Maar iedereen die blijft zitten is wel dom.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, niet iedereen blijft zitten omdat hij dom is.
DE IRONIEquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Schattig van je, die drang om je te bewijzen. Feit blijft dat je echt een enorme faler bent als je blijft zitten.
En dat isquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wacht, wat? Nee. Ik was minderjarig toen ik op du uni aankwam.
Nou poehee, heb je daar ook je chick mee gehosseld?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wacht, wat? Nee. Ik was minderjarig toen ik op du uni aankwam.
Nee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dat ishoe? Volgens mij is dat juist best treurig, als je jonger bent dan alle anderen.
Nee dus. Wedden dat ik slimmer ben dan jou? Daar durf ik wel 5k op te zetten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar iedereen die blijft zitten is wel dom.
Deze link snap ik even niet. Sorry.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nou poehee, heb je daar ook je chick mee gehosseld?
Niet treurig, meer schattig. Zo'n lief klein jongetje met een wilde bos haar die rondloopt op de uni.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En dat ishoe? Volgens mij is dat juist best treurig, als je jonger bent dan alle anderen.
Hotlink faal.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee dus. Wedden dat ik slimmer ben dan jou? Daar durf ik wel 5k op te zetten.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niet treurig, meer schattig. Zo'n lief klein jongetje met een wilde bos haar die rondloopt op de uni.
We doen binnenkort wel met zijn tweeën ergens een IQ test, of een volledig eindexamen NT+NG VWO. Waar zullen we afspreken? De keus is aan jou.quote:
Ik ben slecht in Nederlands. Wat is er fout aan "slimmer dan jou"?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahahahah 'slimmer dan jou'. En het dan hebben over 5k erop inzetten. Fuck man!
Het 'jou'-gedeelte.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben slecht in Nederlands. Wat is er fout aan "slimmer dan jou"?
Grammatica is maar 0,01% van je algemene kennis en intelligentie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahahahah 'slimmer dan jou'. En het dan hebben over 5k erop inzetten. Fuck man!
Okay.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geluk gehad dat je vroeg kon beginnen op de basisschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |