afbeelding ]
Hier heb je in ieder geval een oranje licht:quote:Op maandag 26 april 2010 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik mis mijn avatar nog in oranje... iemand?
nog leiperquote:Op maandag 26 april 2010 21:16 schreef RSXX het volgende:
[..]
Ik heb er nog wat aan gedaan![]()
[ afbeelding ]
Omdat je al wat langer aan het wachten was heb ik het geprobeerd, maar het lukte nietquote:
Lukt je toch prima:quote:Op maandag 26 april 2010 21:38 schreef RSXX het volgende:
[..]
Omdat je al wat langer aan het wachten was heb ik het geprobeerd, maar het lukte niet![]()
Heb er wel dit van kunnen maken !
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef UltraR het volgende:
Iemand hier van deze wat oranje fan achtigs van kan maken? (En in een vierkantje dan uiteraard, lege linkerkant kan weg)
(Vlaggetje op de wang? Oranje haar? Verzin maar iets.)
[ afbeelding ]
Ik zag dat iemand hem al had gedaan, vond hem redelijk gelukt al bewoog het handje niet mee met de vlagquote:Op zondag 25 april 2010 12:54 schreef 3keernix het volgende:
Dit is geen vraag voor een avatar maar voor een emoticon: Iemand die deze emoticon kan voorzien van een duitse vlag ipv een nederlandse vlag.
Misschien dat oranje ook anders?
[]
quote:Op maandag 26 april 2010 18:47 schreef Urquhart het volgende:
Wie wilt er een leuke Oranje-uitvoering van mijn icon maken?
Is dit je laatste aanvraag? Ik zal deze nog maken dan.quote:Op maandag 26 april 2010 22:01 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik zag dat iemand hem al had gedaan, vond hem redelijk gelukt al bewoog het handje niet mee met de vlag
+ aanvraag voor een avatar
Ik zag deze in de OP staan misschien Nederlandse vlag veranderen door de duitse vlag?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 april 2010 22:14 schreef Anne het volgende:
Beetje verkort, maar bij deze:
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef UltraR het volgende:
Iemand hier van deze wat oranje fan achtigs van kan maken? (En in een vierkantje dan uiteraard, lege linkerkant kan weg)
(Vlaggetje op de wang? Oranje haar? Verzin maar iets.)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef Charie het volgende:
Kan iemand hier iets leuks van maken?
[ afbeelding ]
mooi kut.... ik was aan het kijken wat voor verzoeken er nog open stonden van het vorige topic en hier zag ik niets bij staan, vandaar....quote:
In de OP staan alle icoontjes.quote:Op maandag 26 april 2010 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
mooi kut.... ik was aan het kijken wat voor verzoeken er nog open stonden van het vorige topic en hier zag ik niets bij staan, vandaar....
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 23:15 schreef Bjoro het volgende:
ik ben eruit...ik wil wel iets leuks met deze foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy ! be creativeen alvast bedankt natuurlijk
ziet er prima en jubelend uit !!!!!!quote:
Wil je die van mij doenquote:Op maandag 26 april 2010 21:08 schreef Anne het volgende:
OP aangepast (plaatjes werkend gemaakt) + TVP voor tussendoor even wat icoontjes te maken.
Dan zit je in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:15 schreef Samael het volgende:
Ik heb mijn eigen gemaakt, ik zou wel graag een "oranjefan" tag willen ontvangen
Danke Schönquote:Op maandag 26 april 2010 21:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier heb je in ieder geval een oranje licht:
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ]
Anne, kan je ook zoiets met van mijn icon maken, met zo'n oranje gloed en vlaggetje? Vind dat er namelijk wel mooi uitzienquote:
je vond geen van de vier icons die voor je gemaakt zijn mooi?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:50 schreef Charie het volgende:
[..]
Anne, kan je ook zoiets met van mijn icon maken, met zo'n oranje gloed en vlaggetje? Vind dat er namelijk wel mooi uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |