Altijd maar stoer doen terwijl je in werkelijkheid een vieze autist bent.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hou je bek anonieme kknerd jij gaat gewoon op fok zitten hoor. Laat je gezicht anders eens zien dan. Alsof jij zo lekker bent.
Da's nog zo een klassieker.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haaahaaa. Bij mijn vriendinnen is het geld meestal het probleem "Is te duuuur
". Jonge, care.
wacht, wat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij had wel 100% scorekans, want die ene avond had ie wel mooi neukvoer. Was wel een ontiegelijk lelijk mormel.
Schuif het maar weer op mij af he anonieme internet tough guyquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Altijd maar stoer doen terwijl je in werkelijkheid een vieze autist bent.Emimich2.0
Tot maandag.quote:
Ja, het is echt ergquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is echt erg. Zij werkt niet en ging zeiken "Ja maar ik weet niet of ik zo veel van mn ouders kan krijgen
".
lelijk mormel = mooi neukvoer?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
1 avond uit = 100% scorekans
neuken = mooi neukvoer
lelijk mormel = kankerharde faal.
Ik ga naar Amsterdam bier drinkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga met koninginnedag lekker chillen in de achtertuin van de coffeeshop in Den Helder!
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:27 schreef BobbyB het volgende:
Deze lelijkerd gaat er ook vandoor. De ballen.
Kom maar een keer op een meet als je van je computer af durftquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Schuif het maar weer op mij af he anonieme internet tough guy.
Ciao, de groeten aan de kids!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:27 schreef BobbyB het volgende:
Deze lelijkerd gaat er ook vandoor. De ballen.
Je wil toch niet naar Amsterdam he?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou heel simpel, ze moeten werken en de andere hebben geen zin want ze vinden het te duur en shit. Comee onnn. Ik vind trouwens wel iemand
. WF?
Het liefste wel, maar nu maakt het me eigenlijk niet meer zo veel uit. Als ik maar niet thuis zit johquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je wil toch niet naar Amsterdam he?
Jonge alsof jij ook naar meets komtquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kom maar een keer op een meet als je van je computer af durftZullen we zien of dan net zo stoer bent.
Mensen die niet naar Amsterdam gaan op 30 aprilquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Je wil toch niet naar Amsterdam he?
Amsterdam wil jou ook niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:29 schreef Smart_ass het volgende:
Wat dat betreft voel ik me dan weer heerlijk autistisch, maar Amsterdam zou ik op K-dag dus voor geen goud heengaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |