Ja ik weet het niet. Ik ben er nog nooit geweest op koninginnedag dus ik wil welquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:29 schreef Smart_ass het volgende:
Wat dat betreft voel ik me dan weer heerlijk autistisch, maar Amsterdam zou ik op K-dag dus voor geen goud heengaan.
Mokums? Je komt uit fucking Duitsland man.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
Crackje zal onder de indruk zijn van mijn talenknobbel.ABN, Nedersaksisch, Mokums.
Twents?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
Crackje zal onder de indruk zijn van mijn talenknobbel.ABN, Nedersaksisch, Mokums.
Hoe'st met Bambi's verkoudheid?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik een bootje had dan zou ik nog wel naar Amsterdam gaan ja!
Yea, als je me uberhaupt ziet in die fucking massaquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ik het niet heb geperfectioneerd. Vroeger ging ik altijd met mijn skelter de wereld verkennen. Fries kan ik ook.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mokums? Je komt uit fucking Duitsland man.
Geen Zuid-Oegandees?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
Hoelang heb je in Amsterdam gewoond?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik het niet heb geperfectioneerd. Vroeger ging ik altijd met mijn skelter de wereld verkennen. Fries kan ik ook.
Niet. Ik ging alleen skaffa halen en dan nam ik de trapskelter weer terug.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoelang heb je in Amsterdam gewoond?
Mocht je wel verder dan het grasveldje van mama?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik het niet heb geperfectioneerd. Vroeger ging ik altijd met mijn skelter de wereld verkennen. Fries kan ik ook.
Je ging 'skaffa halen'?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet. Ik ging alleen skaffa halen en dan nam ik de trapskelter weer terug.
Je denkt dat je Amsterdams spreekt zonder er gewoond te hebben? Cute. En wát ging je halen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet. Ik ging alleen skaffa halen en dan nam ik de trapskelter weer terug.
PAS MAAR OP DAT IK JE KNIKKERS NIET JAT. EN NU WIEBEREN.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mocht je wel verder dan het grasveldje van mama?
Dit.quote:
Dope.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je denkt dat je Amsterdams spreekt zonder er gewoond te hebben? Cute. En wát ging je halen?
Beter. Aan mij kun je - godzijdank- ook niet horen dat ik een beetje oostelijk woon.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:35 schreef WillFerrell het volgende:
Mijn neef is wel helemaal verwesterd. Die gast praatte vroeger net zo lomp Twents en die is nu helemaal vervallen in een westerse tongval.
Of dat de boze buurman je bal lekpriktequote:Op vrijdag 23 april 2010 17:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
PAS MAAR OP DAT IK JE KNIKKERS NIET JAT. EN NU WIEBEREN.
Gvd ik haal toch alleen maar wiet hier in de shoppa en daar doen ze niet zo fancy met al die fancystraattaal.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die 'skaffa' gaan halen. wtf gast
Dat zou echt een afknapper zijn als je dat wel deed johquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter. Aan mij kun je - godzijdank- ook niet horen dat ik een beetje oostelijk woon.
Doe dan ook niet alsof jij wel weet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd ik haal toch alleen maar wiet hier in de shoppa en daar doen ze niet zo fancy met al die fancystraattaal.
Bubbelmaatje telt niet als vriendquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga me vanavond ook lekker drinken, nomnomnom.
Hihihi, ook al heeft mn chick afgezegd, genoeg mensen dacht ik zo om het gezellig te maken.
Shoppa?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd ik haal toch alleen maar wiet hier in de shoppa en daar doen ze niet zo fancy met al die fancystraattaal.
Mag ik ook een keertje. Ik was toch aardig bezig met een solo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Doe dan ook niet alsof jij wel weet waar je het over hebt.
Alleen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga me vanavond ook lekker drinken, nomnomnom.
Hihihi, ook al heeft mn chick afgezegd, genoeg mensen dacht ik zo om het gezellig te maken.
quote:
quote:
Ik ging skaffa halen en toen ging ik helemaal shoppa man. Helemaal de weg kwijt.quote:
Skaffa halenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mag ik ook een keertje. Ik was toch aardig bezig met een solo.
Nee, maar die vriendinnen van me die wel komen allemaal hun vriend bijquote:
Ja, maar dat heb je nogal gauw hoor. Iig het accentje. Alleen ik woon dichtbij een stad(Deventerquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zou echt een afknapper zijn als je dat wel deed joh.
WF moet z'n eigen eten makenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef WillFerrell het volgende:
Haters. Ik ga maar eens wat aan me vreten doen.
Ik kom uit de stad.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb je nogal gauw hoor. Iig het accentje. Alleen ik woon dichtbij een stad(Deventer) en hoe verder daar vanaf, hoe meer boers accent.
vreten?!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef WillFerrell het volgende:
Skaffa halenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef WillFerrell het volgende:
Zeg jij dat nooitquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha zo'n vriend van me heeft gisteren blijkbaar tegen z'n vriendin gezegd dat ze eruit zag als een kuthoer..
.
Jij praat boerser dan ik, wedden?quote:
Beter laat je dat doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef WillFerrell het volgende:
De typische "XD" emoticon, hij wordt niet door mij geplaatst door overmaat van gebruik door anderequote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dat heb ik gedaan, als het goed is, komt de pizza straks.
En dan ga je weer skaffa halen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dat heb ik gedaan, als het goed is, komt de pizza straks.
Ja, dat was juist mijn punt. Ik kom uit de stad en ik praat zo boers als maar kan als ik er niet op let.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij praat boerser dan ik, wedden?
Verder zei ik niet dat ik daar vandaan kom. Totaal niet juist.![]()
wie?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:42 schreef Multivitamine het volgende:
Kom naar Bimre allemaal, daar praten ze pas straat.
G alsof jij nooit skunk gaat van die wierie.quote:
Waar? Dat snap ik zelfs niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:42 schreef Multivitamine het volgende:
Mirre?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:42 schreef Multivitamine het volgende:
Oh, maar hier in de 'stad' is er niemand die zo praat. Dus vandaar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, dat was juist mijn punt. Ik kom uit de stad en ik praat zo boers als maar kan als ik er niet op let.
Bohohooo, wedje van wel? Vorige week nog volop gemerkt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh, maar hier in de 'stad' is er niemand die zo praat. Dus vandaar.
Zelfs onze stadsjongen nietquote:
Tja dan zoek je het echt op hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bohohooo, wedje van wel? Vorige week nog volop gemerkt.
Zegt al genoeg.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik liep alleen al door de stationshal.
Echt he.quote:
Broertje ik voel je.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:46 schreef Multivitamine het volgende:
Bimre brada, Poortje, weet je niet?!
quote:
Beters boek je 'm in je Getzzz.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Toen moest ik nog dat hele teringeind nog lopen naar 't Saxion.
Ja en dan met die mad parkingskillz in Deventer terecht.quote:
Waarom moeten ze overal iets anders van maken, zodat ze nog idioter klinken dan ze al zijn?!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:48 schreef WillFerrell het volgende:
Paupers met hun verbasterde woorden!
Oh de Bijlmer...quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:48 schreef WillFerrell het volgende:
Paupers met hun verbasterde woorden!
Met je Getz over de boulevard!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja en dan met die mad parkingskillz in Deventer terecht.Ik ga nog geen parkeergeld betalen. Kon ook niet, want daarna gingen we terrasjes opzoeken.
Ik ben witheet. In een kantoor doe je nou niet bepaald een kleurtje op.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Raampjes naar beneden, Rinus op de 200W speakers. En dat alles met me lamme kop.
Heb je dit weekend nog alle kans voor, het wordt 21 gradenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben witheet. In een kantoor doe je nou niet bepaald een kleurtje op.
Uhu.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heb je dit weekend nog alle kans voor, het wordt 21 graden
Westcoastquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef Otis2.0 het volgende:
en je kan niet fokke met de boy want ik ben een eastsider.
Present!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef L0t.. het volgende:
Wie zijn er allemaal in Amsterdam dan met koninginnedag?
Moet ik echt iedereen op gaan noemen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef L0t.. het volgende:
Crackje en ik in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef L0t.. het volgende:
Bobby?! Ben jij nou ook al Bragi?!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef Bragi het volgende:
Ik ga m'n ongestelde vriendin maar eens een bezoekje brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze stad.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef Otis2.0 het volgende:
en je kan niet fokke met de boy want ik ben een eastsider.
Nee, alleen SC'ersquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet ik echt iedereen op gaan noemen?
Ik ben nooit niet in Amsterdamquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef L0t.. het volgende:
Nou dan MOET ik naar Amsterdamquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oke dan, ik ben present
Surrogaat SC'er Aron7120 ook
yesyesquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef L0t.. het volgende:
En 2 dagen later huldigingsmeetquote:
geachte luisteraars. sorry maar hier moet ik toch echt even een traantje bij wegpinken. zo. mooi. dat wil ik nog wel een keer horen.quote:
Oh?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar die willen niet, dus de oplossing is simpel?
-Insert voorspelbare reactie-quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
SC MeetsAlleen mongolen doen daaraan.
liek.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
-Insert voorspelbare reactie-
Je bedoelt: -insert happen op obvious troll-.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
-Insert voorspelbare reactie-
Oh, ik bedoel bij hem gaan vrienden toch ook voorquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, als je vrienden niet willen neem je Dev toch mee?
Ah, op die brommert!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel bij hem gaan vrienden toch ook voor.
Niet op een boot, wel aan de herengracht.quote:
Dat zegt eigenlijk iedereen die in de buurt van eindhoven of in eindhoven woont hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:18 schreef Japsnars het volgende:
Eindhoven
Mensen die Eindje zeggen^23582353485734
1 grote bende inteelt dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk iedereen die in de buurt van eindhoven of in eindhoven woont hoor.
Geen fa2s ouwe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:18 schreef Japsnars het volgende:
Eindhoven
Mensen die Eindje zeggen^23582353485734
Niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk iedereen die in de buurt van eindhoven of in eindhoven woont hoor.
Wat zijn fa2s?quote:
Gelukkig ben je niet aan het generaliseren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1 grote bende inteelt dusVolendam2.0
Mensen die eindje zeggen = inteelt. Niks generalisatie, gewoon een conclusie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet aan het generaliseren.
Okay dan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen die eindje zeggen = inteelt. Niks generalisatie, gewoon een conclusie.
Maar:quote:
quote:
20 mensen uit mijn klas komen uit eindhoven. 1 meisje zegt Eindje, en die luistert naar Kempi en ze denkt dat ze een neger is.quote:
Alsof het mij interesseert wat jij gaat doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet op een boot, wel aan de herengracht.
Ah okequote:
Een normaal mens hoort dat niet te weten.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat je een neger bent, ofniet?
Doe eens normaal idioot.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een normaal mens hoort dat niet te weten.
Alsof het mij interesseert dat jij op 30 apriil in iets genaamd 'damscOow' zit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof het mij interesseert wat jij gaat doen.
Niet biggie praten. Als je beef wil kun je 'm krijgen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat je een neger bent, ofniet?
Doe eens normaal idioot.
Ik quote jou dan ook niet, jij mij wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof het mij interesseert dat jij op 30 apriil in iets genaamd 'damscOow' zit.
Nee, omdat je je gedraagt als een neger, met je straattaal.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat ik weet wat het betekent denk ik dat ik een neger ben?
Ik ben geboren in Haarlem, vervolgens al vrij snel verhuisd naar het Gooi en woon hier nu al mijn hele leven. Ik heb vanmiddag bij een vriend op het terras gechilled en wat gezwommen. Als kakker hoor ik dus niet te weten wat fa2 betekend. Het is ook best wel treurig als andere, gewone, Nederlanders het wel weten.quote:
En nu in het Nederlands.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet biggie praten. Als je beef wil kun je 'm krijgen.
Ik zie jou, mij toch echt quoten?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik quote jou dan ook niet, jij mij wel.
Mensen die de onderkant van de samenleving niet hebben meegemaaktquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Haarlem, vervolgens al vrij snel verhuisd naar het Gooi en woon hier nu al mijn hele leven. Ik heb vanmiddag bij een vriend op het terras gechilled en wat gezwommen. Als kakker hoor ik dus niet te weten wat fa2 betekend. Het is ook best wel treurig als andere, gewone, Nederlanders het wel weten.
Niet met een grote lul praten. Als je rundergehakt wil, dan kun je hem krijgen.quote:
Haha wat een schattige groep 3 humor. Alsof je zelf niet snapte dat ik bedoelde dat mijn uitspraak over wat ik op koninginnedag ga doen niet tegen jou gericht was maar in het algemeen, terwijl jij mij quote en het dus tegen mij hebt. Leuk!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie jou, mij toch echt quoten?
[ afbeelding ]
y so seriousz!?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, omdat je je gedraagt als een neger, met je straattaal.
Mensen die het leuk vinden dat ze de onderkant van de samenleving hebben meegemaaktquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die de onderkant van de samenleving niet hebben meegemaakt. inb4 Limburg-onderkant grappen.
Zo oud ben jij toch ook? Op de foto's die ik heb gezien dan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha wat een schattige groep 3 humor.
Wacht, zat jij niet in de vijfde klas?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo oud ben jij toch ook? Op de foto's die ik heb gezien dan.
Ik ben opgevoed tussen de wolven.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen die het leuk vinden dat ze de onderkant van de samenleving hebben meegemaakt
Zittenblijver says hi.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wacht, zat jij niet in de vijfde klas?
Mensen met metalharen die denken te kunnen vechten.quote:
Misschien bij mensen uit een bepaalde laag van de samenleving ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Straattaal hoort bij je opvoeding. Hoe wil je je anders verstaanbaar maken op de straten.
Wedden dat ik slimmer ben dan jij? Die eindexamens van de afgelopen jaren maak ik nu ook allemaal al voldoende. En deed jij niet een pretprofiel? Ja.quote:
Niet iedereen is indo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Straattaal hoort bij je opvoeding. Hoe wil je je anders verstaanbaar maken op de straten.
Schattig van je, die drang om je te bewijzenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wedden dat ik slimmer ben dan jij? Die eindexamens van de afgelopen jaren maak ik nu ook allemaal al voldoende. En deed jij niet een pretprofiel? Ja.
Blijven zitten op een maatschappij profiel kan ook niet, nee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Blijven zitten. Fuck man. Het idee alleen al
.
Nee hoor, niet iedereen blijft zitten omdat hij dom is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Schattig van je, die drang om je te bewijzen. Feit blijft dat je echt een enorme faler bent als je blijft zitten.
Maar iedereen die blijft zitten is wel dom.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen blijft zitten omdat hij dom is.
DE IRONIEquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Schattig van je, die drang om je te bewijzen. Feit blijft dat je echt een enorme faler bent als je blijft zitten.
En dat isquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wacht, wat? Nee. Ik was minderjarig toen ik op du uni aankwam.
Nou poehee, heb je daar ook je chick mee gehosseld?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wacht, wat? Nee. Ik was minderjarig toen ik op du uni aankwam.
Nee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dat ishoe? Volgens mij is dat juist best treurig, als je jonger bent dan alle anderen.
Nee dus. Wedden dat ik slimmer ben dan jou? Daar durf ik wel 5k op te zetten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar iedereen die blijft zitten is wel dom.
Deze link snap ik even niet. Sorry.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nou poehee, heb je daar ook je chick mee gehosseld?
Niet treurig, meer schattig. Zo'n lief klein jongetje met een wilde bos haar die rondloopt op de uni.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dat ishoe? Volgens mij is dat juist best treurig, als je jonger bent dan alle anderen.
Hotlink faal.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee dus. Wedden dat ik slimmer ben dan jou? Daar durf ik wel 5k op te zetten.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet treurig, meer schattig. Zo'n lief klein jongetje met een wilde bos haar die rondloopt op de uni.
We doen binnenkort wel met zijn tweeën ergens een IQ test, of een volledig eindexamen NT+NG VWO. Waar zullen we afspreken? De keus is aan jou.quote:
Ik ben slecht in Nederlands. Wat is er fout aan "slimmer dan jou"?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahahahah 'slimmer dan jou'. En het dan hebben over 5k erop inzetten. Fuck man!
Het 'jou'-gedeelte.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben slecht in Nederlands. Wat is er fout aan "slimmer dan jou"?
Grammatica is maar 0,01% van je algemene kennis en intelligentie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahahahah 'slimmer dan jou'. En het dan hebben over 5k erop inzetten. Fuck man!
Okay.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geluk gehad dat je vroeg kon beginnen op de basisschool.
Bron.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Grammatica is maar 0,01% van je algemene kennis en intelligentie.
Lvl60 limiet, het lijkt verdomme WOW wel.quote:
Jij ziet er de humor niet van in om bij het vragen om een weddenschap over intelligentie een grammaticale fout te maken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Grammatica is maar 0,01% van je algemene kennis en intelligentie.
Heupborstbroeken!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hij draagt z'n shirts altijd in de broek
Of faalt mijn negerlands daar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er niks bezittelijke aan slimmer dan jouw.
Ik trapte bijna in je troll.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die zit in mijn hoofd. Het is trouwens wel minder dan 0,01%quote:
Wat lul je nu weer? Het is 'slimmer dan jij'. Waarom begin je ineens over bezittelijk?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nogmaals:quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij ziet er de humor niet van in om bij het vragen om een weddenschap over intelligentie een grammaticale fout te maken?
Ik wel.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We doen binnenkort wel met zijn tweeën ergens een IQ test, of een volledig eindexamen NT+NG VWO. Waar zullen we afspreken? De keus is aan jou.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat lul je nu weer? Het is 'slimmer dan jij'. Waarom begin je ineens over bezittelijk?
Ik zei toch dat ik slecht was in Nederlands.quote:
Omdat 'jou' bezittelijk is, peanuthead. Nu faal je zelf ook.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat lul je nu weer? Het is 'slimmer dan jij'. Waarom begin je ineens over bezittelijk?
quote:
Waarom proberen te verbeteren danquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Ik zei toch dat ik slecht was in Nederlands.
Euh, nee. 'Jouw' is bezittelijk. 'Jou' niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat 'jou' bezittelijk is, peanuthead. Nu faal je zelf ook.
[..]
Ik trapte er alweer bijna in.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat 'jou' bezittelijk is, peanuthead. Nu faal je zelf ook.
[..]
Ach, ik hoor dagelijks nog wel van mijn vrienden terug dat ik een 5e klasser ben. Maar ik vind het gewoon grappig dat iemand met jouw kop nog zo'n lol om anderen kan hebbenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Verder wel lief dat je meteen zo boos en aangevallen reageert, Japsnars. Ik lachte je slechts uit omdat je blijft zitten, en dat lijkt me niet meer dan normaal. Dat hoort bij mensen die blijven zitten.
Maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat je intensief gepest bent ofzo.
Shit man, je maakt me onzeker. Fuck.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, ik hoor dagelijks nog wel van mijn vrienden terug dat ik een 5e klasser ben. Maar ik vind het gewoon grappig dat iemand met jouw kop nog zo'n lol om anderen kan hebben
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik trapte er alweer bijna in.Quit trollin' people.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Shit man, je maakt me onzeker. Fuck.
Kom dan poesje, gaan we echt een IQ-test doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Japsnars, echt max props voor je reactie over 5k inzetten en IQ-tests enzo als het gaat over het feit dat je bent blijven zitten. Ik zal het nooit vergeten.
Nu ga ik eten. <3
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kom dan poesje, gaan we echt een IQ-test doen.
Ja daar kom je ver mee als je daarbij het IQ van een aap hebt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:49 schreef Broekpaling het volgende:
Het is all about de EQ tegenwoordig.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daar kom je ver mee als je daarbij het IQ van een aap hebt.
Wie?quote:
Alleen nerds doen dat. Normale mensen weten dat er meer in het leven is dan school.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Verder wel lief dat je meteen zo boos en aangevallen reageert, Japsnars. Ik lachte je slechts uit omdat je blijft zitten, en dat lijkt me niet meer dan normaal. Dat hoort bij mensen die blijven zitten.
Maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat je intensief gepest bent ofzo.
We zijn niet allemaal Bonnie Sinclair.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja daar kom je ver mee als je daarbij het IQ van een aap hebt.
Zijn genoeg banen waar je niet een hoog IQ hoeft te hebben als je maar goed met mensen om kan gaan. En niet alleen lowlife jobs.quote:
Mijn citoscore was 532quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom proberen te verbeteren dan.
Maar luister, ik ben qua algemene kennis sowieso het slimste hier. Period. CITO-toets was aan.
Mijn clitscore was 550.quote:
550, 7 fout. In de Entreetoets 550 met 12 fout.quote:
Ik ga vanavond niet eens aanquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:55 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die iets te doen hebben op de vroege avond waardoor shit pas aan gaat om 23:00![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet eens aan. Morgen wel.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
MIjn clitscore is meer dan negenduizend.
Ja dat is ook moeilijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik eet spaghetti met spinazie. Damn wat kan ik toch goed koken.
Gatver.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik eet spaghetti met spinazie. Damn wat kan ik toch goed koken.
Je hoofdhaar?quote:
Mensen die op zo'n paupermontessori zonder Cito-toetsen hebben gezetenquote:
quote:Etnische registratie van iedereen. Inclusief vermelding ‘Antilliaan’
Ik maar 6 foutquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
550, 7 fout. In de Entreetoets 550 met 12 fout.
Maar bij jou, kookte jouw moeder.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gatver.![]()
Ik had nasi, ook niet echt denderend.
Wie heeft je uitgezet dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet eens aan. Morgen wel.
Doe standje 3. Doe ik ook altijd.quote:
HAHAHA TROLLED IN JE FACEquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen die op zo'n paupermontessori zonder Cito-toetsen hebben gezeten
Maar wel aardig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had 542 voor cito. HAHAHA S_A IS DOM.
Ik weet niet eens meer wat ik had, kan je nagaan!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had 542 voor cito. HAHAHA S_A IS DOM.
Gelukkig maar. Want het feit dat mensen dat weten en ermee gaan patsen is eigenlijk wel vrij sneu.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat ik had, kan je nagaan!
Zou ik ook zeggen als 542 had ja. Wat is dat, havo-advies?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Want het feit dat mensen dat weten en ermee gaan patsen is eigenlijk wel vrij sneu.
Kom je met 542 het VMBO binnen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als 542 had ja. Wat is dat, havo-advies?![]()
![]()
Alleen met een positief advies volgens mij.quote:
Oh dat is daarvan. Ik was al verbaasd, mijn ouders zijn daar niet echt in geïnteresseerd maar het lag hier wel op de keukentafel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:05 schreef Maisnon het volgende:
Bij de Volkskrant zat een gratis boekje over Klimt, die kunstenaartof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |