quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:10 schreef Chan het volgende:
Jut en Jul zijn vandaag aangekomen hier, ze zien er super mooi uit! Ik ben benieuwd hoe ze dragen, morgen proberen
Als er geen opvulling is tussen de voorganger van Vlindur en Vlindur, houd ik me aanbevolen!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik kan pas na de 2e week van juni. De eerste week heb ik de MT van Yppy.
Bodpa dat is niet fijn. Maar niet te snel opgeven! Ga je het ook nog eens met een ander doek proberen? Dan kun je er achterkomen of het het soort doek is of misschien het onbekende wat die niet fijn vind.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:49 schreef bodpa09 het volgende:
Wij geven het op.![]()
![]()
Mijn lieftallige zoon wordt echtechtechtechtechtecht geen vriendjes met Yppy's MT. Met geen enkele vermoed ik. Bij mij is de moed een beetje in mijn schoenen gezakt, het leek me zo gezellig en handig. Als een MT zo veel verzet oplevert is een ergonomische drager vast ook een brug te ver he?
Wat jammer Bodpa.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:49 schreef bodpa09 het volgende:
Wij geven het op.![]()
![]()
Mijn lieftallige zoon wordt echtechtechtechtechtecht geen vriendjes met Yppy's MT. Met geen enkele vermoed ik. Bij mij is de moed een beetje in mijn schoenen gezakt, het leek me zo gezellig en handig. Als een MT zo veel verzet oplevert is een ergonomische drager vast ook een brug te ver he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |