SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nune, ik doe het wel. We msn-nen wel even! Als ik zo thuis benquote:Op zondag 2 mei 2010 21:17 schreef Nune het volgende:
Ik vind het ontzettend leuk om al jullie verslagen te lezen en om te kijken wat er allemaal uitgevist word, maar ik hoor van nogal wat dat de doos tegenviel. Het is bedoeld als een nagellakdoos (+wat verzorgingsspullen) maar de doos word volgestampt met parfummonsters, zeepjes en van alles en nog wat wat niets met het originele idee van doen heeft. Begrijp me niet verkeerd, ik vind parfum en zeepjes heerlijk maar ik kan me de teleurstelling begrijpen als je de doos opendoet en er rollen 9234298 monsters uit.De doos is niet bedoeld om afgedankte zooi in te mikken maar om een leuk pakketje samen te stellen waar de andere uit kan graaien!
Dit, wat gemekker en het feit dat ik ontzettend druk ben zorgen ervoor dat ik er eigenlijk niet zo'n zin meer heb om de boel te regelen. Ik vind het heel jammer maar ik heb er gewoon niet zo de puf voor ook al is het zoiets kleins.De volgende ronde ga ik dus niet meer organiseren, maar als er iemand is die dat wel graag wilt dan kan het natuurlijk gewoon door blijven gaan. Als ik dan de doos terug heb haal ik er wat uit en stuur ik het op naar degene die dit wel leuk lijkt om te doen, dus laat wat van je horen.
Da's prima hoor poppedop!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nune, ik doe het wel. We msn-nen wel even! Als ik zo thuis benIs ook makkelijker, kun je mij gewoon achteraan zetten
Ik begrijp je helemaal. En denk dat SQ een goede opvolger gaat zijn!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:17 schreef Nune het volgende:
Ik vind het ontzettend leuk om al jullie verslagen te lezen en om te kijken wat er allemaal uitgevist word, maar ik hoor van nogal wat dat de doos tegenviel. Het is bedoeld als een nagellakdoos (+wat verzorgingsspullen) maar de doos word volgestampt met parfummonsters, zeepjes en van alles en nog wat wat niets met het originele idee van doen heeft. Begrijp me niet verkeerd, ik vind parfum en zeepjes heerlijk maar ik kan me de teleurstelling begrijpen als je de doos opendoet en er rollen 9234298 monsters uit.De doos is niet bedoeld om afgedankte zooi in te mikken maar om een leuk pakketje samen te stellen waar de andere uit kan graaien!
Dit, wat gemekker en het feit dat ik ontzettend druk ben zorgen ervoor dat ik er eigenlijk niet zo'n zin meer heb om de boel te regelen. Ik vind het heel jammer maar ik heb er gewoon niet zo de puf voor ook al is het zoiets kleins.De volgende ronde ga ik dus niet meer organiseren, maar als er iemand is die dat wel graag wilt dan kan het natuurlijk gewoon door blijven gaan. Als ik dan de doos terug heb haal ik er wat uit en stuur ik het op naar degene die dit wel leuk lijkt om te doen, dus laat wat van je horen.
krijg jij ook nog gelijk met dat je als 17e, of nouja, als laatste aan de beurt bentquote:Op zondag 2 mei 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nune, ik doe het wel. We msn-nen wel even! Als ik zo thuis benIs ook makkelijker, kun je mij gewoon achteraan zetten
Goed plan van SQ om wat regels op te stellen zodat het voor iedereen een echt suprise is!quote:
ik heb nog wel een doosje aerius voor je liggen....quote:Op zondag 2 mei 2010 22:22 schreef karoltje het volgende:
Ik lees hier altijd stiekem mee (leuk om te zien wat er uit de doos gehaald wordt). Maar ben ik nou de enige die vreselijke jeuk krijgt van dat kinderlijke gezweem rondom dat knuffelpoesje?.
Edit; zie nu de foto van Nune en dat is toch echt wel dramatischquote:Op zondag 2 mei 2010 22:35 schreef Lindytje het volgende:
Jammer dat het eerste concept van de doos zo verloren is gegaan... Ik zal kijken wat ik er nog uit kan vissen (vast nog wel iets leuks!) Ik ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |