Zoiets?quote:Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef UltraR het volgende:
Iemand hier van deze wat oranje fan achtigs van kan maken? (En in een vierkantje dan uiteraard, lege linkerkant kan weg)
(Vlaggetje op de wang? Oranje haar? Verzin maar iets.)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef Charie het volgende:
Kan iemand hier iets leuks van maken?
[ afbeelding ]
mooi kut.... ik was aan het kijken wat voor verzoeken er nog open stonden van het vorige topic en hier zag ik niets bij staan, vandaar....quote:
In de OP staan alle icoontjes.quote:Op maandag 26 april 2010 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
mooi kut.... ik was aan het kijken wat voor verzoeken er nog open stonden van het vorige topic en hier zag ik niets bij staan, vandaar....
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 23:15 schreef Bjoro het volgende:
ik ben eruit...ik wil wel iets leuks met deze foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy ! be creativeen alvast bedankt natuurlijk
ziet er prima en jubelend uit !!!!!!quote:
Wil je die van mij doenquote:Op maandag 26 april 2010 21:08 schreef Anne het volgende:
OP aangepast (plaatjes werkend gemaakt) + TVP voor tussendoor even wat icoontjes te maken.
Dan zit je in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:15 schreef Samael het volgende:
Ik heb mijn eigen gemaakt, ik zou wel graag een "oranjefan" tag willen ontvangen
Danke Schönquote:Op maandag 26 april 2010 21:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier heb je in ieder geval een oranje licht:
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ]
Anne, kan je ook zoiets met van mijn icon maken, met zo'n oranje gloed en vlaggetje? Vind dat er namelijk wel mooi uitzienquote:
je vond geen van de vier icons die voor je gemaakt zijn mooi?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:50 schreef Charie het volgende:
[..]
Anne, kan je ook zoiets met van mijn icon maken, met zo'n oranje gloed en vlaggetje? Vind dat er namelijk wel mooi uitzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |