abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2010 @ 13:28:41 #161
48000 Vlinder
Vlinder
pi_80966242
Ik gooi ze er gewoon allemaal neer, kan niet kiezen

*oeps*

*Alarm*

Dan maar bij papa rustig zitten. Mama ook altijd met dr doeken
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_80977261
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de MT's van Huup misschien wat langer konden blijven dan een week. Maar nu kan ik het niet meer vinden. Zeker voor mama's/ papa's die 4 dagen per week werken is een week toch erg kort. Is het misschien mogelijk om er 10 dagen van te maken Huup van donderdag tot maandag zou ook ideaal zijn met 2 weekenden. Ik weet niet of dat nog zou kunnen voor de reis van J&J? Het zou bij twee doeken ook nog eens dubbel handig zijn
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 3 mei 2010 @ 20:38:57 #163
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80982433
Vlindur die foto's wat droog die ene haha. oh-oh

@Tinuviel, de MT's blijven al iets langer dan een week bij iedereen. De lijst met deelnemers is al zo lang dat ze tot eind augustus op reis zijn. (met tussenstop.) Als iedereen ze nog langer houdt dan blijven ze wat mij betreft een beetje te lang weg sorry.

We zijn vandaag dus wezen winkelen bij primark en daar is een kinderwagen een slecht plan. Dus we hebben de reisdoek meegenomen.

meer foto's heb ik niet van vanmiddag maar wat was ik blij met de doek zeg!
Lekker dun en zacht is ie en door de korte maat niet zoveel overtollig stof. Ik ben fan!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 23:01:34 #164
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80989685
De oekedoek is hier!

Karin, ik ben vergeten je de T&T code te pm'en. sorry! Nu net gecheckt, hij is in het sorteercentrum.
ik gooi nu meteen de T&T-code erachteraan
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_80996854
Eh... even over het reisschema van de MT van Yppy:

In de OP staat dit:

# huuphuup (10-2/17-2)
# claudia_x (18-2/28-2)
# miss_sly (1-3/8-3)
# Chan (9-3/16-3)
# texelonia (17-3/24-3)
# Amaranta (25-3/4-4)
# BE (5-4/14-4)
# Tinuviel (15-4/23-4)
# Davinia (24-4/01-05)
# XxxKarinxxx (03-5/08-5)
# ssserpente (10-5/18-5)
# Bodpa09 (20-5/27-5)
...
# Vlindur (aan het einde)
# wickie (aan het einde)
# Twinkly (aan het einde)

En in de post van Vlindur dit:
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:47 schreef Vlindur het volgende:
De route van Yppy's MT is dit,

# BE (5-4/14-4)
# Tinuviel (15-4/23-4)
# Davinia (24-4/01-05)
# XxxKarinxxx (03-5/08-5)
# ssserpente (10-5/17-5)
...
# Vlindur (aan het einde)
# wickie (aan het einde) 18-5/24-5
# Twinkly (aan het einde) 25-05/31-05
# Vlindur (aan het einde) 1-6/7-6

Dus als Stiemie wil ruilen kan dat precies!
Ik had niet gezien dat er verschil was, sorry. Ik ben er in de OP tussen gezet, maar zie nu dat ik daarmee Wickie's plek heb ingenomen.
Karin is het een idee dat ik dan toch Serpente's week de MT krijg? Dan blijft het schema intact.
pi_80997258
Vlindur wat stoer zo op de rug!
Huup wat super dat hij zo bevalt! Fijne knoop is dat he? Ik heb hem geprobeerd met een 4.7 doek maar dat is nogal onhandig met de enorme staarten die je overhoudt.
Ik weet nog niet of ik de MT van Yppy nog wel wil proberen, Niels wil tot nu toe niet in de MT Strakjes weer proberen!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80997382
En ik heb twee keer gevraagd of ik in de Yppy lijst mag, maar ik sta er nog niet in
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:40:53 #168
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80997472
oeke, mag jouw doek een rondje wasdroger met tennisballen?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:47:36 #169
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80997630
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:31 schreef Twinkly het volgende:
Vlindur wat stoer zo op de rug!
Huup wat super dat hij zo bevalt! Fijne knoop is dat he? Ik heb hem geprobeerd met een 4.7 doek maar dat is nogal onhandig met de enorme staarten die je overhoudt.
Ik weet nog niet of ik de MT van Yppy nog wel wil proberen, Niels wil tot nu toe niet in de MT Strakjes weer proberen!!
Ja ik vind hem echt super!!
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik weinig met die maat zou kunnen. Ik ben niet zo handig met knopen en ik ben niet echt een fan van rugdragen maar zo met dat kruis gaat het echt super, en heel fijn dat ik precies genoeg stof heb voor een schuifknoop. Geen hangende flappen maar ook geen gepriegel in de puntjes.

Ideaal!

Wat sneu dat Niels het niets vindt. Hij is duidelijk een doekenjongetje dan die niet zomaar settled voor zelfgefrunnikt spul Die MT van Yppy is wel heel anders hoor! Het model is iets anders en het is natuurlijk gemaakt door een professional. Wie weet maakt dat wel verschil?

Davinia wat doen die tennisballen dan?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:49:04 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80997672
Ik snap niks meer van het Yppy-lijstje!
Wil met liefde de OP aanpassen, maar weet even niet meer hoe.
Weet ook niet of YP haast heeft om hem snel terug te krijgen.
Weet wel dat ze vandaag niet veel meer online is, dus even kijken of we vanavond of morgen iets kort kunnen sluiten?
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:58:51 #171
1762 YPPY
Yppiaans
pi_80997906
Even vlug, ik ga dadelijk telefoontje 6 plegen, ik heb er nog 11 te gaan. Hij mag best een tijdje rondreizen, zolang jullie maar braaf in het boekje schrijven.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_80998015
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Wat sneu dat Niels het niets vindt. Hij is duidelijk een doekenjongetje dan die niet zomaar settled voor zelfgefrunnikt spul Die MT van Yppy is wel heel anders hoor! Het model is iets anders en het is natuurlijk gemaakt door een professional. Wie weet maakt dat wel verschil?

Davinia wat doen die tennisballen dan?
Ohja, hij dacht natuurlijk, "eew een scheefgestikt naadje, daar wil ik niet in hoor!!"
Ik zou het wel jammer vinden als hij er echt niet in wil, ik zit juist al helemaal naar leuke mei tai stofjes te speuren!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 4 mei 2010 @ 10:07:17 #173
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80998133
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 10:03 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ohja, hij dacht natuurlijk, "eew een scheefgestikt naadje, daar wil ik niet in hoor!!"
Ik zou het wel jammer vinden als hij er echt niet in wil, ik zit juist al helemaal naar leuke mei tai stofjes te speuren!
tsk! mr kieskeurig

nee ik bedoelde meer dat hij het model misschien niets vindt? Misschien is het te hoog en zit het vervelend bij zn hoofd of missschien zitten zn beentjes niet fijn genoeg gespreid of juist teveel ofzo? Wie weet zoiets?
Lastig wel. Amélie laat zich eigenlijk altijd wel overal in knopen. Zolang ze Sophie mag vasthouden vindt ze het wel prima
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:00:06 #174
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_80999673
huup, de combi tennisballen en wasdroger schijnen opflufwonderen te verrichten. maar dat doe ik niet met een vreemde doek zonder toestemming
  dinsdag 4 mei 2010 @ 11:33:48 #175
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81000958
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 11:00 schreef DaviniaHR het volgende:
huup, de combi tennisballen en wasdroger schijnen opflufwonderen te verrichten. maar dat doe ik niet met een vreemde doek zonder toestemming
oooooh ik had al zoiets gegokt maar dat wist ik niet goeie tip wel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 4 mei 2010 @ 13:21:51 #176
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81004779
Nog ff wat spam van mijn kant

De MT slaapt erg goed, heb ik me laten vertellen

Eerste knooppoging met oekedoek

pi_81007065
Nou ik heb net onder luid protest Niels in de MT geknoopt (Jul? Die blauwe Ik vind hem echt mooi <3) Maar het zit niet lekker. Waarschijnlijk omdat hij zo naar achter gaat hangen omdat hij boos is krijg ik hem niet strak en hoog tegen me aangeknoopt en de banden krijg ik niet uitgespreid over mijn schouders en rug waardoor het snijdende touwtjes worden. Iemand nog tips?? Toen hij er eenmaal inzat en ik bleef wiebelen hield hij wel op met huilen maar echt blij was hij niet En Sophie hielp niets!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:44:32 #178
252405 oeke
Moeke
pi_81017656
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:40 schreef DaviniaHR het volgende:
oeke, mag jouw doek een rondje wasdroger met tennisballen?
Jahoor!
Staat jullie mooi trouwens! Leuk al die foto's van mijn doek met verschillende mama's en kindjes erin.
Oeps ik zal je ook even PMen over een afspraakje.

Huup, staat jullie leuk die Nino. Welke knoop heb je gedaan naar de Primark?

Vlindur, waar gaat Rienk ineens naartoe! Ziet er spectaculair uit die fotoreeks. Misschien nog eens proberen?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 4 mei 2010 @ 18:46:04 #179
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81017735
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 14:15 schreef Twinkly het volgende:
Nou ik heb net onder luid protest Niels in de MT geknoopt (Jul? Die blauwe Ik vind hem echt mooi <3) Maar het zit niet lekker. Waarschijnlijk omdat hij zo naar achter gaat hangen omdat hij boos is krijg ik hem niet strak en hoog tegen me aangeknoopt en de banden krijg ik niet uitgespreid over mijn schouders en rug waardoor het snijdende touwtjes worden. Iemand nog tips?? Toen hij er eenmaal inzat en ik bleef wiebelen hield hij wel op met huilen maar echt blij was hij niet En Sophie hielp niets!
ahw arm ding die niels

kun je niet zittend op de bank knopen anders? of doe je dat al? Dat je een beetje achterover hangt, dat trekt misschien makkelijker strak ofzo? Ik weet het ook niet anders
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81018188
Ik span de Mei Tai vaak daarna nog een keer aan. Eerst snel snel, dan hupsen en springen en dan nog een keer aanspannen. Meestal vinden ze het hupsen wel erg leuk

Vlindur, waarschijnlijk zal Rienk een stuk beter zitten als je de ruck beter weet aan te spannen. Webkim heeft hier een heel goed filmpje van dacht ik
Al gevonden, hier
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:27:16 #181
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81019630
oeke, wanneer gaat je pa weer naar guatemala? dan graag een donkerroze variant

kheb nu eli in een bwcc, en het zit helemaal prima! had ik niet verwacht geen drukpunten, niks!
pi_81019765
Ow Stiemie, als je zelf ook een Didy Eva wilt (maat 6) staat te koop op het D&V forum voor 75 euro
  dinsdag 4 mei 2010 @ 19:47:21 #183
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81020649
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef mrien het volgende:
Ow Stiemie, als je zelf ook een Didy Eva wilt (maat 6) staat te koop op het D&V forum voor 75 euro
Oh wat moeilijk... Ik twijfel nog zo tussen een gewone doek een een ringsling... Maar omdat ik (tot nu toe) de doek nooit voor hele einden gebruik, eerder even naar de tram, even naar de opvang of kinderboerderij, lijkt een ringsling me beter bij mij passen. Ook omdat mijn vriend 'm dan ook eerder zal gebruiken denk ik.
pi_81021130
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:47 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Oh wat moeilijk... Ik twijfel nog zo tussen een gewone doek een een ringsling... Maar omdat ik (tot nu toe) de doek nooit voor hele einden gebruik, eerder even naar de tram, even naar de opvang of kinderboerderij, lijkt een ringsling me beter bij mij passen. Ook omdat mijn vriend 'm dan ook eerder zal gebruiken denk ik.
Als ik zou moeten kiezen zou ik voor een doek gaan omdat die veelzijdiger is en ik er steeds meer handigheid in heb gekregen waardoor ik het niet erg vind om even te knopen. Bovendien gebruikt mijn lief de ringsling net zo vaak als de doek: nooit.

Je zegt wel "even naar de kinderboerderij", maar dat vind ik van een andere orde dan bijvoorbeeld een ringsling gebruiken voor de korte stukjes van fiets naar voordeur. Ivan is nu zo zwaar dat ik er niet aan moet denken om hem in de ringsling te doen als ik op een kinderboerderij met hem rond wil lopen.

Maar goed, dit is mijn ervaring!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_81022209
De MeiTai van Yppy is er net, maar we vinden hem nu al lief!

Maarre het knopen he:
als schortje omknopen met de onderste banden
Dan de bovenste banden over de schouders, op de rug kruisen
Onder de beentjes doorkruisen, weer naar de rug halen en afknopen?

Ik vond ook dattie afzakte. Tips? Strakker aanspannen?
En dat hupsen....wanneer?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_81022355
Wat een leuke foto Karin! En wat zie je er goed uit!
Lotte!
Noah!
pi_81026069
Hupsen doe ik vaak al tijdens het aanspannen, wanneer je de bovenste banden over de schouders hebt en dan weer gekruist hebt.
Strakker aanspannen helpt bij het afzakken. Ook kan het helpen (weet niet of deze mei tai brede banden heeft) de banden goed uit te spreiden bij z'n beentjes (dat doorkruisen wat je bedoelt)
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:48:03 #188
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81048185
claudia, stiemie woont praktisch naast de kinderboerderij

karin, wat staat de mt jullie goed!
als je de banden voor je hebt, na het kruisen op de rug, kan je hupsen en trekken en sjorren en doen. daarna is het zaak om de spanning er niet af te laten glijden als je de banden weer naar achter brengt.

oekedoek werkt idd goed als hangmat, aldus aviva
kheb nu gewone was in de droger, daarna gaat oekedoek op standje 'opfrissen'. Die is volgens mij het minst heftig. We zullen zien wat het doet.
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:03:46 #189
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81048680
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 19:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Als ik zou moeten kiezen zou ik voor een doek gaan omdat die veelzijdiger is en ik er steeds meer handigheid in heb gekregen waardoor ik het niet erg vind om even te knopen. Bovendien gebruikt mijn lief de ringsling net zo vaak als de doek: nooit.

Je zegt wel "even naar de kinderboerderij", maar dat vind ik van een andere orde dan bijvoorbeeld een ringsling gebruiken voor de korte stukjes van fiets naar voordeur. Ivan is nu zo zwaar dat ik er niet aan moet denken om hem in de ringsling te doen als ik op een kinderboerderij met hem rond wil lopen.

Maar goed, dit is mijn ervaring!
Ja nou weet ik het helemaal niet meer. Ik ben zelf heel erg van de kleine stukjes dragen (zeker als Esmee straks zo eigenwijs is als Linde en alles zelf wil doen ) Dus naar de kinderboerderij aan de overkant in het park (nog geen 10 minuten lopen), naar de opvang (ook zo'n 10 minuutjes weg). Ik draag zelf niet graag erg lang. Zowel Esmee als ik hebben het na maximaal 3 kwartier echt gehad. Zij wil er dan uit en ik vind het ook wel erg fijn om weer even op mezelf te zijn
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:05:05 #190
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81048726
Karin wat staat de MT jullie mooi zeg!
pi_81051175
Leuke fotos van Rien. Waar ga je naartoe?

Aviva schattig kindje: Wat heb je een leuke trui aan

Twinkly bij ons hielp een lekkernij'tje altijd wonderen tijdens het knopen als de kleine anders veel wiebelt. Stuk fruit, rozijntjes of iets dergelijks, maar ik weet niet wat ervan Niels al mag hebben.

Stiemie hoe lang heb je dan op koninginnedag met de doek gewandeld. Heeft dat toen wel bevallen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:30:48 #192
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81051295
Op koninginnedag heb ik alleen tijdens ons bezoek bij mijn nicht de doek omgehad. De rest van de dag lag ze gewoon in de wagen. Eigenlijk wandel ik nooit echt lang met de doek. Ik ga bv wel eens ermee naar de kinderboerderij ofzo, maar dat is binnen 10 minuten loopafstand en dan vind ik het daar niet altijd handig dat ik dan de schommel voor Linde moet duwen met doek om of dat ik Linde ergens op/af moet tillen ofzo. Boodschappen doe ik bv nooit met de doek want dan neem ik de wagen mee omdat ik die zo mooi kan volladen onderin. Scheelt een boel gesleep.
pi_81051997
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:30 schreef Stiemie het volgende:
Op koninginnedag heb ik alleen tijdens ons bezoek bij mijn nicht de doek omgehad. De rest van de dag lag ze gewoon in de wagen. Eigenlijk wandel ik nooit echt lang met de doek. Ik ga bv wel eens ermee naar de kinderboerderij ofzo, maar dat is binnen 10 minuten loopafstand en dan vind ik het daar niet altijd handig dat ik dan de schommel voor Linde moet duwen met doek om of dat ik Linde ergens op/af moet tillen ofzo. Boodschappen doe ik bv nooit met de doek want dan neem ik de wagen mee omdat ik die zo mooi kan volladen onderin. Scheelt een boel gesleep.
Ik dacht dat je ook echt op straat ermee was gewandeld. Ik meende me een foto te herinneren met jou, Esmee in de doek op straat temidden al de vrijmarkt rommel.

Ik vind de doek ook vooral leuk om even te wandelen als Jair wakker is. Slapen doet hij niet meer in de doek. Wandelen mag ook rustig een half uur tot een uur zijn. Vanochtend waren wij bijvoorbeeld met de fietsen naar de winkels geweest en dan is het toch het handigst met de doek verder te gaan. Daarvoor zou ik graag een mei-tai willen; lekker klein en licht om mee te nemen. Maar ik zat me ook te bedenken dat het met twee kinderen toch ook een ander verhaal zou zijn. Dan hebben wij twee echte fietsen nodig (eentje is nu een vouwfiets) en een extra fietszitje.

Wat betreft de ringsling kan ik geen advies geven, want dat heb ik nog niet gedaan
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_81098447
Dit is de enige knoop die wel lukt

Krijg er eigenlijk net geen goeie knoop in

Conclusie, amper gedragen, wel mooie doek. Simpelweg te kort En Rienk was ziek
En oh ja, de rugknoop heb ik nog een keer geprobeerd, maar toen ik hem net op mn rug had geslingerd, ging ie spugen Gelukkig niet op de doek, maar op mij
pi_81099313
Je hebt toch genoeg staart over om aan de achterkant af te knopen, of zie ik dat nou verkeerd? Ik knoop Eva ook altijd achter af, gaat prima
Lotte!
Noah!
pi_81100562
Ik kan hem wel afknopen, maar het wordt een hele dikke knoop die ik niet mooi plat krijg.
pi_81102519
Dat vind ik zo fijn aan mijn Zara, dat ik er een heel strakke knoop in kan leggen. Hier kun je dat een beetje zien. Ik vind die schuine punten ook heel fijn.
pi_81102596
Jammer dat de doek niet bevalt, Vlindur. Hij staat jullie super! En Rienk zit er zo mooi in. Kan hij het aan, de vrijheid die hij met zijn armen heeft?
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:44:27 #199
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81102864
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Dat vind ik zo fijn aan mijn Zara, dat ik er een heel strakke knoop in kan leggen. Hier kun je dat een beetje zien. Ik vind die schuine punten ook heel fijn.
oh die foto zo lief <3

En das precies de reden waarom ik zo ontzettend blij ben met mijn Zara! Nog steeds
Ik vind andere doeken ook supermooi en comfortabel en weet ik het wat, maar vanwege de punten en knoop enzo heb ik nog niets gevonden dat me beter beviel dan de Ellevill.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:45:33 #200
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_81102924
Wat schattig Vlindur!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:46:21 #201
190853 RockabeIIa
pi_81102972
Karin, bij mijn MT zit L stukken hoger en hangt hij niet zo in de zak maar zit eerder aan mij vastgeknoopt. Ietsje strakker zou ik proberen als ik jou was Scheelt gelijk enorm in gewicht!
pi_81102977
Die foto van jou en Ivan vind ik zo liefdevol claudia! mooi!

Jammer Vlindur, dat het nog niet echt lukt met de Wellen.
Maar Rienk lijkt het wel gezellig te vinden, wat toch een leuk ventje!
En hij is zo uniek! Zo'n eigen gezichtje! Errug leuk!

Wij zijn met de MT van YPPY naar de dierentuin geweest, in de dierentuin de MT even opnieuw geknoopt, onder veel bekijks haha... Lars was al snel aan het slapen, die heeft weinig van de dierentuin mee gekregen. Ik vond hem na een tijdje wel zwaarder dragen als mijn doek. Is dat bekend van een MT of ligt dat aan mijn knoopkunsten? Is een MT normaal gesproken geschikt voor lange wandelingen, of alleen voor even snel? Want het knoopt wel veel makkelijker als een doek vind ik, dus ik neig er wel naar om er ook 1tje te willen. Plus, dat mijn vriend zei dat hij zoiets ook nog wel zou willen proberen!
Foto van slapende Lars in MT op de camera, die komt nog!
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:49:04 #203
190853 RockabeIIa
pi_81103135
Zie mijn advies, Karin Ik vind het veel fijner dan een knoopdoek. En ik zie op de foto dat je de schouderbanden ook niet gespreid hebt. Dat wil ook wel helpen om verlichting te geven.
pi_81103616
Rienk kan de vrijheid prima aan met zn handjes en zolang ik in beweging blijf vind ie de doek tof. Maar ow wee als ik stil sta Dan gaat ie springen, huilen en slaan. En zoals je kunt zien op de laatste foto heeft mijn ketting het zwaar te verduren. Hij pakt hem ALTIJD beet De kinderwagen vind hij trouwens leuker, want dan kan hij bij zijn voetjes

Ik ben erg benieuwd naar de MeiTai's!!
Ik heb nog 2 normale doeken en die wil ik ook gewoon heel graag proberen, de vorige doek, de Prins van Mrien was goed lang, maar die was heel dik. Deze is een stuk dunner, maar volgens mij veel korter
pi_81103744
Ja Rocks, onze berichtjes waren gelijkertijd! Je beantwoorde mijn vraag al voor ik hem uberhaupt kon stellen, heb je een gave?
Ik bedenk me nu ook dat ik hem misschien anders had kunnen knopen, want ik had de banden eerst onder het kontje door gedaan en toen eroverheen, volgens mij moest dat andersom.
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:00:10 #206
190853 RockabeIIa
pi_81103825
Ik doe de banden eerst onder/achter zijn been door en dan over het kontje weer naar boven. Bedoel je dat?
pi_81103911
Ja maar dat had ik dus ook gedaan, en ik dacht dat het andersom (eerst over het kontje, en dan onder de beentjes door) moest, niet dus?
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:02:20 #208
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81103950
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:57 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Ik dacht dat je ook echt op straat ermee was gewandeld. Ik meende me een foto te herinneren met jou, Esmee in de doek op straat temidden al de vrijmarkt rommel.

Ik vind de doek ook vooral leuk om even te wandelen als Jair wakker is. Slapen doet hij niet meer in de doek. Wandelen mag ook rustig een half uur tot een uur zijn. Vanochtend waren wij bijvoorbeeld met de fietsen naar de winkels geweest en dan is het toch het handigst met de doek verder te gaan. Daarvoor zou ik graag een mei-tai willen; lekker klein en licht om mee te nemen. Maar ik zat me ook te bedenken dat het met twee kinderen toch ook een ander verhaal zou zijn. Dan hebben wij twee echte fietsen nodig (eentje is nu een vouwfiets) en een extra fietszitje.

Wat betreft de ringsling kan ik geen advies geven, want dat heb ik nog niet gedaan
Ik was op bezoek bij mijn nicht die op de drukke prinsengracht voor hun huis aan het verkopen was Dus terwijl we daar waren, heeft Esmee in de doek gezeten en geslapen. Maar echt over de vrijmarkt gelopen met de doek heb ik niet.

Vlindur leuke foto's zo met Rienk!

En Karin nu ben ik ook wel heel benieuwd naar de MT!
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:03:19 #209
190853 RockabeIIa
pi_81104010
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja maar dat had ik dus ook gedaan, en ik dacht dat het andersom (eerst over het kontje, en dan onder de beentjes door) moest, niet dus?
Uhm, ik heb het nooit anders gedaan dan me 'geleerd' is
pi_81104466
Oke oke....hier is dan een foto!

En Lars vindt het heerlijk....lekker slapen in de MeiTai

Close up (valt nog niet mee, een zware camera met 1 hand vasthouden en klikken enzo)

[ Bericht 33% gewijzigd door XXXKarinXXX op 06-05-2010 21:25:09 ]
pi_81184830
De doek van Twinkly is binnen! We zijn zo'n beetje klaar met onze mini-verbouwing dus de timing is goed. Eens kijken wat ik er morgen van kan bakken.
pi_81185461
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:37 schreef Claudia_x het volgende:
De doek van Twinkly is binnen! We zijn zo'n beetje klaar met onze mini-verbouwing dus de timing is goed. Eens kijken wat ik er morgen van kan bakken.

Heb je ook foto's van Ivan's nieuwe kamertje?

Lars waar heb je dat mutsje gekocht? Ik ben op zoek naar een mutsje voor Niels, zijn wintermuts is te warm en zonnehoedjes zijn zo zomers tijdens dit weer Eigenlijk vind ik zo'n mutsje van Katvig of een ander merk met vrolijke printjes leuk, maar die vind ik niet in zijn maat.

Ik heb gisteren weer eventjes de mei tai geprobeerd (Jul ) Zal vanavond ofzo fotootjes posten.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81185588
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:56 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Heb je ook foto's van Ivan's nieuwe kamertje?
De afvaldienst in Amsterdam staakt momenteel, dus zijn kamertje staat nog vol met dingen die we weg moeten gooien.
quote:
Ik heb gisteren weer eventjes de mei tai geprobeerd (Jul ) Zal vanavond ofzo fotootjes posten.
Leuk! Ik ben benieuwd. Bevalt het nu wel?

Ik merk dat het steeds beter gaat met Ivan in de Beco, al maakte hij er dezelfde rare bewegingen in als in de mei tai van Yppy (achteroverhangen zodat hij de wereld bijna ondersteboven kon bekijken). Wel vind ik een draagdoek nog steeds het allerfijnst. Niets kan eraan tippen.

Vandaag waren we in de supermarkt. Ivan vindt de lampen zo fascinerend, dus dan wil hij nog wel eens flink achteroverhangen. Maar hij heeft vandaag ook (voor het eerst!) in de Beco een dutje gedaan.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:30:03 #214
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81186708
Oh kijk Lars nou lekker zitten in de MT Ziet er erg comfortabel uit Karin!

Wij nemen maandag afscheid van Eva. Helaas door het slechte weer van de laatste dagen weinig gebruik meer van gemaakt (in de wagen bijft Esmee droger ) En maandag komt hopelijk mijn nieuwe ringsling binnen dus dan zouden ze elkaar perfect afwisselen
pi_81187365
De Wellen is vandaag op de post gegaan naar Poppedein!

Oh, Lars, wat zit je daar toch mooi
pi_81189429
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:30 schreef Stiemie het volgende:
En maandag komt hopelijk mijn nieuwe ringsling binnen dus dan zouden ze elkaar perfect afwisselen
Wow, dat is snel! Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. Eigenlijk wist je zelf al vrij goed wat je wilde.
pi_81189526
Karin, wat een mooie, dierbare foto's! Kun jij jezelf ook moeilijk bedwingen om Lars suf te knuffelen als je hem zo bij je draagt? Vandaag in de winkel bleef ik maar kusjes geven en scheetgeluiden maken op Ivans wang. Gelukkig vinden de meeste mensen het vertederend, haha.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 23:37:58 #218
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81197042
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wow, dat is snel! Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. Eigenlijk wist je zelf al vrij goed wat je wilde.
Hij zou vandaag verzonden worden, dus ik ga gewoon maandag onder m'n brievenbus liggen Ben zo benieuwd
pi_81197096
Zozo
die blijft wel hangen!
Ja, eigenlijk niet zo veel om te zeggen dus dit was het wel. doei. fijne dag nog.
pi_81204347
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:30 schreef Stiemie het volgende:
Oh kijk Lars nou lekker zitten in de MT Ziet er erg comfortabel uit Karin!

Wij nemen maandag afscheid van Eva. Helaas door het slechte weer van de laatste dagen weinig gebruik meer van gemaakt (in de wagen bijft Esmee droger ) En maandag komt hopelijk mijn nieuwe ringsling binnen dus dan zouden ze elkaar perfect afwisselen
Op zaterdag verzonden pakketpost wordt dinsdags bezorgd Stiemie.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 9 mei 2010 @ 09:21:02 #221
48000 Vlinder
Vlinder
pi_81204467
quote:
Op zondag 9 mei 2010 08:59 schreef Webkim het volgende:

[..]

Oh serieus? He bah. Dan had ik de Wellen dus wel al vrijdag moeten versturen Sorry Poppedein!
pi_81204558
Schaamteloze veel te late tvp.. na een weekje vakantie ga ik vanavond even inlezen
  zondag 9 mei 2010 @ 10:49:05 #223
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81205388
quote:
Op zondag 9 mei 2010 09:21 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Oh serieus? He bah. Dan had ik de Wellen dus wel al vrijdag moeten versturen Sorry Poppedein!
Ja dat klopt van die pakketjes

Daarom heb ik dus ook zo lang zitten puzzelen met mijn MT schema's want iemand de MT's op zaterdag laten verzenden gaat dus nergens over als ze dan op dezelfde dag aankomen als wanneer je ze maandag verzend. Gereken allemaal
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81205505
Oh wat suf, daar heb ik helemaal niet over nagedacht in mijn Nino-schema

Jul op de foto!!
Heel duffe Niels met omgeklapt oor

de banden zitten niet zo lekker

Hij vond het nog steeds niet leuk om erin geknoopt te worden, maar het ging wel wat beter nu ik ging zitten tijdens het aanspannen. Toen hij er eenmaal inzat werd hij rustig en hij was volgens mij in slaap gevallen als ik hem er niet na een paar minuutjes al weer uitgehaald had. Het zat bij mij niet zo fijn op mijn rug en schouders, ik krijg de banden niet goed uitgespreid. En volgens mij hangt hij teveel in het zitje, misschien moet ik eerst het rugdeel wat oprollen zodat het wat kleiner wordt.
  zondag 9 mei 2010 @ 11:02:56 #225
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81205604

wat jammer dat hij zo niet lekker zit zeg
Je kunt de banden ook net als een fwcc zeg maar voorop over elkaar heenslaan en dan spreiden, in plaats van om elkaar heen gedraaid. Misschien dat het dan wat prettiger zou zitten ivm meer gespreid ofzo?
Jammer wel nouja, hopelijk bevalt een andere MT beter
en arme Niels haha dat gesjor aan hem
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81205928
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:02 schreef huuphuup het volgende:

wat jammer dat hij zo niet lekker zit zeg
Je kunt de banden ook net als een fwcc zeg maar voorop over elkaar heenslaan en dan spreiden, in plaats van om elkaar heen gedraaid. Misschien dat het dan wat prettiger zou zitten ivm meer gespreid ofzo?
Jammer wel nouja, hopelijk bevalt een andere MT beter
en arme Niels haha dat gesjor aan hem
Ik ga het straks weer proberen En ook met Jut. Maar het ligt vast niet aan de MT hoor, ik doe ook maar wat Ik vermoed dat het beter zit als ik beter knoop!
  zondag 9 mei 2010 @ 11:36:21 #227
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81206336
nou wie weet t is ook maar eigen fabrikaat natuurlijk
hoewel het geloof ik wel een redelijk veelgebruikt patroon is van de site waar ik het van had.
Ik heb zelf niet zoveel last gehad van de schouderbanden maar ik kan niet zo goed zien wat ik nou anders deed dan jij. Volgens mij niks anders.
Misschien dat k de volgende dan toch met gevulde schouderbanden moet maken ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81206374
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:36 schreef huuphuup het volgende:
nou wie weet t is ook maar eigen fabrikaat natuurlijk
hoewel het geloof ik wel een redelijk veelgebruikt patroon is van de site waar ik het van had.
Ik heb zelf niet zoveel last gehad van de schouderbanden maar ik kan niet zo goed zien wat ik nou anders deed dan jij. Volgens mij niks anders.
Misschien dat k de volgende dan toch met gevulde schouderbanden moet maken ofzo.
dat dus Daarom denk ik ook dat het aan mij ligt
pi_81207832
Twink, als je het kruis op je rug iets naar beneden trekt, gaan automatisch de schouderbanden iets naar buiten. Dan moet je dus op je rug met je duimen of zo die banden iets naar beneden sjorren.

Hij's wel mooi hoor!
pi_81208170
Dankje ik ga het proberen Serpente! Ik vind hem ook super mooi, is dat nou een Ikea stofje Huup? Ik kan het op de website niet vinden.
  zondag 9 mei 2010 @ 12:39:25 #231
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_81208179
stiemie, heb je een rs besteld? leuk!

erm, oeke, hoeveel vraag je voor je doek? ik ben een beetje bang dat we eli een trauma aandoen als je doek weer doorgaat
al vind ik hem nog wel ingewikkeld. zoveel patroon, ik raak steeds de weg kwijt waar ik de doek vast heb (in de breedte zeg maar)
maar wat issie lekker, zeg! stug, maar lekker!

morgen ga ik schone tennisballen kopen
  zondag 9 mei 2010 @ 12:41:33 #232
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81208278
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:39 schreef Twinkly het volgende:
Dankje ik ga het proberen Serpente! Ik vind hem ook super mooi, is dat nou een Ikea stofje Huup? Ik kan het op de website niet vinden.
Jup klopt
het is deze
alleen op de site lijkt het alsof het een heel klein druk printje is ofzo haha maar hij is dus vrij groot, de print.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81208384
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Jup klopt
het is deze
alleen op de site lijkt het alsof het een heel klein druk printje is ofzo haha maar hij is dus vrij groot, de print.
Oooh zo lijkt hij inderdaad heel anders!
pi_81208764
Ik heb even een heupknoop geprobeerd. Slechte timing want het was bedtijd, dus het moest snel snel snel. Wat is je doek zacht, Twinkly! En ik vind de kleur ook fantastisch.

pi_81211687
quote:
Op zondag 9 mei 2010 09:21 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Geeft niets vlinder! Volgens mij stond ik zelfs pas op dinsdag in het schema ingepland... ik heb t zelf in ieder geval bij dinsdag in mijn agenda gezet, dus helemaal goed Ik kijk er naar uit!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_81211759
Ohhhh wow claudia! Nino lijkt op jouw foto nog veel mooier dan ik m hier thuis vond! Wat staat hij vooral jou geweldig mooi zeg! Volgens mij zijn de blauwe doeken meer Ivans doeken...
Het ziet er mooi uit je heupknoop...hoe vind je de knoop in vergelijking met je ringsling?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_81215498
Nog even een wat foto's om te laten zien, dat wij de doek van Oeke toch echt hebben gebruikt.

In de doek en dan op weg naar Oma en Opa.

En even naar Mama lachen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinuviel op 09-05-2010 16:29:41 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_81220017
quote:
Op zondag 9 mei 2010 14:17 schreef Poppedein het volgende:
Ohhhh wow claudia! Nino lijkt op jouw foto nog veel mooier dan ik m hier thuis vond! Wat staat hij vooral jou geweldig mooi zeg! Volgens mij zijn de blauwe doeken meer Ivans doeken...
Haha, ja, ik koop doeken eigenlijk vooral voor mezelf. Blauw staat Ivan inderdaad goed, maar ik denk dat groen een aardig compromis is. Ik heb mezelf al beloofd dat ik een korte, groene doek koop als die van Twinkly bevalt. Ik ga donderdag en vrijdag nog even oefenen met rugdragen.

Ik ben wel wat gaan twijfelen over blauw door die prachtige doek van Oeke in het andere topic trouwens.
quote:
Het ziet er mooi uit je heupknoop...hoe vind je de knoop in vergelijking met je ringsling?
Als je weet hoe strak je moet knopen is het een supermakkelijke manier om je kind even snel te vervoeren, denk ik. Ik moest het nu snel doen en had voor mijn gevoel de knoop iets te strak waardoor ik zijn benen maar moeilijk erin kreeg. Maar ik moet zeggen dat ik dat probleem ook altijd met de ringsling heb omdat ik de onderkant altijd op dezelfde lengte afgesteld laat staan. Ik vond het ook lastig om de doek om mijn schouder te draaien.

Voor deze knoop vond ik de doek nog vrij lang. De ringsling is economischer. Het grote voordeel van de ringsling is het kunnen verstellen. Ik kan mijn ringsling laten vieren als ik Ivan wat meer vrijheid wil geven en ik kan hem aantrekken als ik hem bijvoorbeeld een dutje wil laten doen. Maar de knoop is zó makkelijk dat ik me afvraag hoe zwaar die voordelen wegen als je iets meer ervaring hebt met het knopen van een korte doek. Als ik op stap zou gaan en niet zou weten in welke situaties ik precies beland dan zou een korte doek denk ik ideaal zijn vanwege de veelzijdigheid.
pi_81220148
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:03 schreef Tinuviel het volgende:
[ afbeelding ]
En even naar Mama lachen.
Wat een fijne foto.
  zondag 9 mei 2010 @ 19:11:01 #240
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81222169
quote:
Op zondag 9 mei 2010 08:59 schreef Webkim het volgende:

[..]

He da's jammer Maar bedankt voor de waarschuwing, scheelt me een dag onnodig thuiszitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')