quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:32 schreef Tinuviel het volgende:
Bij deze wat foto's van de meitai op bezoek bij Tinuviel en Jair. Wij hebben in de korte tijd, die wij hebben gehad al heel wat knopen geprobeerd. Op de buik, op de rug vanuit de zetel en op de heup. Ik ben erg enthousiast over de meitai en wil graag een eigen exemplaar, het liefst een zelfgemaakte zodat ik de stof kan uitkiezen. Alleen ik kan helemaal niet naaien en heb ook geen machine![]()
Aankomst van een leuk, zwart pakketje
geopend
2e poging: op de buik geknoopt mee naar het boodschappen doen bij de bakker
op de rug
op de heup
en nog een foto van de heupknoop
De heupknoop zat niet echt zo lekker. Ik weet niet of ik iets fout heb gedaan of dat heupknopen niet zo mijn ding zijn. Wat is eigenlijk de reden op het kind op de heup te willen hebben in plaats van op de rug of op de buik?
quote:Op maandag 19 april 2010 10:21 schreef miss_sly het volgende:
Tinu, goed bezig![]()
Ik vind heupdragen zelf wel fijn, hoewel ik het niet vaak doe, maar ik geloof ook niet dat ik een mei tai daarvoor zou gebruiken. Eerder een korte doek of een ringsling.
Nou hier is Eva in Artis. We hebben best veel foto's gemaakt, maar op de een of andere manier zaten er weinig acceptabele tussen. Deze was nog het meest acceptabel, hoewel Senna hier niet heel blij kijkt. Was ze wel, hoor
Deze is ook leuk, maar wat onscherp (en ik sta er niet zo charmant op):
En deze vind ik zoo lief, alleen zie je Eva niet zo goed
quote:Op maandag 19 april 2010 21:19 schreef Tinuviel het volgende:
Leuke foto's van Senna in de doek miss. Eva staat jullie goed. Wat is Senna alweer groot geworden en wat een lieve, vrolijke meid het is.
zo. En dan ga ik nu weer mn eigen foto's uploadenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:12 schreef mrien het volgende:
Zojuist heeft Poppedein de reisdoek van Twinkly gebracht, erg mooi!
Foto's komen straks als Lotte weer wakker is (en mee werkt)
Gedaan!quote:Op woensdag 21 april 2010 11:47 schreef Linda2205 het volgende:
Huups? Kan je misschien Davinia en Mrien omwisselen in de Eva-planning?
Ik kan pas na de 2e week van juni. De eerste week heb ik de MT van Yppy.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:02 schreef huuphuup het volgende:
oh wat leuk!![]()
![]()
beetje eng ook om mn eigen fabricatie op de post te doen, ik naai nog wel eens een scheef lijntje enzomaar goed.
Dan heb ik:
-stiemie
-miss_sly
-twinkly
-karin
-vlindur
klopt zo?
Hebben mensen nog voorkeur voor tijden enzo? En er kan wat mij betreft altijd aangesloten worden hoor, geen probleem
Ow, maar op een iets minder net naadje kijken we niet, hoor. Hij ziet er echt heel mooi uit en ik vind het heel leuk om een zelfgemaakte te proberenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:02 schreef huuphuup het volgende:
oh wat leuk!![]()
![]()
beetje eng ook om mn eigen fabricatie op de post te doen, ik naai nog wel eens een scheef lijntje enzomaar goed.
Dan heb ik:
-stiemie
-miss_sly
-twinkly
-karin
-vlindur
klopt zo?
Hebben mensen nog voorkeur voor tijden enzo? En er kan wat mij betreft altijd aangesloten worden hoor, geen probleem
welneequote:Op woensdag 21 april 2010 23:10 schreef bodpa09 het volgende:
Oh sorry, er gaat er al een rond dus! Nou, als dat mag en ik Huup niet voor het hoofd stoot.....
Wat jammer, ook voor jou denk ik, of niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:54 schreef mrien het volgende:
Ik heb al moeite om haar in de korte doek van Twinkly te stoppen, maar toen ze eenmaal zat vond ze het wel weer leuk ,dat wel gelukkig
Maar om dan nog een reisdoek te doen is een beetje te veel dan gok ik..
De manduca gaat trouwens wel goed gelukkig!
Weet ik, maar je post bracht me op een idee, vandaar. Jij hebt tenslotte geen doek en Miss wel een paar. Of miss houdt d'r nog een paar daagjes extra en jij nog een volle week. Kijk maar.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:58 schreef Stiemie het volgende:
Oh nee zo bedoel ik het niet hoor. Ik moet gewoon voor mezelf een doek gaan kopen
Die is gewoon weer verzetquote:Op donderdag 22 april 2010 19:59 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Weet ik, maar je post bracht me op een idee, vandaar. Jij hebt tenslotte geen doek en Miss wel een paar. Of miss houdt d'r nog een paar daagjes extra en jij nog een volle week. Kijk maar.
hoe ging je sollicitatie?
Ja absoluut jammer! Maar ik wil het wel leuk houden en haar niet moeten dwingenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:55 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wat jammer, ook voor jou denk ik, of niet?
en stiekem vond ik het zo leuk dat er nog een Lotte in Eva gedragen werd, maar ik kan jouw Lotte natuurlijk moeilijk in een doek dwingen omdat ik dat zo leuk vind![]()
Wat leuk!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef mrien het volgende:
Vandaag ben ik met de doek van Twinkly naar de opening van het nieuwe pand van mijn schoonvader en man geweest. Er werd veel volk verwacht dus toen we daar aankwamen Lotte al vrij snel op de rug geknoopt (vond ze prima gelukkig) en zo de boel even verkend. Na minuut of 15/20 was ze het wel een beetje zat en wou ze wel weer lopen, prima! Mooi nog even kunnen showen met de doek en kreeg ook al van iemand te horen dat haar dochter haar kinderen ook draagt in afrikaanse doeken
Wij hadden vanavond vossenjacht met school en middelste (18 kilo) werd op een gegeven moment echt moe en begon te "zeuren".quote:Op woensdag 21 april 2010 22:05 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik heb pas mijn middelste van 22 kilo nog op mijn rug gehad in een MT. Ging best
Vlindur wilde eind juni, ik weet niet of jouw datum haar ook uitkomt.quote:Op zondag 25 april 2010 09:46 schreef Stiemie het volgende:
Huup is het mogelijk dat ik met vlindur ruil? Of wilde vlindur speciaal die data? Dan kan de mt mee naar Texel
Wat heerlijk om te horen, Chan! Ik ben ook erg benieuwd naar foto's.quote:Op zondag 25 april 2010 08:42 schreef Chan het volgende:
Oeke, je doek is echt fantastischTimo heeft er gisteren op een verjaardag héérlijk in liggen slapen, terwijl hij normaal nooit in een doek wil slapen. Het was echt zó fijn
![]()
Hij knoopt wel wat lastig af voor, vanwege de dikte, maar hij draagt echt super licht! En de kleuren zijn zo mooi
Oh wat fijn want nu kan ik 'm een paar dagen mee naar texel nemen!quote:Op zondag 25 april 2010 14:47 schreef Vlindur het volgende:
De route van Yppy's MT is dit,
# BE (5-4/14-4)
# Tinuviel (15-4/23-4)
# Davinia (24-4/01-05)
# XxxKarinxxx (03-5/08-5)
# ssserpente (10-5/17-5)
...
# Vlindur (aan het einde)
# wickie (aan het einde) 18-5/24-5
# Twinkly (aan het einde) 25-05/31-05
# Vlindur (aan het einde) 1-6/7-6
Dus als Stiemie wil ruilen kan dat precies!![]()
Ik word helemaal MT enthousiast als ik dit zo lees!quote:Op maandag 26 april 2010 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk om te zien idd!
Ik ben nog steeds zo blij dat ik mee gedaan heb, ik gebruik mijn MT echt zo vaak. Vandaag moest ik met 2 kindjes boodschappen doen. Normaal doe ik dan alleen het hoognodige omdat het niet past, kind in zitje van karretje en kind in maxicosi maar vandaag heb ik Sasha op mijn rug gegooid en Oscar slapend in de cosi bovenop de wagen en dat ging als een trein!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:56 schreef Twinkly het volgende:
Thijs wat zit je daar lekker bij mama Vlindur, vrolijkerd! Bij hem is de doek ineens heel stoer.
Jeeej foto's van mijn doekie![]()
Huup wat is Juul mooi! Dat stofje <3 Ik vind hem juist minder stoer dan Jut
quote:Op maandag 26 april 2010 23:09 schreef Kersjes het volgende:
Die foto's hierboven![]()
![]()
![]()
Jut & Jul gaan mee naar Center Parcs![]()
En ik zie mogelijkheden om te meeten met Karin
Thijs is niet van mij hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:56 schreef Twinkly het volgende:
Thijs wat zit je daar lekker bij mama, vrolijkerd! Bij hem is de doek ineens heel stoer.
Jeeej foto's van mijn doekie![]()
Huup wat is Juul mooi! Dat stofje <3 Ik vind hem juist minder stoer dan Jut
Geeft niksquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:13 schreef Twinkly het volgende:
Oeps ik herken de mama's nog niet zo goed![]()
Wat een leuke foto's! Verstoppertje spelenEn wat een mooie rooie kat hebben jullie!!
Das prima, ik zet je achteraan dan.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:19 schreef Tinuviel het volgende:
Huup zou ik nog ergens tussendoor of aan het einde mogen aansluiten voor je MT's. Ben er helemaal weg van sinds de MT van Yppy en wil graag nog meer proberen. Zou ook zelf eentje willen hebben, graag ook zelf gemaakt. Alleen ik kan echt NIET NAAIEN!
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:35 schreef bodpa09 het volgende:
Joh!
Nou eh... Huup, mag ik alsjeblieft ook op je lijstje dan?
hahahaquote:
Nee, ook niet. Ik zit van 7 aug. in Zweden, ben de 16e terug en ga de 18e op vakantie.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
BE, kun je wel van 10 t/m 19 augustus? Dan kun je eventueel met mij ruilen.
Als ik achteraan mag heb ik een excuus om met Huup te meeten.
Nou dat vind ik echt knap Huup. Naaien is echt niet aan me besteed. Verder dan een knoop vastnaaien kom ik niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Das prima, ik zet je achteraan dan.
Ik kan ook niet echt naaien maar dit is redelijk straightforward![]()
muppetquote:Op woensdag 28 april 2010 20:49 schreef Claudia_x het volgende:
BE, kun je wel van 10 t/m 19 augustus? Dan kun je eventueel met mij ruilen.
Als ik achteraan mag heb ik een excuus om met Huup te meeten.
oh!quote:Op woensdag 28 april 2010 21:46 schreef mrien het volgende:
Huup, de Nino is vandaag op de post gegaan naar je!
dankjequote:Op donderdag 29 april 2010 12:03 schreef Twinkly het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind paars jullie mooi staan hoor Huup! je zei laatst dat het je niet stond toch?
Jeeeeeej voor Jut en Jul
QFTquote:Op donderdag 29 april 2010 20:17 schreef tessie het volgende:
Huup, wat een leuke foto's, vooral die laatste is super lief. En wat een leuk shirtje heeft Amélie aan
En leuke foto in hetWesterpark met 4 draagdoekmama's met mooie kindjes!
Zou zomaar kunnen Stiemie. Ik stond voor de deur van de fietsenwinkel van mijn oom, samen met mijn zusje en mijn neef. We hebben op een gegeven moment zijn konijnen even aan een halsband buiten laten lopenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:34 schreef Stiemie het volgende:
Octopussy misschien zijn we mekaar dan wel tegengekomen vorig jaarGa je dit jaar weer naar de westerstraat? Wij waarschijnlijk wel!
Het was dat of er liep een man precies achter ons langsquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:40 schreef DaviniaHR het volgende:
leuke foto van ons idd! (al vallen de voeten van oeke eraf)
Lotte heeft geen haarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:48 schreef Stiemie het volgende:
De doek zit wel een beetje los, maar dat komt door al mijn Amsterdamse tantes die toch even iets recht moesten doen en moesten kijken of ze er echt echt echt niet uit kon vallen enzo![]()
Linda ik zeg veeel roze strikjes in het haar van Lotte (dan kan ik nog even verder genieten van eva)
Haha, graag gedaan dan maar.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Anders stuur ik hem halverwege volgende week, Bodpa, hebben we hem allebei ietsje langer als gepland. Dankje Ssserpente ;-)
Bodpa, mag ik jouw adres dan in mijn pm ontvangen?
Ik had niet gezien dat er verschil was, sorry. Ik ben er in de OP tussen gezet, maar zie nu dat ik daarmee Wickie's plek heb ingenomen.quote:Op zondag 25 april 2010 14:47 schreef Vlindur het volgende:
De route van Yppy's MT is dit,
# BE (5-4/14-4)
# Tinuviel (15-4/23-4)
# Davinia (24-4/01-05)
# XxxKarinxxx (03-5/08-5)
# ssserpente (10-5/17-5)
...
# Vlindur (aan het einde)
# wickie (aan het einde) 18-5/24-5
# Twinkly (aan het einde) 25-05/31-05
# Vlindur (aan het einde) 1-6/7-6
Dus als Stiemie wil ruilen kan dat precies!![]()
Ja ik vind hem echt super!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:31 schreef Twinkly het volgende:
Vlindur wat stoer zo op de rug!![]()
Huup wat super dat hij zo bevalt! Fijne knoop is dat he? Ik heb hem geprobeerd met een 4.7 doek maar dat is nogal onhandig met de enorme staarten die je overhoudt.
Ik weet nog niet of ik de MT van Yppy nog wel wil proberen, Niels wil tot nu toe niet in de MTStrakjes weer proberen!!
Ohja, hij dacht natuurlijk, "eew een scheefgestikt naadje, daar wil ik niet in hoor!!"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat sneu dat Niels het niets vindt. Hij is duidelijk een doekenjongetje dan die niet zomaar settled voor zelfgefrunnikt spulDie MT van Yppy is wel heel anders hoor! Het model is iets anders en het is natuurlijk gemaakt door een professional. Wie weet maakt dat wel verschil?
Davinia wat doen die tennisballen dan?
tsk! mr kieskeurigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:03 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ohja, hij dacht natuurlijk, "eew een scheefgestikt naadje, daar wil ik niet in hoor!!"![]()
Ik zou het wel jammer vinden als hij er echt niet in wil, ik zit juist al helemaal naar leuke mei tai stofjes te speuren!
oooooh ik had al zoiets gegokt maar dat wist ik nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:00 schreef DaviniaHR het volgende:
huup, de combi tennisballen en wasdroger schijnen opflufwonderen te verrichten. maar dat doe ik niet met een vreemde doek zonder toestemming
Jahoor!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:40 schreef DaviniaHR het volgende:
oeke, mag jouw doek een rondje wasdroger met tennisballen?
ahw arm ding die nielsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:15 schreef Twinkly het volgende:
Nou ik heb net onder luid protest Niels in de MT geknoopt (Jul? Die blauweIk vind hem echt mooi <3) Maar het zit niet lekker. Waarschijnlijk omdat hij zo naar achter gaat hangen omdat hij boos is krijg ik hem niet strak en hoog tegen me aangeknoopt en de banden krijg ik niet uitgespreid over mijn schouders en rug waardoor het snijdende touwtjes worden. Iemand nog tips?? Toen hij er eenmaal inzat en ik bleef wiebelen hield hij wel op met huilen maar echt blij was hij niet
En Sophie hielp niets!
Oh wat moeilijk... Ik twijfel nog zo tussen een gewone doek een een ringsling... Maar omdat ik (tot nu toe) de doek nooit voor hele einden gebruik, eerder even naar de tram, even naar de opvang of kinderboerderij, lijkt een ringsling me beter bij mij passen. Ook omdat mijn vriend 'm dan ook eerder zal gebruiken denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef mrien het volgende:
Ow Stiemie, als je zelf ook een Didy Eva wilt (maat 6) staat te koop op het D&V forum voor 75 euro
Als ik zou moeten kiezen zou ik voor een doek gaan omdat die veelzijdiger is en ik er steeds meer handigheid in heb gekregen waardoor ik het niet erg vind om even te knopen. Bovendien gebruikt mijn lief de ringsling net zo vaak als de doek: nooit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:47 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh wat moeilijk... Ik twijfel nog zo tussen een gewone doek een een ringsling... Maar omdat ik (tot nu toe) de doek nooit voor hele einden gebruik, eerder even naar de tram, even naar de opvang of kinderboerderij, lijkt een ringsling me beter bij mij passen. Ook omdat mijn vriend 'm dan ook eerder zal gebruiken denk ik.
Ja nou weet ik het helemaal niet meer. Ik ben zelf heel erg van de kleine stukjes dragen (zeker als Esmee straks zo eigenwijs is als Linde en alles zelf wil doenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen zou ik voor een doek gaan omdat die veelzijdiger is en ik er steeds meer handigheid in heb gekregen waardoor ik het niet erg vind om even te knopen. Bovendien gebruikt mijn lief de ringsling net zo vaak als de doek: nooit.
Je zegt wel "even naar de kinderboerderij", maar dat vind ik van een andere orde dan bijvoorbeeld een ringsling gebruiken voor de korte stukjes van fiets naar voordeur. Ivan is nu zo zwaar dat ik er niet aan moet denken om hem in de ringsling te doen als ik op een kinderboerderij met hem rond wil lopen.
Maar goed, dit is mijn ervaring!
Ik dacht dat je ook echt op straat ermee was gewandeld. Ik meende me een foto te herinneren met jou, Esmee in de doek op straat temidden al de vrijmarkt rommel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:30 schreef Stiemie het volgende:
Op koninginnedag heb ik alleen tijdens ons bezoek bij mijn nicht de doek omgehad. De rest van de dag lag ze gewoon in de wagen. Eigenlijk wandel ik nooit echt lang met de doek. Ik ga bv wel eens ermee naar de kinderboerderij ofzo, maar dat is binnen 10 minuten loopafstand en dan vind ik het daar niet altijd handig dat ik dan de schommel voor Linde moet duwen met doek om of dat ik Linde ergens op/af moet tillen ofzo. Boodschappen doe ik bv nooit met de doek want dan neem ik de wagen mee omdat ik die zo mooi kan volladen onderin. Scheelt een boel gesleep.
oh die fotoquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Dat vind ik zo fijn aan mijn Zara, dat ik er een heel strakke knoop in kan leggen. Hier kun je dat een beetje zien. Ik vind die schuine punten ook heel fijn.
Ik was op bezoek bij mijn nicht die op de drukke prinsengracht voor hun huis aan het verkopen wasquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:57 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook echt op straat ermee was gewandeld. Ik meende me een foto te herinneren met jou, Esmee in de doek op straat temidden al de vrijmarkt rommel.
Ik vind de doek ook vooral leuk om even te wandelen als Jair wakker is. Slapen doet hij niet meer in de doek. Wandelen mag ook rustig een half uur tot een uur zijn. Vanochtend waren wij bijvoorbeeld met de fietsen naar de winkels geweest en dan is het toch het handigst met de doek verder te gaan. Daarvoor zou ik graag een mei-tai willen; lekker klein en licht om mee te nemen. Maar ik zat me ook te bedenken dat het met twee kinderen toch ook een ander verhaal zou zijn. Dan hebben wij twee echte fietsen nodig (eentje is nu een vouwfiets) en een extra fietszitje.
Wat betreft de ringsling kan ik geen advies geven, want dat heb ik nog niet gedaan
Uhm, ik heb het nooit anders gedaan dan me 'geleerd' isquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja maar dat had ik dus ook gedaan, en ik dacht dat het andersom (eerst over het kontje, en dan onder de beentjes door) moest, niet dus?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:37 schreef Claudia_x het volgende:
De doek van Twinkly is binnen!We zijn zo'n beetje klaar met onze mini-verbouwing dus de timing is goed. Eens kijken wat ik er morgen van kan bakken.
De afvaldienst in Amsterdam staakt momenteel, dus zijn kamertje staat nog vol met dingen die we weg moeten gooien.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:56 schreef Twinkly het volgende:
[..]
![]()
Heb je ook foto's van Ivan's nieuwe kamertje?
Leuk! Ik ben benieuwd. Bevalt het nu wel?quote:Ik heb gisteren weer eventjes de mei tai geprobeerd (Jul) Zal vanavond ofzo fotootjes posten.
Wow, dat is snel! Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. Eigenlijk wist je zelf al vrij goed wat je wilde.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:30 schreef Stiemie het volgende:
En maandag komt hopelijk mijn nieuwe ringsling binnen dus dan zouden ze elkaar perfect afwisselen
Hij zou vandaag verzonden worden, dus ik ga gewoon maandag onder m'n brievenbus liggenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wow, dat is snel! Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. Eigenlijk wist je zelf al vrij goed wat je wilde.
Op zaterdag verzonden pakketpost wordt dinsdags bezorgd Stiemie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:30 schreef Stiemie het volgende:
Oh kijk Lars nou lekker zitten in de MTZiet er erg comfortabel uit Karin!
Wij nemen maandag afscheid van Eva. Helaas door het slechte weer van de laatste dagen weinig gebruik meer van gemaakt (in de wagen bijft Esmee droger) En maandag komt hopelijk mijn nieuwe ringsling binnen dus dan zouden ze elkaar perfect afwisselen
Oh serieus? He bah. Dan had ik de Wellen dus wel al vrijdag moeten versturenquote:Op zondag 9 mei 2010 08:59 schreef Webkim het volgende:
[..]
Op zaterdag verzonden pakketpost wordt dinsdags bezorgd Stiemie.
Ja dat klopt van die pakketjesquote:Op zondag 9 mei 2010 09:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh serieus? He bah. Dan had ik de Wellen dus wel al vrijdag moeten versturenSorry Poppedein!
Ik ga het straks weer proberenquote:Op zondag 9 mei 2010 11:02 schreef huuphuup het volgende:![]()
wat jammer dat hij zo niet lekker zit zeg![]()
Je kunt de banden ook net als een fwcc zeg maar voorop over elkaar heenslaan en dan spreiden, in plaats van om elkaar heen gedraaid. Misschien dat het dan wat prettiger zou zitten ivm meer gespreid ofzo?
Jammer welnouja, hopelijk bevalt een andere MT beter
en arme Niels haha dat gesjor aan hem
dat dusquote:Op zondag 9 mei 2010 11:36 schreef huuphuup het volgende:
nou wie weett is ook maar eigen fabrikaat natuurlijk
![]()
hoewel het geloof ik wel een redelijk veelgebruikt patroon is van de site waar ik het van had.
Ik heb zelf niet zoveel last gehad van de schouderbanden maar ik kan niet zo goed zien wat ik nou anders deed dan jij. Volgens mij niks anders.
Misschien dat k de volgende dan toch met gevulde schouderbanden moet maken ofzo.
Jup kloptquote:Op zondag 9 mei 2010 12:39 schreef Twinkly het volgende:
Dankje ik ga het proberen Serpente! Ik vind hem ook super mooi, is dat nou een Ikea stofje Huup? Ik kan het op de website niet vinden.
Oooh zo lijkt hij inderdaad heel anders!quote:Op zondag 9 mei 2010 12:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Jup klopt
het is deze
alleen op de site lijkt het alsof het een heel klein druk printje is ofzo haha maar hij is dus vrij groot, de print.
Geeft niets vlinder! Volgens mij stond ik zelfs pas op dinsdag in het schema ingepland... ik heb t zelf in ieder geval bij dinsdag in mijn agenda gezet, dus helemaal goedquote:Op zondag 9 mei 2010 09:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh serieus? He bah. Dan had ik de Wellen dus wel al vrijdag moeten versturenSorry Poppedein!
Haha, ja, ik koop doeken eigenlijk vooral voor mezelf. Blauw staat Ivan inderdaad goed, maar ik denk dat groen een aardig compromis is. Ik heb mezelf al beloofd dat ik een korte, groene doek koop als die van Twinkly bevalt. Ik ga donderdag en vrijdag nog even oefenen met rugdragen.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:17 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh wow claudia! Nino lijkt op jouw foto nog veel mooier dan ik m hier thuis vond! Wat staat hij vooral jou geweldig mooi zeg! Volgens mij zijn de blauwe doeken meer Ivans doeken...
Als je weet hoe strak je moet knopen is het een supermakkelijke manier om je kind even snel te vervoeren, denk ik. Ik moest het nu snel doen en had voor mijn gevoel de knoop iets te strak waardoor ik zijn benen maar moeilijk erin kreeg. Maar ik moet zeggen dat ik dat probleem ook altijd met de ringsling heb omdat ik de onderkant altijd op dezelfde lengte afgesteld laat staan. Ik vond het ook lastig om de doek om mijn schouder te draaien.quote:Het ziet er mooi uit je heupknoop...hoe vind je de knoop in vergelijking met je ringsling?
Wat een fijne foto.quote:
He da's jammerquote:Op zondag 9 mei 2010 08:59 schreef Webkim het volgende:
[..]
Op zaterdag verzonden pakketpost wordt dinsdags bezorgd Stiemie.
Oh, goed idee! Hoe maak je een schuifknoop?quote:Op zondag 9 mei 2010 20:38 schreef Twinkly het volgende:
Wow Claudia wat staat Nino jullie goedWat fijn dat hij al zo zacht is!
Die knoop ziet er fijn en handig uit, zou je dat probleem van niet losser kunnen maken en niet verder aan kunnen spannen op kunnen lossen door een schuifknoop te gebruiken?
Er staat een filmpje in de op van het draagdoeken-topicquote:Op zondag 9 mei 2010 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, goed idee! Hoe maak je een schuifknoop?
Bedankt Claudia. Nino staat jou echt helemaal geweldig. Was Ivan er ook van overtuigd? Van de doek en de knoop?quote:
ohja dat was ook wat ik vanmiddag probeerde te zeggen Twink! in plaats van zo'n twist op het rugpand deze.quote:
Geen idee hoor, ik ben geen MT proquote:Op zondag 9 mei 2010 21:51 schreef tessie het volgende:
Is het bij een MT nou eigenlijk de bedoeling om de banden op de rug van je kindje te kruizen, of onder de billen? Of maakt het niet uit? Ik doe ze zelf eigenlijk altijd onder de billen, en maak daar dan ook gelijk een knoop, omdat de banden ook net niet lang genoeg zijn om lekker op mijn rug te kunnen knopen (het kan wel, maar wel krap dus). Maar is dat dan niet goed eigenlijk?
Dank je!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:07 schreef Poppedein het volgende:
Jeujjj wellen is hierWat heb je m mooi strak gevingerhaakt Vlindur!
Toch maar gedaan denk ik?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:27 schreef bodpa09 het volgende:
Yppy's MT is er!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar de doos is veuls te mooooooooi om open te maken!
Je kunt proberen om hem te paaien met iets wat die lekker vind zodat je de doek kunt knopen. Dan kun je zien of die het als de doek eenmaal geknoopt is wel leuk vind. Misschien dat hij het ook alleen maar leuk vind als je dan gaat lopen met hem. Hoe vaak draag je hem trouwens? Ik heb gemerkt, dat ons zoontje het aan het begin vaak niet leuk vond en er nu steeds beter mee omgaat. Het is het proberen waard!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:30 schreef bodpa09 het volgende:
Het is hier geen succes. Een zich vrij vechtend jongetje op je rug knopen is een ramp. Ik heb het nu vier keer geprobeerd, met een compleet over de rooie kind als gevolg. Hij WIL NIET. Hij wringt zich in allerlei bochten, maakt zich een plank van zichzelf, duwt zich af. Etc.
Heeft er iemand tips?
Als je nog iemand kunt vinden, die je helpt terwijl je hem in de doek knoopt zou dat ook helpen. Dan kan diegene hem een beetje bezig houden en paaien met iets lekkers. Zo deden wij dat hier ook. Aan het begin schoof mijn zoon echt over mijn hele rug heen en weer, ik was altijd zo bang, dat hij van mijn rug zou vallen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:18 schreef bodpa09 het volgende:
@Tinuviel: dit is de eerste keer dat ik hem probeer te dragen. Goede tip van 'em iets lekkers geven, dat ga ik proberen!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:10 schreef Chan het volgende:
Jut en Jul zijn vandaag aangekomen hier, ze zien er super mooi uit! Ik ben benieuwd hoe ze dragen, morgen proberen
Als er geen opvulling is tussen de voorganger van Vlindur en Vlindur, houd ik me aanbevolen!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik kan pas na de 2e week van juni. De eerste week heb ik de MT van Yppy.
Bodpa dat is niet fijn. Maar niet te snel opgeven! Ga je het ook nog eens met een ander doek proberen? Dan kun je er achterkomen of het het soort doek is of misschien het onbekende wat die niet fijn vind.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:49 schreef bodpa09 het volgende:
Wij geven het op.![]()
![]()
Mijn lieftallige zoon wordt echtechtechtechtechtecht geen vriendjes met Yppy's MT. Met geen enkele vermoed ik. Bij mij is de moed een beetje in mijn schoenen gezakt, het leek me zo gezellig en handig. Als een MT zo veel verzet oplevert is een ergonomische drager vast ook een brug te ver he?
Wat jammer Bodpa.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:49 schreef bodpa09 het volgende:
Wij geven het op.![]()
![]()
Mijn lieftallige zoon wordt echtechtechtechtechtecht geen vriendjes met Yppy's MT. Met geen enkele vermoed ik. Bij mij is de moed een beetje in mijn schoenen gezakt, het leek me zo gezellig en handig. Als een MT zo veel verzet oplevert is een ergonomische drager vast ook een brug te ver he?
QFT!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |