Doe jij aan MSN ja?quote:Op woensdag 21 april 2010 07:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een wat omslachtige manier van MSN
Oja, Cobra is er al een paar uur uit natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Red ontbreekt, de rest is of aan het wandelen of ligt nog op een oor
Lekker gewandeld?quote:
quote:
Ze waren vast blij met je.quote:
Niet echtquote:
Die website is hilarischquote:Op woensdag 21 april 2010 08:29 schreef Soempie het volgende:
Dear Darryl,
I understand the importance the resurrection story holds in your particular religion. If I too knew some guy that had been killed and placed inside a cave with a rock in front of it and I visited the cave to find the rock moved and his body gone, the only logical assumption would be that he had risen from the dead and is the son of God. Once, my friend Simon was rushed to hospital to have his appendix removed and I visited him the next day to find his bed empty. I immediately sacrificed a goat and burnt a witch in his name but it turned out that he had not had appendicitis, just needed a good poo, and was at home playing Playstation.
Someone probably should have asked "So the rock has been moved and he's gone... has anyone checked his house?" I realise Playstation was not around in those days but they probably had the equivalent. A muddy stick or something. I would have said "Can someone please check if Jesus is at home playing with his muddy stick, if not, then and only then should we all assume, logically, that he has risen from the dead and is the son of God."
Voor WG en Jojo.![]()
Oke, ik stop met quoten.
quote:Also, your inference that I am without religion is incorrect and I am actually torn between two faiths; while your god's promise of eternal life is very persuasive, the Papua New Guinean mud god, Pikkiwoki, is promising a pig and as many coconuts as you can carry
Bizar, had wel verwacht dat er met gemak 50 000 ajax fans te vinden zijn die willen zien hoe feyenoord in de arena een vernedering te verwerken krijgtquote:Martin Jol maakt zich zorgen over de eerste bekerfinale tegen Feyenoord van aankomende zondag. De trainer kent weliswaar weinig problemen met zijn selectie, en het vertrouwen in een goede afloop is torenhoog, maar het duel lijkt in een halflege ArenA gespeeld te gaan worden. Tot dusver werden voor het thuisduel van zondag slechts twintigduizend kaarten verkocht.
Dat was voor mij niet echt een optiequote:Op woensdag 21 april 2010 09:32 schreef TradeMarkie het volgende:
mijn wekker ging ook om 6 uur, maar toen had ik echt nog een zin, dus om 7 uur ging ie weer en ben ik er maar uitgegaan
vd Gijp pleitte maandag al voor zijn onschuld:quote:Seksschandaal 'Les Bleus' breidt zich uit
Naast Franck Ribéry en Sidney Govou worden ook de Franse internationals Karim Benzema (Real Madrid) en Hatem Ben Arfa (Marseille) gehoord in het Parijse prostitutieschandaal. De advocaten van de voetballers beweren dat hun cliënten geen strafbare feiten hebben gepleegd en ze alleen worden ondervraagd als getuigen.
De grote hoofdrolspeler van het seksschandaal is en blijft Bayern München-speler Ribéry. Hij heeft volgens Het Laatste Nieuws al bekend van bil te zijn gegaan met een 17-jarige Marokkaanse hoer. Hij wist naar eigen zeggen niet dat ze minderjarig was.
Hommeles
Het schandaal zet het leven van Ribéry (27) op zijn kop. Hij kan een maximale celstraf van drie jaar krijgen. Bovendien is zijn Algerijnse vrouw Wahiba boos. Het stel heeft twee kinderen en Ribéry bekeerde zich speciaal voor Wahiba tot de islam.
De kaartverkoop verloopt ook uitermate chaotisch.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bizar, had wel verwacht dat er met gemak 50 000 ajax fans te vinden zijn die willen zien hoe feyenoord in de arena een vernedering te verwerken krijgt
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:45 schreef MaJo het volgende:
Morgen
Ik ga vandaag naar een huisje kijkenik ben tweede geworden dus de kans is groot dat ik het krijg
\
Hoe is het hier? Jojo een vriendin zag iken wat is er met PS aan de hand?
Hoi MaJo.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:45 schreef MaJo het volgende:
Morgen
Ik ga vandaag naar een huisje kijkenik ben tweede geworden dus de kans is groot dat ik het krijg
\
Hoe is het hier? Jojo een vriendin zag iken wat is er met PS aan de hand?
ja ik leef nogquote:Op woensdag 21 april 2010 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]U leeft nog en wordt wellicht pseudo-huis-eigenaar...
![]()
Nog verder nieuws?
Jojo speelt ukelele voor z'n vlam en PS heeft een bobbel in haar borst, wat vandaag onderzocht wordt...
Advertentie Nr. Adres Gemeente Wijk Woningtype Huidige positiequote:Op woensdag 21 april 2010 09:45 schreef MaJo het volgende:
Morgen
\
cobra! Gaan we zo een Saffie doen? Ik ga eerst nog even een klein tukkie doenquote:
Nee, niet echt veel nieuws van mijn kant.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja ik leef nogverder is er niet veel veranderd, nog steeds in luv en werkzaam bij de Lush
en jij, nog nieuws?
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Advertentie Nr. Adres Gemeente Wijk Woningtype Huidige positie
**************** ************* **************** Centrum Portiekwoning 89
Heh, ik heb er slechts 88 voor me waar ik op gereageerd heb
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
cobra! Gaan we zo een Saffie doen? Ik ga eerst nog even een klein tukkie doen
dat gaat vaak nog vrij snel hoor. Vooral midden in de zomer veel reageren!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ah gezelligquote:Op woensdag 21 april 2010 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet echt veel nieuws van mijn kant.
Kom waarschijnlijk binnenkort weer eens bij je shoppen, heb weer wat dames verjaardagen voor de boeg.
De nickname die ik nu het meeste gebruik (onder andere voor Twitter) komt ook vaker voor. Er is minstens een persoon met mijn nick als achternaam en het is ook de titel van een Belgisch radioprogrammaquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Soempie het volgende:
Shitzooi, mensen hebben m'n username gejat. Eerder waren er 0 soempies op internet. Heb de naam zelf bedacht toen ik 3 was.
Ik las het eerst verkeerd en vroeg me af wat een portie kwoning nou weer wasquote:Op woensdag 21 april 2010 09:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Smaakt goed bij een portie kbabi pangang hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik las het eerst verkeerd en vroeg me af wat een portie kwoning nou weer was
En wat is nou weer een baby bangbang?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:19 schreef Whiteguy het volgende:
Smaakt goed bij een portie kbabi pangang hoor.
Da's gewoon een baby die de stuipen op het lijf gejaagd wordt.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En wat is nou weer een baby bangbang?
Aha, ikke snappequote:Op woensdag 21 april 2010 10:30 schreef MadMaster het volgende:
Da's gewoon een baby die de stuipen op het lijf gejaagd wordt.
Zo lang het geen baby gangbang is...
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:33 schreef TradeMarkie het volgende:
baby gangbang is dan weer iets van de katholieke kerk denk ik
En omdat ze er zeker van zijn dat een baby nog maagd is, vergrijpen ze zich daarom aan een baby?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik dacht alleen kleine jongetjes. Baby's was meer iets van de donkere jungle van Afrika, waar er nog gekken denken van AIDS af te komen door een maagd te neuken
![]()
Zulke zieke geesten zijn er, jaquote:Op woensdag 21 april 2010 10:38 schreef MadMaster het volgende:
En omdat ze er zeker van zijn dat een baby nog maagd is, vergrijpen ze zich daarom aan een baby?
* mompelt iets over bikini'squote:Op woensdag 21 april 2010 10:39 schreef Etcetera het volgende:
Misschien een idee om over een leuker onderwerp te praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Weten jullie ook waarom chinese invalide mensen altijd zo vrolijk zijn?Moest toch even ernstig lachen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:53 schreef Etcetera het volgende:
Die draag je graag in je vrije tijd? Daar zou ik dan wel weer foto's van willen zien
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Weten jullie ook waarom chinese invalide mensen altijd zo vrolijk zijn?I LOL'dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep, goed plan.quote:
ovel the flool?quote:
Heyquote:
Best wel, huisje gekocht en nu in afwachting tot de financiering rond is, dan duurt wachten laaaaaaang....quote:
wat fijn! Doe beiden een dikke kus van me, en neem er zelf ook eenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heel goedmet beiden alles best
wat gaaf! Mooi huisje? Hoe groot/waar?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Best wel, huisje gekocht en nu in afwachting tot de financiering rond is, dan duurt wachten laaaaaaang....
PMquote:Op woensdag 21 april 2010 11:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat gaaf! Mooi huisje? Hoe groot/waar?
Ik heb misschien over 2 uur ook een huisje
Spannend hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat gaaf! Mooi huisje? Hoe groot/waar?
Ik heb misschien over 2 uur ook een huisje
Wow ziet er goed uit! Volgende meet bij jou thuis?quote:
ik ben nu super zenuwachtigquote:
Krijg je een belletje over hoe en wat of moet je via internet kijken?quote:
Eerst maar eens bewoonbaar maken, dan kunnen we altijd nog een housewarmingmeet houdenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow ziet er goed uit! Volgende meet bij jou thuis?
Gaat dat tegenwoordig op die manier?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Krijg je een belletje over hoe en wat of moet je via internet kijken?
Waarop breek je hem steeds dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:04 schreef MadMaster het volgende:
Nog 2 uurtjes en dan mogen we weer in de tandartsstoel neerploffen.
Mijn inmiddels beruchte vulling is voor de 5e keer afgebroken en ik ga nu voor een kroon.
Ben dat gekloot met vullingen zat...
Het lijkt me echt kutquote:Op woensdag 21 april 2010 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Resp. pretzel, kauwgom, broodje, nootjes, pistoletje...
Misschien dan toch maar laten vullen en na je vakantie een kroon? Vindt je tandarts vast ook fijnquote:Op woensdag 21 april 2010 12:15 schreef MadMaster het volgende:
Elke keer ook dat gevoel van je vulling die je tijdens het eten aan het fijnmalen bent...![]()
En elke keer op of vlak voor een vakantie, zodat je weer mag gaan hollen om e.e.a. snel geregeld te krijgen.
Eind volgende week naar Normandië, maar ik verwacht niet dat ik voor die tijd al een kroon heb.
Geen ervaring met die dingen, heb er nog geen...
Ja het is echt zo'n filmscenarioquote:Op woensdag 21 april 2010 12:16 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd naar dat filmpje van die bewaker...
Met wat? Zelfs als je vandaag op vakantie zou gaan, dan zou je bij de douane een nooddocument aan kunnen vragen(dat kost je 2x de paspoortkosten). Maar bij het openen van een bankrekening zouden ze nog wel eens moeilijk kunnen doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:17 schreef MaJo het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn paspoort al 3 dagen verlopen is![]()
ben Ik nu de sjaak?
ik ga er zo heen, de eerste mag beslissen of ie het wil. Als die afwijst is de keuze aan mijquote:Op woensdag 21 april 2010 11:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Krijg je een belletje over hoe en wat of moet je via internet kijken?
Ja, en mijn verzekering ook...quote:Op woensdag 21 april 2010 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar laten vullen en na je vakantie een kroon? Vindt je tandarts vast ook fijn
Wie is de eerste? Dan wil ik diegene wel even bellen om hem/haar de juiste keuze te laten maken.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ga er zo heen, de eerste mag beslissen of ie het wil. Als die afwijst is de keuze aan mij
Zolang je niet door de douane hoeft niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:17 schreef MaJo het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn paspoort al 3 dagen verlopen is![]()
ben Ik nu de sjaak?
utreg, precies in het midden dusquote:Op woensdag 21 april 2010 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het in Amsterdam of meer bij je ouderlijk huis?
moet me zo legitimeren. Heb inderdaad ook een rijbewijs, maar het is gewoon zo domquote:Op woensdag 21 april 2010 12:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met wat? Zelfs als je vandaag op vakantie zou gaan, dan zou je bij de douane een nooddocument aan kunnen vragen(dat kost je 2x de paspoortkosten). Maar bij het openen van een bankrekening zouden ze nog wel eens moeilijk kunnen doen.
-edit- trouwens, je hebt een rijbewijs.
Valt best mee...behalve als je je bedenkt dat je hem een paar maanden geleden nog gebruikt hebtquote:Op woensdag 21 april 2010 12:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
moet me zo legitimeren. Heb inderdaad ook een rijbewijs, maar het is gewoon zo dom
ik wist ook wel dat hij ergens nu zou verlopen maar je kent me hequote:Op woensdag 21 april 2010 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valt best mee...behalve als je je bedenkt dat je hem een paar maanden geleden nog gebruikt hebt
Het helpt natuurlijk als je duizend jaar wachttijd hebt staan. Anders gewoon minder kieskeurig wordenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat gaat vaak nog vrij snel hoor. Vooral midden in de zomer veel reageren!
Jaquote:Op woensdag 21 april 2010 12:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik wist ook wel dat hij ergens nu zou verlopen maar je kent me he
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik begon op een gegeven moment te denken vandaag 'waar ben ik in godsnaam mee bezig met dit afstuderen'. Dat het me niet zou lukken, dat ik muurvast zit, dat ik niet weet hoe ik verder moet. En toen gedacht dat het me dan sowieso niet zou lukken, en dat ik gewoon aan de slag moet gaan. Hopen dat dat werkt, voelt wel beter
Goede verandering van instelling. Nu nog denken dat het je wél gaat lukken.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik begon op een gegeven moment te denken vandaag 'waar ben ik in godsnaam mee bezig met dit afstuderen'. Dat het me niet zou lukken, dat ik muurvast zit, dat ik niet weet hoe ik verder moet. En toen gedacht dat het me dan sowieso niet zou lukken, en dat ik gewoon aan de slag moet gaan. Hopen dat dat werkt, voelt wel beter
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:59 schreef Etcetera het volgende:
PvA is hardcopy ingeleverdNog geen mail over gehad, maar er is een kans dat ik even in het postvak van m'n begeleider moet gaan kijken. Ben nu daadwerkelijk waar bezig
Klinkt goedquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ontbijt altijd.![]()
Lunch heb ik meestal geen tijd voor. Eet vaak dan m'n appel ofzo. En dan 's middags, als ik weer thuis ben weer brood. Heb in elk geval nooit brood mee. Soms -tegenwoordig regelmatig- eet ik wel een bagel met mozzarella en pesto op het station.
'Who the X is Alice' was ook een schijtnummer.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:03 schreef B.ertha het volgende:
http://www.kroegpagina.nl/gompie/index.htm
Dat is bij ons tegenover, ik kan er zo naar kijkenHet heet nu alleen anders en is echt een schijtclub
BBQ-tijdquote:Op woensdag 21 april 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een mailtje van FC Twente twan is bij de TwenteKidsClub dat ze op 2 mei het stadion open gooien en de wedstrijd live op een scherm laten zien. Lijkt me hartstikke leuk voor Twan, dus vanmiddag maar even kaartjes kopen.
Ja, als het zulk goed weer wordtquote:
Er is zoiezo iemand die bij ons thuis een feestje heeft die dag. Is het Twan niet, dan Peace. De één is voor Twente de andere voor Ajax.. Maar ik denk niet dat Peace naar het terras in Enschede gaat als Ajax kampioen wordt.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, als het zulk goed weer wordt
Of terrastijd..wat je wil
Alweer ja. Vorige keer dankzij de hoofddoeken.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:03 schreef Etcetera het volgende:
Samaranch is overleden en in Frankrijk komt een volledig burka-verbod. Het laatste kon wel eens rellen gaan veroorzaken denk ik.
Roteren in een videobewerkingsprogramma. Het is wel een pain in the ass.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef Soempie het volgende:
Aargh, ik heb weer eens een video opgenomen, die op z'n kant staat nu. Hoe krijg ik hem recht?
Op nu.nl staat dat Sarkozy een wetsvoorstel heeft ingediend, dat is nog wel wat anders dan dat het verbod er komt, toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:03 schreef Etcetera het volgende:
Samaranch is overleden en in Frankrijk komt een volledig burka-verbod.
Mijn eerste reactie is 'beeld kantelen' maar dat is te logisch zekerquote:Op woensdag 21 april 2010 14:10 schreef Soempie het volgende:
Aargh, ik heb weer eens een video opgenomen, die op z'n kant staat nu. Hoe krijg ik hem recht?
Je kunt er de klok praktisch op gelijk zettenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alweer ja. Vorige keer dankzij de hoofddoeken.
Hmm ik spamde even door wat ik hier iemand hoorde zeggenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op nu.nl staat dat Sarkozy een wetsvoorstel heeft ingediend, dat is nog wel wat anders dan dat het verbod er komt, toch?
Ik kijk wel met m'n hoofd schuin.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Roteren in een videobewerkingsprogramma. Het is wel een pain in the ass.
http://www.nu.nl/buitenla(...)l-verbod-boerka.htmlquote:Op woensdag 21 april 2010 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm ik spamde even door wat ik hier iemand hoorde zeggenHeb verder niets gecheckt
Komt er waarschijnlijk dus wel doorheen, tenzij ze nog gaan zeuren over inhoudelijke dingen, vinden dat het niet ver genoeg of juist te ver gaat. Maar de rellen worden dus nog even uitgesteld.quote:Het wetsontwerp wordt komende maand besproken in het kabinet. In het parlement is er een ruime meerderheid voor een algeheel verbod.
Ik vind het enorm vervelend om iemand ogen niet te kunnen zienquote:Op woensdag 21 april 2010 14:20 schreef Etcetera het volgende:
Overigens ben ik niet voor burka's, neit dat ik er ooit iemand in eentje heb zien lopen maar ik vind het al irritant als ik met iemand praat die z'n spiegelende zonnebril niet afzet, burka is 10x zo erg wat dat betreft.
Oh ook een leuke is http://tiny.cc/qoerm, in 2011 moet je alle cookies toestemming geven. Dat werkt toch voor geen meter
quote:Donderdag vliegt Ryanair nog niet tussen Ierland en Groot-Brittannië. Passagiers die daar naartoe willen, kunnen ook makkelijk per boot of met de bus reizen.
Doet me denken aan de Top Gear aflevering waarin de mannen de oversteek met een omgebouwde auto dedenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:27 schreef De_Hertog het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)tra-vluchten-in.html
[..]
[ afbeelding ]
Is daar geen hulplijn voor?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:37 schreef iamredleader het volgende:
Ben trouwens telefoon-moe voor de dag. Heb zeker 40 telefoontjes gepleegd sinds de lunch, allemaal leuke belletjes, maar inmiddels hoef ik niet meer zo nodig
Dat dreunt zo in je kop als je toch al een bonkende kop hebt dan...quote:Op woensdag 21 april 2010 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Voor comazuipen vind ik 'There ain't no party like an alcoholic party' toepasselijker
Te laat geëdit...quote:Op woensdag 21 april 2010 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps ...![]()
Waarvoor word je gekroond?
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is daar geen hulplijn voor?
Ik wil hem nog wel even aanpassen hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Te laat geëdit...
Mijn kies wordt gekroond...
Het 'dit gebeurd' virus heeft heel Nederland al te pakken, er is geen ontkomen aanquote:Op woensdag 21 april 2010 15:28 schreef Etcetera het volgende:
Het ik wordt virus heeft MM ook bereikt
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:38 schreef MaJo het volgende:
Ik Heb een huis ik heb een huis ik heb een huis!!!
Volgens mij is het een bug in Windows...quote:Op woensdag 21 april 2010 15:28 schreef Etcetera het volgende:
Het ik wordt virus heeft MM ook bereikt
Met enthousiasme ontvangen?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:56 schreef B.ertha het volgende:
Ik zoek een vertaling voor 'approve' tussen goedkeuren en toejuichen in (dus niet neutraal, maar ook niet te positief). En het is belangrijk want het komt in een definitie in mijn thesisWie helpt mij?
Ik ken de context niet, dus dan is het ook wat lastig...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vrij positief. Ik heb nu aanmoedigen, maar ik ben nog niet tevreden..
Precies, geef de hele zin eens. Sowieso is er lang niet altijd een woord voor precies dat niveau dat je graag zou willen uitdrukken..quote:Op woensdag 21 april 2010 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de context niet, dus dan is het ook wat lastig...
pics volgenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:44 schreef iamredleader het volgende:
Pics cq link cq pm met meer info?
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:07 schreef MaJo het volgende:
pics volgenhet is 2 verdiepingen, 4 kamers, in totaal 63m2, plus een vliering daarboven. Keuken, badkamer en toilet komen er nieuw in. Het pand is namelijk onlangs opgerold als wietplantage
alles wordt dus opnieuw gestuct en opgeknapt
duurt alleen nog ruim een maand voor ik erin kan
Dat is nog eens handig, een kant en klare wietplantage maar dan opgeknapt!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
pics volgenhet is 2 verdiepingen, 4 kamers, in totaal 63m2, plus een vliering daarboven. Keuken, badkamer en toilet komen er nieuw in. Het pand is namelijk onlangs opgerold als wietplantage
Ok dus we noteren 22 mei voor de housewarming ('zelf een stoel meenemen')?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou waarderen passen in deze context? Zijn er mensen die het zouden waarderen als je...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:09 schreef B.ertha het volgende:
Het is een standaardzin die toe te passen is in meerdere situaties, maar hij gaat zo:
Are there any groups or people who would approve of you voting/purchasing/....
Goedkeuren is op zich wel goed, maar ik vind het te neutraal, alsof je toestemming nodig hebt.
Misschien staat hier wat tussen? http://www.mijnwoordenboek.nl/engels/synoniemEN.php?woord=approvequote:Op woensdag 21 april 2010 16:09 schreef B.ertha het volgende:
Het is een standaardzin die toe te passen is in meerdere situaties, maar hij gaat zo:
Are there any groups or people who would approve of you voting/purchasing/....
Goedkeuren is op zich wel goed, maar ik vind het te neutraal, alsof je toestemming nodig hebt.
Scherp +1quote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef De_Hertog het volgende:
MaJo, proficiat met je mooie nieuwe drugspand. Let goed op dat je niet de stroomrekning van de vorige bewoners krijgt.
Nu: Er zijn groepen mensen die het zouden aanmoedigen als ik een hybride auto zou kopen (eens-oneens).quote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou waarderen passen in deze context? Zijn er mensen die het zouden waarderen als je...
Dat klinkt niet verkeerd. Twee etages is sowieso lekker, dan kan je een hoop zaken 'boven' houden...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als de originele Engelse zin ' There are people who would approve if I buy a hybrid' was dan is waarderen denk ik goed en goedkeuren misschien zelfs toch beter, want volgens mij zit in het Engels in 'approve' ook een vrij positieve ondertoon. Maar voor dit soort subtiele verschillen moet je het misschien in TTK gaan proberenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nu: Er zijn groepen mensen die het zouden aanmoedigen als ik een hybride auto zou kopen (eens-oneens).
Dan: Er zijn groepen mensen die het zouden waarderen als ik een hybride auto zou kopen (eens-oneens).
(het zijn hybride auto's, maar daar gaat het niet om, want het onderzoek moet uiteindelijk gaan om 'groene' producten in het algemeen)
Heb ik altijd al willen hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:20 schreef MadMaster het volgende:
En een niet nader te noemen soort plantje...
Die tappen het meestal toch af van de buren of iets dergelijks...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef De_Hertog het volgende:
MaJo, proficiat met je mooie nieuwe drugspand. Let goed op dat je niet de stroomrekning van de vorige bewoners krijgt.
...en als je nog een huisdier zoekt, misschien weet PS nog wel wat.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En een niet nader te noemen soort plantje...
Graag gedaanquote:Op woensdag 21 april 2010 16:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik stel het in ieder geval op prijs dat jullie helpen, maar het is heel moeilijk om te helpen als je er niet in zit, dat weet ik. En ik ben een pietje precies. Ik denk dat ik voor aanmoedigen ga of Hertog's waarderen als er verder geen alternatieven meer komen.
Heb de nieuwe kweek net buiten gezet...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb ik altijd al willen hebben
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:22 schreef De_Hertog het volgende:
...en als je nog een huisdier zoekt, misschien weet PS nog wel wat.
Het gaat mij ook helemaal niet om wat er moet gebeuren met die plant, gewoon zo'n mooi plantje ergens in huis hebben, meer nietquote:Op woensdag 21 april 2010 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Heb de nieuwe kweek net buiten gezet...
'goedkeuren'quote:Op woensdag 21 april 2010 16:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik stel het in ieder geval op prijs dat jullie helpen, maar het is heel moeilijk om te helpen als je er niet in zit, dat weet ik. En ik ben een pietje precies. Ik denk dat ik voor aanmoedigen ga of Hertog's waarderen als er verder geen alternatieven meer komen.
Ik zou gaan voor 'waarderen'...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:21 schreef B.ertha het volgende:
In huis zou ik ze niet plaatsen, de geur is behoorlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het gaat mij ook helemaal niet om wat er moet gebeuren met die plant, gewoon zo'n mooi plantje ergens in huis hebben, meer niet
pwnd by the serverquote:Op woensdag 21 april 2010 16:23 schreef De_Hertog het volgende:
Grr. Zit hier op de server te werken via RDC en daar staat de systeemklok blijkbaar voor. En ik maar denken dat ik over een kwartiertje mocht gaan.
Ik heb een mooi balkonnetje, op het westen nog welquote:Op woensdag 21 april 2010 16:24 schreef MadMaster het volgende:
In huis zou ik ze niet plaatsen, de geur is behoorlijk.
Maar in de tuin en op het dakterras doen ze het goed tegen de muggen...
Voor zo'n 4 Euro kan je hele leuke kleine plantjes kopen, die dan tot halve bomen kunnen opgroeien als je ze goed verzorgd en vooral veel licht geeft...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb een mooi balkonnetje, op het westen nog wel
Gewoon bij de Intratuin?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor zo'n 4 Euro kan je hele leuke kleine plantjes kopen, die dan tot halve bomen kunnen opgroeien als je ze goed verzorgd en vooral veel licht geeft...
Mjah, ik had gehoopt dat je er wel eentje voor mij zou hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef MadMaster het volgende:
Zegeltjes erbij?
Dat dus niet, maar de meeste growshops zijn je graag van dienst...
Ik heb er momenteel maar 4 staan, zijn afkomstig uit een binnenplantage (uit het huis van MaJo misschien wel...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, ik had gehoopt dat je er wel eentje voor mij zou hebben![]()
Trouwens, ik ga iets eerder naar huis![]()
![]()
Tijd om in juni te klussen?quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat krijg je, als je om klussers vraagt.
Hopelijk komen de vorige bewoners niet nog hun uh 'post' ophalen. Wbv's zijn meestal niet zo snel nee, wij hebben in Zeist 4 weken ofzo moeten wachten tot we uberhaupt wat hoorden over onze nummer 3 positie. Wat gunstig uitpakte, want nummer 1 en 2 hadden 't inmiddels opgegevenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:42 schreef MaJo het volgende:
Thanks allemaal!
@zebaz, het zou nog minstens een maand duren dus de woningbouw kennende kan ik er dan ergens in september in ofzo
Vind het wel gaaf een oude wietplantageHad op de straat gegoogled en zag toen al dat er een plantage opgerold was, nooit over nagedacht dat het dit huis zou kunnen zijn
Hoe moet ik hier nou op reagerenquote:
Vloeren kosten nogal wat ja, vooral als je een nieuwe wiltquote:Moet overal nog vloer in, dat gaat me wel een duit kostenMaar kan er wel weer gave feesten geven
Ik mag hopen van niet neequote:Op woensdag 21 april 2010 16:58 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hopelijk komen de vorige bewoners niet nog hun uh 'post' ophalen. Wbv's zijn meestal niet zo snel nee, wij hebben in Zeist 4 weken ofzo moeten wachten tot we uberhaupt wat hoorden over onze nummer 3 positie. Wat gunstig uitpakte, want nummer 1 en 2 hadden 't inmiddels opgegeven
Ik dacht aan iets als Tuurlijk!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe moet ik hier nou op reageren
Daarom denk ik ook aan jouquote:Ik kan in ieder geval veel tegenwoordig
De eerste week gaat niet het, dat weet je
Mijn moeder heeft het over een paar duizend euroquote:Vloeren kosten nogal wat ja, vooral als je een nieuwe wilt
Positief ontvangen zou ook nog kunnenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'goedkeuren'
'steunen'
anyway, ik ben weg
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:58 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hopelijk komen de vorige bewoners niet nog hun uh 'post' ophalen. Wbv's zijn meestal niet zo snel nee, wij hebben in Zeist 4 weken ofzo moeten wachten tot we uberhaupt wat hoorden over onze nummer 3 positie. Wat gunstig uitpakte, want nummer 1 en 2 hadden 't inmiddels opgegeven
Nee niet meerquote:Op woensdag 21 april 2010 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woon je in Zeist? Dat wist ik niet! Welke wijk?
Een vloer die niet veel langer dan een jaar of 5 hoeft mee te gaan hoeft niet veel meer te kosten dan een tientje per m2...quote:Op woensdag 21 april 2010 17:47 schreef MaJo het volgende:
Mijn moeder heeft het over een paar duizend euroMaar dat zal toch wel meevallen?
Ik hou het bij "bèèèèst"quote:
Ik vind het prima hoorquote:Daarom denk ik ook aan jouEn de eerste week van juni gaat niet lukken, maar dan kunnen we daarna meteen door
Ik zou zeggen dat je er geen 10 jaar in gaan zitten dus ik zou gaan voor een kliklaminaatje van de Gamma. Dat is zo gelegd, je kunt het eventueel meenemen naar een ander huis(kleine kamertjes).quote:Mijn moeder heeft het over een paar duizend euroMaar dat zal toch wel meevallen?
Vloerbedekking is inderdaad goedkoper, en lekker warm onder je voeten..maar ook verschrikkelijk snel vies.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je eiken wilt wel ja
Met vloebekking van leen bakker ben je goedkoper uit.
1000 euro ben je idd zo kwijt voor een nieuwe vloer.
Ik ook, vanaf mijn nulde tot achtste of negendequote:Op woensdag 21 april 2010 18:02 schreef zebaz het volgende:
[..]
Nee niet meerMaar heb twee jaar in Couwenhoven gewoond.
Huis of flat? Wij woonden in flat '10'.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf mijn nulde tot achtste of negende. Vond het destijds prima wonen
Verwarming zal wel dik in orde zijn, net als de verlichting, de isolatie en de stroomvoorziening.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je wel dubbel glas? En wat voor verwarming heb je?
Nou, als een drugspand ontruimd wordt, dan gaat alles eruitquote:Op woensdag 21 april 2010 18:12 schreef zebaz het volgende:
[..]
Verwarming zal wel dik in orde zijn, net als de verlichting, de isolatie en de stroomvoorziening.
Dat was ik...quote:Op woensdag 21 april 2010 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
En volgens je eigen zeggen is de stroomvoorziening waarschijnlijk via de buren geregeld![]()
Huis, in het 61-gedeelte bij de Weteringweg in de buurtquote:Op woensdag 21 april 2010 18:12 schreef zebaz het volgende:
[..]
Huis of flat? Wij woonden in flat '10'.
Het zal geen sfeerverlichting zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 18:12 schreef zebaz het volgende:
[..]
Verwarming zal wel dik in orde zijn, net als de verlichting, de isolatie en de stroomvoorziening.
Ik haat het als verrassingen verpest wordenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:19 schreef MadMaster het volgende:
Zat ik me net te verheugen om bij wijze van verrassing met mw. MM richting strand te rijden en daar wat te gaan eten, komt ze net thuis en verteld dat haar broer straks langs komt...
Pizzaboer maar gebeld...
quote:
Ik ook, had wel trek in een hapje bij ondergaande zon...quote:Op woensdag 21 april 2010 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik haat het als verrassingen verpest worden
Ik keek eerst verkeerd en dacht dat de temperatuur ging oplopen van 5 graden naar 10 graden naar 25 graden naar 50 gradenquote:
Congrats !quote:Op woensdag 21 april 2010 15:38 schreef MaJo het volgende:
er zit helaas geen dubbele beglazing in. Verwarming zit er ook nog niet in. Ze gaan nu een CV voor me aanvragen, dat kost een paar tientjes extra aan huur per maand. Stuk relaxter dan het zelf te regelenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt trouwens het enorme voordeel dat het meeste al voor je gedaan is (badkamer, keuken, wc) en dat alles gestuct wordt. Je hebt geen idee hoeveel voordeel je dat oplevert
Heb je wel dubbel glas? En wat voor verwarming heb je?
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:15 schreef MaJo het volgende:
Zo ben weermoest even een paar duizend telefoontjes plegen over mijn nieuwe huisje
Moet je hun lekker laten regelen jaquote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
er zit helaas geen dubbele beglazing in. Verwarming zit er ook nog niet in. Ze gaan nu een CV voor me aanvragen, dat kost een paar tientjes extra aan huur per maand. Stuk relaxter dan het zelf te regelen
Oeh daar hou ik je aanquote:Op woensdag 21 april 2010 20:11 schreef iamredleader het volgende:goedenavond
MaJo, als je tijdig aangeeft hoe/wat/waar kan ik wellicht in juni helpen
heb al wel gekeken wat de opties zijn om een wasmachine te hurenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
En? Al stiekem voor meubeltjes wezen kijken?
de kale huurprijs is berekend zonder verwarming dus dat komt er dan nog bovenop. Ben wel benieuwd hoeveel ik per maand kwijt ben aan gas en electra, het is natuurlijk best een flinke ruimte...quote:Op woensdag 21 april 2010 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je hun lekker laten regelen ja
Alhoewel ik me afvraag of ze je meer kunnen laten betalen voor verwarming?
CV heb je dan wel nodig inderdaad want met enkel glas stook je je helemaal kapot. Dan moet je niet een klein kacheltje hebben
Ligt er natuurlijk ook aan of je normaal al een koukleum bent of niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
de kale huurprijs is berekend zonder verwarming dus dat komt er dan nog bovenop. Ben wel benieuwd hoeveel ik per maand kwijt ben aan gas en electra, het is natuurlijk best een flinke ruimte...
Kan dat nog? Een wasmachine huren?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
heb al wel gekeken wat de opties zijn om een wasmachine te hurenwant dat soort zaken gaat nog best prijzig worden
er zit ook geen gasfornuis in...
Ah duidelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
de kale huurprijs is berekend zonder verwarming dus dat komt er dan nog bovenop. Ben wel benieuwd hoeveel ik per maand kwijt ben aan gas en electra, het is natuurlijk best een flinke ruimte...
en laat ik nou net de grootste koukleum zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan of je normaal al een koukleum bent of niet.
huren is niet het goede woord, op afbetaling. Betaal je een tientje in de maand en dan is ie uiteindelijk van jouquote:Op woensdag 21 april 2010 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan dat nog? Een wasmachine huren?
En is dat niet duurder dan zelf zo'n ding (2de hands of niet) aan te schaffen?
ik ga zeker even een bezoekje aan de kringloop brengenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah duidelijk
En je bent altijd meer kwijt dan je hoopt.
Wat betreft gasfornuizen en wasmachines: die haal je voor een paar tientjes bij de kringloop. Die zijn goed en gaan nog enkele jaren mee. Huren lijkt me duurder.
Er is ook een heel mooi topic op Fok van een meisje die hier gewoon (goedkoop) om spullen vraagt. En die heeft een half huis bij elkaar
Dan is het tijd om aan te leren dat je een trui aan moet trekken ipv de verwarming hoger te zetten.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
en laat ik nou net de grootste koukleum zijn
Dus ik zou het lekker zelf doen. Misschien heeft iemand nog een goedkoop ladinkje laminaat liggenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ga zeker even een bezoekje aan de kringloop brengen
Over dat topic had je verteld ja, echt vet
In mij ervaring werkt dat nietquote:Op woensdag 21 april 2010 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is het tijd om aan te leren dat je een trui aan moet trekken ipv de verwarming hoger te zetten.
Ik heb nog wel wat thermo ondergoed voor MaJo liggen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus ik zou het lekker zelf doen. Misschien heeft iemand nog een goedkoop ladinkje laminaat liggen
Ook dat is verschrikkelijk duur. Een nieuwe wasmachine hoeft trouwens niet idioot duur te zijn (geen Miele kopen), en een kookplaatje op gas (wat je bv op je koelkast zet) hadden we destijds voor 2 tientjes van marktplaats...quote:Op woensdag 21 april 2010 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
huren is niet het goede woord, op afbetaling. Betaal je een tientje in de maand en dan is ie uiteindelijk van jou
Agreedquote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ook dat is verschrikkelijk duur. Een nieuwe wasmachine hoeft trouwens niet idioot duur te zijn (geen Miele kopen), en een kookplaatje op gas (wat je bv op je koelkast zet) hadden we destijds voor 2 tientjes van marktplaats...
In Iriens huis hadden ze een huur-wasmachine: 15 euro per maand en t was een uh Candy. Dan heb je na anderhalf jaar dus je wasmachine afbetaald en issie nog niet van je. Leasen (huurkoop) is volgens mij minstens net zo duur.
Dat moet ik ook gaan doenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
Hier is het topic MaJo: [GEZ] [UPDATE] spulletjes studentenhuis
check de OP hoeveel ze al heeft.
Checkquote:
Met de handen er boven?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:32 schreef iamredleader het volgende:goedenavond en welterusten, lig al onder de dekens
Wat zoek je nog ? Misschien is de helft al in de SC te vindenquote:
Ik heb een bed en een tv, de rest zoek ikquote:Op woensdag 21 april 2010 21:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat zoek je nog ? Misschien is de helft al in de SC te vinden
want nu ik er over nadenk heb ik best veel dingen uit de categorie 'overbodig / overcompleet'
Tja, heb je eigenlijk wel meer echt nodig behalve dat...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb een bed en een tv, de rest zoek ik
Nee, zelfs de tv kan vervallen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, heb je eigenlijk wel meer echt nodig behalve dat...
Een stoel, een koelkast en een tostiijzer zijn wenselijkquote:Op woensdag 21 april 2010 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, heb je eigenlijk wel meer echt nodig behalve dat...
Ik heb nog gratis af te halen een opblaas stoel ongeveer zoals deze:quote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een stoel, een koelkast en een tostiijzer zijn wenselijk
Zonder mokkel? laat dan maar zittenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb nog gratis af te halen een opblaas stoel ongeveer zoals deze:
[ afbeelding ]
Dat mokkel krijg je er niet bij, die hou ik zelf nog even aan voordat die op marktplaats gaat.
Eigenlijk zou zelfs een hangmat voldoen.quote:
Avond Diaan.quote:
Voetbal!? Ik zie alleen een mooie vrouw en bier.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je op dit moment voetbal te kijken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Aan het werk Cobra?
Als wat?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit even een mailtje te lezen.
Een NGO (Non Govermental Organisation) vraagt mij of ik voor hen een jaar naar Afghanistan wil gaan.
Je ogen zijn dus nog goedquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voetbal!? Ik zie alleen een mooie vrouw en bier.
Misschien wel interessant??quote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een NGO (Non Govermental Organisation) vraagt mij of ik voor hen een jaar naar Afghanistan wil gaan.
Daar moet je toch ook bij scoren?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voetbal!? Ik zie alleen een mooie vrouw en bier.
Bedoel je dan ook niet een ZBO ?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu is je kans, waar zij bij hoort staat nu achter de bal aan te rennenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar moet je toch ook bij scoren?
Als manager van de "Echos" op Kandahar of Tarin Kowt.quote:
Daar heb ik geen voetbal bij nodig.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar moet je toch ook bij scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |