Je hoofdhaar?quote:
Mensen die op zo'n paupermontessori zonder Cito-toetsen hebben gezetenquote:
quote:Etnische registratie van iedereen. Inclusief vermelding ‘Antilliaan’
Ik maar 6 foutquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
550, 7 fout. In de Entreetoets 550 met 12 fout.
Maar bij jou, kookte jouw moeder.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gatver.![]()
Ik had nasi, ook niet echt denderend.
Wie heeft je uitgezet dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet eens aan. Morgen wel.
Doe standje 3. Doe ik ook altijd.quote:
HAHAHA TROLLED IN JE FACEquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mensen die op zo'n paupermontessori zonder Cito-toetsen hebben gezeten
Maar wel aardig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had 542 voor cito. HAHAHA S_A IS DOM.
Ik weet niet eens meer wat ik had, kan je nagaan!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had 542 voor cito. HAHAHA S_A IS DOM.
Gelukkig maar. Want het feit dat mensen dat weten en ermee gaan patsen is eigenlijk wel vrij sneu.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat ik had, kan je nagaan!
Zou ik ook zeggen als 542 had ja. Wat is dat, havo-advies?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Want het feit dat mensen dat weten en ermee gaan patsen is eigenlijk wel vrij sneu.
Kom je met 542 het VMBO binnen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als 542 had ja. Wat is dat, havo-advies?![]()
![]()
Alleen met een positief advies volgens mij.quote:
Oh dat is daarvan. Ik was al verbaasd, mijn ouders zijn daar niet echt in geïnteresseerd maar het lag hier wel op de keukentafel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:05 schreef Maisnon het volgende:
Bij de Volkskrant zat een gratis boekje over Klimt, die kunstenaartof!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |