abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80577412
Ik heb pas mijn middelste van 22 kilo nog op mijn rug gehad in een MT. Ging best
On zeh laptop
pi_80578154
Ohh Huup, mag ik ook?

En is prima, ik zie m wel met de post komen dan! We zijn in elk geval weer beter dus kunnen lekker dragen
pi_80579015
Dank voor de reacties dames, ik zou het dan graag een keer proberen met jouw MT, Huup!
Verdiep me tegen die tijd wel in knopen enzo.
pi_80579997
Je mag ook gerust nog aansluiten bij de mijne hoor.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_80580716
Oh sorry, er gaat er al een rond dus! Nou, als dat mag en ik Huup niet voor het hoofd stoot.....
pi_80580845
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:10 schreef bodpa09 het volgende:
Oh sorry, er gaat er al een rond dus! Nou, als dat mag en ik Huup niet voor het hoofd stoot.....
welnee
muppet

kijk maar hoor. Als je tzt alsnog wilt aansluiten, ook goed.

Ik ga komende week ofzo eens kijken of ik wat in elkaar kan zetten qua schema!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80588201
Huup ik krijg vanaf 3 mei de MT van YPPY, kun je daar rekening mee houden, dat ik ze niet tegelijk heb?
Het liefst zou ik hem in de week 24 willen hebben, dan ben ik de hele week vrij, en dus veel draagtijd.
Maar dat duurt nog een eind, dus kijk maar.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80588301
mijn foto's komen vanavond,lotte wilde zowaar nog even gedragen worden (onder protest,dat wel)
pi_80588447
Hmm twijfel. Ik wil de mt best proberen maar Leander wil niet zo graag meer. En ik vind het zonde dat ie hier dna maar ligt te niksen omdat meneer dan toch niet wil
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_80588479
Huup, mag ik ook aansluiten voor je mei tai? Ik vind hem mooi
En scheve lijntjes? Die zie ik toch niet hoor!
.... met gevoel voor drama....
pi_80607085
Huup mag ik me ook nog aansluiten, hij is zo mooi
Doe maar als laatste, Mette is nu pas 6 kilo dus nog aardig klein voor een Mei tai (toch?).

Wellen ligt maar mooi te wezen hier... We zijn behoorlijk ziek geweest. Morgen nog even dragen en dan gaat ie op de post richting Vlindur.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  Moderator donderdag 22 april 2010 @ 19:42:56 #37
5428 crew  miss_sly
pi_80607858
Linda, je had Eva echt niet op reis moeten sturen, hoor
Nou is het jouw schuld dat ik verliefd ben en heel nodig vind dat ik zo'n doek aan mijn bescheiden stash toevoeg

Wat een heerlijke doek is Eva Ik vond de reisdoeken altijd heel fijn om eens uit te proberen, maar bij Eva word ik echt hebberig: of niet doorsturen of er zelf een kopen

Het zal dan het laatste worden, natuurlijk, eventueel, enzo, maar ik ben verliefd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80607945
Miss_sly, je zou Eva wat mij betreft (mocht Linda dat goed vinden natuurlijk) mijn weekje ook mogen houden. Ik krijg Lotte momenteel echt met veel moeite in de doek en dat is ook niet altijd even leuk en dan vind ik het ook een beetje zonde om mee te doen en jij kunt hem dan echt nog gebruiken
pi_80608219
Mrien, wat jammer dat Lotte niet wil. Wat mij betreft maggie bij Miss blijven hoor

En Miss, wat leuk dat ze je zo bevalt
Lotte!
Noah!
pi_80608271
Ik heb al moeite om haar in de korte doek van Twinkly te stoppen, maar toen ze eenmaal zat vond ze het wel weer leuk ,dat wel gelukkig
Maar om dan nog een reisdoek te doen is een beetje te veel dan gok ik..
De manduca gaat trouwens wel goed gelukkig!
pi_80608327
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:54 schreef mrien het volgende:
Ik heb al moeite om haar in de korte doek van Twinkly te stoppen, maar toen ze eenmaal zat vond ze het wel weer leuk ,dat wel gelukkig
Maar om dan nog een reisdoek te doen is een beetje te veel dan gok ik..
De manduca gaat trouwens wel goed gelukkig!
Wat jammer, ook voor jou denk ik, of niet?
en stiekem vond ik het zo leuk dat er nog een Lotte in Eva gedragen werd, maar ik kan jouw Lotte natuurlijk moeilijk in een doek dwingen omdat ik dat zo leuk vind
Lotte!
Noah!
pi_80608338
Fijn is Eva he? Ik mis die doek hier ook nog steeds zo Voor Eva deed ik Esmee nog wel eens voor heel kort in de tricot slen, maar sinds Eva is dat niet meer wat het geweest is....ik ben verwend denk ik Nu mis ik gewoon echt een doek
pi_80608374
Ow, of ze gaat nog even terug naar Stiemie? Jullie vechten er maar om, ik hoor het wel
Lotte!
Noah!
pi_80608404
Oh nee zo bedoel ik het niet hoor. Ik moet gewoon voor mezelf een doek gaan kopen
pi_80608449
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:58 schreef Stiemie het volgende:
Oh nee zo bedoel ik het niet hoor. Ik moet gewoon voor mezelf een doek gaan kopen
Weet ik, maar je post bracht me op een idee, vandaar. Jij hebt tenslotte geen doek en Miss wel een paar. Of miss houdt d'r nog een paar daagjes extra en jij nog een volle week. Kijk maar.

hoe ging je sollicitatie?
Lotte!
Noah!
pi_80608534
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:59 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Weet ik, maar je post bracht me op een idee, vandaar. Jij hebt tenslotte geen doek en Miss wel een paar. Of miss houdt d'r nog een paar daagjes extra en jij nog een volle week. Kijk maar.

hoe ging je sollicitatie?
Die is gewoon weer verzet Morgen poging 3
pi_80608837
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:55 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Wat jammer, ook voor jou denk ik, of niet?
en stiekem vond ik het zo leuk dat er nog een Lotte in Eva gedragen werd, maar ik kan jouw Lotte natuurlijk moeilijk in een doek dwingen omdat ik dat zo leuk vind
Ja absoluut jammer! Maar ik wil het wel leuk houden en haar niet moeten dwingen
Ik had het ook erg leuk gevonden om mijn Lotte in jouw doek te dragen..
pi_80609858
Hierbij even een paar foto's van de doek van Twinkly

Een soort van kangaru achtige knoop

Op de rug (doek zit vrij laag nog, daarna aangepast)

Zwaaien naar de spiegel
  Moderator donderdag 22 april 2010 @ 21:54:27 #49
5428 crew  miss_sly
pi_80613463
ow mrien, wat jammer dat Lotte niet wil Ze zit er zo wel prima, zo te zien

Hoewel ik met moeite weer afstand doe van Eva, vind ik het voorstel om hem een weekje terug te doen naar Stiemie wel een goede, eigenlijk. Zoals je zegt, Linda, ik heb doeken, en Stiemie niet, dus die kan evan goed gebruiken. Dus Stiemie, roept u maar
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_80615958
Oh da's wel een heel verleidelijk aanbod dan Wat lief zeg! Maar alleen als je 'm zelf niet wil houden hoor want je hebt 'm al korter gehad. Per wanneer zou je 'm anders kwijtwillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')