abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 mei 2010 @ 12:00:03 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_80898068
Hup Doos!
disclaimer
  zondag 2 mei 2010 @ 14:29:08 #127
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80931382
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
Hup Doos!
Dat!!
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 2 mei 2010 @ 15:34:16 #128
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_80933816
Het lijkt wel steeds langer te duren allemaal, haha of ligt dat gewoon aan mij ?
Er zitten voort hele weken tussen maar het is ook wel een beetje verslavend moet ik zeggen
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_80935122
De Doos is ontvangen!

Toen ik de doos open deed rook ze helemaal naar de Douglas een mix van luchtje en hebbedingetjes.....

Op de grond maakte ik de doos open, de katten waren nergens te bekennen....Wat ik dus echt niet snapte...

Maar blijkbaar roken ze toch iets, Flo ging op onderzoek uit......Donna blijft nog op de achtergrond

Poes merkte dat blijkbaar en stak zijn koppie omhoog

En toen kwam de lieve begroeting...

Toen zag Poes dat er nog zo'n withaarbeest rondloopt....

Poes werd toen meegenomen naar de slaapplaats om samen met Flo te gaan dromen en bij te komen van de reis...

Poes ligt nu samen met Flo te snurken.....

Wat vrouwtje de tijd gaf om eens flink te graven
pi_80935260
Ik vergeet nog iets geloof ik...wat is het ook alweer...

O ja !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 2 mei 2010 @ 16:44:55 #131
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80937092
Poes met poes
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_80937530
Poes vroeg of ie hier mocht blijven wonen
pi_80937906
Wat een lieve foto's
  zondag 2 mei 2010 @ 17:46:25 #134
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80939546
Wat een lieve foto's met de poezen!!
Leuk verslag!!

Ennnnnn: Ik krijg De Doos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gelukkig ben ik zo kansloos dat ik de hele week thuis ben, dus hier zal ie waarschijnlijk maar een dagje zijn
pi_80940365
Lol!

Veel plezier Lindytje
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 2 mei 2010 @ 19:09:15 #136
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_80942426
Jaaaah De Doos heb je ontvangen!!
Ik zat serieus echt helemaal in de stress, elke keer maar bellen of er een grote doos was afgeleverd bij mij thuis. Maar hij is weer terecht

Leuke spulletjes heb je eruit gehaald!

Ennnnn.....Lindytje veel plezier met De Doos!
  zondag 2 mei 2010 @ 19:20:01 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_80942813
Poesjes! en wat een bescheiden buit
disclaimer
pi_80947547
Ik vind het ontzettend leuk om al jullie verslagen te lezen en om te kijken wat er allemaal uitgevist word, maar ik hoor van nogal wat dat de doos tegenviel. Het is bedoeld als een nagellakdoos (+wat verzorgingsspullen) maar de doos word volgestampt met parfummonsters, zeepjes en van alles en nog wat wat niets met het originele idee van doen heeft. Begrijp me niet verkeerd, ik vind parfum en zeepjes heerlijk maar ik kan me de teleurstelling begrijpen als je de doos opendoet en er rollen 9234298 monsters uit. De doos is niet bedoeld om afgedankte zooi in te mikken maar om een leuk pakketje samen te stellen waar de andere uit kan graaien!

Dit, wat gemekker en het feit dat ik ontzettend druk ben zorgen ervoor dat ik er eigenlijk niet zo'n zin meer heb om de boel te regelen. Ik vind het heel jammer maar ik heb er gewoon niet zo de puf voor ook al is het zoiets kleins. De volgende ronde ga ik dus niet meer organiseren, maar als er iemand is die dat wel graag wilt dan kan het natuurlijk gewoon door blijven gaan. Als ik dan de doos terug heb haal ik er wat uit en stuur ik het op naar degene die dit wel leuk lijkt om te doen, dus laat wat van je horen.
  zondag 2 mei 2010 @ 21:27:24 #139
149959 SQ
snelle trees
pi_80948024
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:17 schreef Nune het volgende:
Ik vind het ontzettend leuk om al jullie verslagen te lezen en om te kijken wat er allemaal uitgevist word, maar ik hoor van nogal wat dat de doos tegenviel. Het is bedoeld als een nagellakdoos (+wat verzorgingsspullen) maar de doos word volgestampt met parfummonsters, zeepjes en van alles en nog wat wat niets met het originele idee van doen heeft. Begrijp me niet verkeerd, ik vind parfum en zeepjes heerlijk maar ik kan me de teleurstelling begrijpen als je de doos opendoet en er rollen 9234298 monsters uit. De doos is niet bedoeld om afgedankte zooi in te mikken maar om een leuk pakketje samen te stellen waar de andere uit kan graaien!

Dit, wat gemekker en het feit dat ik ontzettend druk ben zorgen ervoor dat ik er eigenlijk niet zo'n zin meer heb om de boel te regelen. Ik vind het heel jammer maar ik heb er gewoon niet zo de puf voor ook al is het zoiets kleins. De volgende ronde ga ik dus niet meer organiseren, maar als er iemand is die dat wel graag wilt dan kan het natuurlijk gewoon door blijven gaan. Als ik dan de doos terug heb haal ik er wat uit en stuur ik het op naar degene die dit wel leuk lijkt om te doen, dus laat wat van je horen.
nune, ik doe het wel. We msn-nen wel even! Als ik zo thuis ben Is ook makkelijker, kun je mij gewoon achteraan zetten
disclaimer
pi_80948071
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nune, ik doe het wel. We msn-nen wel even! Als ik zo thuis ben Is ook makkelijker, kun je mij gewoon achteraan zetten
Da's prima hoor poppedop!
pi_80948219
bernies... wat een geweldige foto's!
En jouw katten, wat een beauty's zeg
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_80948491
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:17 schreef Nune het volgende:

Ik begrijp je helemaal. En denk dat SQ een goede opvolger gaat zijn! Jij hebt het in ieder geval goed gedaan!

En over dat eerste, het viel me al op dat er meer andere dingen in werden gegooid dan nagellak zelf.
All good things are wild and free.
  zondag 2 mei 2010 @ 21:36:46 #143
149959 SQ
snelle trees
pi_80948509
Ik zag ook wel in het begin vooral leuke lakjes uit de doos gehaald worden en het verschuift meer en meer naar steeds dezelfde essence lakken en verder veel parfum en zeep. Ik denk ook dat het goed is om na deze ronde eens te evalueren en dan de regels misschien wat bij te stellen. Want het moet voor de eerste net zo leuk zijn als voor de laatste!
disclaimer
pi_80948640
Nune, ik begrijp je ook helemaal hoor. Je hebt het super leuk en goed gedaan en heel prima dat je het nu overdraagt aan iemand anders

Heb zelf de doos nog niet gehad, maar het valt mij ook wel heel erg op dat volgens mij de mooiste lakjes er al uit zijn.. ik zie iig niks heel speciaals meer langs komen de laatste tijd
Vermoedelijk als ik de doos eindelijk een keer krijg zitten er alleen maar zeepjes en parfummonsters in
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_80948775
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

krijg jij ook nog gelijk met dat je als 17e, of nouja, als laatste aan de beurt bent
Ik wil eventueel ook wel helpen ergens mee hoor SQ, vind het een superleuk idee maar kan ook van jou begrijpen Nune dat je het wel zat bent na 1 zo'n ronde
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_80949139
quote:
Op zondag 2 mei 2010 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
Poesjes! en wat een bescheiden buit
Goed plan van SQ om wat regels op te stellen zodat het voor iedereen een echt suprise is!

[ Bericht 27% gewijzigd door bernies op 02-05-2010 21:56:07 ]
pi_80950785
Ik lees hier altijd stiekem mee (leuk om te zien wat er uit de doos gehaald wordt). Maar ben ik nou de enige die vreselijke jeuk krijgt van dat kinderlijke gezweem rondom dat knuffelpoesje? .
pi_80951257
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:22 schreef karoltje het volgende:
Ik lees hier altijd stiekem mee (leuk om te zien wat er uit de doos gehaald wordt). Maar ben ik nou de enige die vreselijke jeuk krijgt van dat kinderlijke gezweem rondom dat knuffelpoesje? .
ik heb nog wel een doosje aerius voor je liggen....
  zondag 2 mei 2010 @ 22:35:55 #149
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80951412
Jammer dat het eerste concept van de doos zo verloren is gegaan... Ik zal kijken wat ik er nog uit kan vissen (vast nog wel iets leuks! ) Ik ben benieuwd!
pi_80951837
quote:
Op zondag 2 mei 2010 22:35 schreef Lindytje het volgende:
Jammer dat het eerste concept van de doos zo verloren is gegaan... Ik zal kijken wat ik er nog uit kan vissen (vast nog wel iets leuks! ) Ik ben benieuwd!
Edit; zie nu de foto van Nune en dat is toch echt wel dramatisch

Wat de nagellakkleuren betreft vind ik het heel wisselend wat iedereen er uit haalt (of kan halen), de ene keer zie je echt dat iemand flink zn best heeft gedaan om er wat leuks weer bij in te stoppen en de andere keer zie je dat er waarschijnlijk niet veel bijzonders in zat dus dat is dan wat zonde voor degene die em kreeg

[ Bericht 17% gewijzigd door princess-a op 02-05-2010 22:56:35 ]
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')