WF moet z'n eigen eten makenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef WillFerrell het volgende:
Haters. Ik ga maar eens wat aan me vreten doen.
Ik kom uit de stad.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb je nogal gauw hoor. Iig het accentje. Alleen ik woon dichtbij een stad(Deventer) en hoe verder daar vanaf, hoe meer boers accent.
vreten?!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef WillFerrell het volgende:
Skaffa halenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef WillFerrell het volgende:
Zeg jij dat nooitquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha zo'n vriend van me heeft gisteren blijkbaar tegen z'n vriendin gezegd dat ze eruit zag als een kuthoer..
.
Jij praat boerser dan ik, wedden?quote:
Beter laat je dat doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:39 schreef WillFerrell het volgende:
De typische "XD" emoticon, hij wordt niet door mij geplaatst door overmaat van gebruik door anderequote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dat heb ik gedaan, als het goed is, komt de pizza straks.
En dan ga je weer skaffa halen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dat heb ik gedaan, als het goed is, komt de pizza straks.
Ja, dat was juist mijn punt. Ik kom uit de stad en ik praat zo boers als maar kan als ik er niet op let.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij praat boerser dan ik, wedden?
Verder zei ik niet dat ik daar vandaan kom. Totaal niet juist.![]()
wie?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:42 schreef Multivitamine het volgende:
Kom naar Bimre allemaal, daar praten ze pas straat.
G alsof jij nooit skunk gaat van die wierie.quote:
Waar? Dat snap ik zelfs niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:42 schreef Multivitamine het volgende:
Mirre?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:42 schreef Multivitamine het volgende:
Oh, maar hier in de 'stad' is er niemand die zo praat. Dus vandaar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:42 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, dat was juist mijn punt. Ik kom uit de stad en ik praat zo boers als maar kan als ik er niet op let.
Bohohooo, wedje van wel? Vorige week nog volop gemerkt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh, maar hier in de 'stad' is er niemand die zo praat. Dus vandaar.
Zelfs onze stadsjongen nietquote:
Tja dan zoek je het echt op hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:44 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Bohohooo, wedje van wel? Vorige week nog volop gemerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |