abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81103744
Ja Rocks, onze berichtjes waren gelijkertijd! Je beantwoorde mijn vraag al voor ik hem uberhaupt kon stellen, heb je een gave?
Ik bedenk me nu ook dat ik hem misschien anders had kunnen knopen, want ik had de banden eerst onder het kontje door gedaan en toen eroverheen, volgens mij moest dat andersom.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:00:10 #206
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_81103825
Ik doe de banden eerst onder/achter zijn been door en dan over het kontje weer naar boven. Bedoel je dat?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_81103911
Ja maar dat had ik dus ook gedaan, en ik dacht dat het andersom (eerst over het kontje, en dan onder de beentjes door) moest, niet dus?
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:02:20 #208
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81103950
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:57 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Ik dacht dat je ook echt op straat ermee was gewandeld. Ik meende me een foto te herinneren met jou, Esmee in de doek op straat temidden al de vrijmarkt rommel.

Ik vind de doek ook vooral leuk om even te wandelen als Jair wakker is. Slapen doet hij niet meer in de doek. Wandelen mag ook rustig een half uur tot een uur zijn. Vanochtend waren wij bijvoorbeeld met de fietsen naar de winkels geweest en dan is het toch het handigst met de doek verder te gaan. Daarvoor zou ik graag een mei-tai willen; lekker klein en licht om mee te nemen. Maar ik zat me ook te bedenken dat het met twee kinderen toch ook een ander verhaal zou zijn. Dan hebben wij twee echte fietsen nodig (eentje is nu een vouwfiets) en een extra fietszitje.

Wat betreft de ringsling kan ik geen advies geven, want dat heb ik nog niet gedaan
Ik was op bezoek bij mijn nicht die op de drukke prinsengracht voor hun huis aan het verkopen was Dus terwijl we daar waren, heeft Esmee in de doek gezeten en geslapen. Maar echt over de vrijmarkt gelopen met de doek heb ik niet.

Vlindur leuke foto's zo met Rienk!

En Karin nu ben ik ook wel heel benieuwd naar de MT!
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:03:19 #209
190853 RockabeIIa
pi_81104010
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja maar dat had ik dus ook gedaan, en ik dacht dat het andersom (eerst over het kontje, en dan onder de beentjes door) moest, niet dus?
Uhm, ik heb het nooit anders gedaan dan me 'geleerd' is
pi_81104466
Oke oke....hier is dan een foto!

En Lars vindt het heerlijk....lekker slapen in de MeiTai

Close up (valt nog niet mee, een zware camera met 1 hand vasthouden en klikken enzo)

[ Bericht 33% gewijzigd door XXXKarinXXX op 06-05-2010 21:25:09 ]
pi_81184830
De doek van Twinkly is binnen! We zijn zo'n beetje klaar met onze mini-verbouwing dus de timing is goed. Eens kijken wat ik er morgen van kan bakken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81185461
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:37 schreef Claudia_x het volgende:
De doek van Twinkly is binnen! We zijn zo'n beetje klaar met onze mini-verbouwing dus de timing is goed. Eens kijken wat ik er morgen van kan bakken.

Heb je ook foto's van Ivan's nieuwe kamertje?

Lars waar heb je dat mutsje gekocht? Ik ben op zoek naar een mutsje voor Niels, zijn wintermuts is te warm en zonnehoedjes zijn zo zomers tijdens dit weer Eigenlijk vind ik zo'n mutsje van Katvig of een ander merk met vrolijke printjes leuk, maar die vind ik niet in zijn maat.

Ik heb gisteren weer eventjes de mei tai geprobeerd (Jul ) Zal vanavond ofzo fotootjes posten.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_81185588
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:56 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Heb je ook foto's van Ivan's nieuwe kamertje?
De afvaldienst in Amsterdam staakt momenteel, dus zijn kamertje staat nog vol met dingen die we weg moeten gooien.
quote:
Ik heb gisteren weer eventjes de mei tai geprobeerd (Jul ) Zal vanavond ofzo fotootjes posten.
Leuk! Ik ben benieuwd. Bevalt het nu wel?

Ik merk dat het steeds beter gaat met Ivan in de Beco, al maakte hij er dezelfde rare bewegingen in als in de mei tai van Yppy (achteroverhangen zodat hij de wereld bijna ondersteboven kon bekijken). Wel vind ik een draagdoek nog steeds het allerfijnst. Niets kan eraan tippen.

Vandaag waren we in de supermarkt. Ivan vindt de lampen zo fascinerend, dus dan wil hij nog wel eens flink achteroverhangen. Maar hij heeft vandaag ook (voor het eerst!) in de Beco een dutje gedaan.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:30:03 #214
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81186708
Oh kijk Lars nou lekker zitten in de MT Ziet er erg comfortabel uit Karin!

Wij nemen maandag afscheid van Eva. Helaas door het slechte weer van de laatste dagen weinig gebruik meer van gemaakt (in de wagen bijft Esmee droger ) En maandag komt hopelijk mijn nieuwe ringsling binnen dus dan zouden ze elkaar perfect afwisselen
pi_81187365
De Wellen is vandaag op de post gegaan naar Poppedein!

Oh, Lars, wat zit je daar toch mooi
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81189429
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:30 schreef Stiemie het volgende:
En maandag komt hopelijk mijn nieuwe ringsling binnen dus dan zouden ze elkaar perfect afwisselen
Wow, dat is snel! Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. Eigenlijk wist je zelf al vrij goed wat je wilde.
pi_81189526
Karin, wat een mooie, dierbare foto's! Kun jij jezelf ook moeilijk bedwingen om Lars suf te knuffelen als je hem zo bij je draagt? Vandaag in de winkel bleef ik maar kusjes geven en scheetgeluiden maken op Ivans wang. Gelukkig vinden de meeste mensen het vertederend, haha.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:37:58 #218
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81197042
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wow, dat is snel! Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. Eigenlijk wist je zelf al vrij goed wat je wilde.
Hij zou vandaag verzonden worden, dus ik ga gewoon maandag onder m'n brievenbus liggen Ben zo benieuwd
pi_81197096
Zozo
die blijft wel hangen!
Ja, eigenlijk niet zo veel om te zeggen dus dit was het wel. doei. fijne dag nog.
pi_81204347
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:30 schreef Stiemie het volgende:
Oh kijk Lars nou lekker zitten in de MT Ziet er erg comfortabel uit Karin!

Wij nemen maandag afscheid van Eva. Helaas door het slechte weer van de laatste dagen weinig gebruik meer van gemaakt (in de wagen bijft Esmee droger ) En maandag komt hopelijk mijn nieuwe ringsling binnen dus dan zouden ze elkaar perfect afwisselen
Op zaterdag verzonden pakketpost wordt dinsdags bezorgd Stiemie.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 9 mei 2010 @ 09:21:02 #221
48000 Vlinder
Vlinder
pi_81204467
quote:
Op zondag 9 mei 2010 08:59 schreef Webkim het volgende:

[..]

Oh serieus? He bah. Dan had ik de Wellen dus wel al vrijdag moeten versturen Sorry Poppedein!
pi_81204558
Schaamteloze veel te late tvp.. na een weekje vakantie ga ik vanavond even inlezen
  zondag 9 mei 2010 @ 10:49:05 #223
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81205388
quote:
Op zondag 9 mei 2010 09:21 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Oh serieus? He bah. Dan had ik de Wellen dus wel al vrijdag moeten versturen Sorry Poppedein!
Ja dat klopt van die pakketjes

Daarom heb ik dus ook zo lang zitten puzzelen met mijn MT schema's want iemand de MT's op zaterdag laten verzenden gaat dus nergens over als ze dan op dezelfde dag aankomen als wanneer je ze maandag verzend. Gereken allemaal
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81205505
Oh wat suf, daar heb ik helemaal niet over nagedacht in mijn Nino-schema

Jul op de foto!!
Heel duffe Niels met omgeklapt oor

de banden zitten niet zo lekker

Hij vond het nog steeds niet leuk om erin geknoopt te worden, maar het ging wel wat beter nu ik ging zitten tijdens het aanspannen. Toen hij er eenmaal inzat werd hij rustig en hij was volgens mij in slaap gevallen als ik hem er niet na een paar minuutjes al weer uitgehaald had. Het zat bij mij niet zo fijn op mijn rug en schouders, ik krijg de banden niet goed uitgespreid. En volgens mij hangt hij teveel in het zitje, misschien moet ik eerst het rugdeel wat oprollen zodat het wat kleiner wordt.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 9 mei 2010 @ 11:02:56 #225
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81205604

wat jammer dat hij zo niet lekker zit zeg
Je kunt de banden ook net als een fwcc zeg maar voorop over elkaar heenslaan en dan spreiden, in plaats van om elkaar heen gedraaid. Misschien dat het dan wat prettiger zou zitten ivm meer gespreid ofzo?
Jammer wel nouja, hopelijk bevalt een andere MT beter
en arme Niels haha dat gesjor aan hem
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81205928
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:02 schreef huuphuup het volgende:

wat jammer dat hij zo niet lekker zit zeg
Je kunt de banden ook net als een fwcc zeg maar voorop over elkaar heenslaan en dan spreiden, in plaats van om elkaar heen gedraaid. Misschien dat het dan wat prettiger zou zitten ivm meer gespreid ofzo?
Jammer wel nouja, hopelijk bevalt een andere MT beter
en arme Niels haha dat gesjor aan hem
Ik ga het straks weer proberen En ook met Jut. Maar het ligt vast niet aan de MT hoor, ik doe ook maar wat Ik vermoed dat het beter zit als ik beter knoop!
  zondag 9 mei 2010 @ 11:36:21 #227
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81206336
nou wie weet t is ook maar eigen fabrikaat natuurlijk
hoewel het geloof ik wel een redelijk veelgebruikt patroon is van de site waar ik het van had.
Ik heb zelf niet zoveel last gehad van de schouderbanden maar ik kan niet zo goed zien wat ik nou anders deed dan jij. Volgens mij niks anders.
Misschien dat k de volgende dan toch met gevulde schouderbanden moet maken ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81206374
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:36 schreef huuphuup het volgende:
nou wie weet t is ook maar eigen fabrikaat natuurlijk
hoewel het geloof ik wel een redelijk veelgebruikt patroon is van de site waar ik het van had.
Ik heb zelf niet zoveel last gehad van de schouderbanden maar ik kan niet zo goed zien wat ik nou anders deed dan jij. Volgens mij niks anders.
Misschien dat k de volgende dan toch met gevulde schouderbanden moet maken ofzo.
dat dus Daarom denk ik ook dat het aan mij ligt
pi_81207832
Twink, als je het kruis op je rug iets naar beneden trekt, gaan automatisch de schouderbanden iets naar buiten. Dan moet je dus op je rug met je duimen of zo die banden iets naar beneden sjorren.

Hij's wel mooi hoor!
pi_81208170
Dankje ik ga het proberen Serpente! Ik vind hem ook super mooi, is dat nou een Ikea stofje Huup? Ik kan het op de website niet vinden.
  zondag 9 mei 2010 @ 12:39:25 #231
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81208179
stiemie, heb je een rs besteld? leuk!

erm, oeke, hoeveel vraag je voor je doek? ik ben een beetje bang dat we eli een trauma aandoen als je doek weer doorgaat
al vind ik hem nog wel ingewikkeld. zoveel patroon, ik raak steeds de weg kwijt waar ik de doek vast heb (in de breedte zeg maar)
maar wat issie lekker, zeg! stug, maar lekker!

morgen ga ik schone tennisballen kopen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 9 mei 2010 @ 12:41:33 #232
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81208278
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:39 schreef Twinkly het volgende:
Dankje ik ga het proberen Serpente! Ik vind hem ook super mooi, is dat nou een Ikea stofje Huup? Ik kan het op de website niet vinden.
Jup klopt
het is deze
alleen op de site lijkt het alsof het een heel klein druk printje is ofzo haha maar hij is dus vrij groot, de print.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81208384
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Jup klopt
het is deze
alleen op de site lijkt het alsof het een heel klein druk printje is ofzo haha maar hij is dus vrij groot, de print.
Oooh zo lijkt hij inderdaad heel anders!
pi_81208764
Ik heb even een heupknoop geprobeerd. Slechte timing want het was bedtijd, dus het moest snel snel snel. Wat is je doek zacht, Twinkly! En ik vind de kleur ook fantastisch.

pi_81211687
quote:
Op zondag 9 mei 2010 09:21 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Geeft niets vlinder! Volgens mij stond ik zelfs pas op dinsdag in het schema ingepland... ik heb t zelf in ieder geval bij dinsdag in mijn agenda gezet, dus helemaal goed Ik kijk er naar uit!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_81211759
Ohhhh wow claudia! Nino lijkt op jouw foto nog veel mooier dan ik m hier thuis vond! Wat staat hij vooral jou geweldig mooi zeg! Volgens mij zijn de blauwe doeken meer Ivans doeken...
Het ziet er mooi uit je heupknoop...hoe vind je de knoop in vergelijking met je ringsling?
pi_81215498
Nog even een wat foto's om te laten zien, dat wij de doek van Oeke toch echt hebben gebruikt.

In de doek en dan op weg naar Oma en Opa.

En even naar Mama lachen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinuviel op 09-05-2010 16:29:41 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_81220017
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:17 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh wow claudia! Nino lijkt op jouw foto nog veel mooier dan ik m hier thuis vond! Wat staat hij vooral jou geweldig mooi zeg! Volgens mij zijn de blauwe doeken meer Ivans doeken...
Haha, ja, ik koop doeken eigenlijk vooral voor mezelf. Blauw staat Ivan inderdaad goed, maar ik denk dat groen een aardig compromis is. Ik heb mezelf al beloofd dat ik een korte, groene doek koop als die van Twinkly bevalt. Ik ga donderdag en vrijdag nog even oefenen met rugdragen.

Ik ben wel wat gaan twijfelen over blauw door die prachtige doek van Oeke in het andere topic trouwens.
quote:
Het ziet er mooi uit je heupknoop...hoe vind je de knoop in vergelijking met je ringsling?
Als je weet hoe strak je moet knopen is het een supermakkelijke manier om je kind even snel te vervoeren, denk ik. Ik moest het nu snel doen en had voor mijn gevoel de knoop iets te strak waardoor ik zijn benen maar moeilijk erin kreeg. Maar ik moet zeggen dat ik dat probleem ook altijd met de ringsling heb omdat ik de onderkant altijd op dezelfde lengte afgesteld laat staan. Ik vond het ook lastig om de doek om mijn schouder te draaien.

Voor deze knoop vond ik de doek nog vrij lang. De ringsling is economischer. Het grote voordeel van de ringsling is het kunnen verstellen. Ik kan mijn ringsling laten vieren als ik Ivan wat meer vrijheid wil geven en ik kan hem aantrekken als ik hem bijvoorbeeld een dutje wil laten doen. Maar de knoop is zó makkelijk dat ik me afvraag hoe zwaar die voordelen wegen als je iets meer ervaring hebt met het knopen van een korte doek. Als ik op stap zou gaan en niet zou weten in welke situaties ik precies beland dan zou een korte doek denk ik ideaal zijn vanwege de veelzijdigheid.
pi_81220148
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:03 schreef Tinuviel het volgende:
[ afbeelding ]
En even naar Mama lachen.
Wat een fijne foto.
  zondag 9 mei 2010 @ 19:11:01 #240
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81222169
quote:
Op zondag 9 mei 2010 08:59 schreef Webkim het volgende:

[..]

He da's jammer Maar bedankt voor de waarschuwing, scheelt me een dag onnodig thuiszitten
  zondag 9 mei 2010 @ 19:18:47 #241
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81222424
Leuke foto's Twinkly, Claudia en Tinuviel. Altijd leuk om al die verschillende kindjes in die verschillende doeken met verschillende knopen te zien

Vandaag veeeeel gebruik gemaakt van Eva! En het is zo goed bevallen. Eerst voor moederdag naar mijn ouders. Met de tram en in verband met de giro moesten we nog een half uurtje lopen. Ging perfect zo. Esmee zat met 1 armpje in de doek en de andere arm was eruit en zo kon ze lekker graaien en goed naar buiten kijken in de tram. Lekker op het raampje meppen en aan alles voelen.

Bij mijn ouders wilden we de etappe van de giro kijken, maar toen we dus allemaal onze jas aanhadden, keken we naar buiten en toen zagen we net alles langszoefen Dus toen maar een stukje gaan lopen. Ging echt perfect zo met de doek al wilde Esmee gewoon niet slapen want alles was veel te leuk om te kijken. Volgens mij heeft ze in totaal maar zo'n 10 minuutjes geslapen. En toen daarnet weer terug gegaan met de ram. Kortom veel gedragen en het beviel eigenlijk supergoed

We kwamen trouwens nog een draagdoekpapa met een zwarte draagdoek tegen.
pi_81225866
Tinuviel die doek staat jullie stoer!

Wow Claudia wat staat Nino jullie goed Wat fijn dat hij al zo zacht is! Die knoop ziet er fijn en handig uit, zou je dat probleem van niet losser kunnen maken en niet verder aan kunnen spannen op kunnen lossen door een schuifknoop te gebruiken?
pi_81226146
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:38 schreef Twinkly het volgende:
Wow Claudia wat staat Nino jullie goed Wat fijn dat hij al zo zacht is! Die knoop ziet er fijn en handig uit, zou je dat probleem van niet losser kunnen maken en niet verder aan kunnen spannen op kunnen lossen door een schuifknoop te gebruiken?
Oh, goed idee! Hoe maak je een schuifknoop?
  zondag 9 mei 2010 @ 20:54:30 #244
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81226623
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, goed idee! Hoe maak je een schuifknoop?
Er staat een filmpje in de op van het draagdoeken-topic
pi_81226659
Yppy's MT moet morgen weer een huis verder....
Het was fijn om hem te mogen lenen.
Schoonmoeder is al flink aan het tekenen geweest, en ze gaat een MT voor me maken!!!! Precies zoals die van YPPY, alleen zonder het slaapkapje (leek me niet nodig toch)
Ze had nog wat stukken linnen liggen, is dat geschikt voor de banden? Ze maakt een band dan van een stuk linnen die ze dubbel doet.
En als rugpand (of hoe noem je zoiets) kun je gordijnstof nemen?
  zondag 9 mei 2010 @ 21:18:11 #246
190853 RockabeIIa
pi_81227864
Karin, nog 1 opmerking over het dragen van de MT: ik zie dat je de banden niet overal wijd gespreid doet. Ik doe dat wel, dat zou betekenen dat op jouw foto's de onderkant van Lars zijn rug wit zou zijn van de banden Snap je?
pi_81227902
quote:
Op zondag 9 mei 2010 18:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat een fijne foto.
Bedankt Claudia. Nino staat jou echt helemaal geweldig. Was Ivan er ook van overtuigd? Van de doek en de knoop?

Twinkly jouw ook bedankt. Ik vind het ook een hele leuke en stoere doek. Vond hem idd ook leuk bij ons passen. Goh toevallig is mijn eigen doek ook blauw, maar dan een lichtere kleur en met gele strepen, toch heel anders dan de doek van Oeke.

Fijn Stiemie, dat het zo lekker was Esmee in Eva te dragen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_81227936
Maar de banden zijn niet zo breed, vanmiddag nog gemeten, 20 cm was het geloof ik.
Ik ga even zoeken hoe dat bij de anderen eruit zag.
pi_81228069
Ik zie dat het inderdaad wel wat gespreider kan, toevallig vanmiddag wel gedaan, op ons laatste tochtje met de MT van YPPY. Straks heb ik mijn eigen MT! (zal nog wel ff duren, schoonouders gaan nu op vakantie voor 2 weken)
  zondag 9 mei 2010 @ 21:23:59 #250
190853 RockabeIIa
pi_81228150
ik bedoel dit:
  zondag 9 mei 2010 @ 21:37:02 #251
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81228885
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:23 schreef RockabeIIa het volgende:
ik bedoel dit:
[ afbeelding ]
ohja dat was ook wat ik vanmiddag probeerde te zeggen Twink! in plaats van zo'n twist op het rugpand deze.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81229725
Is het bij een MT nou eigenlijk de bedoeling om de banden op de rug van je kindje te kruizen, of onder de billen? Of maakt het niet uit? Ik doe ze zelf eigenlijk altijd onder de billen, en maak daar dan ook gelijk een knoop, omdat de banden ook net niet lang genoeg zijn om lekker op mijn rug te kunnen knopen (het kan wel, maar wel krap dus). Maar is dat dan niet goed eigenlijk?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 9 mei 2010 @ 21:54:03 #253
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81229938
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:51 schreef tessie het volgende:
Is het bij een MT nou eigenlijk de bedoeling om de banden op de rug van je kindje te kruizen, of onder de billen? Of maakt het niet uit? Ik doe ze zelf eigenlijk altijd onder de billen, en maak daar dan ook gelijk een knoop, omdat de banden ook net niet lang genoeg zijn om lekker op mijn rug te kunnen knopen (het kan wel, maar wel krap dus). Maar is dat dan niet goed eigenlijk?
Geen idee hoor, ik ben geen MT pro maar ik doe allebei wel eigenlijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81230253
Wat ik graag wil weten is:
Je kruist de banden op je rug, en dan?
Onder de beentjes door, kruisen, en op je rug afknopen?
OF over het rugje kruisen, en dan onder de beentjes door, en dan op je rug afknopen?
  zondag 9 mei 2010 @ 22:03:55 #255
190853 RockabeIIa
pi_81230454
Karin: Ik trek de banden onder de beentjes door, spreid de banden over het kontje omhoog en dan naar achter en leg er op mijn rug een knoop in. Volgens mij krijg je daardoor extra steun en gewichtsverdeling.
  maandag 10 mei 2010 @ 10:08:08 #256
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81243519
En Eva gaat vandaag weer verder op doorreis naar Wickie!
pi_81245623
De MT doos is opgepimpt, en gaat straks verder reizen naar Bodpa, veel plezier ermee!
pi_81262104
Dank Karin! Ik hoop dat ie ons ook zo goed bevalt!

Ik stuur hem volgende week door naar Wickie. Wil je alvast je adres PM-en?
pi_81264564
Eva
Hopelijk zijn de buren morgen thuis om Eva in ontvangst te nemen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_81297981
Jeujjj wellen is hier Wat heb je m mooi strak gevingerhaakt Vlindur!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:12:40 #261
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81298230
oekedoek is door naar kersjes. vanochtend afgeleverd.

we gaan hem heel erg missen.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 15:25:43 #262
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_81298833
Oekedoek is hier inderdaad
Davinia en Aviva kwamen hem zelf langsbrengen.
De eerste keer even snel knopen was een drama, ik moest echt even wennen aan de dikke stof. Gelukkig ging de 2e keer al stukken beter en zo zijn we lekker naar buiten gegaan. Devin rondracend op zijn fiets en ik erachteraan met Toby in de doek. Af en toe zelfs rennend om Devin bij te houden (hij heeft het fietsen nu echt door ) maar Toby bleef stevig en goed ondersteund zitten.

Straks nog even naar het winkelcentrum, lekker pronken met de bijzondere en mooie doek
.... met gevoel voor drama....
pi_81298893
Yppy's MT is er!!!
Maar de doos is veuls te mooooooooi om open te maken!
pi_81300604
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:07 schreef Poppedein het volgende:
Jeujjj wellen is hier Wat heb je m mooi strak gevingerhaakt Vlindur!
Dank je!

Have fun ermee!
pi_81301431
Zo ik ben even een beetje bijgelezen en weer wat foto's gezien. Van hele mooie MT's en ook van Wellen
Fijn dat Wellen ook gearriveerd is bij Poppedein.
pi_81316360
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 15:27 schreef bodpa09 het volgende:
Yppy's MT is er!!!
Maar de doos is veuls te mooooooooi om open te maken!
Toch maar gedaan denk ik?
pi_81316559
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 21:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Toch maar gedaan denk ik?
Je PM-box is vol!

En Wickie, is het gelukt om 'm bij de buren vandaan te krijgen?
Lotte!
Noah!
pi_81329071
Het is hier geen succes. Een zich vrij vechtend jongetje op je rug knopen is een ramp. Ik heb het nu vier keer geprobeerd, met een compleet over de rooie kind als gevolg. Hij WIL NIET. Hij wringt zich in allerlei bochten, maakt zich een plank van zichzelf, duwt zich af. Etc.

Heeft er iemand tips?
  woensdag 12 mei 2010 @ 09:30:42 #269
1762 YPPY
Yppiaans
pi_81329087
Opnieuw proberen als hij in een andere bui is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:39:28 #270
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81333368
Wickie is eva inmiddels bij jou aangekomen?
pi_81334916
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:30 schreef bodpa09 het volgende:
Het is hier geen succes. Een zich vrij vechtend jongetje op je rug knopen is een ramp. Ik heb het nu vier keer geprobeerd, met een compleet over de rooie kind als gevolg. Hij WIL NIET. Hij wringt zich in allerlei bochten, maakt zich een plank van zichzelf, duwt zich af. Etc.

Heeft er iemand tips?
Je kunt proberen om hem te paaien met iets wat die lekker vind zodat je de doek kunt knopen. Dan kun je zien of die het als de doek eenmaal geknoopt is wel leuk vind. Misschien dat hij het ook alleen maar leuk vind als je dan gaat lopen met hem. Hoe vaak draag je hem trouwens? Ik heb gemerkt, dat ons zoontje het aan het begin vaak niet leuk vond en er nu steeds beter mee omgaat. Het is het proberen waard!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_81335044
Bodpa jammer dat hij niet wil.. Timo wilde ook een tijdje helemaal niet in een doek, begon echt hard te brullen als ik hem erin geknoopt had.. Maar tegenwoordig vindt hij het helemaal geweldig

Ik wacht met smart op Jut en Jul, ben super benieuwd naar hoe ze zitten!
pi_81335059
@Tinuviel: dit is de eerste keer dat ik hem probeer te dragen. Goede tip van 'em iets lekkers geven, dat ga ik proberen!
pi_81339802
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:18 schreef bodpa09 het volgende:
@Tinuviel: dit is de eerste keer dat ik hem probeer te dragen. Goede tip van 'em iets lekkers geven, dat ga ik proberen!
Als je nog iemand kunt vinden, die je helpt terwijl je hem in de doek knoopt zou dat ook helpen. Dan kan diegene hem een beetje bezig houden en paaien met iets lekkers. Zo deden wij dat hier ook. Aan het begin schoof mijn zoon echt over mijn hele rug heen en weer, ik was altijd zo bang, dat hij van mijn rug zou vallen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_81352360
Jut en Jul zijn vandaag aangekomen hier, ze zien er super mooi uit! Ik ben benieuwd hoe ze dragen, morgen proberen
pi_81352993
Eva is in da house en wat is ze mooooi
Mette ligt momenteel te slapen, dus denk dat ik m morgen pas kan proberen. Maar ik heb vakantie dus genoeg draagtijd
pi_81353191
Fijn Wickie Veel plezier ermee
Lotte!
Noah!
  woensdag 12 mei 2010 @ 19:44:23 #278
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81353852
Ah fijn dat ze er is Blijft toch een beetje spannend Hopelijk genieten jullie net zoveel als wij van eva
pi_81355829
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 19:10 schreef Chan het volgende:
Jut en Jul zijn vandaag aangekomen hier, ze zien er super mooi uit! Ik ben benieuwd hoe ze dragen, morgen proberen
Gelukkig!!! Hopelijk worden ze bij jullie thuis minder emotioneel verwaarloost
  donderdag 13 mei 2010 @ 17:52:48 #280
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81387092
Nog wat oekedoekfoto's

Hij was wel heel fijn, hoor!
  donderdag 13 mei 2010 @ 19:35:53 #281
1762 YPPY
Yppiaans
pi_81390816
Wat straal je erbij Davinia!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_81391935
Wat een leuke foto's, Davinia! Eli zit er zo lekker in.
En je straalt inderdaad.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_81392677
Oekedoek is mooi En wat hierboven al gezegd is: Davinia je straalt
pi_81414664
Ik heb rugdragen met Nino geprobeerd, maar dat wilde niet echt lukken. Ik kon er ook maar niet aan wennen dat ik ineens ballast vanachter had en was bang met Ivan tegen iets op te botsen.

De doek is vandaag op doorreis gegaan naar Vlindur en Rienk!
pi_81425665
Leuke foto's Davinia. Aviva ligt heerlijk lekker in de hangmat van de Oekedoek. En de tweede foto met Eli in de doek is ook enig. Jullie stralen allebij en zien er heel gelukkig uit
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_81438356
Ik heb nog een paar foto's van mn mama gekregen waar Timo met Oeke-Doek opstaan

En vandaag zijn we naar Avifauna geweest en ik heb Jut meegenomen. Het was een enorm succes, Jut zit héérlijk en Timo vond het ook geweldig Hij heeft ook nog heerlijk in Jut liggen slapen, maar toen was de batterij van de camera leeg

Je kunt zelfs prima een boterhammetje eten in Jut
  vrijdag 14 mei 2010 @ 22:51:43 #287
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81438992
ahw Aviva met je mooie kijkers <3

Chan wat leuk dat ie beviel! Wat is Timo toch een heerlijk ventje
die kleur staat mooi bij je haar! haha wat suf, hey je mei-tai kleurt bij je haar gnorf. staat je goed.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81439164
Chan, wat een leuke foto's! die eerste!
En Timo is zo'n knapperd.
pi_81439309
Och Chan...die eerste 2 foto's...wat heerlijk intiem, wat mooi dat je die post!
pi_81452557
Mooie foto's!

Ik hoop dat ik gauw weer een goeie bijdrage kan doen, Nino is hier! En hij is mooi en zacht!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 18:34:39 #291
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81463808
Dank jullie wel!
Maar de oekedoek zat ook wel onwijs lekker, hoor! Zeker voor Eli!

Chan, wat een onwijs leuke foto's!
pi_81464867
Wickie, hoe gaat het met Eva?
Lotte!
Noah!
  zaterdag 15 mei 2010 @ 19:22:31 #293
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81465409
Wat een leuke foto's Chan .

En die van Davinia ook .
pi_81472286
Wij geven het op. Mijn lieftallige zoon wordt echtechtechtechtechtecht geen vriendjes met Yppy's MT. Met geen enkele vermoed ik. Bij mij is de moed een beetje in mijn schoenen gezakt, het leek me zo gezellig en handig. Als een MT zo veel verzet oplevert is een ergonomische drager vast ook een brug te ver he?
pi_81472460
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:43 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ik kan pas na de 2e week van juni. De eerste week heb ik de MT van Yppy.
Als er geen opvulling is tussen de voorganger van Vlindur en Vlindur, houd ik me aanbevolen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_81472489
En als ik nog ergens in het schema van Yppy pas, houd ik me ook aanbevolen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_81473221
Met Eva gaat alles super, wat een fantastische doek! We hebben al gezellig saampjes gekeuveld met zn drietjes. Ik heb even snel foto's gemaakt donderdag, zal kijken of ik ze morgen even kan plaatsen.

We zijn bij ons druk ons de tuin bezig, nou ja wij... Vriendlief vooral en vrienden want momenteel is het vooral mannenwerk. Mette, ik en Eva hebben gezellig naar het werk gekeken
pi_81481600
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:49 schreef bodpa09 het volgende:
Wij geven het op. Mijn lieftallige zoon wordt echtechtechtechtechtecht geen vriendjes met Yppy's MT. Met geen enkele vermoed ik. Bij mij is de moed een beetje in mijn schoenen gezakt, het leek me zo gezellig en handig. Als een MT zo veel verzet oplevert is een ergonomische drager vast ook een brug te ver he?
Bodpa dat is niet fijn. Maar niet te snel opgeven! Ga je het ook nog eens met een ander doek proberen? Dan kun je er achterkomen of het het soort doek is of misschien het onbekende wat die niet fijn vind.

Chan wat een rust, tevredenheid en liefde stralen jouw foto's uit. Echt prachtig mooi.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinuviel op 16-05-2010 20:23:00 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 16 mei 2010 @ 11:28:56 #299
252405 oeke
Moeke
pi_81482277
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 22:49 schreef bodpa09 het volgende:
Wat jammer Bodpa.
Heb je hulp gehad bij het knopen?
Het is volgens mij voor oudere kindjes ook even wennen maar als je meteen gaat lopen en bv even een ommetje maakt dan zijn ze al snel overstag.
Misschien dat het met een ergocarrier oid wel beter gaat omdat je iets sneller kunt vastzetten. Maar dat zou je eens uit moeten proberen.
Volgens mij is het tijd voor een draagmeet!
pi_81482778
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:28 schreef oeke het volgende:
Volgens mij is het tijd voor een draagmeet!
QFT!
Utrecht?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81482827
Ja, gooi de UPM en de DM op een bult, en het wordt een feest in Utrecht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')