quote:
niet-rokers die koffie pauze nemen of staan te kletsen bij collega'squote:
gewoon roken tijdens het werkenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:50 schreef Klonk het volgende:
rokers die pauze nemen, daar heb ik zo´n pleurishekel aan, ik wil als niet roker ook elke dag wel 10 minuten extra pauze![]()
die bij kletsers zijn nog erger dan rokersquote:Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet-rokers die koffie pauze nemen of staan te kletsen bij collega's
ik rook maar neem geen rokerspauzes, paf er 1 tijdens mn lunchpauze
Uh, dat is 10 minuten PER sigaretquote:Op donderdag 22 april 2010 13:50 schreef Klonk het volgende:
rokers die extra pauze nemen, daar heb ik zo´n pleurishekel aan, ik wil als niet roker ook elke dag wel 10 minuten extra pauze![]()
mijn collega die niet rookt heeft meer "pauze" dan ik heb.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
die bij kletsers zijn nog erger dan rokers
ik zal dus wrs vet meer gaan roken vanaf 1 meiquote:Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon roken tijdens het werken
ik zat laatst ouwe filmpjes te kijken over de stichting waar ik bezig ben, en dan zie je personeel, clienten, bezoek echt alles is aan het rokenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat bedoel ik gewoon roken tijdens het werken
minimaal jaquote:Op donderdag 22 april 2010 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, dat is 10 minuten PER sigaret
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:50 schreef Klonk het volgende:
rokers die extra pauze nemen, daar heb ik zo´n pleurishekel aan, ik wil als niet roker ook elke dag wel 10 minuten extra pauze![]()
daar kan je idd zeker van zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn collega die niet rookt heeft meer "pauze" dan ik heb.
Maar dat compenseer ik wel met Fok!
[..]
ik zal dus wrs vet meer gaan roken vanaf 1 mei
whehehe, dat ga ik ook eens doenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Op een gegeven moment deed een collega dat wel érg vaak, dus dan liep ik mee met een bakkie koffie om ook even buiten te gaan staan.
Toen meneer zich afvroeg wat ik in godsnaam aan het doen was, heb ik hem maar even uitgelegd dat hij precies hetzelfde doet.
Zijn pauzes waren toen ineens een stuk minder frequent
6quote:Op donderdag 22 april 2010 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, dat is 10 minuten PER sigaret
dan is dat extra loon ook meteen opquote:Op donderdag 22 april 2010 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar kan je idd zeker van zijn![]()
zolang je mij maar niet ga nadoen qua aantal
whehehequote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan is dat extra loon ook meteen op
2 collega's deden dat ook altijd.. dan ging ik roken (om 10 uur en om 15.00u) en dan gingen ze even meequote:
Whehehequote:Op donderdag 22 april 2010 13:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Op een gegeven moment deed een collega dat wel érg vaak, dus dan liep ik mee met een bakkie koffie om ook even buiten te gaan staan.
Toen meneer zich afvroeg wat ik in godsnaam aan het doen was, heb ik hem maar even uitgelegd dat hij precies hetzelfde doet.
Zijn pauzes waren toen ineens een stuk minder frequent
lijkt mij ook jaquote:Op donderdag 22 april 2010 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
2 collega's deden dat ook altijd.. dan ging ik roken (om 10 uur en om 15.00u) en dan gingen ze even mee
waarom niet? als een roker het mag (daar was het sowieso een kwartier voor iedereen om die tijden..) mag iedereen het
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:01 schreef Klonk het volgende:
tijd om nuttige dingen te gaan, koffie pauze voorbij hier, huize Klonk verdient nu wat aandacht
dat, of hij heeft jeukquote:Op donderdag 22 april 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
even en vraagje aan de katten kenners hier.
als een kat op zijn rug ligt te rollen heeft hij het dan (net als honden) goed naar zijn zin?
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
als een kat op zijn rug ligt te rollen heeft hij het dan (net als honden) goed naar zijn zin?
ligt er rotte vis op de grond?quote:
dan is het dus het eerstequote:
sonny?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sonny?
die gooide zich idd thuis op de rug als ie knuffelig was
Dat zou bij ons neerkomen op elke paar minuten, dus dat lijkt me niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 22 april 2010 14:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe
Ik ga regelmatig naar buiten om ebven een sigaretje te roken, en dat moet ook als je een hele dag achter een beeldscherm zit.
En Sowieso, voordat ik aan een nieuwe unit begin eerst rookpauze om even het hoofd leeg te maken. En nog ben ik korter van mijn bureau weg (op dagbasis) dan collega's die niet roken.
dan heeft ie het naar zijn zinquote:Op donderdag 22 april 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik riep de laatste weken ook maar sonny ipv sonjaquote:Op donderdag 22 april 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hij luistert goed naar zijn naam
hij loopt de hele dag te "praten"als hij ons hoortquote:Op donderdag 22 april 2010 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik riep de laatste weken ook maar sonny ipv sonja
hij en tommy waren het meest vocaalquote:Op donderdag 22 april 2010 14:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij loopt de hele dag te "praten"als hij ons hoort
volgens mij kijkt die kat af en toe stiekem mee wat er in de club gebeurtquote:Op donderdag 22 april 2010 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
Muckiequote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij kijkt die kat af en toe stiekem mee wat er in de club gebeurt
Hij doet het gewoon na
Het is ook niet voor niets de clubpoes
Ik moet nog steeds wennen aan je UIquote:
Ik denk er hard over om Moomin binnenkort weer terug te laten komenquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgens mij kijkt die kat af en toe stiekem mee wat er in de club gebeurt
Hij doet het gewoon na
Het is ook niet voor niets de clubpoes
ik dacht dat nic de clubpoes wasquote:
Ik dacht dat jij de clubpoes wasquote:Op donderdag 22 april 2010 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik dacht dat nic de clubpoes was
sonny kan dat trouwens niet zijn, het is een kater en geen poes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |