Maar iedereen die blijft zitten is wel dom.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen blijft zitten omdat hij dom is.
DE IRONIEquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Schattig van je, die drang om je te bewijzen. Feit blijft dat je echt een enorme faler bent als je blijft zitten.
En dat isquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wacht, wat? Nee. Ik was minderjarig toen ik op du uni aankwam.
Nou poehee, heb je daar ook je chick mee gehosseld?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wacht, wat? Nee. Ik was minderjarig toen ik op du uni aankwam.
Nee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dat ishoe? Volgens mij is dat juist best treurig, als je jonger bent dan alle anderen.
Nee dus. Wedden dat ik slimmer ben dan jou? Daar durf ik wel 5k op te zetten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar iedereen die blijft zitten is wel dom.
Deze link snap ik even niet. Sorry.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nou poehee, heb je daar ook je chick mee gehosseld?
Niet treurig, meer schattig. Zo'n lief klein jongetje met een wilde bos haar die rondloopt op de uni.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dat ishoe? Volgens mij is dat juist best treurig, als je jonger bent dan alle anderen.
Hotlink faal.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee dus. Wedden dat ik slimmer ben dan jou? Daar durf ik wel 5k op te zetten.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet treurig, meer schattig. Zo'n lief klein jongetje met een wilde bos haar die rondloopt op de uni.
We doen binnenkort wel met zijn tweeën ergens een IQ test, of een volledig eindexamen NT+NG VWO. Waar zullen we afspreken? De keus is aan jou.quote:
Ik ben slecht in Nederlands. Wat is er fout aan "slimmer dan jou"?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahahahah 'slimmer dan jou'. En het dan hebben over 5k erop inzetten. Fuck man!
Het 'jou'-gedeelte.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben slecht in Nederlands. Wat is er fout aan "slimmer dan jou"?
Grammatica is maar 0,01% van je algemene kennis en intelligentie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahahahah 'slimmer dan jou'. En het dan hebben over 5k erop inzetten. Fuck man!
Okay.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geluk gehad dat je vroeg kon beginnen op de basisschool.
Bron.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Grammatica is maar 0,01% van je algemene kennis en intelligentie.
Lvl60 limiet, het lijkt verdomme WOW wel.quote:
Jij ziet er de humor niet van in om bij het vragen om een weddenschap over intelligentie een grammaticale fout te maken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Grammatica is maar 0,01% van je algemene kennis en intelligentie.
Heupborstbroeken!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:39 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hij draagt z'n shirts altijd in de broek
Of faalt mijn negerlands daar.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er niks bezittelijke aan slimmer dan jouw.
Ik trapte bijna in je troll.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die zit in mijn hoofd. Het is trouwens wel minder dan 0,01%quote:
Wat lul je nu weer? Het is 'slimmer dan jij'. Waarom begin je ineens over bezittelijk?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nogmaals:quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij ziet er de humor niet van in om bij het vragen om een weddenschap over intelligentie een grammaticale fout te maken?
Ik wel.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
We doen binnenkort wel met zijn tweeën ergens een IQ test, of een volledig eindexamen NT+NG VWO. Waar zullen we afspreken? De keus is aan jou.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat lul je nu weer? Het is 'slimmer dan jij'. Waarom begin je ineens over bezittelijk?
Ik zei toch dat ik slecht was in Nederlands.quote:
Omdat 'jou' bezittelijk is, peanuthead. Nu faal je zelf ook.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat lul je nu weer? Het is 'slimmer dan jij'. Waarom begin je ineens over bezittelijk?
quote:
Waarom proberen te verbeteren danquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
[..]
Ik zei toch dat ik slecht was in Nederlands.
Euh, nee. 'Jouw' is bezittelijk. 'Jou' niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat 'jou' bezittelijk is, peanuthead. Nu faal je zelf ook.
[..]
Ik trapte er alweer bijna in.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat 'jou' bezittelijk is, peanuthead. Nu faal je zelf ook.
[..]
Ach, ik hoor dagelijks nog wel van mijn vrienden terug dat ik een 5e klasser ben. Maar ik vind het gewoon grappig dat iemand met jouw kop nog zo'n lol om anderen kan hebbenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Verder wel lief dat je meteen zo boos en aangevallen reageert, Japsnars. Ik lachte je slechts uit omdat je blijft zitten, en dat lijkt me niet meer dan normaal. Dat hoort bij mensen die blijven zitten.
Maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat je intensief gepest bent ofzo.
Shit man, je maakt me onzeker. Fuck.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ach, ik hoor dagelijks nog wel van mijn vrienden terug dat ik een 5e klasser ben. Maar ik vind het gewoon grappig dat iemand met jouw kop nog zo'n lol om anderen kan hebben
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik trapte er alweer bijna in.Quit trollin' people.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Shit man, je maakt me onzeker. Fuck.
Kom dan poesje, gaan we echt een IQ-test doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Japsnars, echt max props voor je reactie over 5k inzetten en IQ-tests enzo als het gaat over het feit dat je bent blijven zitten. Ik zal het nooit vergeten.
Nu ga ik eten. <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |