Zoiets?quote:Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef UltraR het volgende:
Iemand hier van deze wat oranje fan achtigs van kan maken? (En in een vierkantje dan uiteraard, lege linkerkant kan weg)
(Vlaggetje op de wang? Oranje haar? Verzin maar iets.)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef Charie het volgende:
Kan iemand hier iets leuks van maken?
[ afbeelding ]
mooi kut.... ik was aan het kijken wat voor verzoeken er nog open stonden van het vorige topic en hier zag ik niets bij staan, vandaar....quote:
In de OP staan alle icoontjes.quote:Op maandag 26 april 2010 22:45 schreef Muck het volgende:
[..]
mooi kut.... ik was aan het kijken wat voor verzoeken er nog open stonden van het vorige topic en hier zag ik niets bij staan, vandaar....
quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 23:15 schreef Bjoro het volgende:
ik ben eruit...ik wil wel iets leuks met deze foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enjoy ! be creativeen alvast bedankt natuurlijk
ziet er prima en jubelend uit !!!!!!quote:
Wil je die van mij doenquote:Op maandag 26 april 2010 21:08 schreef Anne het volgende:
OP aangepast (plaatjes werkend gemaakt) + TVP voor tussendoor even wat icoontjes te maken.
Dan zit je in het verkeerde topicquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:15 schreef Samael het volgende:
Ik heb mijn eigen gemaakt, ik zou wel graag een "oranjefan" tag willen ontvangen
Danke Schönquote:Op maandag 26 april 2010 21:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Hier heb je in ieder geval een oranje licht:
[ afbeelding ] -> [ afbeelding ]
Anne, kan je ook zoiets met van mijn icon maken, met zo'n oranje gloed en vlaggetje? Vind dat er namelijk wel mooi uitzienquote:
je vond geen van de vier icons die voor je gemaakt zijn mooi?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:50 schreef Charie het volgende:
[..]
Anne, kan je ook zoiets met van mijn icon maken, met zo'n oranje gloed en vlaggetje? Vind dat er namelijk wel mooi uitzien
4?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:20 schreef Muck het volgende:
[..]
je vond geen van de vier icons die voor je gemaakt zijn mooi?
ik heet geen Anne, maar ik verveelde mequote:Op dinsdag 27 april 2010 13:50 schreef Charie het volgende:
[..]
Anne, kan je ook zoiets met van mijn icon maken, met zo'n oranje gloed en vlaggetje? Vind dat er namelijk wel mooi uitzien
quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:26 schreef Marsenal het volgende:
Ik wil graag het kanon en achtergrond in mijn avatar oranje zien, maar kan helemaal niks met photoshop of iets.. Heb ut niet eens meer.
Dat kan ik alleen als ik eerst je ava zwart-wit maak, dan verlies je dus alle idee van groen. Maar Anne weet hier vast raad meequote:Op dinsdag 27 april 2010 14:46 schreef Charie het volgende:
Bedankt voor de moeite maar ik ben vast de grootste zeikerd op het forum hier maar ik vind die kleur oranje niet mooi, ik bedoel een gloed zoals [ afbeelding ]
Ik kom zo ondankbaar over hier zo
Anne welk programma en welke optie gebruik je voor de oranje gloed bij Jan Paparazzi, dan kan ik het zelf doen.![]()
![]()
EDIT 3: Ok ik geef het nu ff op, na het schalen ziet het plaatje er te belabberd uit...quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:26 schreef Marsenal het volgende:
Ik wil graag het kanon en achtergrond in mijn avatar oranje zien, maar kan helemaal niks met photoshop of iets.. Heb ut niet eens meer.
Zwartwitmaken eerst, de gouden tipquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:52 schreef omearos het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen als ik eerst je ava zwart-wit maak, dan verlies je dus alle idee van groen. Maar Anne weet hier vast raad mee![]()
Edit: Ik kom niet verder dan dit:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:31 schreef TWP het volgende:
Zou iemand die van mij en oranje tint willen/kunnen geven? Het groen eruit bedoel ik
quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:31 schreef TWP het volgende:
Zou iemand die van mij en oranje tint willen/kunnen geven?
Heh, die heb ik echt al jaren niet meer als ava?quote:
ik zie alleen je geuploade ava, niet je web-avaquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Heh, die heb ik echt al jaren niet meer als ava?
Ik heb echt al een hele tijd dikke tieten in een blauw shirtje..
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik zie enkel boesboesquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |