Ja ik weet het niet. Ik ben er nog nooit geweest op koninginnedag dus ik wil welquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:29 schreef Smart_ass het volgende:
Wat dat betreft voel ik me dan weer heerlijk autistisch, maar Amsterdam zou ik op K-dag dus voor geen goud heengaan.
Mokums? Je komt uit fucking Duitsland man.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
Crackje zal onder de indruk zijn van mijn talenknobbel.ABN, Nedersaksisch, Mokums.
Twents?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
Crackje zal onder de indruk zijn van mijn talenknobbel.ABN, Nedersaksisch, Mokums.
Hoe'st met Bambi's verkoudheid?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik een bootje had dan zou ik nog wel naar Amsterdam gaan ja!
Yea, als je me uberhaupt ziet in die fucking massaquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ik het niet heb geperfectioneerd. Vroeger ging ik altijd met mijn skelter de wereld verkennen. Fries kan ik ook.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mokums? Je komt uit fucking Duitsland man.
Geen Zuid-Oegandees?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
Hoelang heb je in Amsterdam gewoond?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik het niet heb geperfectioneerd. Vroeger ging ik altijd met mijn skelter de wereld verkennen. Fries kan ik ook.
Niet. Ik ging alleen skaffa halen en dan nam ik de trapskelter weer terug.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoelang heb je in Amsterdam gewoond?
Mocht je wel verder dan het grasveldje van mama?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik het niet heb geperfectioneerd. Vroeger ging ik altijd met mijn skelter de wereld verkennen. Fries kan ik ook.
Je ging 'skaffa halen'?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet. Ik ging alleen skaffa halen en dan nam ik de trapskelter weer terug.
Je denkt dat je Amsterdams spreekt zonder er gewoond te hebben? Cute. En wát ging je halen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet. Ik ging alleen skaffa halen en dan nam ik de trapskelter weer terug.
PAS MAAR OP DAT IK JE KNIKKERS NIET JAT. EN NU WIEBEREN.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mocht je wel verder dan het grasveldje van mama?
Dit.quote:
Dope.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je denkt dat je Amsterdams spreekt zonder er gewoond te hebben? Cute. En wát ging je halen?
Beter. Aan mij kun je - godzijdank- ook niet horen dat ik een beetje oostelijk woon.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:35 schreef WillFerrell het volgende:
Mijn neef is wel helemaal verwesterd. Die gast praatte vroeger net zo lomp Twents en die is nu helemaal vervallen in een westerse tongval.
Of dat de boze buurman je bal lekpriktequote:Op vrijdag 23 april 2010 17:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
PAS MAAR OP DAT IK JE KNIKKERS NIET JAT. EN NU WIEBEREN.
Gvd ik haal toch alleen maar wiet hier in de shoppa en daar doen ze niet zo fancy met al die fancystraattaal.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die 'skaffa' gaan halen. wtf gast
Dat zou echt een afknapper zijn als je dat wel deed johquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter. Aan mij kun je - godzijdank- ook niet horen dat ik een beetje oostelijk woon.
Doe dan ook niet alsof jij wel weet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd ik haal toch alleen maar wiet hier in de shoppa en daar doen ze niet zo fancy met al die fancystraattaal.
Bubbelmaatje telt niet als vriendquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga me vanavond ook lekker drinken, nomnomnom.
Hihihi, ook al heeft mn chick afgezegd, genoeg mensen dacht ik zo om het gezellig te maken.
Shoppa?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gvd ik haal toch alleen maar wiet hier in de shoppa en daar doen ze niet zo fancy met al die fancystraattaal.
Mag ik ook een keertje. Ik was toch aardig bezig met een solo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Doe dan ook niet alsof jij wel weet waar je het over hebt.
Alleen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga me vanavond ook lekker drinken, nomnomnom.
Hihihi, ook al heeft mn chick afgezegd, genoeg mensen dacht ik zo om het gezellig te maken.
quote:
quote:
Ik ging skaffa halen en toen ging ik helemaal shoppa man. Helemaal de weg kwijt.quote:
Skaffa halenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:38 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mag ik ook een keertje. Ik was toch aardig bezig met een solo.
Nee, maar die vriendinnen van me die wel komen allemaal hun vriend bijquote:
Ja, maar dat heb je nogal gauw hoor. Iig het accentje. Alleen ik woon dichtbij een stad(Deventerquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat zou echt een afknapper zijn als je dat wel deed joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |