ohja dat was ook wat ik vanmiddag probeerde te zeggen Twink! in plaats van zo'n twist op het rugpand deze.quote:
Geen idee hoor, ik ben geen MT proquote:Op zondag 9 mei 2010 21:51 schreef tessie het volgende:
Is het bij een MT nou eigenlijk de bedoeling om de banden op de rug van je kindje te kruizen, of onder de billen? Of maakt het niet uit? Ik doe ze zelf eigenlijk altijd onder de billen, en maak daar dan ook gelijk een knoop, omdat de banden ook net niet lang genoeg zijn om lekker op mijn rug te kunnen knopen (het kan wel, maar wel krap dus). Maar is dat dan niet goed eigenlijk?
Dank je!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:07 schreef Poppedein het volgende:
Jeujjj wellen is hierWat heb je m mooi strak gevingerhaakt Vlindur!
Toch maar gedaan denk ik?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:27 schreef bodpa09 het volgende:
Yppy's MT is er!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar de doos is veuls te mooooooooi om open te maken!
Je kunt proberen om hem te paaien met iets wat die lekker vind zodat je de doek kunt knopen. Dan kun je zien of die het als de doek eenmaal geknoopt is wel leuk vind. Misschien dat hij het ook alleen maar leuk vind als je dan gaat lopen met hem. Hoe vaak draag je hem trouwens? Ik heb gemerkt, dat ons zoontje het aan het begin vaak niet leuk vond en er nu steeds beter mee omgaat. Het is het proberen waard!quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:30 schreef bodpa09 het volgende:
Het is hier geen succes. Een zich vrij vechtend jongetje op je rug knopen is een ramp. Ik heb het nu vier keer geprobeerd, met een compleet over de rooie kind als gevolg. Hij WIL NIET. Hij wringt zich in allerlei bochten, maakt zich een plank van zichzelf, duwt zich af. Etc.
Heeft er iemand tips?
Als je nog iemand kunt vinden, die je helpt terwijl je hem in de doek knoopt zou dat ook helpen. Dan kan diegene hem een beetje bezig houden en paaien met iets lekkers. Zo deden wij dat hier ook. Aan het begin schoof mijn zoon echt over mijn hele rug heen en weer, ik was altijd zo bang, dat hij van mijn rug zou vallen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:18 schreef bodpa09 het volgende:
@Tinuviel: dit is de eerste keer dat ik hem probeer te dragen. Goede tip van 'em iets lekkers geven, dat ga ik proberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |