Zo oud ben jij toch ook? Op de foto's die ik heb gezien dan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha wat een schattige groep 3 humor.
Wacht, zat jij niet in de vijfde klas?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo oud ben jij toch ook? Op de foto's die ik heb gezien dan.
Ik ben opgevoed tussen de wolven.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen die het leuk vinden dat ze de onderkant van de samenleving hebben meegemaakt
Zittenblijver says hi.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wacht, zat jij niet in de vijfde klas?
Mensen met metalharen die denken te kunnen vechten.quote:
Misschien bij mensen uit een bepaalde laag van de samenleving ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Straattaal hoort bij je opvoeding. Hoe wil je je anders verstaanbaar maken op de straten.
Wedden dat ik slimmer ben dan jij? Die eindexamens van de afgelopen jaren maak ik nu ook allemaal al voldoende. En deed jij niet een pretprofiel? Ja.quote:
Niet iedereen is indo.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Straattaal hoort bij je opvoeding. Hoe wil je je anders verstaanbaar maken op de straten.
Schattig van je, die drang om je te bewijzenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wedden dat ik slimmer ben dan jij? Die eindexamens van de afgelopen jaren maak ik nu ook allemaal al voldoende. En deed jij niet een pretprofiel? Ja.
Blijven zitten op een maatschappij profiel kan ook niet, nee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Blijven zitten. Fuck man. Het idee alleen al
.
Nee hoor, niet iedereen blijft zitten omdat hij dom is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Schattig van je, die drang om je te bewijzen. Feit blijft dat je echt een enorme faler bent als je blijft zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |