Haha, graag gedaan dan maar.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Anders stuur ik hem halverwege volgende week, Bodpa, hebben we hem allebei ietsje langer als gepland. Dankje Ssserpente ;-)
Bodpa, mag ik jouw adres dan in mijn pm ontvangen?
Ik had niet gezien dat er verschil was, sorry. Ik ben er in de OP tussen gezet, maar zie nu dat ik daarmee Wickie's plek heb ingenomen.quote:Op zondag 25 april 2010 14:47 schreef Vlindur het volgende:
De route van Yppy's MT is dit,
# BE (5-4/14-4)
# Tinuviel (15-4/23-4)
# Davinia (24-4/01-05)
# XxxKarinxxx (03-5/08-5)
# ssserpente (10-5/17-5)
...
# Vlindur (aan het einde)
# wickie (aan het einde) 18-5/24-5
# Twinkly (aan het einde) 25-05/31-05
# Vlindur (aan het einde) 1-6/7-6
Dus als Stiemie wil ruilen kan dat precies!![]()
Ja ik vind hem echt super!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:31 schreef Twinkly het volgende:
Vlindur wat stoer zo op de rug!![]()
Huup wat super dat hij zo bevalt! Fijne knoop is dat he? Ik heb hem geprobeerd met een 4.7 doek maar dat is nogal onhandig met de enorme staarten die je overhoudt.
Ik weet nog niet of ik de MT van Yppy nog wel wil proberen, Niels wil tot nu toe niet in de MTStrakjes weer proberen!!
Ohja, hij dacht natuurlijk, "eew een scheefgestikt naadje, daar wil ik niet in hoor!!"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat sneu dat Niels het niets vindt. Hij is duidelijk een doekenjongetje dan die niet zomaar settled voor zelfgefrunnikt spulDie MT van Yppy is wel heel anders hoor! Het model is iets anders en het is natuurlijk gemaakt door een professional. Wie weet maakt dat wel verschil?
Davinia wat doen die tennisballen dan?
tsk! mr kieskeurigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:03 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ohja, hij dacht natuurlijk, "eew een scheefgestikt naadje, daar wil ik niet in hoor!!"![]()
Ik zou het wel jammer vinden als hij er echt niet in wil, ik zit juist al helemaal naar leuke mei tai stofjes te speuren!
oooooh ik had al zoiets gegokt maar dat wist ik nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:00 schreef DaviniaHR het volgende:
huup, de combi tennisballen en wasdroger schijnen opflufwonderen te verrichten. maar dat doe ik niet met een vreemde doek zonder toestemming
Jahoor!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:40 schreef DaviniaHR het volgende:
oeke, mag jouw doek een rondje wasdroger met tennisballen?
ahw arm ding die nielsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:15 schreef Twinkly het volgende:
Nou ik heb net onder luid protest Niels in de MT geknoopt (Jul? Die blauweIk vind hem echt mooi <3) Maar het zit niet lekker. Waarschijnlijk omdat hij zo naar achter gaat hangen omdat hij boos is krijg ik hem niet strak en hoog tegen me aangeknoopt en de banden krijg ik niet uitgespreid over mijn schouders en rug waardoor het snijdende touwtjes worden. Iemand nog tips?? Toen hij er eenmaal inzat en ik bleef wiebelen hield hij wel op met huilen maar echt blij was hij niet
En Sophie hielp niets!
Oh wat moeilijk... Ik twijfel nog zo tussen een gewone doek een een ringsling... Maar omdat ik (tot nu toe) de doek nooit voor hele einden gebruik, eerder even naar de tram, even naar de opvang of kinderboerderij, lijkt een ringsling me beter bij mij passen. Ook omdat mijn vriend 'm dan ook eerder zal gebruiken denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef mrien het volgende:
Ow Stiemie, als je zelf ook een Didy Eva wilt (maat 6) staat te koop op het D&V forum voor 75 euro
Als ik zou moeten kiezen zou ik voor een doek gaan omdat die veelzijdiger is en ik er steeds meer handigheid in heb gekregen waardoor ik het niet erg vind om even te knopen. Bovendien gebruikt mijn lief de ringsling net zo vaak als de doek: nooit.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:47 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh wat moeilijk... Ik twijfel nog zo tussen een gewone doek een een ringsling... Maar omdat ik (tot nu toe) de doek nooit voor hele einden gebruik, eerder even naar de tram, even naar de opvang of kinderboerderij, lijkt een ringsling me beter bij mij passen. Ook omdat mijn vriend 'm dan ook eerder zal gebruiken denk ik.
Ja nou weet ik het helemaal niet meer. Ik ben zelf heel erg van de kleine stukjes dragen (zeker als Esmee straks zo eigenwijs is als Linde en alles zelf wil doenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen zou ik voor een doek gaan omdat die veelzijdiger is en ik er steeds meer handigheid in heb gekregen waardoor ik het niet erg vind om even te knopen. Bovendien gebruikt mijn lief de ringsling net zo vaak als de doek: nooit.
Je zegt wel "even naar de kinderboerderij", maar dat vind ik van een andere orde dan bijvoorbeeld een ringsling gebruiken voor de korte stukjes van fiets naar voordeur. Ivan is nu zo zwaar dat ik er niet aan moet denken om hem in de ringsling te doen als ik op een kinderboerderij met hem rond wil lopen.
Maar goed, dit is mijn ervaring!
Ik dacht dat je ook echt op straat ermee was gewandeld. Ik meende me een foto te herinneren met jou, Esmee in de doek op straat temidden al de vrijmarkt rommel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:30 schreef Stiemie het volgende:
Op koninginnedag heb ik alleen tijdens ons bezoek bij mijn nicht de doek omgehad. De rest van de dag lag ze gewoon in de wagen. Eigenlijk wandel ik nooit echt lang met de doek. Ik ga bv wel eens ermee naar de kinderboerderij ofzo, maar dat is binnen 10 minuten loopafstand en dan vind ik het daar niet altijd handig dat ik dan de schommel voor Linde moet duwen met doek om of dat ik Linde ergens op/af moet tillen ofzo. Boodschappen doe ik bv nooit met de doek want dan neem ik de wagen mee omdat ik die zo mooi kan volladen onderin. Scheelt een boel gesleep.
oh die fotoquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Dat vind ik zo fijn aan mijn Zara, dat ik er een heel strakke knoop in kan leggen. Hier kun je dat een beetje zien. Ik vind die schuine punten ook heel fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |