Alsof het mij interesseert wat jij gaat doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet op een boot, wel aan de herengracht.
Ah okequote:
Een normaal mens hoort dat niet te weten.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat je een neger bent, ofniet?
Doe eens normaal idioot.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een normaal mens hoort dat niet te weten.
Alsof het mij interesseert dat jij op 30 apriil in iets genaamd 'damscOow' zit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof het mij interesseert wat jij gaat doen.
Niet biggie praten. Als je beef wil kun je 'm krijgen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij denkt ook dat je een neger bent, ofniet?
Doe eens normaal idioot.
Ik quote jou dan ook niet, jij mij wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof het mij interesseert dat jij op 30 apriil in iets genaamd 'damscOow' zit.
Nee, omdat je je gedraagt als een neger, met je straattaal.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat ik weet wat het betekent denk ik dat ik een neger ben?
Ik ben geboren in Haarlem, vervolgens al vrij snel verhuisd naar het Gooi en woon hier nu al mijn hele leven. Ik heb vanmiddag bij een vriend op het terras gechilled en wat gezwommen. Als kakker hoor ik dus niet te weten wat fa2 betekend. Het is ook best wel treurig als andere, gewone, Nederlanders het wel weten.quote:
En nu in het Nederlands.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet biggie praten. Als je beef wil kun je 'm krijgen.
Ik zie jou, mij toch echt quoten?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik quote jou dan ook niet, jij mij wel.
Mensen die de onderkant van de samenleving niet hebben meegemaaktquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Haarlem, vervolgens al vrij snel verhuisd naar het Gooi en woon hier nu al mijn hele leven. Ik heb vanmiddag bij een vriend op het terras gechilled en wat gezwommen. Als kakker hoor ik dus niet te weten wat fa2 betekend. Het is ook best wel treurig als andere, gewone, Nederlanders het wel weten.
Niet met een grote lul praten. Als je rundergehakt wil, dan kun je hem krijgen.quote:
Haha wat een schattige groep 3 humor. Alsof je zelf niet snapte dat ik bedoelde dat mijn uitspraak over wat ik op koninginnedag ga doen niet tegen jou gericht was maar in het algemeen, terwijl jij mij quote en het dus tegen mij hebt. Leuk!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zie jou, mij toch echt quoten?
[ afbeelding ]
y so seriousz!?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, omdat je je gedraagt als een neger, met je straattaal.
Mensen die het leuk vinden dat ze de onderkant van de samenleving hebben meegemaaktquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mensen die de onderkant van de samenleving niet hebben meegemaakt. inb4 Limburg-onderkant grappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |