welneequote:Op woensdag 21 april 2010 23:10 schreef bodpa09 het volgende:
Oh sorry, er gaat er al een rond dus! Nou, als dat mag en ik Huup niet voor het hoofd stoot.....
Wat jammer, ook voor jou denk ik, of niet?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:54 schreef mrien het volgende:
Ik heb al moeite om haar in de korte doek van Twinkly te stoppen, maar toen ze eenmaal zat vond ze het wel weer leuk ,dat wel gelukkig
Maar om dan nog een reisdoek te doen is een beetje te veel dan gok ik..
De manduca gaat trouwens wel goed gelukkig!
Weet ik, maar je post bracht me op een idee, vandaar. Jij hebt tenslotte geen doek en Miss wel een paar. Of miss houdt d'r nog een paar daagjes extra en jij nog een volle week. Kijk maar.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:58 schreef Stiemie het volgende:
Oh nee zo bedoel ik het niet hoor. Ik moet gewoon voor mezelf een doek gaan kopen
Die is gewoon weer verzetquote:Op donderdag 22 april 2010 19:59 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Weet ik, maar je post bracht me op een idee, vandaar. Jij hebt tenslotte geen doek en Miss wel een paar. Of miss houdt d'r nog een paar daagjes extra en jij nog een volle week. Kijk maar.
hoe ging je sollicitatie?
Ja absoluut jammer! Maar ik wil het wel leuk houden en haar niet moeten dwingenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:55 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Wat jammer, ook voor jou denk ik, of niet?
en stiekem vond ik het zo leuk dat er nog een Lotte in Eva gedragen werd, maar ik kan jouw Lotte natuurlijk moeilijk in een doek dwingen omdat ik dat zo leuk vind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |