Die zie ik toch nooit, boeit me nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De buurman? Van achter de gordijnen?
quote:
Beter!quote:
Die was bij een vriend aan een auto sleutelenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je vriend moet zijn ogen dicht houden als je hem aan hebt?
Ik zie haar denk ik vrijdag wel weer.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie haar denk ik vrijdag wel weer.
Dus jij trekt sexy outfits aan als hij er niet is?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die was bij een vriend aan een auto sleutelen
Wanneer?quote:
Eén van deze dagen. De inventarisatie van wie wanneer kan is nu bezig.quote:
Ik denk dat ik 13 juni zeker niet kan ivm verjaardag van een familielid. De rest zou onder voorbehoud wel kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén van deze dagen. De inventarisatie van wie wanneer kan is nu bezig.
Zondag 13 juni
Zondag 20 juni
Zondag 27 juni
Zondag 4 juli
Zondag 11 juli
Zondag 18 juli
Zondag 25 juli
quote:
Ja behoorlijk machtig maar ook wel erg lekker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
Oe, ziet er lekker uit. Maar vast erg machtig.
Sorry. Zal ik een plak voor je bewaren voor als je weer beter bent?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh wauw dat moet de eerste keer zijn dat de aanblik van chocoladecake me misselijk maakt
Nee ik ben niet zwanger. Ja dat weet ik zeker. Migraine is gewoon kak
Dan wordt ik misselijk vrees ik.quote:
Pillen en/of injecties helpen niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh wauw dat moet de eerste keer zijn dat de aanblik van chocoladecake me misselijk maakt
Nee ik ben niet zwanger. Ja dat weet ik zeker. Migraine is gewoon kak
Of acupunctuur?quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
Ter info: MaJo gaat ook kijken of ze op de meet kan komen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga even mijn achterstallige post doornemen enz. Tot morgen denk ik
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, leeft ze nog? Zat ze ook in Zuid Frankrijk?
Ze hebben dus smaak?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Probeer ik een ov-chipkaart aan te vragen, met een hele foute foto van mezelf erop, geeft de site een foutmelding...
Ze geven zelf aan dat er een vakantiefoto op magquote:
Dan moet je wel een rare vakantie hebben gehad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze geven zelf aan dat er een vakantiefoto op mag
Laten we het daar niet over hebbenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je wel een rare vakantie hebben gehad.
Succes en slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, dan ga ik maar slapen.
(om 0400 gaan we weer een stukje wandelen met wat cursisten)
Ik ontbijt altijd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:52 schreef B.ertha het volgende:
Je luncht niet echt? Was jij niet ook degene die niet ontbijt? Wanneer eet je dan?
Ow ja, je had last van migraine...quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan m'n ogen nauwelijks open houden, zit teveel druk achterAls ik me morgen ook zo voel, ben ik vlot weer thuis van stage
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga ook zo slapen, maar ik ga niet om 4u wandelen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je bent nog steeds de enige Soempie die ik (virtueel) ken![]()
Ik ken ook geen andere jojo's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |