gewoon een gratis virusscanner gebruikenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
mcafeee
Godverdomme de hele dag mee bezig geweest en gewoon geen steek verder gekomen
trap die hele schijttroep er gewoon af of zo
Toch wel?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Ik ben toch blij dat je je oude avatar weer terug hebt
Dat doe ik alquote:
Tweetyquote:Op donderdag 22 april 2010 21:55 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!![]()
Hoe is het met iedereen vandaag?
Hier is alles goed hoor.
Kheb vandaag DJ Hero voor op de WII gekocht, en wat is dat verslavend zeg! Maar erg leuk.![]()
Zo ben je weer herkenbaar als Muckiequote:
Oh dat is ook leuk,quote:Op donderdag 22 april 2010 21:58 schreef Muck het volgende:
Hoi Tweety
Het is dat het teveel ruimte inneemt, anders had DJ Hero hier misschien ook al gestaan
Op het moment doen we boogschiet-toernooitjes
Fijn, die puinzooiquote:Op donderdag 22 april 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, maar wachten op een echte oplossing van McAfee dan. Aangenomen dat die nog gaat komen. Toch WEER mooi op mijn bordje geschoven, hele fuckzooi![]()
Echt, ik had nooit die IT in moeten gaan. Ik deed het om mezelf te kunnen redden. En ineens wordt er van je verwacht dat je ieder ander gaat redden zodra het naar knopjes of draadjes ruikt.
Slaap lekker klonkiequote:
Vroeger zei je "ik studeer Rechten" als je bedoelde "ik faal".quote:Op donderdag 22 april 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
En ja, dat laatste herken ik wel. 'Jamaar computeren is toch jouw hobby?' vragen ze dan
.
das wel waar ja...quote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo ben je weer herkenbaar als Muckie.
thanks!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:14 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Jouwn icoontje is trouwens wel erg leuk!
LOL ik heb wel doorzichtige nagellak met glittertjes, maar gebruik dat nooit,quote:Op donderdag 22 april 2010 22:19 schreef Muck het volgende:
Boh ik heb felblauwe nagellak met glittertjes
Kijkquote:Op donderdag 22 april 2010 22:24 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
LOL ik heb wel doorzichtige nagellak met glittertjes, maar gebruik dat nooit,
Ben je een fashion statement aan het maken met dat blauw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |