had je dit verwacht ja?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
omg, precies waar ik bang voor was
Ik ga me ff installeren hier, dan ga ik reageren
Ik heb 'm gelezen, ga zo reageren, even msn spits hierquote:Op zondag 2 mei 2010 23:03 schreef princess-a het volgende:
[..]
had je dit verwacht ja?ik schrik er eerlijk gezegd wel van, wat een rommel
SQ je hebt pm! Baal ook wel voor jou Nune, dit was indd niet de bedoeling
En terecht!!quote:Op zondag 2 mei 2010 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
nee maar ff serieus, ik heb er al over na zitten denken, en ik ga een hele strenge juf worden
Ook daar heb ik over nagedacht en de route moet dus misschien wat minder random worden. Ik zeg misschien. En ik hoop dat princess-a me daar bij wil helpen als co-coordinatricequote:Op zondag 2 mei 2010 23:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En terecht!!
(mogen bij jou ook mensen meedoen die al mee hebben gedaan... en nu achterin de rit zaten...)
ik heb er geen roze ingedaan hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 23:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb al 36 tinten roze.... dat is nog veel erger
Dat vind ik een goed idee, ik ben namelijk 1 van de dames die nog aan de beurt moet komen en als ik nu zie wat erin zit denk ik, als ik heel eerlijk ben ... laat maar, ik hoef die doos met wat er nu inzit nietquote:Op zondag 2 mei 2010 23:11 schreef princess-a het volgende:
Misschien is het een idee om hem nu wat eerder te stoppen en de mensen die nog aan de beurt kwamen in ronde 2 als eerste aan de beurt te laten? Ik wil SQ echt wel ermee helpen en misschien kunnen we er samen weer wat leuks van maken
Dat is al half beslotenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:11 schreef princess-a het volgende:
Misschien is het een idee om hem nu wat eerder te stoppen en de mensen die nog aan de beurt kwamen in ronde 2 als eerste aan de beurt te laten? Ik wil SQ echt wel ermee helpen en misschien kunnen we er samen weer wat leuks van maken
quote:Op zondag 2 mei 2010 23:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Dit is dus precies waarom ik Fok mijd lately, ff serieus. Voor zichzelf alleen Soppies en China Glaze goed genoeg vinden, en lekker pochen met bestellijstjes van de duurste shit. En voor een ander is Essence, of nog erger Max Nails, nog net goed genoeg. Moet toch zeggen dat ik na al die posts over wekelijkse $40 + TD bestellingen wel wat meer had verwacht.
Ok helemaal prima, ik wacht je pm afquote:Op zondag 2 mei 2010 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
NOU OKEE DAN!
Bij deze neem ik de stok NU over. Bernies stuurt de Doos naar mij, ik ga inventariseren, en ga nieuwe spelregels maken. Samen met princess-a ga ik dan de strenge regie voeren over dit LEUKE initiatief dat vooral zo moet blijven! De dames die nog op de rol zaten krijgen nog een PM van mij.
Morgen meer want nu is het laat
hmmquote:Op zondag 2 mei 2010 22:52 schreef Nune het volgende:
Nou wat betreft het concept, dat is inderdaad grotendeels verdwenen. Ik vind dit behoorlijk tegenvallen en ik baal onwijs voor degenen die hier nog na komen. Dus hierbij, sorry, voor de doos gevuld met een hoop dingen die ik zelf niet had verwacht en jullie waarschijnlijk ook niet. Ik denk dat er heel wat geëvalueerd kan worden als ik dit zo zie.
[ afbeelding ]
Ik vind het ook minder leuk dan aan het begin, ik lees vaak alleen nog maar over mensen die dure merk lakjes gekocht hebben enzo. Ik ben ook nog aan de beurt en ga akkoord met de nieuwe regeling maar ik zou het wel nog heel leuk vinden om alle berichtjes en kaartjes van mensen te lezenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Dit is dus precies waarom ik Fok mijd lately, ff serieus. Voor zichzelf alleen Soppies en China Glaze goed genoeg vinden, en lekker pochen met bestellijstjes van de duurste shit. En voor een ander is Essence, of nog erger Max Nails, nog net goed genoeg. Moet toch zeggen dat ik na al die posts over wekelijkse $40 + TD bestellingen wel wat meer had verwacht.
die snap ik niet herlemaal.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Die gaan er uiteraard in terug, maar de regels worden wat scherper. Ik zal morgen op mijn gemak een nieuw topic hiervoor aanmakenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:36 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik vind het ook minder leuk dan aan het begin, ik lees vaak alleen nog maar over mensen die dure merk lakjes gekocht hebben enzo. Ik ben ook nog aan de beurt en ga akkoord met de nieuwe regeling maar ik zou het wel nog heel leuk vinden om alle berichtjes en kaartjes van mensen te lezen
Ook jij komt vooraan straks, net als PartyHardy en MissJquote:Op zondag 2 mei 2010 23:38 schreef Mirjam het volgende:
en ik was dus ook nog in de beurt, ik vind dit héél erg jammer
Dat heb ik nu al een paar keer gelezenquote:Op zondag 2 mei 2010 23:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Voor zichzelf alleen Soppies
opi'squote:Op maandag 3 mei 2010 00:01 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Dat heb ik nu al een paar keer gelezen
WTF zijn soppies???
De zinnige spullen gaan door. De zooi gaat nog wat mee gebeuren. Maar weet nog niet helemaal watquote:Op maandag 3 mei 2010 00:18 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd (Mag ik dat vragen?) Waar de spullen heen gaan die in de doos zitten die wél nagel-gerelateerd en geen rotzooi zijn..(Nieuwe ronde?)
Ik bedoel bijv de vijlen,de stempelsetjes,etc
Maar ook de spullen die er niet in "horen", wat gaat daarmee gebeuren?
(Sorry, ben lastig en kan misschien beter tot morgen wachten met de nieuwe regels en zo,maar wilde het weten en kan toch nog niet slapen)
Ik had dat schrift (als eerste in de rij) er juist ingedaan zodat we dit soort dingen bij konden houden, dan zie je vanzelf waar het fout is gegaan en kun je ook zien wat er voor jou in heeft gezeten. Leek mij heel leuk eigenlijkquote:Op zondag 2 mei 2010 23:59 schreef Tammymara het volgende:
Ik denk ook dat dat schriftje, wat je eruit hebt gehaald en wat je erin hebt gedaan de volgende keer beter achterwege kan blijven.
Ik vind dat ook nog steeds een goed idee, en leuk om terug te zien ook..... (en voor SQ wel handig om te zien waar het de mist in ging)quote:Op maandag 3 mei 2010 10:21 schreef Loqi het volgende:
Ik had dat schrift (als eerste in de rij) er juist ingedaan zodat we dit soort dingen bij konden houden, dan zie je vanzelf waar het fout is gegaan en kun je ook zien wat er voor jou in heeft gezeten. Leek mij heel leuk eigenlijk
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Top dat je dit wilt doen en Nune hartstikke bedankt. Hoop dat de 2e ronde zonder enige drama kan worden gestart met duidelijke regels en leuke lakjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, ik lees toch een hoop onderbuikgevoelens hier. Kennelijk speelt het probleem al wat langer en is zoeper tot nu toe de enige geweest die zich daar over uit durfde te laten. In ieder geval is het mij wel redelijk duidelijk waar het probleem in zit. Ik heb ook een hoop tips meegekregen van mensen om dit gehannes in de toekomst te voorkomen. En ik denk dat dat ook zeker gaat lukken.
Mijn idee is, dat de meeste mensen (niet iedereen) net even iets minder tofs terug heeft gestopt dan er uit is gehaald. Het klinkt heel flauw, maar ik vind 2 sheer roze lakjes voor 1 tof glitterlakje (bij wijze van spreken) gewoon een kutdeal. Dan mag de winkelwaarde ongeveer hetzelfde zijn, maar als je al ziet dat de doos vol zit met roze en blanke lak, vind ik het achterlijk om er NOG meer van hetzelfde bij te gooien. Als er al 3 vijlen in zitten, waarom gooi je er dan nog 1 bij? En niet iedereen heeft dat gedaan, maar als iedereen er net iets minder leuks in terug doet dan er uit is gehaald, dan heb je na 15 deelnemers dus een doos vol "bagger".
En wat ik al eerder zei: meer is niet beter. Je schuldgevoel afkopen door er maar gewoon heel veel in te gooien, daar heeft de volgende niets aan. Van een doos vol essence en catrice die je bij elke kruidvat om de hoek voor een paar duppies kan gaan halen wordt ook niemand blij. Wat al eerder is aangegeven: als je niet fair kan ruilen, pak het dan niet uit de doos. Of, als er vier toffe lakjes in liggen en je kan maar 1 tof lakje terug doen, pak dan de tofste. En laat de rest voor wat het is. En hou die neon actionlakjes die niemand wil ook gewoon in je eigen kast. Het is niet voor niets dat er nooit op wordt gereageerd in het swaptopic.
Het is een kwestie van vertrouwen waarvan ik in het begin dacht dat het vanzelf wel goed zou komen, maar dat is helaas dus niet het geval. En dat betekent dat we wat strenger moeten zijn in het bewaken van de kwaliteit. Niet om de lol te verpesten, maar juist om de lol er in te houden. Ik hoop dat iedereen dat begrijpt.
Naja, als ik morgen die doos heb ga ik de schade wel opnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |