Klopt, en dan ook nog aan 'talig' vast en een 'e' daarachter... dus: drietalige koffiequote:Op donderdag 22 april 2010 18:37 schreef Klonk het volgende:
drie moet je officieel toch in dit soort gevalletjes als woord schrijven
een typoquote:Op donderdag 22 april 2010 18:24 schreef DaMart het volgende:
Zo, productieve werkdag gehad.
En wat-voor-talig is de TT? In ieder geval geen Nederlandstalig.
hoeft nietquote:Op donderdag 22 april 2010 18:37 schreef Klonk het volgende:
drie moet je officieel toch in dit soort gevalletjes als woord schrijven
Volgens mij is het niet alleen gebruikelijk, maar hoort het ook gewoon zo.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeft niet![]()
maar is vaak wel gebruikelijk
Nee, daar maken we gewoon een tekening vanquote:Op donderdag 22 april 2010 18:47 schreef Muck het volgende:
[..]
we gaan Driebergen toch ook niet ineens 3bergen noemen?
in Driebergen hebben ze genoeg ervaring met prentjes jaquote:Op donderdag 22 april 2010 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, daar maken we gewoon een tekening van
Jaquote:Op donderdag 22 april 2010 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, daar maken we gewoon een tekening van
whehehe, komt me bekend voor hoor, als ik een dag in Belgiestan ben geweest gebruik ik ook te pas en te onpas woorden als nochthans, keer spreekwoorden om (zeker en vastquote:Op donderdag 22 april 2010 18:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zit duidelijk tegenwoordig teveel tussen de belgen
Toen mijn broer nog een klein broertje was, gingen ze op schoolreisje naar Driebergen. Nu heeft hij al zolang hij een klein broertje is een hekel aan tekenen, dus toen hij daar een tekening moest maken, maakte hij ongeveer dit:quote:Op donderdag 22 april 2010 18:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
in Driebergen hebben ze genoeg ervaring met prentjes ja
Nochtans is een heel mooi, zij het wat ouderwetsch, Nederlands woord hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 18:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehe, komt me bekend voor hoor, als ik een dag in Belgiestan ben geweest gebruik ik ook te pas en te onpas woorden als nochthans, keer spreekwoorden om (zeker en vast)
ik heb ze iig genoeg betaaldquote:Op donderdag 22 april 2010 18:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
in Driebergen hebben ze genoeg ervaring met prentjes ja
hetzelfde met de uitdrukking "wij gaan door"quote:Op donderdag 22 april 2010 18:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehe, komt me bekend voor hoor, als ik een dag in Belgiestan ben geweest gebruik ik ook te pas en te onpas woorden als nochthans, keer spreekwoorden om (zeker en vast)
whehehequote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef Muck het volgende:
Ik had het ook altijd met Limburg
Vond het maar raar dat MPG afgewerkt was, en nog bij een slafabriek ook, gátverdamme
En je hebt ook geen behoefte om door een kerel geneukt te wordenquote:Op donderdag 22 april 2010 20:00 schreef Klonk het volgende:
ik wil even melden dat de president van Bolivistan ongelijk heeft, heb nog steeds geen behoefte om een kerel te neuken
Dan denk ik dat die Bolivistaanse kerel geen gelijk heeftquote:
dat weet ik wel zeker, denk dat ie zelf iets teveel van zijn hoofd export product heeft gebruiktquote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan denk ik dat die Bolivistaanse kerel geen gelijk heeft.
Symquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |