Wat zou er met hem moeten zijn?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waar heb je Devvie gelaten in dit geheel?
Nouja, hij heeft vrienden die niet gaan werken op koninginnedagquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hij is zelfs geen allerlaatste optie meer?
Want? Je was bang dat je neergehoekt zou worden door Tupac? Dan had je een dubbele klapper gemaakt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
Ik zag btw vanochtend na les een neger lopen in de faculteit (DAT DIT KAN) en hij leek serieus echt fucking erg op TupacIk wou een foto maken en uploaden naar een conspiracy website, maar toch maar niet.
Ja, je bent genaaid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft vrienden die niet gaan werken op koninginnedag.
Ja je gaat toch niet even je pokkie pakken en aan die neger vragen of ie even wil poseren?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Want? Je was bang dat je neergehoekt zou worden door Tupac? Dan had je een dubbele klapper gemaakt.
Ik vraag nu iedereen, jeweetz. Van die mensen waar je eigenlijk niet iets mee hebtquote:
Dat moet je ook anders aanpakken. Je pakt je foon, je doet alsof je aan het bellen bent en maakt met je telefoon aan je oor gewoon een foto. Lukt mij ook altijd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja je gaat toch niet even je pokkie pakken en aan die neger vragen of ie even wil poseren?
Verstop je in een hoekje.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja je gaat toch niet even je pokkie pakken en aan die neger vragen of ie even wil poseren?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vraag nu iedereen, jeweetz. Van die mensen waar je eigenlijk niet iets mee hebt.
Tering, anders ga ik mezelf echt dronken voeren en blowen als de tyfus als ik serieus alleen thuis zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezellig!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vraag nu iedereen, jeweetz. Van die mensen waar je eigenlijk niet iets mee hebt.
Tering, anders ga ik mezelf echt dronken voeren en blowen als de tyfus als ik serieus alleen thuis zit.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:15 schreef WillFerrell het volgende:
[..]Okee waar gaan we heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Baby darling doll face honey
Naar de Apple store.quote:
Zotheid had ook nog niks gepland, zei hij.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien moet je vraagtekens zetten bij de kringen in welke jij je begeeft.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar tis wel kut. Wie gaat er nou werken met fucking koninginnedag
.
Jongen, die kun je toch gewoon van de boom plukken.quote:
Dat weet ik ook nog niet. Ik en een paar matties willen bouncen in A'dam, maar een stel lamme schapen willen in Enschede. (:')!!!!!!!!!!!!!!!) Anders kom ik mooi bij jou en gaan we met z'n tweeën ons kapot zuipen en blowen.quote:
Oh da's wel een goeie inderdaad. Beetje een kakker, maar op zich wel een aardige gozer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zotheid had ook nog niks gepland, zei hij.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Misschien moet je vraagtekens zetten bij de kringen in welke jij je begeeft. [ afbeelding ]
Thank god.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zotheid had ook nog niks gepland, zei hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |