Doe jij aan MSN ja?quote:Op woensdag 21 april 2010 07:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
een wat omslachtige manier van MSN
Oja, Cobra is er al een paar uur uit natuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 07:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Red ontbreekt, de rest is of aan het wandelen of ligt nog op een oor
Lekker gewandeld?quote:
quote:
Ze waren vast blij met je.quote:
Niet echtquote:
Die website is hilarischquote:Op woensdag 21 april 2010 08:29 schreef Soempie het volgende:
Dear Darryl,
I understand the importance the resurrection story holds in your particular religion. If I too knew some guy that had been killed and placed inside a cave with a rock in front of it and I visited the cave to find the rock moved and his body gone, the only logical assumption would be that he had risen from the dead and is the son of God. Once, my friend Simon was rushed to hospital to have his appendix removed and I visited him the next day to find his bed empty. I immediately sacrificed a goat and burnt a witch in his name but it turned out that he had not had appendicitis, just needed a good poo, and was at home playing Playstation.
Someone probably should have asked "So the rock has been moved and he's gone... has anyone checked his house?" I realise Playstation was not around in those days but they probably had the equivalent. A muddy stick or something. I would have said "Can someone please check if Jesus is at home playing with his muddy stick, if not, then and only then should we all assume, logically, that he has risen from the dead and is the son of God."
Voor WG en Jojo.![]()
Oke, ik stop met quoten.
quote:Also, your inference that I am without religion is incorrect and I am actually torn between two faiths; while your god's promise of eternal life is very persuasive, the Papua New Guinean mud god, Pikkiwoki, is promising a pig and as many coconuts as you can carry
Bizar, had wel verwacht dat er met gemak 50 000 ajax fans te vinden zijn die willen zien hoe feyenoord in de arena een vernedering te verwerken krijgtquote:Martin Jol maakt zich zorgen over de eerste bekerfinale tegen Feyenoord van aankomende zondag. De trainer kent weliswaar weinig problemen met zijn selectie, en het vertrouwen in een goede afloop is torenhoog, maar het duel lijkt in een halflege ArenA gespeeld te gaan worden. Tot dusver werden voor het thuisduel van zondag slechts twintigduizend kaarten verkocht.
Dat was voor mij niet echt een optiequote:Op woensdag 21 april 2010 09:32 schreef TradeMarkie het volgende:
mijn wekker ging ook om 6 uur, maar toen had ik echt nog een zin, dus om 7 uur ging ie weer en ben ik er maar uitgegaan
vd Gijp pleitte maandag al voor zijn onschuld:quote:Seksschandaal 'Les Bleus' breidt zich uit
Naast Franck Ribéry en Sidney Govou worden ook de Franse internationals Karim Benzema (Real Madrid) en Hatem Ben Arfa (Marseille) gehoord in het Parijse prostitutieschandaal. De advocaten van de voetballers beweren dat hun cliënten geen strafbare feiten hebben gepleegd en ze alleen worden ondervraagd als getuigen.
De grote hoofdrolspeler van het seksschandaal is en blijft Bayern München-speler Ribéry. Hij heeft volgens Het Laatste Nieuws al bekend van bil te zijn gegaan met een 17-jarige Marokkaanse hoer. Hij wist naar eigen zeggen niet dat ze minderjarig was.
Hommeles
Het schandaal zet het leven van Ribéry (27) op zijn kop. Hij kan een maximale celstraf van drie jaar krijgen. Bovendien is zijn Algerijnse vrouw Wahiba boos. Het stel heeft twee kinderen en Ribéry bekeerde zich speciaal voor Wahiba tot de islam.
De kaartverkoop verloopt ook uitermate chaotisch.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bizar, had wel verwacht dat er met gemak 50 000 ajax fans te vinden zijn die willen zien hoe feyenoord in de arena een vernedering te verwerken krijgt
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:45 schreef MaJo het volgende:
Morgen
Ik ga vandaag naar een huisje kijkenik ben tweede geworden dus de kans is groot dat ik het krijg
\
Hoe is het hier? Jojo een vriendin zag iken wat is er met PS aan de hand?
Hoi MaJo.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:45 schreef MaJo het volgende:
Morgen
Ik ga vandaag naar een huisje kijkenik ben tweede geworden dus de kans is groot dat ik het krijg
\
Hoe is het hier? Jojo een vriendin zag iken wat is er met PS aan de hand?
ja ik leef nogquote:Op woensdag 21 april 2010 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]U leeft nog en wordt wellicht pseudo-huis-eigenaar...
![]()
Nog verder nieuws?
Jojo speelt ukelele voor z'n vlam en PS heeft een bobbel in haar borst, wat vandaag onderzocht wordt...
Advertentie Nr. Adres Gemeente Wijk Woningtype Huidige positiequote:Op woensdag 21 april 2010 09:45 schreef MaJo het volgende:
Morgen
\
cobra! Gaan we zo een Saffie doen? Ik ga eerst nog even een klein tukkie doenquote:
Nee, niet echt veel nieuws van mijn kant.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja ik leef nogverder is er niet veel veranderd, nog steeds in luv en werkzaam bij de Lush
en jij, nog nieuws?
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Advertentie Nr. Adres Gemeente Wijk Woningtype Huidige positie
**************** ************* **************** Centrum Portiekwoning 89
Heh, ik heb er slechts 88 voor me waar ik op gereageerd heb
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
cobra! Gaan we zo een Saffie doen? Ik ga eerst nog even een klein tukkie doen
dat gaat vaak nog vrij snel hoor. Vooral midden in de zomer veel reageren!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ah gezelligquote:Op woensdag 21 april 2010 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet echt veel nieuws van mijn kant.
Kom waarschijnlijk binnenkort weer eens bij je shoppen, heb weer wat dames verjaardagen voor de boeg.
De nickname die ik nu het meeste gebruik (onder andere voor Twitter) komt ook vaker voor. Er is minstens een persoon met mijn nick als achternaam en het is ook de titel van een Belgisch radioprogrammaquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:48 schreef Soempie het volgende:
Shitzooi, mensen hebben m'n username gejat. Eerder waren er 0 soempies op internet. Heb de naam zelf bedacht toen ik 3 was.
Ik las het eerst verkeerd en vroeg me af wat een portie kwoning nou weer wasquote:Op woensdag 21 april 2010 09:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Smaakt goed bij een portie kbabi pangang hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik las het eerst verkeerd en vroeg me af wat een portie kwoning nou weer was
En wat is nou weer een baby bangbang?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:19 schreef Whiteguy het volgende:
Smaakt goed bij een portie kbabi pangang hoor.
Da's gewoon een baby die de stuipen op het lijf gejaagd wordt.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En wat is nou weer een baby bangbang?
Aha, ikke snappequote:Op woensdag 21 april 2010 10:30 schreef MadMaster het volgende:
Da's gewoon een baby die de stuipen op het lijf gejaagd wordt.
Zo lang het geen baby gangbang is...
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:33 schreef TradeMarkie het volgende:
baby gangbang is dan weer iets van de katholieke kerk denk ik
En omdat ze er zeker van zijn dat een baby nog maagd is, vergrijpen ze zich daarom aan een baby?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik dacht alleen kleine jongetjes. Baby's was meer iets van de donkere jungle van Afrika, waar er nog gekken denken van AIDS af te komen door een maagd te neuken
![]()
Zulke zieke geesten zijn er, jaquote:Op woensdag 21 april 2010 10:38 schreef MadMaster het volgende:
En omdat ze er zeker van zijn dat een baby nog maagd is, vergrijpen ze zich daarom aan een baby?
* mompelt iets over bikini'squote:Op woensdag 21 april 2010 10:39 schreef Etcetera het volgende:
Misschien een idee om over een leuker onderwerp te praten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Weten jullie ook waarom chinese invalide mensen altijd zo vrolijk zijn?Moest toch even ernstig lachen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:53 schreef Etcetera het volgende:
Die draag je graag in je vrije tijd? Daar zou ik dan wel weer foto's van willen zien
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Weten jullie ook waarom chinese invalide mensen altijd zo vrolijk zijn?I LOL'dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep, goed plan.quote:
ovel the flool?quote:
Heyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |