Nog wel ja...quote:Op donderdag 22 april 2010 11:29 schreef Ladylike het volgende:
okay dan trek ik mijn opmerking in
Uiteraard mag je altijd een mening hebben over dingen
ja maar die zijn allemaal te klein (hoop ik toch voor je)quote:
wanneer niet?quote:
En een vrouw is tevens niet altijd voor een gat te vangen. Een patchkast wel!quote:Op donderdag 22 april 2010 11:30 schreef MPG het volgende:
Een patchkast heeft meer gaten om wat in te steken.
Dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 22 april 2010 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar die zijn allemaal te klein (hoop ik toch voor je)
nee, immers alles ligt door elkaarquote:
Wanneer er meer censuur komt (op internet) bijvoorbeeld.quote:
asl je dit soort opmerkingen maaktquote:
beetje opletten op je woorden, dat was niet grappig....quote:Op donderdag 22 april 2010 11:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
euhm... jij bent niet de aangewezen persoon omen OMG te posten als iets sexueels afwijkends wordt gepost, lijkt me
true... helaas...quote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Wanneer er meer censuur komt (op internet) bijvoorbeeld.
China en Australie zijn al goed opweg en EU heeft er ook wel oren naar...
Maar in Nederland op straat kun je vandaag de dag net zo goed neer gestoken worden vanwege een persoonlijke mening...
ik kan daar zo niet tegenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, immers alles ligt door elkaar
ik heb hem nou pas doorquote:
je kent DW niet, niet ergquote:Op donderdag 22 april 2010 11:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
asl je dit soort opmerkingen maakt
[..]
beetje opletten op je woorden, dat was niet grappig....
belgquote:
zelfs de tijd wordt langzamer erdoorquote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef friemelaar het volgende:
waarom gaat m'n pc klok steeds achterlopen als ik meerdere applicaties open heb staan?
![]()
Tevens Hoi, 'k ben d'r weer
nog niet wakker bedoel jequote:
friemelquote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef friemelaar het volgende:
waarom gaat m'n pc klok steeds achterlopen als ik meerdere applicaties open heb staan?
![]()
Tevens Hoi, 'k ben d'r weer
nee, ik bedoelde gewoon belgquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zelfs de tijd wordt langzamer erdoor
Dat is technisch gezien niet mogelijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef friemelaar het volgende:waarom gaat m'n pc klok steeds achterlopen als ik meerdere applicaties open heb staan?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |