Het is echt een prachtige lap, heel mooi geweven!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:32 schreef DaviniaHR het volgende:
hij is wel erg mooi, hoor!
wat is een manta?
Haha, de smaak te pakkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:46 schreef Vlindur het volgende:
Leuk! Rienk zie je helemaal niet![]()
Heb je nog meer doeken die je op reis wilt hebben?
Ik sta er niet meer tussenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:36 schreef oeke het volgende:
Wat een leuke collage Mrien!![]()
Mijn hele schema is iets veranderd, want Kim en Jelief hebben aangegeven niet veel meer te dragen en hem dus liever niet krijgen. Dus ik heb hem iets verandert.
Als het niet uitkomt kunnen jullie het me laten weten? Ik twijfel vooral over de vakantie van Miss Sly.
1 april-12 april Macka
13 april-19 april HuupHuup
20 april-26 april Chan
27 april-3 mei Tinuviel
4 mei-10 mei Davinia
11 mei-17 mei Kersjes
18 mei-24 mei Miss Sly
Ok dan vrijdag gaan we oefenen. Jij bent me al een stap voor. Dan kan ik gelijk de buikknoop van je leren. Moet alleen de doek s'ochtends eerst ophalen.quote:Op woensdag 14 april 2010 14:52 schreef DaviniaHR het volgende:
ik wilde je nog sms'en idd, maar vrijdag kan ik wel!
heb gister met de mt van orea geoefend, dus op de buik weet ik hoe het moet. tis simpeler dan een doek, dus mss zou iarl geinteresseerd kunnen worden.maar toch ben ik vooralsnog meer van de doek dan de mt, maar mss is die van yppy wel heel erg fijn...
voor op de rug moeten we ff youtube aanzwengelen dan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |