quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
Ter info: MaJo gaat ook kijken of ze op de meet kan komen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga even mijn achterstallige post doornemen enz. Tot morgen denk ik
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, leeft ze nog? Zat ze ook in Zuid Frankrijk?
Ze hebben dus smaak?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Probeer ik een ov-chipkaart aan te vragen, met een hele foute foto van mezelf erop, geeft de site een foutmelding...
Ze geven zelf aan dat er een vakantiefoto op magquote:
Dan moet je wel een rare vakantie hebben gehad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze geven zelf aan dat er een vakantiefoto op mag
Laten we het daar niet over hebbenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je wel een rare vakantie hebben gehad.
Succes en slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, dan ga ik maar slapen.
(om 0400 gaan we weer een stukje wandelen met wat cursisten)
Ik ontbijt altijd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:52 schreef B.ertha het volgende:
Je luncht niet echt? Was jij niet ook degene die niet ontbijt? Wanneer eet je dan?
Ow ja, je had last van migraine...quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan m'n ogen nauwelijks open houden, zit teveel druk achterAls ik me morgen ook zo voel, ben ik vlot weer thuis van stage
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga ook zo slapen, maar ik ga niet om 4u wandelen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je bent nog steeds de enige Soempie die ik (virtueel) ken![]()
Ik ken ook geen andere jojo's.quote:
Die zal niet snel gekozen worden....quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:56 schreef Soempie het volgende:
En nu heb ik m'n nieuwe username ook nog eens verkeerd geschreven en al geregistreerd.![]()
Soempieify ipv Soempiefy
Inderdaad maar positief bekijken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Die zal niet snel gekozen worden....
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik weet waar dat konijn van PS gebleven is![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_vuur__.html?p=4,1
Soempieify-atcies +1quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:56 schreef Soempie het volgende:
En nu heb ik m'n nieuwe username ook nog eens verkeerd geschreven en al geregistreerd.![]()
Soempieify ipv Soempiefy
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:59 schreef Soempie het volgende:
Kun je niet een serenade opnemen en op youtube zetten? Dan kan ik je toevoegen aan favorieten.
Bljiven oefenen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
Herinner je je nog dat MM gisteravond een niet nader te noemen Youtube filmpje plaatste waarin een ontzettend gedreven maar volslagen talentloze muziekgroep die zeer kleur georiënteerd is een uitvoering gaf?
Beetje mijn niveau.....
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is een grote schande. Ik heb ooit ook wel eens gedacht dat ik origineel was met jojo....
quote:
Ik denk dat we daar nooit achter gaan komen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat krijg je als je LB met jojo kruist?
Prima, zie haar nog steedsquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar nooit achter gaan komen.![]()
Hoe is het met de liefde?
Is dat die kroeg war Peter Koelewijn z'n pseudoniemn vandaan heeft?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mij doet de naam Gompie aan een kroeg in Den Bosch denken.
Waar ik maar een paar keer geweest ben omdat het HEAO/ballen gehalte te hoog was
Niet alleen op het werk, neem ik aan?quote:
Ik zit me suf te denken over het antwoord, maar ik kan niets logisch of grappigs bedenken...quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat krijg je als je LB met jojo kruist?
Wiki zegt:quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen idee, weet ook niet hoe oud die kroeg al is (zeker meer dan 15 jaar, dat wel)
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:22 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft het opeens over een LP van Gompie en liedjes.
dat filmpje van Soempie. Ik kan sinds een paar dagen een beetje prutsen op een ukelele en LB zingt in een koor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit me suf te denken over het antwoord, maar ik kan niets logisch of grappigs bedenken...
28. Een LP van z'n moeder denk ik.quote:
Dat van de ukelele wist ik en dat van LB ook.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat filmpje van Soempie. Ik kan sinds een paar dagen een beetje prutsen op een ukelele en LB zingt in een koor.
Ik geef het toe, niet de meest briljante grap.
Geweldig!quote:
Heb daar ook wel eens aan gedacht, maar veel van die dingen op het station zijn echt zwaar overpriced.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ontbijt altijd.![]()
Lunch heb ik meestal geen tijd voor. Eet vaak dan m'n appel ofzo. En dan 's middags, als ik weer thuis ben weer brood. Heb in elk geval nooit brood mee. Soms -tegenwoordig regelmatig- eet ik wel een bagel met mozzarella en pesto op het station.
Hij belt nu z'n moeder om te vragen of ze de LP nog heeft.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldig!
Is iets uit mijn jeugd en bijna niemand kent het meer...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gompie_(pop)
Is ook zo. Die bagel was eens in de reclame (hoe noem je dat bij voedingsmiddelen?) en die was zo ontzettend lekker!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb daar ook wel eens aan gedacht, maar veel van die dingen op het station zijn echt zwaar overpriced.
Ik heb ze niet meer, zijn 'verdwenen' toen ik het huis uitging helaas...quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij belt nu z'n moeder om te vragen of ze de LP nog heeft.
Zonde wel. Youtube biedt gelukkig vaak toch nog uitkomst.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer, zijn 'verdwenen' toen ik het huis uitging helaas...
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 04:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ben best wel nerveus voor mijn dokters afspraak morgen (voor jullie vandaag)
Thanksquote:Op woensdag 21 april 2010 05:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.'t Is vast niks kwaadaardigs. In elk geval sterkte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |