McAfee!?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Fijn, die zogenaamde oplossing van McAfee. Die doet dus gewoon niks
europese computer kopen, dat krijg je met die chinese dingen..... die beginnen ook achteraan met een boekquote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef friemelaar het volgende:waarom gaat m'n pc klok steeds achterlopen als ik meerdere applicaties open heb staan?
![]()
Tevens Hoi, 'k ben d'r weer
quote:
it's almost over when you start counting the minutes...quote:Op donderdag 22 april 2010 11:48 schreef Ladylike het volgende:
bijna pauze
en dan nog maar 1,5 werkdag
nog 729 werkminutenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
it's almost over when you start counting the minutes...
we PM-en wat weg hierquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:48 schreef Ladylike het volgende:
bijna pauze
en dan nog maar 1,5 werkdag aanwezig zijn
morgen moet ik de telefoon opnemen dus dan ben ik ook echt aan het werkquote:
ligt eraan wanneer je er mee begintquote:Op donderdag 22 april 2010 11:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
it's almost over when you start counting the minutes...
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
morgen moet ik de telefoon opnemen dus dan ben ik ook echt aan het werk
je hebt PMquote:
moet je me bankrekeningnummer hebbenquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je me bankrekeningnummer hebben![]()
omdat je een k*t virusscanner hebtquote:Op donderdag 22 april 2010 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
En waarom krijg ik een melding dat er Trojans op fok zitten![]()
![]()
Toch gebeurt 't !quote:Op donderdag 22 april 2010 11:42 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dat is technisch gezien niet mogelijk.
De real time clock gaat via de BIOS en het dan ook niet voor niets een real time clock, welke dus niet beinvloed word met hoe zwaar je PC het heeft.
Ook digitaal zijn klokken geen instrumenten van absolute precisie, dus uiteindelijk naar verloop van tijd loopt deze een klein beetje achter.
Een degelijk OS (geen idee wat jij draait) syncht dit automagisch met teh interwebz van tijd tot tijd via een ingestelde tijd server.
zat ik ook aan te denken , maar de bios blijft wel goed bij én hij hangt natuurlijk altijd aan de stroomquote:Op donderdag 22 april 2010 11:46 schreef Symphonic het volgende:
Kan het niet zijn dat het tijd wordt voor een nieuw systeembatterijtje?
Je virusscanner ziet DW en jah paarden hequote:Op donderdag 22 april 2010 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
En waarom krijg ik een melding dat er Trojans op fok zitten![]()
![]()
Daar ging mijn koffiequote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je virusscanner ziet DW en jah paarden he
whehehequote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
lief zijn flesquote:Op donderdag 22 april 2010 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
fijn jah. Dus eigenlijk mag ik gewoon niet eens naar de fysio voordat ik McAfee zn probleem opgelost heb, want meneer kan niks. Hallo JIJ bent klant van McAfee, ga JIJ ze maar bellenJezus
Je hoeft niet te bellen fles, alles staat op hun sitequote:Op donderdag 22 april 2010 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
fijn jah. Dus eigenlijk mag ik gewoon niet eens naar de fysio voordat ik McAfee zn probleem opgelost heb, want meneer kan niks. Hallo JIJ bent klant van McAfee, ga JIJ ze maar bellenJezus
Laat me raden weer over Halle Brussel Vilvoorde?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, weer de regering gevallen daar. Das gewoon nog vaker dan hier
En als ik dat nou eens allemaal al geprobeerd heb en het probleem blijft??quote:Op donderdag 22 april 2010 12:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je hoeft niet te bellen fles, alles staat op hun site
Wachten dus.quote:IMPORTANT: If you are already affected by this issue, you must still either replace or restore svchost.exe. McAfee is continuing to work on an automated solution to fully resolve the issue for affected customers.
alweerquote:Op donderdag 22 april 2010 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, weer de regering gevallen daar. Das gewoon nog vaker dan hier
quote:
Belgische regering valt over BHVquote:Op donderdag 22 april 2010 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
Leterme zit nu bij de koning. Het ontslag aanbieden dus.
En ja, over BHV.
het zal eens ergens anders over gaanquote:Op donderdag 22 april 2010 12:40 schreef marcb1974 het volgende:
Leterme zit nu bij de koning. Het ontslag aanbieden dus.
En ja, over BHV.
Wallonie ligt tegen duitsland aanquote:Op donderdag 22 april 2010 12:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Belgie gewoon opgedeeld gaat worden.
Vlaanderen naar Duitsland (anders zitten wij ermee opgescheept) en Wallonie naar Frankrijk.
ssssttttt, dat weten die belgen nietquote:Op donderdag 22 april 2010 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Wallonie ligt tegen duitsland aan
Uh neee, laat Vlaanderen er echt hier maar bij komenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Belgie gewoon opgedeeld gaat worden.
Vlaanderen naar Duitsland (anders zitten wij ermee opgescheept) en Wallonie naar Frankrijk.
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh neee, laat Vlaanderen er echt hier maar bij komen
eenschquote:Op donderdag 22 april 2010 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
gewoon een nieuwe staat maken
Vlaanderen bij Noordbrabant en Limburg en Wallonie naar Frankrijk![]()
zijn de Brabanders en Limburgers tenminste van die Hollanders af
de Vlamingen weten precies waar Wallonie ligtquote:Op donderdag 22 april 2010 12:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ssssttttt, dat weten die belgen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |