Afgelopen zaterdag werd ik gebeld dat er een doos was afgeleverd bij me mams, nou ik wist gelijk wat ze bedoelde! Na het afzwemmen van mijn dochtertje zijn we gelijk De Doos op gaan halen. Hup De Doos in de auto en op weg naar Almere, daar kon ik lekker uitgebreid De Doos uitpakken! Ik verheugde me erop dat Poes uit de doos zou springen maar Poes was nergens te bekennen....Ik schrok me rot, was bang dat Poes onderweg door een kiertje eruit zou zijn gevallen. Na wat zoeken en graaien kwam Poes versuft te voorschijn. Ze was helemaal suf van de paracetamol die ze (denk ik) bij Tammymara mee heeft gesmokkeld. Ik heb haar snel op de bank gezet waar ze even rustig kon bijkomen.
![]()
Terwijl Poes aan het bijkomen was begon ik te snuffelen in De Doos! Wat zit er veel in zeg, eerst alles eruit gehaalt en gesorteerd. Toen alles bekeken en aan de kant geschoven en daarna nog een keer alles bekeken. Poes voelde zich al snel wat beter en wilde wel met de eerste spulletjes poseren die ik had uitgezocht.
![]()
Nadat de eerste foto was geschoten had Poes de smaak te pakken en wilde nog een foto laten schieten, dus ik heb weer wat spullejes uitgezocht en Poes ging weer op de foto!
![]()
Ik was alles alweer terug in De Doos aan het doen toen ik nog een leuk zeepje vond! Maar ik was heel erg verkouden en kon niets ruiken. Maar na enig advies van Poes en

bleek dat het zeepje erg lekker rook (en het was nog roze ook)
Nou vooruit Poes had geluk nog een foto!
![]()
Omdat Poes vond dat ik ook nog een foto moest maken van alle spulletjes samen hebben we dat gedaan!
Poes zocht een mooi plekje tussen de aanwinsten en ik klikte een eind raak.
![]()
Daarna heb ik alles weer terug gestopt in De Doos en kwam mijn schoonmama nog even spieken en wat mee pikken van dit hele leuke idee! Ze Heeft er 2 luchtjes uitgehaald die niet op de foto staan

maar gaf daarvoor ook wat terug (jaja daar lette Poes heel goed op!).
Nadat ik Poes gedag had gezegd en verteld had dat ze naar Bernies gaat sprong ze in De Doos en maakte zich klaar voor de volgende grote reis!

Bernies heel veel plezier!