ik gaat ook zo. Mzzlsquote:
Dag hoor!quote:
Schreeuwde hij ook de hele tijd VATO GONZALEZ IS BACK?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
examenfeest van mn middelbare school man.
hij schreeuwde vooral heel vaak ARE YOU READY TO PARTY WITH VATOOOO GONZALEEEZ!?!?!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Schreeuwde hij ook de hele tijd VATO GONZALEZ IS BACK?
Ik ken wel negers. 2 zelfs.quote:
En alle andere mensen waarvan de afkomst moeilijk te bepalen is dan?quote:
Ik had het al in de SC gezet maar misschien had je het niet gezien maar ik ga dus naar de show in de Melkweg, begin mei.quote:
gekkenhuis alles.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had het al in de SC gezet maar misschien had je het niet gezien maar ik ga dus naar de show in de Melkweg, begin mei.
Ja Kleine Viezerik er ook bijquote:
*pakt shotgunquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja Kleine Viezerik er ook bij
[ afbeelding ]
haha kutlevenquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me zielig. Vanavond feest maar chickie zegt af en ik zou met chickies naar koninginnedag gaan maar ze moeten werken
.
haha ze haten je.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me zielig. Vanavond feest maar chickie zegt af en ik zou met mn chicks naar koninginnedag gaan maar ze moeten werken
.
jij gaat met een chickie partyen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me zielig. Vanavond feest maar chickie zegt af en ik zou met mn chicks naar koninginnedag gaan maar ze moeten werken
.
Nee, maar tis wel kutquote:
Waar heb je Devvie gelaten in dit geheel?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:07 schreef Crack_ het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |