abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 april 2010 @ 22:18:04 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_80710899
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef MissJ het volgende:

[..]

[..]

ik vind het prima hoor.

Sorry ladies, ik werk 4 dagen, 9 uur per dag en werk in een andere stad dan waar ik woon, dus heb gewoon echt geen andere mogelijkheid dan de doos op mijn vrije dag dag (en dat is vrijdags) naar het postkantoor te brengen
En nu komen er 2 vrijdagen aan waarop er ook dan geen mogelijkheid is, aankomende ivm koninginnedag en die daarna omdat ik dan waarschijnlijk niet thuis ben een aantal dagen.
Ja dat kan natuurlijk, dat je echt geen mogelijkheid hebt, maar drie weken is voor de meeste ongeduldige nagelmeissies echt veel te lang
Maar wegbrengen kan toch wel in de stad waar je werkt, dat maakt toch niet uit waar je het doet?
disclaimer
pi_80711293
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja dat kan natuurlijk, dat je echt geen mogelijkheid hebt, maar drie weken is voor de meeste ongeduldige nagelmeissies echt veel te lang
Maar wegbrengen kan toch wel in de stad waar je werkt, dat maakt toch niet uit waar je het doet?
nee gaat niet lukken, ga niet met die megadoos de trein in + in de buurt waar ik werk is geen postkantoor te bekennen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 25 april 2010 @ 22:36:21 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_80711909
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:25 schreef MissJ het volgende:

[..]

nee gaat niet lukken, ga niet met die megadoos de trein in + in de buurt waar ik werk is geen postkantoor te bekennen
Ah okee, nee dan schiet het inderdaad niet op
disclaimer
pi_80712469
Er is vast wel een mogelijkheid om als MissJ de volgende zou zijn dit even om te draaien met een volgende omdat de doos anders zo lang stil ligt en misschien is het wel helemaal niet nodig
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zondag 25 april 2010 @ 22:55:10 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_80712875
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef princess-a het volgende:
Er is vast wel een mogelijkheid om als MissJ de volgende zou zijn dit even om te draaien met een volgende omdat de doos anders zo lang stil ligt en misschien is het wel helemaal niet nodig
loopt wel los inderdaad Maar ondertussen wachten we nog steeds op miss--moana. Meid, kom er es in!
disclaimer
pi_80712996
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:47 schreef princess-a het volgende:
dat dus, even afwachten, wie weet is het niet nodig ja
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_80719473
MissJ: voor 8,95 kun je het pakje ook ergens op laten halen he.... http://www.tntparcy.nl/
I had a signature once. It was awful.
  maandag 26 april 2010 @ 11:50:38 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_80722814
Nog steeds geen verslag?
disclaimer
  maandag 26 april 2010 @ 12:06:07 #84
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80723268
quote:
Op maandag 26 april 2010 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Nog steeds geen verslag?
Don't come closer, I might hurt you
pi_80724213
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:10 schreef MissJ het volgende:

[..]

[..]

ik vind het prima hoor.

Sorry ladies, ik werk 4 dagen, 9 uur per dag en werk in een andere stad dan waar ik woon, dus heb gewoon echt geen andere mogelijkheid dan de doos op mijn vrije dag dag (en dat is vrijdags) naar het postkantoor te brengen
En nu komen er 2 vrijdagen aan waarop er ook dan geen mogelijkheid is, aankomende ivm koninginnedag en die daarna omdat ik dan waarschijnlijk niet thuis ben een aantal dagen.
Op zaterdag kan toch ook???

Ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben en wat er allemaal in zin!
  maandag 26 april 2010 @ 14:50:33 #86
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_80728329
ow ow heb ik me verslag getypt is mijn schoonpapa er met de camera vandoor
Maar ik ben onderweg vandaag komt het verslag!!

Dames nog even wachten dus...
  maandag 26 april 2010 @ 15:18:38 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_80729231
argh, ons geduld wat doe je
disclaimer
  maandag 26 april 2010 @ 15:31:18 #88
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_80729666
ik weet het, ik voel me ook heel schuldig dat ik jullie zo lang laat wachten...
Maar ik zal een leuk verslag achter laten zodat het wachten niet voor niets is!

pi_80730481
Ik wacht in spanning af!
  maandag 26 april 2010 @ 18:55:25 #90
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80736507
We wachten nog even......
pi_80737516
TVP!
En ik wil de tweede ronde ook graag meedoen
  maandag 26 april 2010 @ 20:16:03 #92
290138 miss--moana
*Lak aan alles*
pi_80739909
Afgelopen zaterdag werd ik gebeld dat er een doos was afgeleverd bij me mams, nou ik wist gelijk wat ze bedoelde! Na het afzwemmen van mijn dochtertje zijn we gelijk De Doos op gaan halen. Hup De Doos in de auto en op weg naar Almere, daar kon ik lekker uitgebreid De Doos uitpakken! Ik verheugde me erop dat Poes uit de doos zou springen maar Poes was nergens te bekennen....Ik schrok me rot, was bang dat Poes onderweg door een kiertje eruit zou zijn gevallen. Na wat zoeken en graaien kwam Poes versuft te voorschijn. Ze was helemaal suf van de paracetamol die ze (denk ik) bij Tammymara mee heeft gesmokkeld. Ik heb haar snel op de bank gezet waar ze even rustig kon bijkomen.

Terwijl Poes aan het bijkomen was begon ik te snuffelen in De Doos! Wat zit er veel in zeg, eerst alles eruit gehaalt en gesorteerd. Toen alles bekeken en aan de kant geschoven en daarna nog een keer alles bekeken. Poes voelde zich al snel wat beter en wilde wel met de eerste spulletjes poseren die ik had uitgezocht.

Nadat de eerste foto was geschoten had Poes de smaak te pakken en wilde nog een foto laten schieten, dus ik heb weer wat spullejes uitgezocht en Poes ging weer op de foto!

Ik was alles alweer terug in De Doos aan het doen toen ik nog een leuk zeepje vond! Maar ik was heel erg verkouden en kon niets ruiken. Maar na enig advies van Poes en bleek dat het zeepje erg lekker rook (en het was nog roze ook)
Nou vooruit Poes had geluk nog een foto!

Omdat Poes vond dat ik ook nog een foto moest maken van alle spulletjes samen hebben we dat gedaan!
Poes zocht een mooi plekje tussen de aanwinsten en ik klikte een eind raak.

Daarna heb ik alles weer terug gestopt in De Doos en kwam mijn schoonmama nog even spieken en wat mee pikken van dit hele leuke idee! Ze Heeft er 2 luchtjes uitgehaald die niet op de foto staan maar gaf daarvoor ook wat terug (jaja daar lette Poes heel goed op!).
Nadat ik Poes gedag had gezegd en verteld had dat ze naar Bernies gaat sprong ze in De Doos en maakte zich klaar voor de volgende grote reis!

Bernies heel veel plezier!
  maandag 26 april 2010 @ 20:19:29 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_80740054
Oh wat leuk weer! Straks even plaatjes kijken op de laptop, zit nu op mobiel... Bernies, veel plezier!
disclaimer
  maandag 26 april 2010 @ 20:25:16 #94
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80740303
Wat een leuk verslag weer!!!

Bernies: veel plezier met De Doos!!
pi_80740734
Wederom een leuk verslag! Veel plezier met de swapdoos bernies !
pi_80740821
Leuk verslag, en leuk om te zien wat er uitgehaald word nadat ik weet wat er nog in zat
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  maandag 26 april 2010 @ 20:42:56 #97
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_80741037
Verslag

Leuke spulletjes heb je eruit gevist! En veel plezier ermee, Bernies!!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_80742455
Hey, Wat een hoop van mijn dingen

(zijn het nou twee of drie armbandjes? kan het niet zien En welke luchtjes? Monster of fles )
Wist wel dat die flakies en stripers er niet lang in zouden zitten hahahaha.

Leuk verslag en Bernies, veel plezier!

[ Bericht 13% gewijzigd door Tammymara op 26-04-2010 21:30:49 ]
pi_80743028
Eindelijk weer verslagje, leuk!!
En weer leuke spulletjes!

Veel plezier Bernies
pi_80743930
Donna (een van mijn katten) kijkt al weken uit naar deze logé! Ze vertelde al dat Poes bij haar in het mandje mag slapen, Poes kattensnoepjes van haar krijgt en dat ze samen op de vensterbank gaan chillen. Donna hoopt ook dat Poes er vrijdag is, kunnen ze samen commentaar gaan geven op X-factor. Donna kijkt namelijk iedere week met mij mee, en gaat rechtop zitten als er goed gezongen wordt (of is het zo vals dat ik het niet eens kan horen )

Kortom er wordt uitgekeken naar De Doos...batterij van de camera wordt opgeladen, tijd wordt gepland om De Doos open te maken en te kijken wat erin zit....Nune nogmaals dank voor de goede initiatief! Altijd leuk om blij te worden van dit soort dingen!

Oja...het mandje van Donna moet ik nu van haar bij de deur zetten, ze gaat daar slapen totdat Poes er is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')