Ja ik weet het niet. Ik ben er nog nooit geweest op koninginnedag dus ik wil welquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:29 schreef Smart_ass het volgende:
Wat dat betreft voel ik me dan weer heerlijk autistisch, maar Amsterdam zou ik op K-dag dus voor geen goud heengaan.
Mokums? Je komt uit fucking Duitsland man.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
Crackje zal onder de indruk zijn van mijn talenknobbel.ABN, Nedersaksisch, Mokums.
Twents?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
Crackje zal onder de indruk zijn van mijn talenknobbel.ABN, Nedersaksisch, Mokums.
Hoe'st met Bambi's verkoudheid?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik een bootje had dan zou ik nog wel naar Amsterdam gaan ja!
Yea, als je me uberhaupt ziet in die fucking massaquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ik het niet heb geperfectioneerd. Vroeger ging ik altijd met mijn skelter de wereld verkennen. Fries kan ik ook.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mokums? Je komt uit fucking Duitsland man.
Geen Zuid-Oegandees?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
Hoelang heb je in Amsterdam gewoond?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik het niet heb geperfectioneerd. Vroeger ging ik altijd met mijn skelter de wereld verkennen. Fries kan ik ook.
Niet. Ik ging alleen skaffa halen en dan nam ik de trapskelter weer terug.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoelang heb je in Amsterdam gewoond?
Mocht je wel verder dan het grasveldje van mama?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik het niet heb geperfectioneerd. Vroeger ging ik altijd met mijn skelter de wereld verkennen. Fries kan ik ook.
Je ging 'skaffa halen'?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet. Ik ging alleen skaffa halen en dan nam ik de trapskelter weer terug.
Je denkt dat je Amsterdams spreekt zonder er gewoond te hebben? Cute. En wát ging je halen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Niet. Ik ging alleen skaffa halen en dan nam ik de trapskelter weer terug.
PAS MAAR OP DAT IK JE KNIKKERS NIET JAT. EN NU WIEBEREN.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mocht je wel verder dan het grasveldje van mama?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |