abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80931585
Ohw ik krijg hopelijk morgen de MT van Yppy!
Ben zo benieuwd hoe dat draagt, en ook of ik het voor elkaar krijg om hem om te knopen.
Yppy, mag ik van jou alvast het adres van Ssserpente? (of van Ssserpente zelf)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80931794
Niels wilde niet in de MT, hij ging heel hard huilen.
Ik kreeg de banden ook niet goed uitgespreid over mijn rug met een vechtende baby die zich afzette tegen mijn buik.
Vanavond/morgen opnieuw proberen!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 2 mei 2010 @ 18:40:49 #153
1762 YPPY
Yppiaans
pi_80941321
Karin, je inbox is vol, anders had je inmiddels het adres gehad.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_80941432
ah, oke dan ga ik hem NU legen
pi_80949017
Wordt het erg vervelend als nu zo op het laatste moment toch de MT oversla? Ik wilde nl even een MT proberen, maar heb er vanmiddag één van de vriendin van een collega van N. gekregen. Haar dochter vindt het helemaal niks.

Als het niet meer kan, is het ook prima, hoor. De afspraak stond immers al. Maar mss kan ie iets eerder door naar de volgende (Vlindur uit m'n hoofd) of houdt Karin 'm een week langer?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 02-05-2010 22:09:41 ]
pi_80949448
Als Karin 'em al kwijt wil mag ie naar mij hoor, maar de week erna is ook prima!
pi_80958617
Anders stuur ik hem halverwege volgende week, Bodpa, hebben we hem allebei ietsje langer als gepland. Dankje Ssserpente ;-)
Bodpa, mag ik jouw adres dan in mijn pm ontvangen?
  maandag 3 mei 2010 @ 12:41:07 #158
48000 Vlinder
Vlinder
pi_80964348
Ik heb de MT van Yppy als laatste van de lijst! De goeie lijst staat niet in de op, maar halverwege ergens in het topic. Zou iemand anders het willen veranderen?

Verder denk ik dat Wellen en ik geen vriendjes worden. Hij is voor mij echt kort en we hebben van het weekend een kangaru geprobeerd op de rug, (buik lukte al niet eens) en die wilde wel, maar de banden zakten af en toen kiepte Rienk er bijna uit. (Die woelmuis zit ook niet stil) Het was binnen en ik heb Rienk echt zn gang laten gaan, dus hij staat op de foto en je kan goed zien dat ie er helemaal scheef inhangt. Helaas.. Ik zie ook niet wat ik fout doe, want het kan niet strakker volgens mij. Ik zal zo even wat foto's uploaden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 03-05-2010 12:49:11 ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_80964387
quote:
Op maandag 3 mei 2010 09:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Anders stuur ik hem halverwege volgende week, Bodpa, hebben we hem allebei ietsje langer als gepland. Dankje Ssserpente ;-)
Bodpa, mag ik jouw adres dan in mijn pm ontvangen?
Haha, graag gedaan dan maar. Fijn dat jullie eruit zijn gekomen!
pi_80964437
Ik ben benieuwd naar de foto's, Vlindur!

Ivan viel pas haast uit m'n ringsling doordat de onderkant niet lekker aangespannen zat. Ik ben me wild geschrokken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 3 mei 2010 @ 13:28:41 #161
48000 Vlinder
Vlinder
pi_80966242
Ik gooi ze er gewoon allemaal neer, kan niet kiezen

*oeps*

*Alarm*

Dan maar bij papa rustig zitten. Mama ook altijd met dr doeken
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_80977261
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de MT's van Huup misschien wat langer konden blijven dan een week. Maar nu kan ik het niet meer vinden. Zeker voor mama's/ papa's die 4 dagen per week werken is een week toch erg kort. Is het misschien mogelijk om er 10 dagen van te maken Huup van donderdag tot maandag zou ook ideaal zijn met 2 weekenden. Ik weet niet of dat nog zou kunnen voor de reis van J&J? Het zou bij twee doeken ook nog eens dubbel handig zijn
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 3 mei 2010 @ 20:38:57 #163
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80982433
Vlindur die foto's wat droog die ene haha. oh-oh

@Tinuviel, de MT's blijven al iets langer dan een week bij iedereen. De lijst met deelnemers is al zo lang dat ze tot eind augustus op reis zijn. (met tussenstop.) Als iedereen ze nog langer houdt dan blijven ze wat mij betreft een beetje te lang weg sorry.

We zijn vandaag dus wezen winkelen bij primark en daar is een kinderwagen een slecht plan. Dus we hebben de reisdoek meegenomen.

meer foto's heb ik niet van vanmiddag maar wat was ik blij met de doek zeg!
Lekker dun en zacht is ie en door de korte maat niet zoveel overtollig stof. Ik ben fan!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 23:01:34 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80989685
De oekedoek is hier!

Karin, ik ben vergeten je de T&T code te pm'en. sorry! Nu net gecheckt, hij is in het sorteercentrum.
ik gooi nu meteen de T&T-code erachteraan
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80996854
Eh... even over het reisschema van de MT van Yppy:

In de OP staat dit:

# huuphuup (10-2/17-2)
# claudia_x (18-2/28-2)
# miss_sly (1-3/8-3)
# Chan (9-3/16-3)
# texelonia (17-3/24-3)
# Amaranta (25-3/4-4)
# BE (5-4/14-4)
# Tinuviel (15-4/23-4)
# Davinia (24-4/01-05)
# XxxKarinxxx (03-5/08-5)
# ssserpente (10-5/18-5)
# Bodpa09 (20-5/27-5)
...
# Vlindur (aan het einde)
# wickie (aan het einde)
# Twinkly (aan het einde)

En in de post van Vlindur dit:
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:47 schreef Vlindur het volgende:
De route van Yppy's MT is dit,

# BE (5-4/14-4)
# Tinuviel (15-4/23-4)
# Davinia (24-4/01-05)
# XxxKarinxxx (03-5/08-5)
# ssserpente (10-5/17-5)
...
# Vlindur (aan het einde)
# wickie (aan het einde) 18-5/24-5
# Twinkly (aan het einde) 25-05/31-05
# Vlindur (aan het einde) 1-6/7-6

Dus als Stiemie wil ruilen kan dat precies!
Ik had niet gezien dat er verschil was, sorry. Ik ben er in de OP tussen gezet, maar zie nu dat ik daarmee Wickie's plek heb ingenomen.
Karin is het een idee dat ik dan toch Serpente's week de MT krijg? Dan blijft het schema intact.
pi_80997258
Vlindur wat stoer zo op de rug!
Huup wat super dat hij zo bevalt! Fijne knoop is dat he? Ik heb hem geprobeerd met een 4.7 doek maar dat is nogal onhandig met de enorme staarten die je overhoudt.
Ik weet nog niet of ik de MT van Yppy nog wel wil proberen, Niels wil tot nu toe niet in de MT Strakjes weer proberen!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80997382
En ik heb twee keer gevraagd of ik in de Yppy lijst mag, maar ik sta er nog niet in
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:40:53 #168
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80997472
oeke, mag jouw doek een rondje wasdroger met tennisballen?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:47:36 #169
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80997630
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:31 schreef Twinkly het volgende:
Vlindur wat stoer zo op de rug!
Huup wat super dat hij zo bevalt! Fijne knoop is dat he? Ik heb hem geprobeerd met een 4.7 doek maar dat is nogal onhandig met de enorme staarten die je overhoudt.
Ik weet nog niet of ik de MT van Yppy nog wel wil proberen, Niels wil tot nu toe niet in de MT Strakjes weer proberen!!
Ja ik vind hem echt super!!
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik weinig met die maat zou kunnen. Ik ben niet zo handig met knopen en ik ben niet echt een fan van rugdragen maar zo met dat kruis gaat het echt super, en heel fijn dat ik precies genoeg stof heb voor een schuifknoop. Geen hangende flappen maar ook geen gepriegel in de puntjes.

Ideaal!

Wat sneu dat Niels het niets vindt. Hij is duidelijk een doekenjongetje dan die niet zomaar settled voor zelfgefrunnikt spul Die MT van Yppy is wel heel anders hoor! Het model is iets anders en het is natuurlijk gemaakt door een professional. Wie weet maakt dat wel verschil?

Davinia wat doen die tennisballen dan?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:49:04 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80997672
Ik snap niks meer van het Yppy-lijstje!
Wil met liefde de OP aanpassen, maar weet even niet meer hoe.
Weet ook niet of YP haast heeft om hem snel terug te krijgen.
Weet wel dat ze vandaag niet veel meer online is, dus even kijken of we vanavond of morgen iets kort kunnen sluiten?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:58:51 #171
1762 YPPY
Yppiaans
pi_80997906
Even vlug, ik ga dadelijk telefoontje 6 plegen, ik heb er nog 11 te gaan. Hij mag best een tijdje rondreizen, zolang jullie maar braaf in het boekje schrijven.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_80998015
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Wat sneu dat Niels het niets vindt. Hij is duidelijk een doekenjongetje dan die niet zomaar settled voor zelfgefrunnikt spul Die MT van Yppy is wel heel anders hoor! Het model is iets anders en het is natuurlijk gemaakt door een professional. Wie weet maakt dat wel verschil?

Davinia wat doen die tennisballen dan?
Ohja, hij dacht natuurlijk, "eew een scheefgestikt naadje, daar wil ik niet in hoor!!"
Ik zou het wel jammer vinden als hij er echt niet in wil, ik zit juist al helemaal naar leuke mei tai stofjes te speuren!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:07:17 #173
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80998133
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:03 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ohja, hij dacht natuurlijk, "eew een scheefgestikt naadje, daar wil ik niet in hoor!!"
Ik zou het wel jammer vinden als hij er echt niet in wil, ik zit juist al helemaal naar leuke mei tai stofjes te speuren!
tsk! mr kieskeurig

nee ik bedoelde meer dat hij het model misschien niets vindt? Misschien is het te hoog en zit het vervelend bij zn hoofd of missschien zitten zn beentjes niet fijn genoeg gespreid of juist teveel ofzo? Wie weet zoiets?
Lastig wel. Amélie laat zich eigenlijk altijd wel overal in knopen. Zolang ze Sophie mag vasthouden vindt ze het wel prima
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:00:06 #174
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80999673
huup, de combi tennisballen en wasdroger schijnen opflufwonderen te verrichten. maar dat doe ik niet met een vreemde doek zonder toestemming
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:33:48 #175
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81000958
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:00 schreef DaviniaHR het volgende:
huup, de combi tennisballen en wasdroger schijnen opflufwonderen te verrichten. maar dat doe ik niet met een vreemde doek zonder toestemming
oooooh ik had al zoiets gegokt maar dat wist ik niet goeie tip wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')