kun je doenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij hebben geen mitra meer /mad .
Ik ga wel bij Dealen Dielen of op de Stalberg kijken.
ja .. een familie...quote:
Laat maar komen die schaalquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef Muck het volgende:
[..]
kun je doen
ik had ze rond sinterklaas voor een euro per flesje
dan had je er meervoud van moeten makenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja .. een familie...
pa
ma
kindje
3...
wij vergaderen altijd naar sluitingstijdquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet nog vergaderen...
Ik heb er nu al zin in
waarvan?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan had je er meervoud van moeten maken
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bij de kinderboerderij/speeltuin waar wij gaan staat ook een familie ezel
die kun je alle drie aaien
naar?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij vergaderen altijd naar sluitingstijd
Zo dan goedemorgen! Zie je het echt niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
waarvan?
mag jij me even uitleggen wat ik hierin zou moeten aanpassen
neequote:Op donderdag 22 april 2010 15:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Zo dan goedemorgen! Zie je het echt niet?
het is of een ezel familie of een familie ezelsquote:Op donderdag 22 april 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waarvan?
mag jij me even uitleggen wat ik hierin zou moeten aanpassen
[..]
kloptquote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
naar?
trouwens: ik dacht dat wij vorige week overeengekomen waren dat het vergaderen beter voor openingstijd, in nuchtere toestand kon gebeuren voortaan?
dat denk je volgens mij dus foutquote:Op donderdag 22 april 2010 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is of een ezel familie of een familie ezels![]()
denk ik![]()
quote:[..]
klopt
vanaf 1 mei gaan we dat ook invoeren
ja het waren er ook 3quote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef Darkwolf het volgende:
Je hebt het over een familie ezel.
Vervolgens zeg je: die kun je alle drie aaien.
Maar over de familie stond niets en ook niet het aantal.
Dus het lijkt net alsof je het over drie ezels hebt.
Toch?
nederlands is idd raarquote:Op donderdag 22 april 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
ow ik heb de miscommunicatie door
ik gebruik ezel in die zin als soort van familienaam: familie ezel/ familie janssen
en jullie lezen het alsof er ook ipv familie het woord groepje had gestaan (ofzo)
en dan klopt de redenatie van GF dus welja nederlands is raar
nog niet klaar met poetsenquote:
daarom, ik las jouw redenatie en dacht, er zit wel wat in, maar toch is mijn zin ook correct, hoe kan dat...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nederlands is idd raar
en geschreven woorden komen anders over dan gesproken woorden
poetsen is naadloos overgegaan in het voorbereiden van het avondetenquote:
operatie stofwolk gaat weer van startquote:Op donderdag 22 april 2010 15:58 schreef wel.o.k het volgende:
16:00
bijna
ik ga afsluiten en inpakken
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
poetsen is naadloos overgegaan in het voorbereiden van het avondeten
whehehehequote:Op donderdag 22 april 2010 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vervang de baby door een kat
zo lijkt het soms wel, maar momenten als vanmiddag broodje eten op weg naar huis, in het zonnetje uit de wind, nah dan verlang ik niet meer naar fulltime betaald werkenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vervang de baby door een kat
o jaquote:
daar kan ik goed inkomenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo lijkt het soms wel, maar momenten als vanmiddag broodje eten op weg naar huis, in het zonnetje uit de wind, nah dan verlang ik niet meer naar fulltime betaald werken
het zijn de kleine dingen die het doenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo lijkt het soms wel, maar momenten als vanmiddag broodje eten op weg naar huis, in het zonnetje uit de wind, nah dan verlang ik niet meer naar fulltime betaald werken
quote:
dan moet je ze niet makenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:21 schreef Ladylike het volgende:
oh fuck DW, ik wil constant grapjes maken
maar ben bang dat je boos wordt ofzo
daarom houd ik ze maar in mn hoofdquote:
Are you kidding me? Dat vind ik juist leuk en je bent echt niet de enige hoor!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:21 schreef Ladylike het volgende:
oh fuck DW, ik wil constant grapjes maken
maar ben bang dat je boos wordt ofzo
bikiniquote:
vertel ze me zaterdag maarquote:Op donderdag 22 april 2010 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daarom houd ik ze maar in mn hoofd
okay dan.. zijn dus grapjes hequote:Op donderdag 22 april 2010 16:24 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Are you kidding me? Dat vind ik juist leuk en je bent echt niet de enige hoor!
Sterker nog ik ben nu dus vrij nieuwschierig geworden! :p
-slaapt dat nou lekker? zo in de stal?quote:
tenzij iets op het gebied van activiteiten begeleidingquote:
waarom denk je dat ik die baan bij GF genomen heb?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
tenzij iets op het gebied van activiteiten begeleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |