Wat leuk!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef mrien het volgende:
Vandaag ben ik met de doek van Twinkly naar de opening van het nieuwe pand van mijn schoonvader en man geweest. Er werd veel volk verwacht dus toen we daar aankwamen Lotte al vrij snel op de rug geknoopt (vond ze prima gelukkig) en zo de boel even verkend. Na minuut of 15/20 was ze het wel een beetje zat en wou ze wel weer lopen, prima! Mooi nog even kunnen showen met de doek en kreeg ook al van iemand te horen dat haar dochter haar kinderen ook draagt in afrikaanse doeken
Wij hadden vanavond vossenjacht met school en middelste (18 kilo) werd op een gegeven moment echt moe en begon te "zeuren".quote:Op woensdag 21 april 2010 22:05 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik heb pas mijn middelste van 22 kilo nog op mijn rug gehad in een MT. Ging best
Vlindur wilde eind juni, ik weet niet of jouw datum haar ook uitkomt.quote:Op zondag 25 april 2010 09:46 schreef Stiemie het volgende:
Huup is het mogelijk dat ik met vlindur ruil? Of wilde vlindur speciaal die data? Dan kan de mt mee naar Texel
Wat heerlijk om te horen, Chan! Ik ben ook erg benieuwd naar foto's.quote:Op zondag 25 april 2010 08:42 schreef Chan het volgende:
Oeke, je doek is echt fantastischTimo heeft er gisteren op een verjaardag héérlijk in liggen slapen, terwijl hij normaal nooit in een doek wil slapen. Het was echt zó fijn
![]()
Hij knoopt wel wat lastig af voor, vanwege de dikte, maar hij draagt echt super licht! En de kleuren zijn zo mooi
Oh wat fijn want nu kan ik 'm een paar dagen mee naar texel nemen!quote:Op zondag 25 april 2010 14:47 schreef Vlindur het volgende:
De route van Yppy's MT is dit,
# BE (5-4/14-4)
# Tinuviel (15-4/23-4)
# Davinia (24-4/01-05)
# XxxKarinxxx (03-5/08-5)
# ssserpente (10-5/17-5)
...
# Vlindur (aan het einde)
# wickie (aan het einde) 18-5/24-5
# Twinkly (aan het einde) 25-05/31-05
# Vlindur (aan het einde) 1-6/7-6
Dus als Stiemie wil ruilen kan dat precies!![]()
Ik word helemaal MT enthousiast als ik dit zo lees!quote:Op maandag 26 april 2010 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Leuk om te zien idd!
Ik ben nog steeds zo blij dat ik mee gedaan heb, ik gebruik mijn MT echt zo vaak. Vandaag moest ik met 2 kindjes boodschappen doen. Normaal doe ik dan alleen het hoognodige omdat het niet past, kind in zitje van karretje en kind in maxicosi maar vandaag heb ik Sasha op mijn rug gegooid en Oscar slapend in de cosi bovenop de wagen en dat ging als een trein!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:56 schreef Twinkly het volgende:
Thijs wat zit je daar lekker bij mama Vlindur, vrolijkerd! Bij hem is de doek ineens heel stoer.
Jeeej foto's van mijn doekie![]()
Huup wat is Juul mooi! Dat stofje <3 Ik vind hem juist minder stoer dan Jut
quote:Op maandag 26 april 2010 23:09 schreef Kersjes het volgende:
Die foto's hierboven![]()
![]()
![]()
Jut & Jul gaan mee naar Center Parcs![]()
En ik zie mogelijkheden om te meeten met Karin
Thijs is niet van mij hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:56 schreef Twinkly het volgende:
Thijs wat zit je daar lekker bij mama, vrolijkerd! Bij hem is de doek ineens heel stoer.
Jeeej foto's van mijn doekie![]()
Huup wat is Juul mooi! Dat stofje <3 Ik vind hem juist minder stoer dan Jut
Geeft niksquote:Op dinsdag 27 april 2010 11:13 schreef Twinkly het volgende:
Oeps ik herken de mama's nog niet zo goed![]()
Wat een leuke foto's! Verstoppertje spelenEn wat een mooie rooie kat hebben jullie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |