Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
zuid Brabantquote:Op donderdag 22 april 2010 12:56 schreef skitzin het volgende:
Ik ben in voor een nieuw Nederlandse provincie.
Noord België?
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:56 schreef skitzin het volgende:
Ik ben in voor een nieuw Nederlandse provincie.
Noord België?
Vlimbantquote:Op donderdag 22 april 2010 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga voor de nieuwe staat![]()
BraVlaLim
aka Luikrengland LKL?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:03 schreef Ladylike het volgende:
prutsers, ik ga voor een heel nieuw land
Luilekkerladylikeland oftewel LLL
fixedquote:Op donderdag 22 april 2010 13:03 schreef Ladylike het volgende:
Luilikeladylekkerland oftewel LLL
quote:
whehehequote:Op donderdag 22 april 2010 13:03 schreef Ladylike het volgende:
Luilekkerladylikeland oftewel LLL
daar ging me koffiequote:
quote:
quote:
hihihiquote:
dat had ik dus zaterdag ook, oeps, daar ging zijn koffiequote:
jij moet niet zo veel met friemelaar omgaanquote:
*proestquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat had ik dus zaterdag ook, oeps, daar ging zijn koffie
EN ALS IE VAN DAT SOORT OPMERKINGEN MAAKT, KAN IE DIE VAN DE VLOER BLIJVEN DRINKEN![]()
[..]
EN ALS IE VAN DAT SOORT OPMERKINGEN MAAKT, KAN IE DIE VAN DE VLOER BLIJVEN DRINKEN![]()
mits ik de kopjes heel laatquote:Op donderdag 22 april 2010 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
scheelt ook nog eens in de afwas![]()
[..]
jij moet niet zo veel met friemelaar omgaan
ik hoop toch echt dat je een grapje maaktquote:Op donderdag 22 april 2010 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Wallonie ligt tegen duitsland aan
zolang je ze maar niet kapot laat vallen als ze al schoon zijnquote:
[..]
jij moet niet zo veel met friemelaar omgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
en anders stuurt Lerterme toch gewoon een aangetekende briefquote:Op donderdag 22 april 2010 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, Leterme is toch niet bij de koning (en niet geweest ook nog).
De koning heeft wel zijn schema aangepast en is dus beschikbaar om het ontslag aan te nemen.
dat zou zonde van het afwasmiddel zijn, jaquote:Op donderdag 22 april 2010 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang je ze maar niet kapot laat vallen als ze al schoon zijn
ze zijn het daar zo gewend ........quote:Op donderdag 22 april 2010 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en anders stuurt Lerterme toch gewoon een aangetekende brief SMS-je
koffie per vierkante meter, kost wel wat aan rietjes.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tegen de tijd dat die aankomt is er al lang een andere regeringquote:Op donderdag 22 april 2010 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en anders stuurt Lerterme toch gewoon een aangetekende brief
hij blijft maar hetzelfde rietje gebruikenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
koffie per vierkante meter, kost wel wat aan rietjes.
komt zeker een belg met een gsm "pardon, wilt u even tekenen? ik heb een gsm voor u.."quote:Op donderdag 22 april 2010 13:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ze zijn het daar zo gewend ........
ik dweil het op en wring het gewoon in zn kopje uitquote:Op donderdag 22 april 2010 13:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
koffie per vierkante meter, kost wel wat aan rietjes.
laters friemelquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
komt zeker een belg met een gsm "pardon, wilt u even tekenen? ik heb een gsm voor u.."
welk kopjequote:[..]
ik dweil het op en wring het gewoon in zn kopje uit
Leuk en aardig. Maar zie nog steeds geen user icon met een paardje in de OP heur!quote:
die post dan ook nog niet lang genoegquote:Op donderdag 22 april 2010 13:30 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Leuk en aardig. Maar zie nog steeds geen user icon met een paardje in de OP heur!
Tevens TVP...![]()
eindelijk iemand die het zietquote:Op donderdag 22 april 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
trouwens de TT klopt niet, het moet zijn: 3-talige koffie
dus met koppelteken en een e erbij
marc zijn UI doet het niet zie ikquote:Op donderdag 22 april 2010 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die post dan ook nog niet lang genoeg
laatst hele discussie geweest over de OPhou op, hou op, het is te kinderlijk voor woorden
ik zag het meteen, maar wilde niet de taalnazi uithangenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het ziet![]()
ik open het topic en terwijl ik dat deed zag ik de fout
Ow, hier welquote:Op donderdag 22 april 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marc zijn UI doet het niet zie ik
Oh zo.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:32 schreef Ladylike het volgende:
die post dan ook nog niet lang genoeg
in de OP doet ie het bij mij ook niet ..quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oh zo.
Ach. Is ook niet boeiend verder.
Bij deze post ik gewoon ijverig door!
klopt is de UI van Phenoquote:
jij mag datquote:Op donderdag 22 april 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zag het meteen, maar wilde niet de taalnazi uithangen
klonkiequote:
John Borno, of was het nou Bon Jorno?quote:
quote:
niet-rokers die koffie pauze nemen of staan te kletsen bij collega'squote:
gewoon roken tijdens het werkenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:50 schreef Klonk het volgende:
rokers die pauze nemen, daar heb ik zo´n pleurishekel aan, ik wil als niet roker ook elke dag wel 10 minuten extra pauze![]()
die bij kletsers zijn nog erger dan rokersquote:Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet-rokers die koffie pauze nemen of staan te kletsen bij collega's
ik rook maar neem geen rokerspauzes, paf er 1 tijdens mn lunchpauze
Uh, dat is 10 minuten PER sigaretquote:Op donderdag 22 april 2010 13:50 schreef Klonk het volgende:
rokers die extra pauze nemen, daar heb ik zo´n pleurishekel aan, ik wil als niet roker ook elke dag wel 10 minuten extra pauze![]()
mijn collega die niet rookt heeft meer "pauze" dan ik heb.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
die bij kletsers zijn nog erger dan rokers
ik zal dus wrs vet meer gaan roken vanaf 1 meiquote:Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon roken tijdens het werken
ik zat laatst ouwe filmpjes te kijken over de stichting waar ik bezig ben, en dan zie je personeel, clienten, bezoek echt alles is aan het rokenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat bedoel ik gewoon roken tijdens het werken
minimaal jaquote:Op donderdag 22 april 2010 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, dat is 10 minuten PER sigaret
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:50 schreef Klonk het volgende:
rokers die extra pauze nemen, daar heb ik zo´n pleurishekel aan, ik wil als niet roker ook elke dag wel 10 minuten extra pauze![]()
daar kan je idd zeker van zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn collega die niet rookt heeft meer "pauze" dan ik heb.
Maar dat compenseer ik wel met Fok!
[..]
ik zal dus wrs vet meer gaan roken vanaf 1 mei
whehehe, dat ga ik ook eens doenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Op een gegeven moment deed een collega dat wel érg vaak, dus dan liep ik mee met een bakkie koffie om ook even buiten te gaan staan.
Toen meneer zich afvroeg wat ik in godsnaam aan het doen was, heb ik hem maar even uitgelegd dat hij precies hetzelfde doet.
Zijn pauzes waren toen ineens een stuk minder frequent
6quote:Op donderdag 22 april 2010 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, dat is 10 minuten PER sigaret
dan is dat extra loon ook meteen opquote:Op donderdag 22 april 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kan je idd zeker van zijn![]()
zolang je mij maar niet ga nadoen qua aantal
whehehequote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan is dat extra loon ook meteen op
2 collega's deden dat ook altijd.. dan ging ik roken (om 10 uur en om 15.00u) en dan gingen ze even meequote:
Whehehequote:Op donderdag 22 april 2010 13:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Op een gegeven moment deed een collega dat wel érg vaak, dus dan liep ik mee met een bakkie koffie om ook even buiten te gaan staan.
Toen meneer zich afvroeg wat ik in godsnaam aan het doen was, heb ik hem maar even uitgelegd dat hij precies hetzelfde doet.
Zijn pauzes waren toen ineens een stuk minder frequent
lijkt mij ook jaquote:Op donderdag 22 april 2010 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2 collega's deden dat ook altijd.. dan ging ik roken (om 10 uur en om 15.00u) en dan gingen ze even mee
waarom niet? als een roker het mag (daar was het sowieso een kwartier voor iedereen om die tijden..) mag iedereen het
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:01 schreef Klonk het volgende:
tijd om nuttige dingen te gaan, koffie pauze voorbij hier, huize Klonk verdient nu wat aandacht
dat, of hij heeft jeukquote:Op donderdag 22 april 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
even en vraagje aan de katten kenners hier.
als een kat op zijn rug ligt te rollen heeft hij het dan (net als honden) goed naar zijn zin?
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
als een kat op zijn rug ligt te rollen heeft hij het dan (net als honden) goed naar zijn zin?
ligt er rotte vis op de grond?quote:
dan is het dus het eerstequote:
sonny?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sonny?
die gooide zich idd thuis op de rug als ie knuffelig was
Dat zou bij ons neerkomen op elke paar minuten, dus dat lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 22 april 2010 14:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe
Ik ga regelmatig naar buiten om ebven een sigaretje te roken, en dat moet ook als je een hele dag achter een beeldscherm zit.
En Sowieso, voordat ik aan een nieuwe unit begin eerst rookpauze om even het hoofd leeg te maken. En nog ben ik korter van mijn bureau weg (op dagbasis) dan collega's die niet roken.
dan heeft ie het naar zijn zinquote:Op donderdag 22 april 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik riep de laatste weken ook maar sonny ipv sonjaquote:Op donderdag 22 april 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hij luistert goed naar zijn naam
hij loopt de hele dag te "praten"als hij ons hoortquote:Op donderdag 22 april 2010 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik riep de laatste weken ook maar sonny ipv sonja
hij en tommy waren het meest vocaalquote:Op donderdag 22 april 2010 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij loopt de hele dag te "praten"als hij ons hoort
volgens mij kijkt die kat af en toe stiekem mee wat er in de club gebeurtquote:Op donderdag 22 april 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
Muckiequote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij kijkt die kat af en toe stiekem mee wat er in de club gebeurt
Hij doet het gewoon na
Het is ook niet voor niets de clubpoes
Ik moet nog steeds wennen aan je UIquote:
Ik denk er hard over om Moomin binnenkort weer terug te laten komenquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij kijkt die kat af en toe stiekem mee wat er in de club gebeurt
Hij doet het gewoon na
Het is ook niet voor niets de clubpoes
ik dacht dat nic de clubpoes wasquote:
Ik dacht dat jij de clubpoes wasquote:Op donderdag 22 april 2010 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik dacht dat nic de clubpoes was
sonny kan dat trouwens niet zijn, het is een kater en geen poes
Ik ben de clubtijgerquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik denk er hard over om Moomin binnenkort weer terug te laten komen
dan wil ik niet weten wat ik benquote:
* MPG geeft muck een fles whiskyquote:
de club aap?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan wil ik niet weten wat ik ben
hij wilt je zat hebben zodat hij je kan misbruikenquote:
What else is new...quote:Op donderdag 22 april 2010 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij wilt je zat hebben zodat hij je kan misbruiken
mannen...quote:
De vorige keer waren het er 3quote:
Sssssssttt....quote:Op donderdag 22 april 2010 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij wilt je zat hebben zodat hij je kan misbruiken
dat was blijkbaar al oud nieuwsquote:
De vorige keren werkte het anders ookquote:
ze zegt ook nergens dat ze het niet leuk vindt/vondquote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
De vorige keren werkte het anders ook....
Werkt altijdquote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
De vorige keren werkte het anders ook....
gelukkig ik was al bang dat je me de club ezel zou noemenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de club aap?
oh nee dat was Bokito
de club leeuw natuurlijk, koning der clubs
anderhalf hierquote:
ik heb meteen de OP aangepastquote:
Denk dat die titel dan nog het beste bij mij past...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
gelukkig ik was al bang dat je me de club ezel zou noemen
kantoormiepjequote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
anderhalf hier
en dan nog 8 werkuren als kantoormiepje
das waarquote:
whehehequote:Op donderdag 22 april 2010 15:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Denk dat die titel dan nog het beste bij mij past...
Ezels!![]()
Die was niet van mijquote:
ezels zijn mega liefquote:Op donderdag 22 april 2010 15:02 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Denk dat die titel dan nog het beste bij mij past...
Ezels!![]()
je bent blauwquote:Op donderdag 22 april 2010 15:05 schreef skitzin het volgende:
[..]
ik voel mezelf net een kantoorsmurf
die zijn dus echt niks gewendquote:Op donderdag 22 april 2010 15:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ezels zijn mega lief
ik vraag me af wat mijn voorganger allemaal gedaan heeft,
ben mn werk echt op het gemak aan het doen (dat merk je wel aan mn postgedrag) en nog krijg ik complimenten dat ze het zo fijn vinden dat ik zo hard werk in mn laatste dagen
Ben je wel helemaal lekker?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Die was niet van mij.
Smaakt dat eigenlijk? Jameson met ijs was niet te zuipen.
bij de kinderboerderij/speeltuin waar wij gaan staat ook een familie ezelquote:
Die bartrut van de Irish Pub snapte het nietquote:Op donderdag 22 april 2010 15:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Ben je wel helemaal lekker?
IJs in je Jameson
Heiden!
Hebben ze die ook in mini-flesjes, eigkquote:Oh, eh, ja, Snow Grouse is lekker
dat behoor je te vragen.. wat een mutsquote:Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Die bartrut van de Irish Pub snapte het niet.
gewoon uitzettenquote:
alle driequote:Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bij de kinderboerderij/speeltuin waar wij gaan staat ook een familie ezel
die kun je alle drie aaien
Dat dus.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat behoor je te vragen.. wat een muts
Kan niet, maar je zou bijna een regel maken dat alles met FW in de titel gelijk getrashed wordt.quote:
spamfilter er op inschakelenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kan niet, maar je zou bijna een regel maken dat alles met FW in de titel gelijk getrashed wordt.
omgquote:Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Die bartrut van de Irish Pub snapte het niet.
[..]
Ja, hebben zequote:Hebben ze die ook in mini-flesjes, eigk?
Anders maar onthouden voor de volgende whisky-proefavond.
Wij hebben geen mitra meer /mad .quote:Op donderdag 22 april 2010 15:28 schreef Muck het volgende:
[..]
omg
[..]
Ja, hebben ze
Bij Mitra sowieso, maar ergens anders zou ik niet durven zeggen
kun je doenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij hebben geen mitra meer /mad .
Ik ga wel bij Dealen Dielen of op de Stalberg kijken.
ja .. een familie...quote:
Laat maar komen die schaalquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef Muck het volgende:
[..]
kun je doen
ik had ze rond sinterklaas voor een euro per flesje
dan had je er meervoud van moeten makenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja .. een familie...
pa
ma
kindje
3...
wij vergaderen altijd naar sluitingstijdquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet nog vergaderen...
Ik heb er nu al zin in
waarvan?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan had je er meervoud van moeten maken
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bij de kinderboerderij/speeltuin waar wij gaan staat ook een familie ezel
die kun je alle drie aaien
naar?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij vergaderen altijd naar sluitingstijd
Zo dan goedemorgen! Zie je het echt niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
waarvan?
mag jij me even uitleggen wat ik hierin zou moeten aanpassen
neequote:Op donderdag 22 april 2010 15:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Zo dan goedemorgen! Zie je het echt niet?
het is of een ezel familie of een familie ezelsquote:Op donderdag 22 april 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarvan?
mag jij me even uitleggen wat ik hierin zou moeten aanpassen
[..]
kloptquote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
naar?
trouwens: ik dacht dat wij vorige week overeengekomen waren dat het vergaderen beter voor openingstijd, in nuchtere toestand kon gebeuren voortaan?
dat denk je volgens mij dus foutquote:Op donderdag 22 april 2010 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is of een ezel familie of een familie ezels![]()
denk ik![]()
quote:[..]
klopt
vanaf 1 mei gaan we dat ook invoeren
ja het waren er ook 3quote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef Darkwolf het volgende:
Je hebt het over een familie ezel.
Vervolgens zeg je: die kun je alle drie aaien.
Maar over de familie stond niets en ook niet het aantal.
Dus het lijkt net alsof je het over drie ezels hebt.
Toch?
nederlands is idd raarquote:Op donderdag 22 april 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
ow ik heb de miscommunicatie door
ik gebruik ezel in die zin als soort van familienaam: familie ezel/ familie janssen
en jullie lezen het alsof er ook ipv familie het woord groepje had gestaan (ofzo)
en dan klopt de redenatie van GF dus welja nederlands is raar
nog niet klaar met poetsenquote:
daarom, ik las jouw redenatie en dacht, er zit wel wat in, maar toch is mijn zin ook correct, hoe kan dat...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nederlands is idd raar
en geschreven woorden komen anders over dan gesproken woorden
poetsen is naadloos overgegaan in het voorbereiden van het avondetenquote:
operatie stofwolk gaat weer van startquote:Op donderdag 22 april 2010 15:58 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
bijna
ik ga afsluiten en inpakken
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
poetsen is naadloos overgegaan in het voorbereiden van het avondeten
whehehehequote:Op donderdag 22 april 2010 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vervang de baby door een kat
zo lijkt het soms wel, maar momenten als vanmiddag broodje eten op weg naar huis, in het zonnetje uit de wind, nah dan verlang ik niet meer naar fulltime betaald werkenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vervang de baby door een kat
o jaquote:
daar kan ik goed inkomenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo lijkt het soms wel, maar momenten als vanmiddag broodje eten op weg naar huis, in het zonnetje uit de wind, nah dan verlang ik niet meer naar fulltime betaald werken
het zijn de kleine dingen die het doenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo lijkt het soms wel, maar momenten als vanmiddag broodje eten op weg naar huis, in het zonnetje uit de wind, nah dan verlang ik niet meer naar fulltime betaald werken
quote:
dan moet je ze niet makenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:21 schreef Ladylike het volgende:
oh fuck DW, ik wil constant grapjes maken
maar ben bang dat je boos wordt ofzo
daarom houd ik ze maar in mn hoofdquote:
Are you kidding me? Dat vind ik juist leuk en je bent echt niet de enige hoor!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:21 schreef Ladylike het volgende:
oh fuck DW, ik wil constant grapjes maken
maar ben bang dat je boos wordt ofzo
bikiniquote:
vertel ze me zaterdag maarquote:Op donderdag 22 april 2010 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom houd ik ze maar in mn hoofd
okay dan.. zijn dus grapjes hequote:Op donderdag 22 april 2010 16:24 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Are you kidding me? Dat vind ik juist leuk en je bent echt niet de enige hoor!
Sterker nog ik ben nu dus vrij nieuwschierig geworden! :p
-slaapt dat nou lekker? zo in de stal?quote:
tenzij iets op het gebied van activiteiten begeleidingquote:
waarom denk je dat ik die baan bij GF genomen heb?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
tenzij iets op het gebied van activiteiten begeleiding
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik die baan bij GF genomen heb?
*proestquote:Op donderdag 22 april 2010 16:30 schreef Darkwolf het volgende:
Is dat het?
Bij deze tracht ik je eerste grap te toppen:
"Ja, alleen al dat stro tussen je reet de volgende ochtend he?"
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik die baan bij GF genomen heb?
knuffelquote:
de uren dat je niets hoeft te doen zijn idd slopendquote:Op donderdag 22 april 2010 16:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
hi klonk
ben echt naar de tering....5 uur werk je je de tyfus met 10 min pauze tussendoor en daarna doe je niets meer
Ook lekker!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:10 schreef Klonk het volgende:
gebakken aardappeltjes met verse spercieboontjes hier
daarom bak ik ze extraquote:Op donderdag 22 april 2010 17:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens een knakker uit bolivia word je wel homosexueel van nederlandse aardappels!
die heeft zeker teveel gesnovenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
volgens een knakker uit bolivia word je wel homosexueel van nederlandse aardappels!
het mijne ookquote:
belgischquote:Op donderdag 22 april 2010 18:24 schreef DaMart het volgende:
Zo, productieve werkdag gehad.
En wat-voor-talig is de TT? In ieder geval geen Nederlandstalig.
Dat heeft die Belg inderdaad gedaanquote:Op donderdag 22 april 2010 18:24 schreef DaMart het volgende:
Dat schreef OA vanmorgen alquote:Op donderdag 22 april 2010 17:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 18:24 schreef DaMart het volgende:
quote:
Ik zie 2 grotequote:Op donderdag 22 april 2010 18:35 schreef Klonk het volgende:
ik woon al te lang in Limburg, zie nu pas de kleine typo in de TT
voor Nederlanders dan he
Klopt, en dan ook nog aan 'talig' vast en een 'e' daarachter... dus: drietalige koffiequote:Op donderdag 22 april 2010 18:37 schreef Klonk het volgende:
drie moet je officieel toch in dit soort gevalletjes als woord schrijven
een typoquote:Op donderdag 22 april 2010 18:24 schreef DaMart het volgende:
hoeft nietquote:Op donderdag 22 april 2010 18:37 schreef Klonk het volgende:
drie moet je officieel toch in dit soort gevalletjes als woord schrijven
Volgens mij is het niet alleen gebruikelijk, maar hoort het ook gewoon zo.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeft niet![]()
maar is vaak wel gebruikelijk
Nee, daar maken we gewoon een tekening vanquote:Op donderdag 22 april 2010 18:47 schreef Muck het volgende:
[..]
we gaan Driebergen toch ook niet ineens 3bergen noemen?
in Driebergen hebben ze genoeg ervaring met prentjes jaquote:Op donderdag 22 april 2010 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, daar maken we gewoon een tekening van
Jaquote:Op donderdag 22 april 2010 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, daar maken we gewoon een tekening van
whehehe, komt me bekend voor hoor, als ik een dag in Belgiestan ben geweest gebruik ik ook te pas en te onpas woorden als nochthans, keer spreekwoorden om (zeker en vastquote:Op donderdag 22 april 2010 18:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zit duidelijk tegenwoordig teveel tussen de belgen
Toen mijn broer nog een klein broertje was, gingen ze op schoolreisje naar Driebergen. Nu heeft hij al zolang hij een klein broertje is een hekel aan tekenen, dus toen hij daar een tekening moest maken, maakte hij ongeveer dit:quote:Op donderdag 22 april 2010 18:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
in Driebergen hebben ze genoeg ervaring met prentjes ja
Nochtans is een heel mooi, zij het wat ouderwetsch, Nederlands woord hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 18:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehe, komt me bekend voor hoor, als ik een dag in Belgiestan ben geweest gebruik ik ook te pas en te onpas woorden als nochthans, keer spreekwoorden om (zeker en vast)
ik heb ze iig genoeg betaaldquote:Op donderdag 22 april 2010 18:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
in Driebergen hebben ze genoeg ervaring met prentjes ja
hetzelfde met de uitdrukking "wij gaan door"quote:Op donderdag 22 april 2010 18:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehe, komt me bekend voor hoor, als ik een dag in Belgiestan ben geweest gebruik ik ook te pas en te onpas woorden als nochthans, keer spreekwoorden om (zeker en vast)
whehehequote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef Muck het volgende:
Ik had het ook altijd met Limburg
Vond het maar raar dat MPG afgewerkt was, en nog bij een slafabriek ook, gátverdamme
En je hebt ook geen behoefte om door een kerel geneukt te wordenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:00 schreef Klonk het volgende:
ik wil even melden dat de president van Bolivistan ongelijk heeft, heb nog steeds geen behoefte om een kerel te neuken
Dan denk ik dat die Bolivistaanse kerel geen gelijk heeftquote:
dat weet ik wel zeker, denk dat ie zelf iets teveel van zijn hoofd export product heeft gebruiktquote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan denk ik dat die Bolivistaanse kerel geen gelijk heeft.
Symquote:
gewoon een gratis virusscanner gebruikenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
mcafeee
Godverdomme de hele dag mee bezig geweest en gewoon geen steek verder gekomen
trap die hele schijttroep er gewoon af of zo
Toch wel?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Ik ben toch blij dat je je oude avatar weer terug hebt
Dat doe ik alquote:
Tweetyquote:Op donderdag 22 april 2010 21:55 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!![]()
Hoe is het met iedereen vandaag?
Hier is alles goed hoor.
Kheb vandaag DJ Hero voor op de WII gekocht, en wat is dat verslavend zeg! Maar erg leuk.![]()
Zo ben je weer herkenbaar als Muckiequote:
Oh dat is ook leuk,quote:Op donderdag 22 april 2010 21:58 schreef Muck het volgende:
Hoi Tweety
Het is dat het teveel ruimte inneemt, anders had DJ Hero hier misschien ook al gestaan
Op het moment doen we boogschiet-toernooitjes
Fijn, die puinzooiquote:Op donderdag 22 april 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar wachten op een echte oplossing van McAfee dan. Aangenomen dat die nog gaat komen. Toch WEER mooi op mijn bordje geschoven, hele fuckzooi![]()
Echt, ik had nooit die IT in moeten gaan. Ik deed het om mezelf te kunnen redden. En ineens wordt er van je verwacht dat je ieder ander gaat redden zodra het naar knopjes of draadjes ruikt.
Slaap lekker klonkiequote:
Vroeger zei je "ik studeer Rechten" als je bedoelde "ik faal".quote:Op donderdag 22 april 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
En ja, dat laatste herken ik wel. 'Jamaar computeren is toch jouw hobby?' vragen ze dan
.
das wel waar ja...quote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo ben je weer herkenbaar als Muckie.
thanks!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:14 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jouwn icoontje is trouwens wel erg leuk!
LOL ik heb wel doorzichtige nagellak met glittertjes, maar gebruik dat nooit,quote:Op donderdag 22 april 2010 22:19 schreef Muck het volgende:
Boh ik heb felblauwe nagellak met glittertjes
Kijkquote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
LOL ik heb wel doorzichtige nagellak met glittertjes, maar gebruik dat nooit,
Ben je een fashion statement aan het maken met dat blauw?
wow met foto, wat een service, maar ja ik snap dat. Zo was ik laatst bijna helemaal in het rood.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Kijk
[ afbeelding ]
Hmm, mijn schoenen hebben ook deze kleur en ik heb een jurkje met die kleur, dus dat combineert zo leuk
oeh leukquote:Op donderdag 22 april 2010 22:30 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
wow met foto, wat een service, maar ja ik snap dat. Zo was ik laatst bijna helemaal in het rood.
Rode schoenen, rode trui, rode nagels, en mijn haar is een beetje rood!
thanks!quote:Maar het is wel een leuke kleur blauw.
Haha, ja niet iedereen snapt het als het gesprek ineens over kleding enzo gaat. Maar wel liet dat je ff om MPG denkt.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
Awww, MPG snapt het niet meer...
hier knul:
[ afbeelding ]
MPG vindt vrouwendingen een beetje eng geloof ikquote:Op donderdag 22 april 2010 22:42 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Haha, ja niet iedereen snapt het als het gesprek ineens over kleding enzo gaat. Maar wel liet dat je ff om MPG denkt.
Soms vind zelfs ik vrouwendingen eng. Er zitten een aantal hele grote kakkers bij mij op school, die na elke les naar de wc rennen om hun make-up te checken en bij te werken enzo. Dan denk ik ook wel eens van: Als ik ooit zo wordt, schiet me dan af!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG vindt vrouwendingen een beetje eng geloof ik
Poeh, daar moet ik echt niet aan denken!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:44 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Soms vind zelfs ik vrouwendingen eng. Er zitten een aantal hele grote kakkers bij mij op school, die na elke les naar de wc rennen om hun make-up te checken en bij te werken enzo. Dan denk ik ook wel eens van: Als ik ooit zo wordt, schiet me dan af!
Ja, ik was vroeger helemaal fan van toy story, en vond buzz lightyear geweldig, dus is dat een beetje mijn motto geworden.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:45 schreef Muck het volgende:
is 'Op naar de sterren en daar voorbij' trouwens de Nederlandse versie van 'To infinity and beyond'?
En zodra MPG dit allemaal leest denkt hij van, huh hoe gaan ze van het één over op het ander en dan zonder aanleiding weer verder met weer een ander onderwerp.quote:
Goed hequote:Op donderdag 22 april 2010 22:53 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
En zodra MPG dit allemaal leest denkt hij van, huh hoe gaan ze van het één over op het ander en dan zonder aanleiding weer verder met weer een ander onderwerp.
Weltrusten!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga maar eens verstandig doen en op tijd naar bed
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
Awww, MPG snapt het niet meer...
hier knul:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 22 april 2010 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG vindt vrouwendingen een beetje eng geloof ik
Jepquote:Op donderdag 22 april 2010 22:53 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
En zodra MPG dit allemaal leest denkt hij van, huh hoe gaan ze van het één over op het ander en dan zonder aanleiding weer verder met weer een ander onderwerp.
Slaap lekker Symquote:Op donderdag 22 april 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga maar eens verstandig doen en op tijd naar bed
Maak je maar niet druk MPG, dat heen en weer flitsen tussen onderwerpen is nou eenmaal een vrouwending.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:29 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja.
[..]
Jep.
[..]
Slaap lekker Sym
Vandaar dat ik het niet snap.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:43 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk MPG, dat heen en weer flitsen tussen onderwerpen is nou eenmaal een vrouwending.
wel delen he!quote:Op donderdag 22 april 2010 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet snap.
* MPG neemt nog maar een slok whisky dan.
Haha, ja doe dat maar, ik zit hier braaf aan de waterquote:Op donderdag 22 april 2010 23:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het niet snap.
* MPG neemt nog maar een slok whisky dan.
Ik ookquote:Op donderdag 22 april 2010 23:52 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Haha, ja doe dat maar, ik zit hier braaf aan de water
* MPG geeft Muck en --Tweety-- ook een glas whiskyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |