Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
zuid Brabantquote:Op donderdag 22 april 2010 12:56 schreef skitzin het volgende:
Ik ben in voor een nieuw Nederlandse provincie.
Noord België?
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:56 schreef skitzin het volgende:
Ik ben in voor een nieuw Nederlandse provincie.
Noord België?
Vlimbantquote:Op donderdag 22 april 2010 13:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga voor de nieuwe staat![]()
BraVlaLim
aka Luikrengland LKL?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:03 schreef Ladylike het volgende:
prutsers, ik ga voor een heel nieuw land
Luilekkerladylikeland oftewel LLL
fixedquote:Op donderdag 22 april 2010 13:03 schreef Ladylike het volgende:
Luilikeladylekkerland oftewel LLL
quote:
whehehequote:Op donderdag 22 april 2010 13:03 schreef Ladylike het volgende:
Luilekkerladylikeland oftewel LLL
daar ging me koffiequote:
quote:
quote:
hihihiquote:
dat had ik dus zaterdag ook, oeps, daar ging zijn koffiequote:
jij moet niet zo veel met friemelaar omgaanquote:
*proestquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat had ik dus zaterdag ook, oeps, daar ging zijn koffie
EN ALS IE VAN DAT SOORT OPMERKINGEN MAAKT, KAN IE DIE VAN DE VLOER BLIJVEN DRINKEN![]()
[..]
EN ALS IE VAN DAT SOORT OPMERKINGEN MAAKT, KAN IE DIE VAN DE VLOER BLIJVEN DRINKEN![]()
mits ik de kopjes heel laatquote:Op donderdag 22 april 2010 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
scheelt ook nog eens in de afwas![]()
[..]
jij moet niet zo veel met friemelaar omgaan
ik hoop toch echt dat je een grapje maaktquote:Op donderdag 22 april 2010 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Wallonie ligt tegen duitsland aan
zolang je ze maar niet kapot laat vallen als ze al schoon zijnquote:
[..]
jij moet niet zo veel met friemelaar omgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
en anders stuurt Lerterme toch gewoon een aangetekende briefquote:Op donderdag 22 april 2010 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, Leterme is toch niet bij de koning (en niet geweest ook nog).
De koning heeft wel zijn schema aangepast en is dus beschikbaar om het ontslag aan te nemen.
dat zou zonde van het afwasmiddel zijn, jaquote:Op donderdag 22 april 2010 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang je ze maar niet kapot laat vallen als ze al schoon zijn
ze zijn het daar zo gewend ........quote:Op donderdag 22 april 2010 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en anders stuurt Lerterme toch gewoon een aangetekende brief SMS-je
koffie per vierkante meter, kost wel wat aan rietjes.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tegen de tijd dat die aankomt is er al lang een andere regeringquote:Op donderdag 22 april 2010 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en anders stuurt Lerterme toch gewoon een aangetekende brief
hij blijft maar hetzelfde rietje gebruikenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
koffie per vierkante meter, kost wel wat aan rietjes.
komt zeker een belg met een gsm "pardon, wilt u even tekenen? ik heb een gsm voor u.."quote:Op donderdag 22 april 2010 13:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ze zijn het daar zo gewend ........
ik dweil het op en wring het gewoon in zn kopje uitquote:Op donderdag 22 april 2010 13:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
koffie per vierkante meter, kost wel wat aan rietjes.
laters friemelquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
komt zeker een belg met een gsm "pardon, wilt u even tekenen? ik heb een gsm voor u.."
welk kopjequote:[..]
ik dweil het op en wring het gewoon in zn kopje uit
Leuk en aardig. Maar zie nog steeds geen user icon met een paardje in de OP heur!quote:
die post dan ook nog niet lang genoegquote:Op donderdag 22 april 2010 13:30 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Leuk en aardig. Maar zie nog steeds geen user icon met een paardje in de OP heur!
Tevens TVP...![]()
eindelijk iemand die het zietquote:Op donderdag 22 april 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
trouwens de TT klopt niet, het moet zijn: 3-talige koffie
dus met koppelteken en een e erbij
marc zijn UI doet het niet zie ikquote:Op donderdag 22 april 2010 13:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die post dan ook nog niet lang genoeg
laatst hele discussie geweest over de OPhou op, hou op, het is te kinderlijk voor woorden
ik zag het meteen, maar wilde niet de taalnazi uithangenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eindelijk iemand die het ziet![]()
ik open het topic en terwijl ik dat deed zag ik de fout
Ow, hier welquote:Op donderdag 22 april 2010 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
marc zijn UI doet het niet zie ik
Oh zo.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:32 schreef Ladylike het volgende:
die post dan ook nog niet lang genoeg
in de OP doet ie het bij mij ook niet ..quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oh zo.
Ach. Is ook niet boeiend verder.
Bij deze post ik gewoon ijverig door!
klopt is de UI van Phenoquote:
jij mag datquote:Op donderdag 22 april 2010 13:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zag het meteen, maar wilde niet de taalnazi uithangen
klonkiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |