dankjequote:Op donderdag 29 april 2010 12:03 schreef Twinkly het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind paars jullie mooi staan hoor Huup! je zei laatst dat het je niet stond toch?
Jeeeeeej voor Jut en Jul
QFTquote:Op donderdag 29 april 2010 20:17 schreef tessie het volgende:
Huup, wat een leuke foto's, vooral die laatste is super lief. En wat een leuk shirtje heeft Amélie aan
En leuke foto in hetWesterpark met 4 draagdoekmama's met mooie kindjes!
Zou zomaar kunnen Stiemie. Ik stond voor de deur van de fietsenwinkel van mijn oom, samen met mijn zusje en mijn neef. We hebben op een gegeven moment zijn konijnen even aan een halsband buiten laten lopenquote:Op donderdag 29 april 2010 20:34 schreef Stiemie het volgende:
Octopussy misschien zijn we mekaar dan wel tegengekomen vorig jaarGa je dit jaar weer naar de westerstraat? Wij waarschijnlijk wel!
Het was dat of er liep een man precies achter ons langsquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:40 schreef DaviniaHR het volgende:
leuke foto van ons idd! (al vallen de voeten van oeke eraf)
Lotte heeft geen haarquote:Op zaterdag 1 mei 2010 08:48 schreef Stiemie het volgende:
De doek zit wel een beetje los, maar dat komt door al mijn Amsterdamse tantes die toch even iets recht moesten doen en moesten kijken of ze er echt echt echt niet uit kon vallen enzo![]()
Linda ik zeg veeel roze strikjes in het haar van Lotte (dan kan ik nog even verder genieten van eva)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |