Het is echt een prachtige lap, heel mooi geweven!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef DaviniaHR het volgende:
hij is wel erg mooi, hoor!
wat is een manta?
Haha, de smaak te pakkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:46 schreef Vlindur het volgende:
Leuk! Rienk zie je helemaal niet![]()
Heb je nog meer doeken die je op reis wilt hebben?
Ik sta er niet meer tussenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef oeke het volgende:
Wat een leuke collage Mrien!![]()
Mijn hele schema is iets veranderd, want Kim en Jelief hebben aangegeven niet veel meer te dragen en hem dus liever niet krijgen. Dus ik heb hem iets verandert.
Als het niet uitkomt kunnen jullie het me laten weten? Ik twijfel vooral over de vakantie van Miss Sly.
1 april-12 april Macka
13 april-19 april HuupHuup
20 april-26 april Chan
27 april-3 mei Tinuviel
4 mei-10 mei Davinia
11 mei-17 mei Kersjes
18 mei-24 mei Miss Sly
Ok dan vrijdag gaan we oefenen. Jij bent me al een stap voor. Dan kan ik gelijk de buikknoop van je leren. Moet alleen de doek s'ochtends eerst ophalen.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:52 schreef DaviniaHR het volgende:
ik wilde je nog sms'en idd, maar vrijdag kan ik wel!
heb gister met de mt van orea geoefend, dus op de buik weet ik hoe het moet. tis simpeler dan een doek, dus mss zou iarl geinteresseerd kunnen worden.maar toch ben ik vooralsnog meer van de doek dan de mt, maar mss is die van yppy wel heel erg fijn...
voor op de rug moeten we ff youtube aanzwengelen dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
Maar van wassen wordt een doek weer stug, dus dan schiet je je doel voorbijquote:Op donderdag 15 april 2010 16:27 schreef DaviniaHR het volgende:
Stiemie, wat een geweldige foto van jou, die eerste foto!
huup, mooi verslag, hoor!
(Ach, en als je hem wat voor hi jdoorgaat, kan het toch wel? slapen met doek?)
miss, veel plezier met eva!
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:28 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik heb helaas weer geen foto'sik vergeet ze telkens te maken of het toestel mee te nemen. Had ik eigenlijk vandaag juist wel moeten doen, wat Eva is met Senna, schaap en mijzelve naar het Oosterpark geweest waar we gemeet hebben met oeke en Ko
oeke zag mooie, roze Eva al van verre aankomen, zei ze
Echt roze en echt meisjes, en mooi natuurlijk
We hebben gezellig in het gras gezeten en gekletst, terwijl Ko lekker rondscharrelde en Senna haar handjes niet vies wilde maken aan het grasDaarna hebben we op de terugweg wat boodschappen gedaan, en toen we bijna thuis waren, viel Senna in slaap
Dus hebben we nog maar even verder gewandeld en boodschappen gedaan, zodat ze even lekker in Eva kon dutten.
Het was weer een fijne dag met Eva!
Wat was het gezellig! En wat is Eva Roze! Wauw, al van ver zag ik een mama met een roze doek staan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:28 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik heb helaas weer geen foto'sik vergeet ze telkens te maken of het toestel mee te nemen. Had ik eigenlijk vandaag juist wel moeten doen, wat Eva is met Senna, schaap en mijzelve naar het Oosterpark geweest waar we gemeet hebben met oeke en Ko
oeke zag mooie, roze Eva al van verre aankomen, zei ze
Echt roze en echt meisjes, en mooi natuurlijk
We hebben gezellig in het gras gezeten en gekletst, terwijl Ko lekker rondscharrelde en Senna haar handjes niet vies wilde maken aan het grasDaarna hebben we op de terugweg wat boodschappen gedaan, en toen we bijna thuis waren, viel Senna in slaap
Dus hebben we nog maar even verder gewandeld en boodschappen gedaan, zodat ze even lekker in Eva kon dutten.
Het was weer een fijne dag met Eva!
Er komen zo wat foto's aan.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:16 schreef YPPY het volgende:
Dat is prima Vlindur.
Al drie dagen geen reisdoek foto's.![]()
Ow oeke, niet doen hoor! Ko is juist zo leuk met zijn enthousiasmequote:Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef oeke het volgende:
[..]
Wat was het gezellig! En wat is Eva Roze! Wauw, al van ver zag ik een mama met een roze doek staan.![]()
Ik vind Senna zo leuk!Lekker nuffig dametje, hoedje vasthouden en wegkijken van Ko als hij te druk deed.
![]()
Volgens mij moeten P. en ik ophouden samen met Ko heel hard Haa te roepen, dat vinden wij grappig, maar misschien is gewoon hoi zeggen als je iemand wil begroeten ook wel genoeg.
Hij werd zo lekker enthousiast van Senna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |