quote:
Men, ik wil ook naar amsterdam en eindhoven is ook nog wel chill.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog niet. Ik en een paar matties willen bouncen in A'dam, maar een stel lamme schapen willen in Enschede. (:')!!!!!!!!!!!!!!!) Anders kom ik mooi bij jou en gaan we met z'n tweeën ons kapot zuipen en blowen.
Het zal vanavond wel besloten worden, het mailgesprek gaat nu alleen maar over bier en hoe snel iemand thuis is van werk en in het café kan zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Men, ik wil ook naar amsterdam en eindhoven is ook nog wel chill.
Nee, dat hoef ik niet. Maar heel lief van je dat je het zegtquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Misschien moet je vraagtekens zetten bij de kringen in welke jij je begeeft. [ afbeelding ]
Nou heel simpel, ze moeten werken en de andere hebben geen zin want ze vinden het te duur en shit. Comee onnnquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:19 schreef Lakitu het volgende:
No offence, maar hoe kun je niemand hebben om op q-day mee te chillen?
Hij heeft gister een zwarte suzuki swift gekocht.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:18 schreef Bragi het volgende:
Zotheid was iets van plan met een autootje en de koningin, hoorde ik...
Twintig mailtjes terug is het gesprek hier op gestrand.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou heel simpel, ze moeten werken en de andere hebben geen zin want ze vinden het te duur en shit. Comee onnn. Ik vind trouwens wel iemand
. WF?
Hey thanks dat je de grap nog even verder toelicht. Ik snapte hem al niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij heeft gister een zwarte suzuki swift gekocht.
Booooooooooooooring.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Twintig mailtjes terug is het gesprek hier op gestrand.![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk niet met een Swift, anders bestaat de kans dat Kanye je dag komt verpesten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:18 schreef Bragi het volgende:
Zotheid was iets van plan met een autootje en de koningin, hoorde ik...
Hou je bek anonieme kknerd jij gaat gewoon op fok zitten hoor. Laat je gezicht anders eens zien dan. Alsof jij zo lekker bent.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:19 schreef Lakitu het volgende:
No offence, maar hoe kun je niemand hebben om op q-day mee te chillen?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij heeft gister een zwarte suzuki swift gekocht.
Dat.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hey thanks dat je de grap nog even verder toelicht. Ik snapte hem al niet.
Die gaat ook niet mee naar Lloret, omdat "vorig jaar hem de cultuur in Blanes zo is tegengevallen".quote:
Ik vond de kunstgalerie van Blanes anders ook niet veel soeps hoor. Ik snap hem wel. Fikse teleurstelling voor mij.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die gaat ook niet mee naar Lloret, omdat "vorig jaar hem de cultuur in Blanes zo is tegengevallen".!!!!!
Sinds het uit is met Chai gaat het niet goed met jongen.quote:
Niet zo erg als een andere aap, die in een week tijd slechts één keer is uitgegaan en de rest van de vakantie de hele nacht in bed heeft gelegen. Hij had wel 100% scorekans, want die ene avond had ie wel mooi neukvoer. Was wel een ontiegelijk lelijk mormel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vond de kunstgalerie van Blanes anders ook niet veel soeps hoor. Ik snap hem wel. Fikse teleurstelling voor mij.
Je moet niet alle Brabanders over een kam scheren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:23 schreef Bragi het volgende:
En dan zeggen ze dat Brabanders humor hebben. [ afbeelding ]
Haaahaaaquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Die gaat ook niet mee naar Lloret, omdat "vorig jaar hem de cultuur in Blanes zo is tegengevallen".!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |