Ik denk dat het ding onderhand voor extra gewicht moet worden aangetekendquote:Op woensdag 21 april 2010 09:33 schreef Loqi het volgende:
Hoeveel spulletjes zitten er nu eigenlijk in de doos? Want volgens mij heeft iedereen er meer ingedaan dan uitgehaald
Toen ik em had zat er al veel in, maar nu nog wel meer denk ik, vooral als iedereen er meer instopt dan ze eruit halenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:33 schreef Loqi het volgende:
Hoeveel spulletjes zitten er nu eigenlijk in de doos? Want volgens mij heeft iedereen er meer ingedaan dan uitgehaald
Iedereen die niet blauw is in de OP, valt mee, er zijn er nog 8 na Miss Moana geloof ik...quote:Op woensdag 21 april 2010 11:40 schreef MissJ het volgende:
![]()
Wie zijn deze ronde nou nog aan de beurt?
volgens mij ben ik onderhand nog bijna de enige?
Nee toch, wie dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:45 schreef MissJ het volgende:
ah ok, maar volgens mijn zijn een aantal niet-blauwen toch al geweest? Maar ik kan het fout hebben hoor
Hmm je hebt gelijk geloof ik haha, het klopt gewoonquote:
Dat is het ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:08 schreef Tammymara het volgende:
Mijn man dacht ook eerst dat het eetbaar was hoor ("het heet toch Cake! en er staat VEGAN"op!" ) en dan ruikt het ook nog zo lekker eetbaar!!
Wij kennen die winkel hier helemaal niet en die spulletjes dus ook niet
Ik heb Poes een hele strip paracetamol meegegeven, want ze zal wel een flinke kater hebben straks! Ik ben er erg blij mee in elk geval wat ik eruit heb gehaald en ik hoop dat "mijn"dingetjes straks ook iemand blij maken!
Lijkt me ook leuk om te zien dat mensen "iets van jou"uit de doos halen.Zo, en nu ga ik mijn bed in..Fijn dat jullie gelachen hebben om Poes
Och jeetje toch, wat naar!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Crientj, ik weet niet of je de OP nog aan kan passen, maar je mag mijn naam uit de lijst halen. In overleg met Nune heb ik besloten niet meer mee te doen, in verband met een verbroken relatie en op zoek moeten naar een nieuwe woning en alles. Fijn voor de overgebleven dames, dan zijn jullie weer wat sneller aan de beurt!. Ik blijf hier wel meelezen, ik vind het idee nog steeds heel erg leuk!
Ook van mij. Jeetje wat een stap, lijkt me doodeng...alhoewel ik er ook al eens voor heb gestaan. Succes, komt helemaal goed!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och jeetje toch, wat naar!
Misschien in de toekomst weer een keer!
Sterkte met het hele gedoe!
Ik heb je eruit gehaald. Veel sterkte!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Crientj, ik weet niet of je de OP nog aan kan passen, maar je mag mijn naam uit de lijst halen. In overleg met Nune heb ik besloten niet meer mee te doen, in verband met een verbroken relatie en op zoek moeten naar een nieuwe woning en alles. Fijn voor de overgebleven dames, dan zijn jullie weer wat sneller aan de beurt!. Ik blijf hier wel meelezen, ik vind het idee nog steeds heel erg leuk!
Wanneer heb je Nune een PM gestuurd? Ze is nu nogal druk dus het kan wel iets langer durenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:52 schreef -ladybird- het volgende:
Hallo allen! Leuk idee dit en aangezien ik ook een handen/nageltik heb zou ik het superleuk vinden om ook mee te doen, had Nune al een berichtje gestuurd maar ontvang niks terug! Kan iemand mij verder helpen? Thanx!
Sowieso kun je in deze ronde niet meer meedoen, maar misschien is de 2de ronde nog niet vol, maar dan zou je het even af moeten wachten wat Nune zegt.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:58 schreef -ladybird- het volgende:
Ja, afgelopen zaterdag of zondag, en zie dat ze vandaag ook al in dit topic heeft gereageerd...Misschien de PM over het hoofd gezien...gebeurt mij ook nog weleens
Ik zal het even aan haar doorgeven als ik haar spreek, maar denk dat ze het over het hoofd heeft gezien dan.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:58 schreef -ladybird- het volgende:
Ja, afgelopen zaterdag of zondag, en zie dat ze vandaag ook al in dit topic heeft gereageerd...Misschien de PM over het hoofd gezien...gebeurt mij ook nog weleens
Ik denk dat je 'm gewoon op de post kunt doen hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 19:56 schreef Tammymara het volgende:
Dames, Ik heb (nog) niks van Miss Moana gehoord, Moet ik daar eigenlijk op wachten of kan ik m gewoon op de post doen?
Whoops, sorry. Inderdaad wegens drukte vergeten!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:58 schreef -ladybird- het volgende:
Dubbel prijs!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:48 schreef miss--moana het volgende:
ow srry srry srry dames!! Dat ik niets heb laten horen maar heb zo een rare week achter de rug![]()
Ik heb dinsdag te horen gekregen dat ik en me vriend een huisje krijgen! Dus ben druk met het rondmaken van de papieren enzo.....Maar WauW ik krijg de doos![]()
Super!
Ik haal hem morgen gelijk op bij me mams, dus het komt helemaal goed uit dat hij gewoon verstuurd is hoor![]()
Wat een week! , ik krijg te horen dat ik een huisje heb en krijg ook nog eens De Doos
Ja, ik spreek uit ervaringquote:Op donderdag 22 april 2010 19:55 schreef Tammymara het volgende:
Miss Moana, Kan jij mij even geruststellen?
Ik was op het postkantoor en heb het huisnr zo overgeschreven als ik het gekregen heb in de PM.
dus 00-00
Volgens die vrouw was dat een onbekend huisnr/adres en zij heeft het streepje ertussenuit gehaald dus nu een viercijferig huisnr (zonder streepje)
Komt het dan aan???????
Aggos!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:57 schreef Tammymara het volgende:
Pfieuw
Ik zat al de hele dag te zweten: Wat nou als het niet lukt, dan komt ie niet aan, en heb ik m kwijtgemaakt!! oh nee!! ik had m mee naar huis moeten nemen!!!
Gelukkig voor niks
Oww die komt wel aan hoor!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:55 schreef Tammymara het volgende:
Miss Moana, Kan jij mij even geruststellen?
Ik was op het postkantoor en heb het huisnr zo overgeschreven als ik het gekregen heb in de PM.
dus 00-00
Volgens die vrouw was dat een onbekend huisnr/adres en zij heeft het streepje ertussenuit gehaald dus nu een viercijferig huisnr (zonder streepje)
Komt het dan aan???????
Verkeerde account?quote:
haha erg he! ik ben ook veeel te ongeduldigquote:Op zondag 25 april 2010 18:00 schreef PartyHardy het volgende:
Al 5 dagen geen verslagje..afkicken haha
kun je in dat geval dan niet even aan iemand anders vragen om 'm weg te brengen?quote:Op zondag 25 april 2010 21:31 schreef MissJ het volgende:
Spannend![]()
alvast ter info... voor als ik de doos ga ontvangen.. ik heb alleen op vrijdags (en dan is het a.s. vrijdag koninginnedag, dus postkantoor dicht denk ik op vrijdag en die vrijdag daarna de 7e ben ik niet thuis...) de mogelijkheid 'm naar het postkantoor te brengen, dus kan zijn dat ie dus bij mij wat langer blijft hangen
zou kunnen, maar gaat helaas wel lastig worden.quote:Op zondag 25 april 2010 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je in dat geval dan niet even aan iemand anders vragen om 'm weg te brengen?
buurvrouw, vriendin, moeder, collega....quote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
zou kunnen, maar gaat helaas wel lastig worden.
Ik woon namelijk alleen.
Dat kan ook nogquote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef PartyHardy het volgende:
Kunnen we anders niet zorgen dat Miss J hem een tijdje nog niet krijgt, en dan wanneer het beter uitkomt? dat is misschien voor iedereen fijner dan..
quote:Op zondag 25 april 2010 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
buurvrouw, vriendin, moeder, collega....Denk namelijk dat er echt mensen gek worden als de doos ergens 3 weken staat
ik vind het prima hoor.quote:Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef PartyHardy het volgende:
Kunnen we anders niet zorgen dat Miss J hem een tijdje nog niet krijgt, en dan wanneer het beter uitkomt? dat is misschien voor iedereen fijner dan..
Ja dat kan natuurlijk, dat je echt geen mogelijkheid hebt, maar drie weken is voor de meeste ongeduldige nagelmeissies echt veel te langquote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik vind het prima hoor.
Sorry ladies, ik werk 4 dagen, 9 uur per dag en werk in een andere stad dan waar ik woon, dus heb gewoon echt geen andere mogelijkheid dan de doos op mijn vrije dag dag (en dat is vrijdags) naar het postkantoor te brengen
En nu komen er 2 vrijdagen aan waarop er ook dan geen mogelijkheid is, aankomende ivm koninginnedag en die daarna omdat ik dan waarschijnlijk niet thuis ben een aantal dagen.
nee gaat niet lukken, ga niet met die megadoos de trein inquote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk, dat je echt geen mogelijkheid hebt, maar drie weken is voor de meeste ongeduldige nagelmeissies echt veel te lang![]()
Maar wegbrengen kan toch wel in de stad waar je werkt, dat maakt toch niet uit waar je het doet?
Ah okee, nee dan schiet het inderdaad niet opquote:Op zondag 25 april 2010 22:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee gaat niet lukken, ga niet met die megadoos de trein in+ in de buurt waar ik werk is geen postkantoor te bekennen
loopt wel los inderdaadquote:Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef princess-a het volgende:
Er is vast wel een mogelijkheid om als MissJ de volgende zou zijn dit even om te draaien met een volgende omdat de doos anders zo lang stil ligten misschien is het wel helemaal niet nodig
dat dus, even afwachten, wie weet is het niet nodig jaquote:Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef princess-a het volgende:
Er is vast wel een mogelijkheid om als MissJ de volgende zou zijn dit even om te draaien met een volgende omdat de doos anders zo lang stil ligten misschien is het wel helemaal niet nodig
Op zaterdag kan toch ook???quote:Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik vind het prima hoor.
Sorry ladies, ik werk 4 dagen, 9 uur per dag en werk in een andere stad dan waar ik woon, dus heb gewoon echt geen andere mogelijkheid dan de doos op mijn vrije dag dag (en dat is vrijdags) naar het postkantoor te brengen
En nu komen er 2 vrijdagen aan waarop er ook dan geen mogelijkheid is, aankomende ivm koninginnedag en die daarna omdat ik dan waarschijnlijk niet thuis ben een aantal dagen.
Jaahh die stripers zijn cool!!! Wil ze al heel lang maar kan niet met E-bay overweg (anders had ik er al een hele zooi gehad) en was dus erg blij dat er stripers in De Doos zatenquote:Op maandag 26 april 2010 21:16 schreef Tammymara het volgende:
Hey, Wat een hoop van mijn dingen
(zijn het nou twee of drie armbandjes? kan het niet zienEn welke luchtjes? Monster of fles
)
Wist wel dat die flakies en stripers er niet lang in zouden zitten hahahaha.
Leuk verslag en Bernies, veel plezier!
Leuk is dat he, ik heb ook al redelijk wat van 'mijn' lakjes en veel parfummonsters voorbij zien komen en hoop echt dat diegene er dan heul blij mee isquote:Op maandag 26 april 2010 22:38 schreef Juud- het volgende:
Jaaa leuk verslag! De dames die de doos al hebben gehad zullen hun eigen lakjes ook wel herkennen..ik vin d het leuk om te zien als er lakjes die ik erin heb gedaan, uitgehaald worden. Dat je iemand blij maakt met iets wat je zelf niet gebruikt.
Bernies: enjoy!!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:16 schreef Tammymara het volgende:
Ik weet niet wie het monstertje "Boss Orange"erin gestopt heeft,Maar die vond ik zo lekker! Die heb ik mijn man laten ruiken " Lekker hé"en gisteren kwam ie van zijn opnames thuis en had een fles ervan bij zich!!!!!
![]()
Ooh geweldig zo'n man die van dat soort dingetjes onthoud en je daarmee verwend!quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:16 schreef Tammymara het volgende:
Ik weet niet wie het monstertje "Boss Orange"erin gestopt heeft,Maar die vond ik zo lekker! Die heb ik mijn man laten ruiken " Lekker hé"en gisteren kwam ie van zijn opnames thuis en had een fles ervan bij zich!!!!!
![]()
Dat was ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:16 schreef Tammymara het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat was ikLekker is ie he! riekt naar mandarijnen enzo
Hahaha wat goed van hem! Doe mij zo'n kerelquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:59 schreef Tammymara het volgende:
[..]
dank je wel dus
Ja hij ruikt heel lekker en daarna ruikt ie naar vanille! helemaal geweldig. En het leukste: Hij is de ici paris ingelopen,heeft gezegd "mijn vrouw had een proefmonstertje, ze vond het lekker, het rook een beetje citrussig en het is van Hugo of Boss.. Goed hé! Ben dus heel blij met jou(dat je dat monsterje erin hebt gedaan
)
Neeeeeeeeeeeee.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:25 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Over dit topic toch hoop ik, en niet over mijn kerel
Ik snap het nietquote:Op woensdag 28 april 2010 20:09 schreef bernies het volgende:
Donna moet nog een nachtje bij de voordeur slapen.... en vrouwtje wordt gek van het gemauw bij de deur als een bus die lijkt op de pakketjesmevrouwbus langs komt....
Maar morgen krijgt ze wel appeltaart!
Ik verwacht niet dat er morgen post word gebracht. De donald duck kwam ook vandaag ipv morgen.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:39 schreef bernies het volgende:
De Doos is er nog niet..... Morgen misschien?
bedenk ik me nu net ook, nog een dag langer wachten....quote:Op donderdag 29 april 2010 20:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er morgen post word gebracht. De donald duck kwam ook vandaag ipv morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nune, ik doe het wel. We msn-nen wel even! Als ik zo thuis benquote:Op zondag 2 mei 2010 21:17 schreef Nune het volgende:
Ik vind het ontzettend leuk om al jullie verslagen te lezen en om te kijken wat er allemaal uitgevist word, maar ik hoor van nogal wat dat de doos tegenviel. Het is bedoeld als een nagellakdoos (+wat verzorgingsspullen) maar de doos word volgestampt met parfummonsters, zeepjes en van alles en nog wat wat niets met het originele idee van doen heeft. Begrijp me niet verkeerd, ik vind parfum en zeepjes heerlijk maar ik kan me de teleurstelling begrijpen als je de doos opendoet en er rollen 9234298 monsters uit.De doos is niet bedoeld om afgedankte zooi in te mikken maar om een leuk pakketje samen te stellen waar de andere uit kan graaien!
Dit, wat gemekker en het feit dat ik ontzettend druk ben zorgen ervoor dat ik er eigenlijk niet zo'n zin meer heb om de boel te regelen. Ik vind het heel jammer maar ik heb er gewoon niet zo de puf voor ook al is het zoiets kleins.De volgende ronde ga ik dus niet meer organiseren, maar als er iemand is die dat wel graag wilt dan kan het natuurlijk gewoon door blijven gaan. Als ik dan de doos terug heb haal ik er wat uit en stuur ik het op naar degene die dit wel leuk lijkt om te doen, dus laat wat van je horen.
Da's prima hoor poppedop!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nune, ik doe het wel. We msn-nen wel even! Als ik zo thuis benIs ook makkelijker, kun je mij gewoon achteraan zetten
Ik begrijp je helemaal. En denk dat SQ een goede opvolger gaat zijn!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:17 schreef Nune het volgende:
Ik vind het ontzettend leuk om al jullie verslagen te lezen en om te kijken wat er allemaal uitgevist word, maar ik hoor van nogal wat dat de doos tegenviel. Het is bedoeld als een nagellakdoos (+wat verzorgingsspullen) maar de doos word volgestampt met parfummonsters, zeepjes en van alles en nog wat wat niets met het originele idee van doen heeft. Begrijp me niet verkeerd, ik vind parfum en zeepjes heerlijk maar ik kan me de teleurstelling begrijpen als je de doos opendoet en er rollen 9234298 monsters uit.De doos is niet bedoeld om afgedankte zooi in te mikken maar om een leuk pakketje samen te stellen waar de andere uit kan graaien!
Dit, wat gemekker en het feit dat ik ontzettend druk ben zorgen ervoor dat ik er eigenlijk niet zo'n zin meer heb om de boel te regelen. Ik vind het heel jammer maar ik heb er gewoon niet zo de puf voor ook al is het zoiets kleins.De volgende ronde ga ik dus niet meer organiseren, maar als er iemand is die dat wel graag wilt dan kan het natuurlijk gewoon door blijven gaan. Als ik dan de doos terug heb haal ik er wat uit en stuur ik het op naar degene die dit wel leuk lijkt om te doen, dus laat wat van je horen.
krijg jij ook nog gelijk met dat je als 17e, of nouja, als laatste aan de beurt bentquote:Op zondag 2 mei 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nune, ik doe het wel. We msn-nen wel even! Als ik zo thuis benIs ook makkelijker, kun je mij gewoon achteraan zetten
Goed plan van SQ om wat regels op te stellen zodat het voor iedereen een echt suprise is!quote:
ik heb nog wel een doosje aerius voor je liggen....quote:Op zondag 2 mei 2010 22:22 schreef karoltje het volgende:
Ik lees hier altijd stiekem mee (leuk om te zien wat er uit de doos gehaald wordt). Maar ben ik nou de enige die vreselijke jeuk krijgt van dat kinderlijke gezweem rondom dat knuffelpoesje?.
Edit; zie nu de foto van Nune en dat is toch echt wel dramatischquote:Op zondag 2 mei 2010 22:35 schreef Lindytje het volgende:
Jammer dat het eerste concept van de doos zo verloren is gegaan... Ik zal kijken wat ik er nog uit kan vissen (vast nog wel iets leuks!) Ik ben benieuwd!
had je dit verwacht ja?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
omg, precies waar ik bang voor was
Ik ga me ff installeren hier, dan ga ik reageren
Ik heb 'm gelezen, ga zo reageren, even msn spits hierquote:Op zondag 2 mei 2010 23:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
had je dit verwacht ja?ik schrik er eerlijk gezegd wel van, wat een rommel
SQ je hebt pm! Baal ook wel voor jou Nune, dit was indd niet de bedoeling
En terecht!!quote:Op zondag 2 mei 2010 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
nee maar ff serieus, ik heb er al over na zitten denken, en ik ga een hele strenge juf worden
Ook daar heb ik over nagedacht en de route moet dus misschien wat minder random worden. Ik zeg misschien. En ik hoop dat princess-a me daar bij wil helpen als co-coordinatricequote:Op zondag 2 mei 2010 23:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En terecht!!
(mogen bij jou ook mensen meedoen die al mee hebben gedaan... en nu achterin de rit zaten...)
ik heb er geen roze ingedaan hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 23:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb al 36 tinten roze.... dat is nog veel erger
Dat vind ik een goed idee, ik ben namelijk 1 van de dames die nog aan de beurt moet komen en als ik nu zie wat erin zit denk ik, als ik heel eerlijk ben ... laat maar, ik hoef die doos met wat er nu inzit nietquote:Op zondag 2 mei 2010 23:11 schreef princess-a het volgende:
Misschien is het een idee om hem nu wat eerder te stoppen en de mensen die nog aan de beurt kwamen in ronde 2 als eerste aan de beurt te laten? Ik wil SQ echt wel ermee helpen en misschien kunnen we er samen weer wat leuks van maken
Dat is al half beslotenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:11 schreef princess-a het volgende:
Misschien is het een idee om hem nu wat eerder te stoppen en de mensen die nog aan de beurt kwamen in ronde 2 als eerste aan de beurt te laten? Ik wil SQ echt wel ermee helpen en misschien kunnen we er samen weer wat leuks van maken
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Dit is dus precies waarom ik Fok mijd lately, ff serieus. Voor zichzelf alleen Soppies en China Glaze goed genoeg vinden, en lekker pochen met bestellijstjes van de duurste shit. En voor een ander is Essence, of nog erger Max Nails, nog net goed genoeg. Moet toch zeggen dat ik na al die posts over wekelijkse $40 + TD bestellingen wel wat meer had verwacht.
Ok helemaal prima, ik wacht je pm afquote:Op zondag 2 mei 2010 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
NOU OKEE DAN!
Bij deze neem ik de stok NU over. Bernies stuurt de Doos naar mij, ik ga inventariseren, en ga nieuwe spelregels maken. Samen met princess-a ga ik dan de strenge regie voeren over dit LEUKE initiatief dat vooral zo moet blijven! De dames die nog op de rol zaten krijgen nog een PM van mij.
Morgen meer want nu is het laat
hmmquote:Op zondag 2 mei 2010 22:52 schreef Nune het volgende:
Nou wat betreft het concept, dat is inderdaad grotendeels verdwenen. Ik vind dit behoorlijk tegenvallen en ik baal onwijs voor degenen die hier nog na komen. Dus hierbij, sorry, voor de doos gevuld met een hoop dingen die ik zelf niet had verwacht en jullie waarschijnlijk ook niet. Ik denk dat er heel wat geëvalueerd kan worden als ik dit zo zie.
[ afbeelding ]
Ik vind het ook minder leuk dan aan het begin, ik lees vaak alleen nog maar over mensen die dure merk lakjes gekocht hebben enzo. Ik ben ook nog aan de beurt en ga akkoord met de nieuwe regeling maar ik zou het wel nog heel leuk vinden om alle berichtjes en kaartjes van mensen te lezenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Dit is dus precies waarom ik Fok mijd lately, ff serieus. Voor zichzelf alleen Soppies en China Glaze goed genoeg vinden, en lekker pochen met bestellijstjes van de duurste shit. En voor een ander is Essence, of nog erger Max Nails, nog net goed genoeg. Moet toch zeggen dat ik na al die posts over wekelijkse $40 + TD bestellingen wel wat meer had verwacht.
die snap ik niet herlemaal.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Die gaan er uiteraard in terug, maar de regels worden wat scherper. Ik zal morgen op mijn gemak een nieuw topic hiervoor aanmakenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:36 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik vind het ook minder leuk dan aan het begin, ik lees vaak alleen nog maar over mensen die dure merk lakjes gekocht hebben enzo. Ik ben ook nog aan de beurt en ga akkoord met de nieuwe regeling maar ik zou het wel nog heel leuk vinden om alle berichtjes en kaartjes van mensen te lezen
Ook jij komt vooraan straks, net als PartyHardy en MissJquote:Op zondag 2 mei 2010 23:38 schreef Mirjam het volgende:
en ik was dus ook nog in de beurt, ik vind dit héél erg jammer
Dat heb ik nu al een paar keer gelezenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Voor zichzelf alleen Soppies
opi'squote:Op maandag 3 mei 2010 00:01 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Dat heb ik nu al een paar keer gelezen
WTF zijn soppies???
De zinnige spullen gaan door. De zooi gaat nog wat mee gebeuren. Maar weet nog niet helemaal watquote:Op maandag 3 mei 2010 00:18 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd (Mag ik dat vragen?) Waar de spullen heen gaan die in de doos zitten die wél nagel-gerelateerd en geen rotzooi zijn..(Nieuwe ronde?)
Ik bedoel bijv de vijlen,de stempelsetjes,etc
Maar ook de spullen die er niet in "horen", wat gaat daarmee gebeuren?
(Sorry, ben lastig en kan misschien beter tot morgen wachten met de nieuwe regels en zo,maar wilde het weten en kan toch nog niet slapen)
Ik had dat schrift (als eerste in de rij) er juist ingedaan zodat we dit soort dingen bij konden houden, dan zie je vanzelf waar het fout is gegaan en kun je ook zien wat er voor jou in heeft gezeten. Leek mij heel leuk eigenlijkquote:Op zondag 2 mei 2010 23:59 schreef Tammymara het volgende:
Ik denk ook dat dat schriftje, wat je eruit hebt gehaald en wat je erin hebt gedaan de volgende keer beter achterwege kan blijven.
Ik vind dat ook nog steeds een goed idee, en leuk om terug te zien ook..... (en voor SQ wel handig om te zien waar het de mist in ging)quote:Op maandag 3 mei 2010 10:21 schreef Loqi het volgende:
Ik had dat schrift (als eerste in de rij) er juist ingedaan zodat we dit soort dingen bij konden houden, dan zie je vanzelf waar het fout is gegaan en kun je ook zien wat er voor jou in heeft gezeten. Leek mij heel leuk eigenlijk
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Top dat je dit wilt doen en Nune hartstikke bedankt. Hoop dat de 2e ronde zonder enige drama kan worden gestart met duidelijke regels en leuke lakjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik lees toch een hoop onderbuikgevoelens hier. Kennelijk speelt het probleem al wat langer en is zoeper tot nu toe de enige geweest die zich daar over uit durfde te laten. In ieder geval is het mij wel redelijk duidelijk waar het probleem in zit. Ik heb ook een hoop tips meegekregen van mensen om dit gehannes in de toekomst te voorkomen. En ik denk dat dat ook zeker gaat lukken.
Mijn idee is, dat de meeste mensen (niet iedereen) net even iets minder tofs terug heeft gestopt dan er uit is gehaald. Het klinkt heel flauw, maar ik vind 2 sheer roze lakjes voor 1 tof glitterlakje (bij wijze van spreken) gewoon een kutdeal. Dan mag de winkelwaarde ongeveer hetzelfde zijn, maar als je al ziet dat de doos vol zit met roze en blanke lak, vind ik het achterlijk om er NOG meer van hetzelfde bij te gooien. Als er al 3 vijlen in zitten, waarom gooi je er dan nog 1 bij? En niet iedereen heeft dat gedaan, maar als iedereen er net iets minder leuks in terug doet dan er uit is gehaald, dan heb je na 15 deelnemers dus een doos vol "bagger".
En wat ik al eerder zei: meer is niet beter. Je schuldgevoel afkopen door er maar gewoon heel veel in te gooien, daar heeft de volgende niets aan. Van een doos vol essence en catrice die je bij elke kruidvat om de hoek voor een paar duppies kan gaan halen wordt ook niemand blij. Wat al eerder is aangegeven: als je niet fair kan ruilen, pak het dan niet uit de doos. Of, als er vier toffe lakjes in liggen en je kan maar 1 tof lakje terug doen, pak dan de tofste. En laat de rest voor wat het is. En hou die neon actionlakjes die niemand wil ook gewoon in je eigen kast. Het is niet voor niets dat er nooit op wordt gereageerd in het swaptopic.
Het is een kwestie van vertrouwen waarvan ik in het begin dacht dat het vanzelf wel goed zou komen, maar dat is helaas dus niet het geval. En dat betekent dat we wat strenger moeten zijn in het bewaken van de kwaliteit. Niet om de lol te verpesten, maar juist om de lol er in te houden. Ik hoop dat iedereen dat begrijpt.
Naja, als ik morgen die doos heb ga ik de schade wel opnemen
Hey, dat ik kromme dingen recht kan lullen is een feit, heb niet voor niets een diploma marketingcommunicatiequote:Op maandag 3 mei 2010 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
Al gedacht aan een carriere in de politiek SQ?
Ik wil hier graag nog even op reageren, want volgens mij heb je mijn punt toen niet helemaal begrepen. Jij vond het erg dat je Nfu.Oh eruit was gepakt die je met pijn in je hart er in had gedaan - doe het dan niet. Als je het zonde vind moet je niet meedoen. Daarnaast kreeg ik ook een PM van je waarin niet gestaan heeft dat je er een raar gevoel aan overhoudt, alleen dat Crientj de boosdoener was. Dat vloog bij mij in het verkeerde keelgat.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik had het dus eerder gezegd maar dat viel niet in goede aarde.... Toen ik de doos nog in het begin van de route had zaten er echt heel veel leuke dingen in. Ik heb zelf ook 3 of 4 china glazes (o.a. Altantis, Awaken en QT), 2 nfu oh´s, een mini OPI en een etos lakje ingedaan (en nog wat spulletjes - nagellakremover, wattenschijfjes en nagelolie). Die zijn er toen bijna gelijk weer uitgehaald (an sich niet erg), en toen werd aangegeven dat er wel vooral verzorgingsspulletjes in teruggestopt werden en niet veel lakjes. Sindsdien heb ik er niet echt meer China glaze's etc uit zien komen.....
Misschien krijg ik nu wel weer een knauw omdat ik een oude 'rel' aanwakker, maar toen had ik gevoelsmatig al het idee dat het mis ging als er geen 'eerlijke' deals werden gemaakt, terwijl dit wél in de regels stond. Nune gaf aan dat ik ernaast zat en dat de doos gewoon leuk moest blijven, maar nu geeft Nune aan dat ze teleurgesteld is dat er zoveel 'rotzooi' inzit. Dat is dus het enige geweest wat ik aan wilde stippen, omdat de doos toch leuk en 'wow!' moest blijven, maar dit werd toen helaas een beetje verkeerd geïnterpreteerd.
Dan hadden toch van begin af aan die regels beter in acht genomen moeten worden? Ruil CG niet met Essence, maar met een andere CG of P2 of in ieder geval een iets 'unieker' lakje. En als je dat niet hebt, dan laat je het gewoon in de doos zitten en gaat het door naar de volgende. Dat klinkt misschien rot, maar zo gebeurt het dus wel dat je een rommeldoos krijgt...
Zoveel monstertjes etc zaten er trouwens nog niet in toen ik de doos had, het is wel héél erg veel geworden, maar an sich is dat niet eens heel erg als er daarnaast nog steeds de leuke basis van nagellak inzit, maar dan moet je ook de afspraak maken dat je er alleen monstertjes in mag stoppen als je er ook weer monstertjes uithaalt....
Desondanks Nune wil ik je toch bedanken dat je dit leuke idee hebt opgestart en het is jammer dat het voor jou zo'n teleurstelling is geworden.
SQen Princess-a, weet zeker dat het met jullie goedkomt voor een volgende ronde!
Ik vond het niet erg dat hij eruit was gepakt, maar dat er niks bijzonders voor terug ingegaan was, dat is wat ik aangaf, in combinatie met de 3 CG's. Bij Crientj was het de eerste keer dat dat duidelijk gebeurde, dus als ik geen naam genoemd had, dan was het nog obvious geweest en dan noem ik dingen liever bij hun naam dan schijnheilig omslachtig te moeten doen. Ik ben er absoluut niet boos om, maar ik vond het toen gewoon rot dat er zoveel leukere lakjes uitgehaald werden - uiteindelijk ongeacht of ze nu van mij of iemand anders waren - terwijl er verzorgingsspulletjes voor werden teruggestopt. En je ziet wat ervan gekomen is: doordat toen iedereen zei dat het helemaal ok was en dat het niet erg was, is het nu een doos van teleurstellingen geworden met heel veel monsters en enkel nog mwoah-lakjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:57 schreef Nune het volgende:
Jij vond het erg dat je Nfu.Oh eruit was gepakt die je met pijn in je hart er in had gedaan - doe het dan niet. Als je het zonde vind moet je niet meedoen.
Ik denk voor de mensen die nog moeten en dan daarna doorgestuurd worden naar de mensen die zich opgegeven hadden voor de 2e ronde.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:58 schreef Tamashii het volgende:
Swapdoos 2 is zeker voor de mensen die nu nog moeten?Want ik had me ook nog opgegeven voor ronde 2.
En verder wat jij zegtquote:Op maandag 3 mei 2010 11:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk voor de mensen die nog moeten en dan daarna doorgestuurd worden naar de mensen die zich opgegeven hadden voor de 2e ronde.
En kunnen we dat nu al doen?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
ohja.
IEDEREEN DIE ZICH AL HAD OPGEGEVEN VOOR DE TWEEDE RONDE SWAPDOOS MOET ZICH OPNIEUW AANMELDEN BIJ MIJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |