Haha, graag gedaan dan maar.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Anders stuur ik hem halverwege volgende week, Bodpa, hebben we hem allebei ietsje langer als gepland. Dankje Ssserpente ;-)
Bodpa, mag ik jouw adres dan in mijn pm ontvangen?
Ik had niet gezien dat er verschil was, sorry. Ik ben er in de OP tussen gezet, maar zie nu dat ik daarmee Wickie's plek heb ingenomen.quote:Op zondag 25 april 2010 14:47 schreef Vlindur het volgende:
De route van Yppy's MT is dit,
# BE (5-4/14-4)
# Tinuviel (15-4/23-4)
# Davinia (24-4/01-05)
# XxxKarinxxx (03-5/08-5)
# ssserpente (10-5/17-5)
...
# Vlindur (aan het einde)
# wickie (aan het einde) 18-5/24-5
# Twinkly (aan het einde) 25-05/31-05
# Vlindur (aan het einde) 1-6/7-6
Dus als Stiemie wil ruilen kan dat precies!![]()
Ja ik vind hem echt super!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:31 schreef Twinkly het volgende:
Vlindur wat stoer zo op de rug!![]()
Huup wat super dat hij zo bevalt! Fijne knoop is dat he? Ik heb hem geprobeerd met een 4.7 doek maar dat is nogal onhandig met de enorme staarten die je overhoudt.
Ik weet nog niet of ik de MT van Yppy nog wel wil proberen, Niels wil tot nu toe niet in de MTStrakjes weer proberen!!
Ohja, hij dacht natuurlijk, "eew een scheefgestikt naadje, daar wil ik niet in hoor!!"quote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Wat sneu dat Niels het niets vindt. Hij is duidelijk een doekenjongetje dan die niet zomaar settled voor zelfgefrunnikt spulDie MT van Yppy is wel heel anders hoor! Het model is iets anders en het is natuurlijk gemaakt door een professional. Wie weet maakt dat wel verschil?
Davinia wat doen die tennisballen dan?
tsk! mr kieskeurigquote:Op dinsdag 4 mei 2010 10:03 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ohja, hij dacht natuurlijk, "eew een scheefgestikt naadje, daar wil ik niet in hoor!!"![]()
Ik zou het wel jammer vinden als hij er echt niet in wil, ik zit juist al helemaal naar leuke mei tai stofjes te speuren!
oooooh ik had al zoiets gegokt maar dat wist ik nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 11:00 schreef DaviniaHR het volgende:
huup, de combi tennisballen en wasdroger schijnen opflufwonderen te verrichten. maar dat doe ik niet met een vreemde doek zonder toestemming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |