Ik vind dat ook nog steeds een goed idee, en leuk om terug te zien ook..... (en voor SQ wel handig om te zien waar het de mist in ging)quote:Op maandag 3 mei 2010 10:21 schreef Loqi het volgende:
Ik had dat schrift (als eerste in de rij) er juist ingedaan zodat we dit soort dingen bij konden houden, dan zie je vanzelf waar het fout is gegaan en kun je ook zien wat er voor jou in heeft gezeten. Leek mij heel leuk eigenlijk
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Top dat je dit wilt doen en Nune hartstikke bedankt. Hoop dat de 2e ronde zonder enige drama kan worden gestart met duidelijke regels en leuke lakjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik lees toch een hoop onderbuikgevoelens hier. Kennelijk speelt het probleem al wat langer en is zoeper tot nu toe de enige geweest die zich daar over uit durfde te laten. In ieder geval is het mij wel redelijk duidelijk waar het probleem in zit. Ik heb ook een hoop tips meegekregen van mensen om dit gehannes in de toekomst te voorkomen. En ik denk dat dat ook zeker gaat lukken.
Mijn idee is, dat de meeste mensen (niet iedereen) net even iets minder tofs terug heeft gestopt dan er uit is gehaald. Het klinkt heel flauw, maar ik vind 2 sheer roze lakjes voor 1 tof glitterlakje (bij wijze van spreken) gewoon een kutdeal. Dan mag de winkelwaarde ongeveer hetzelfde zijn, maar als je al ziet dat de doos vol zit met roze en blanke lak, vind ik het achterlijk om er NOG meer van hetzelfde bij te gooien. Als er al 3 vijlen in zitten, waarom gooi je er dan nog 1 bij? En niet iedereen heeft dat gedaan, maar als iedereen er net iets minder leuks in terug doet dan er uit is gehaald, dan heb je na 15 deelnemers dus een doos vol "bagger".
En wat ik al eerder zei: meer is niet beter. Je schuldgevoel afkopen door er maar gewoon heel veel in te gooien, daar heeft de volgende niets aan. Van een doos vol essence en catrice die je bij elke kruidvat om de hoek voor een paar duppies kan gaan halen wordt ook niemand blij. Wat al eerder is aangegeven: als je niet fair kan ruilen, pak het dan niet uit de doos. Of, als er vier toffe lakjes in liggen en je kan maar 1 tof lakje terug doen, pak dan de tofste. En laat de rest voor wat het is. En hou die neon actionlakjes die niemand wil ook gewoon in je eigen kast. Het is niet voor niets dat er nooit op wordt gereageerd in het swaptopic.
Het is een kwestie van vertrouwen waarvan ik in het begin dacht dat het vanzelf wel goed zou komen, maar dat is helaas dus niet het geval. En dat betekent dat we wat strenger moeten zijn in het bewaken van de kwaliteit. Niet om de lol te verpesten, maar juist om de lol er in te houden. Ik hoop dat iedereen dat begrijpt.
Naja, als ik morgen die doos heb ga ik de schade wel opnemen
Hey, dat ik kromme dingen recht kan lullen is een feit, heb niet voor niets een diploma marketingcommunicatiequote:Op maandag 3 mei 2010 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
Al gedacht aan een carriere in de politiek SQ?
Ik wil hier graag nog even op reageren, want volgens mij heb je mijn punt toen niet helemaal begrepen. Jij vond het erg dat je Nfu.Oh eruit was gepakt die je met pijn in je hart er in had gedaan - doe het dan niet. Als je het zonde vind moet je niet meedoen. Daarnaast kreeg ik ook een PM van je waarin niet gestaan heeft dat je er een raar gevoel aan overhoudt, alleen dat Crientj de boosdoener was. Dat vloog bij mij in het verkeerde keelgat.quote:Op maandag 3 mei 2010 09:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik had het dus eerder gezegd maar dat viel niet in goede aarde.... Toen ik de doos nog in het begin van de route had zaten er echt heel veel leuke dingen in. Ik heb zelf ook 3 of 4 china glazes (o.a. Altantis, Awaken en QT), 2 nfu oh´s, een mini OPI en een etos lakje ingedaan (en nog wat spulletjes - nagellakremover, wattenschijfjes en nagelolie). Die zijn er toen bijna gelijk weer uitgehaald (an sich niet erg), en toen werd aangegeven dat er wel vooral verzorgingsspulletjes in teruggestopt werden en niet veel lakjes. Sindsdien heb ik er niet echt meer China glaze's etc uit zien komen.....
Misschien krijg ik nu wel weer een knauw omdat ik een oude 'rel' aanwakker, maar toen had ik gevoelsmatig al het idee dat het mis ging als er geen 'eerlijke' deals werden gemaakt, terwijl dit wél in de regels stond. Nune gaf aan dat ik ernaast zat en dat de doos gewoon leuk moest blijven, maar nu geeft Nune aan dat ze teleurgesteld is dat er zoveel 'rotzooi' inzit. Dat is dus het enige geweest wat ik aan wilde stippen, omdat de doos toch leuk en 'wow!' moest blijven, maar dit werd toen helaas een beetje verkeerd geïnterpreteerd.
Dan hadden toch van begin af aan die regels beter in acht genomen moeten worden? Ruil CG niet met Essence, maar met een andere CG of P2 of in ieder geval een iets 'unieker' lakje. En als je dat niet hebt, dan laat je het gewoon in de doos zitten en gaat het door naar de volgende. Dat klinkt misschien rot, maar zo gebeurt het dus wel dat je een rommeldoos krijgt...
Zoveel monstertjes etc zaten er trouwens nog niet in toen ik de doos had, het is wel héél erg veel geworden, maar an sich is dat niet eens heel erg als er daarnaast nog steeds de leuke basis van nagellak inzit, maar dan moet je ook de afspraak maken dat je er alleen monstertjes in mag stoppen als je er ook weer monstertjes uithaalt....
Desondanks Nune wil ik je toch bedanken dat je dit leuke idee hebt opgestart en het is jammer dat het voor jou zo'n teleurstelling is geworden.
SQen Princess-a, weet zeker dat het met jullie goedkomt voor een volgende ronde!
Ik vond het niet erg dat hij eruit was gepakt, maar dat er niks bijzonders voor terug ingegaan was, dat is wat ik aangaf, in combinatie met de 3 CG's. Bij Crientj was het de eerste keer dat dat duidelijk gebeurde, dus als ik geen naam genoemd had, dan was het nog obvious geweest en dan noem ik dingen liever bij hun naam dan schijnheilig omslachtig te moeten doen. Ik ben er absoluut niet boos om, maar ik vond het toen gewoon rot dat er zoveel leukere lakjes uitgehaald werden - uiteindelijk ongeacht of ze nu van mij of iemand anders waren - terwijl er verzorgingsspulletjes voor werden teruggestopt. En je ziet wat ervan gekomen is: doordat toen iedereen zei dat het helemaal ok was en dat het niet erg was, is het nu een doos van teleurstellingen geworden met heel veel monsters en enkel nog mwoah-lakjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:57 schreef Nune het volgende:
Jij vond het erg dat je Nfu.Oh eruit was gepakt die je met pijn in je hart er in had gedaan - doe het dan niet. Als je het zonde vind moet je niet meedoen.
Ik denk voor de mensen die nog moeten en dan daarna doorgestuurd worden naar de mensen die zich opgegeven hadden voor de 2e ronde.quote:Op maandag 3 mei 2010 11:58 schreef Tamashii het volgende:
Swapdoos 2 is zeker voor de mensen die nu nog moeten?Want ik had me ook nog opgegeven voor ronde 2.
En verder wat jij zegtquote:Op maandag 3 mei 2010 11:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk voor de mensen die nog moeten en dan daarna doorgestuurd worden naar de mensen die zich opgegeven hadden voor de 2e ronde.
En kunnen we dat nu al doen?quote:Op maandag 3 mei 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
ohja.
IEDEREEN DIE ZICH AL HAD OPGEGEVEN VOOR DE TWEEDE RONDE SWAPDOOS MOET ZICH OPNIEUW AANMELDEN BIJ MIJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |